In een van de irc logs had hij het over een appartement maar ik kan me dus écht niet voorstellen dat hij op de zolderkamer van zijn ouders blijft wonen als hij een appartement heeft dus dat zal wel opschepperij geweest zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:51 schreef NED het volgende:
[..]
Die kunnen ook in de kelder staan. Of in de andere hoek van de kamer. Of bij een goeie vriend van hem thuis in de garage. Ik roep maar iets hoor
lolquote:Op maandag 30 juni 2008 17:41 schreef Devrim_ het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat MaddoxX een nazi is?
[ afbeelding ]
Doe eens ergens anders spammen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:36 schreef T-Rigg het volgende:
http://www.wimbledon.org/en_GB/bios/overview/atpr613.html
Was het niet juist omdat ze nog niet alles wisten? Dat ze het zeg maar slecht kunnen gebruiken wanneer je vervolgens zelf wat sporen opruimt..quote:Op maandag 30 juni 2008 17:00 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Hmm dat valt wel mee , ik kreeg ook gewoon 90dagen extra voorarrest en dat terwijl ze eigenlijk nog geen eens alles wisten , had net zo goed niet naar de rechter commissaris kunnen gaan ,want dat is praten tegen een muur.
Maikkuuul wel ff henig sjiek slippen bij je eerste rijlesquote:Op maandag 30 juni 2008 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Uiteraard is iedereen in dit topic uit naar cowboy verhalen en complottheorien.
Het zou beter zijn als het OM een update zou geven over de stand van zaken.
Ik ga mij nu verder bezig houden met mijn auto theorie want 19 juli heb ik mijn eerste auto-rijles. Ik zal af en toe het topic nog wel checken maar ik ga niet de hele dag op Fok! blijven hangen.
En voor de mensen die denken dat ik "gesponsord" werd door maddoxx door mooie kleers te kopen: neen, hier heb ik gewoon voor gewerkt voor dit geld.
Bij deze: ik zal nog wel in het topic te vinden zijn maar niet zo vaak.
Dan zit je alvast maar in de VS als de pliesie en spoor vindt. Wel zo aardig om het de heren zo makkelijk mogelijk te maken.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
Maikkuuul wel ff henig sjiek slippen bij je eerste rijles
Verdiende je goed bij de loller1000?quote:En voor de mensen die denken dat ik "gesponsord" werd door maddoxx door mooie kleers te kopen: neen, hier heb ik gewoon voor gewerkt voor dit geld.
Neej, maar ik was goed in sparenquote:
Dat zag ik al op het steam underground forumquote:Op maandag 30 juni 2008 17:41 schreef Devrim_ het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat MaddoxX een nazi is?
[ afbeelding ]
uitgezonden richting Amerika.. Bush weet wel raad met mquote:Op maandag 30 juni 2008 18:10 schreef Elwood1802 het volgende:
Denk dat maddoxx 2 jaar de jail in kan
En wie zou die feiten moeten aanleveren?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:11 schreef MentalBrT het volgende:
Ik denk niet dat er nieuwe feiten boven tafel komen bij Fok!Radio vanavond aangezien ze er simpelweg nog niet zijn..
Dat het originele bericht van het ANP kwam was al bekend.quote:Komt bij dat de meest respectabele gaming / security related sites inmiddels dit allemaal al klakkeloos overgenomen hebben, lijkt me stug dat dit gebeurt is zonder dat er enig officieel persbericht aan voorafgegaan is.
edit: http://www.allepersberich(...)0-jarige-hacker-aan/ <- persbericht lijkt redelijk betrouwbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |