quote:
quote:
quote:
Nu val je toch wel even hard door de mand...quote:Op maandag 30 juni 2008 15:24 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met u eens, jongeheer.
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Nu val je toch wel even hard door de mand...
Haha prachtigquote:
quote:
PWNquote:Op maandag 30 juni 2008 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Nu val je toch wel even hard door de mand...
Goede editquote:
Andersquote:
Jullie zijn gewoon corrupte tyfuspolenquote:
Als er iemand in de file staat dan is het een poolquote:Op maandag 30 juni 2008 15:55 schreef Klonk het volgende:
liever een tyfuspool dan elke dag in de file
2 + EER-IK + FRITS + (oh, capslock, sorryquote:
Maar staat een Pool ook per definitie in de file. Als dat het geval is, wonen er zeer veel Polen in Nederland.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Als er iemand in de file staat dan is het een pool
Goede conclusie OAquote:Op maandag 30 juni 2008 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Maar staat een Pool ook per definitie in de file. Als dat het geval is, wonen er zeer veel Polen in Nederland.
Ach ende wee, daar gaat mijn leven...quote:Vanaf morgen zal TV5 niet langer te zien zijn door 700.000 Nederlandse huishoudens, waaronder die in de regio Rijnmond.
pwnquote:Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef Fha het volgende:
Ik moet hier zo om lachen dat ik vergeet mijn thee te drinken en nu is hij koud
Behoorlijk ja hahaquote:
Ik zou toch zweren dat Zandvoort in Noord-Holland ligtquote:Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
2 + EER-IK + FRITS + (oh, capslock, sorry) BX + DaMart.
/care, alsof je tussen die paprikakassen in zh wilt wonen.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat Zandvoort in Noord-Holland ligt
Dus hoort DM in Noord-Holland
Verder hebben we dus als NIET-ZH:
Muck (GLD / UT)
Pheno (GLD)
Klonk (LIM)
MPG (LIM)
Fha (OV)
DaMart (NH)
Indah (Ind.)
Papierversnipperaar (GLD)
Houniet (GLD)
Kuuk (NB)
Crossover (NB)
...
Met nog een losse HD voor mezelf ben ik helemaal tevreden, en is het meer dan ik had gehooptquote:Op maandag 30 juni 2008 16:02 schreef Pheno het volgende:
MPG, P4, 1GB ram , 120G schijf, ati 9500 voor de 2D, en onboard sound genoeg? Kan er nog een hd schijfje bij doen als je wilt
Holland is Holland, Noord of Zuid. Waarbij Zuid net ietsje beter is uiteraard.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Verder hebben we dus als NIET-ZH:
Muck (GLD / UT)
Pheno (GLD)
Klonk (LIM)
MPG (LIM)
Fha (OV)
DaMart (NH)
Indah (Ind.)
Houniet (GLD)
Kuuk (NB)
Crossover (NB)
...
Eer-ik (ZH)
Frits (ZH)
OA (ZH)
BX (ZH)
Jort (ZH)
Sander (ZH)
Fruts (OV)
Ik zal het geheugen nog even nakijken, er ging een sata raid schijf lastig doen, dus ik ga de onderdelen nu even aan een stresstestje onderwerpen. RAM kan wel wat hebben, maar tochquote:Op maandag 30 juni 2008 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Met nog een losse HD voor mezelf ben ik helemaal tevreden, en is het meer dan ik had gehoopt![]()
Whehequote:Op maandag 30 juni 2008 16:11 schreef OA het volgende:
[..]
Holland is Holland, Noord of Zuid. Waarbij Zuid net ietsje beter is uiteraard.![]()
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het geheugen nog even nakijken, er ging een sata raid schijf lastig doen, dus ik ga de onderdelen nu even aan een stresstestje onderwerpen. RAM kan wel wat hebben, maar toch
Die sata schijf lijkt het nu weer te doen, maar vertrouwen doe ik het niet, dus heb je iig 1x 120G pata en een pioneer 107 DVD speler er in. Zo'n chille zonder laadbak maar met gleuf
OS hoeft niet zozeer, we knallen er toch wel een verse Debian opquote:Op maandag 30 juni 2008 16:19 schreef Pheno het volgende:
Windows 2000 met laatste fixes zal ook wel genoeg zijn
XP heb ik hier niet liggen, ik weiger kuttroep OS'sen te installeren
ik snap dat nietquote:Op maandag 30 juni 2008 16:20 schreef Klonk het volgende:
en wat is er mis met een fijne linux ?
Inderdaad!quote:
Wat doe je?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:30 schreef OA het volgende:
me [insert alle voorwerpen]...
wat niet, Linux of waarom mensen Linux gebruiken ?quote:
quote:
als ik nu ja lekker zeg is het wachten op de eerste die: homooooooooooooo gaat roepen...quote:
Dag ambtenaarquote:
quote:
quote:
Goede editquote:
Geografie is niet je sterkste punt, zeker?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
2 + EER-IK + FRITS + (oh, capslock, sorry) BX + DaMart.
En terecht! Gare kutzender waar alleen maar Frans wordt geluldquote:Op maandag 30 juni 2008 16:03 schreef OA het volgende:
Leraren Frans boos over schrappen TV5
[..]
Ach ende wee, daar gaat mijn leven...
Kijk, jij snapt het!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Verder hebben we dus als NIET-ZH:
Muck (GLD / UT)
Pheno (GLD)
Klonk (LIM)
MPG (LIM)
Fha (OV)
DaMart (NH)
Indah (Ind.)
Houniet (GLD)
Kuuk (NB)
Crossover (NB)
...
Noord ligt hoger dan zuid en hoe hoger hoe beter, Noord-Holland->Limburg->Zuid-Hollandquote:Op maandag 30 juni 2008 16:11 schreef OA het volgende:
[..]
Holland is Holland, Noord of Zuid. Waarbij Zuid net ietsje beter is uiteraard.![]()
[..]
Ik ben thuisquote:
Ik heb magnetron in de bami opgewarmdquote:Op maandag 30 juni 2008 17:54 schreef Klonk het volgende:
Koken
Hollandse pot, kan bijna niet Hollandser, aardappels, wortels en een lekkere gehaktbal
Over een half uurtje sporten!quote:
Pak gewoon de auto johquote:
Ah, ok, dan is het goed. Ik heb een kale windows 2000 nu, Ik had nog ergens een image gevonden, dus kleine moeite. Ik heb er usb2.0 uitbreidinkje opgefikkerd en firewaire extensions. Ik had geen afdek voor de pci sloten meer, dus dan maar datquote:Op maandag 30 juni 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
OS hoeft niet zozeer, we knallen er toch wel een verse Debian op
Das al een eind lopen.quote:
Multikwoots ftwquote:
Ja daaromquote:Op maandag 30 juni 2008 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Das al een eind lopen.Dan loop ik 2 x om de auto heen en heb ik mijn portie weer gehad
![]()
Ik zat eigenlijk met Noordwijk in m'n hoofd...quote:Op maandag 30 juni 2008 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geografie is niet je sterkste punt, zeker?
Komen soms best aardige programma's op. Maar ik zal het niet missen...quote:[..]
En terecht! Gare kutzender waar alleen maar Frans wordt geluld.
quote:[..]
Noord ligt hoger dan zuid en hoe hoger hoe beter, Noord-Holland->Limburg->Zuid-Holland.
Noordwijk is niets meer dan een wannabe Zandvoortquote:Op maandag 30 juni 2008 18:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk met Noordwijk in m'n hoofd...![]()
[..]
Geen idee wat voor programma's erop komen... ik versta er toch geen bal van. Maar geen gemis die nutteloze zenderquote:Komen soms best aardige programma's op. Maar ik zal het niet missen...![]()
[..]
quote:![]()
Hoe kun je Sjorhand nou vergetenquote:Ik ben trouwens nog Sjowhan als ZH'er vergeten...
Ondertiteling ftw!quote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee wat voor programma's erop komen... ik versta er toch geen bal van. Maar geen gemis die nutteloze zender.
quote:[..]
Hoe kun je Sjorhand nou vergeten.
TMIquote:Op maandag 30 juni 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Sjorhand zit toch altijd in de zevende hemel na de volgende cumshot?
Klinkt goed.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
vis, kokos, tomaat, etc. te gezond voor woorden
An error occurred: no tieten found.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
tietenvindpost?
Dat gaat wel goedkomenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ok, dan is het goed. Ik heb een kale windows 2000 nu, Ik had nog ergens een image gevonden, dus kleine moeite. Ik heb er usb2.0 uitbreidinkje opgefikkerd en firewaire extensions. Ik had geen afdek voor de pci sloten meer, dus dan maar dat
Ik heb alleen mijn brander er uit gepikt, dus als je een afdekplaatje daarvoor hebt is het prima. En anders heeft die extra koeling
Het is en abit ic7-g moederbord, volgens mij heeft dat ding vast ook debian support.
Fhaquote:
Ik wil in you koelkast zitten!quote:
dat wordt knus, want als mijn eten gezakt is, kom ik er ook bijquote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil in you koelkast zitten!
Hihi ik ken hetquote:Op maandag 30 juni 2008 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Fha
nah, doe maar niet, ik heb net gegeten en zit vooooool
Dat mag als je vervolgens ook alles wat je opgegeten/gedronken hebt weer nieuw voor me koopt...quote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil in you koelkast zitten!
Jullie gaan alles laten warm wordenquote:Op maandag 30 juni 2008 19:51 schreef Muck het volgende:
[..]
dat wordt knus, want als mijn eten gezakt is, kom ik er ook bij
Ik eet normaal niet zoveel, maar nu ik verdraaid lekker gekookt heb, heb ik een bord vol opquote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ik ken hetIk heb weer veel te snel veel te veel gegeten
![]()
[..]
Dat mag als je vervolgens ook alles wat je opgegeten/gedronken hebt weer nieuw voor me koopt...
pep pepquote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef PeZu het volgende:
beep beep
welnee, we laten gewoon niks over om warm te laten wordenquote:
Als Muck en ik klaar zijn kan je de koelkast gewoon uitzetten hoorquote:
GMTAquote:Op maandag 30 juni 2008 19:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Muck en ik klaar zijn kan je de koelkast gewoon uitzetten hoor
Toet toetquote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef PeZu het volgende:
beep beep
GMTAquote:Op maandag 30 juni 2008 19:56 schreef Muck het volgende:
welnee, we laten gewoon niks over om warm te laten worden
Er past een hoop in papier zijn bruidje hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef Fha het volgende:
PeZu
Nou.. dan mogen jullie samen inkopen gaan doenghehee
men, wat klinkt dat viesquote:Op maandag 30 juni 2008 20:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Er past een hoop in papier zijn bruidje hoor
Ja daaromquote:Op maandag 30 juni 2008 20:03 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:03 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:
Ben ik nou de enige die zich afvraagt waarom die smiley zwaait als de koningin maar toch geen hoedje draagt?quote:
En de lemming: Ik zoek ook een vriendin die hier op lijkt.quote:
Heeft ie nou nog steeds niks doorgegeven over die kaartjes die hij gewonnen heeftquote:Op maandag 30 juni 2008 20:31 schreef Muck het volgende:
PeZu, krijgen we nog antwoord of moet ik ze aan iemand anders geven?
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
En de lemming: Ik zoek ook een vriendin die hier op lijkt.
wakker is een groot woordquote:Op maandag 30 juni 2008 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]tnx
Net waker PeZu?
Ik ga niet teruglezen btw, maarrreh.. papier, had jij niet een nieuwe auto sinds afgelopen zaterdag? Hoe bevalt ie?
is er haast mee ofzo?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:31 schreef Muck het volgende:
PeZu, krijgen we nog antwoord of moet ik ze aan iemand anders geven?
Ooooh is dat wat ik ruik!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:34 schreef Fha het volgende:
Ben ik weerMaar jullie roken me al aankomen met mijn frisse fruitige bloemetjes geur natuurlijk
Natuurlijk, we moeten toch doorgeven aan de organisatie wie wanner komt?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
wakker is een groot woord
[..]
is er haast mee ofzo?
Blijkbaar zijn je ogen open en kun je reageren op een ander... voor mij is dat wakker genoegquote:Op maandag 30 juni 2008 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
wakker is een groot woord
[..]
is er haast mee ofzo?
jaahaaquote:
geef ze dan maar aan iemand die echt heel graag wilt en kan inplannen op korte termijn want dat kan ik niet ivm druktequote:Op maandag 30 juni 2008 20:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Natuurlijk, we moeten toch doorgeven aan de organisatie wie wanner komt?
Zonder jouw antwoord kunnen we de actie niet afronden.
ok ok ik ben wakkerquote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn je ogen open en kun je reageren op een ander... voor mij is dat wakker genoeg
Ik ruik niksquote:
okeequote:Op maandag 30 juni 2008 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
geef ze dan maar aan iemand die echt heel graag wilt en kan inplannen op korte termijn want dat kan ik niet ivm drukte![]()
Hey bf-look-a-likequote:
Ja, lekker laat. Wanner kun je het ophalen, ben je een keer in de buurt of moet ik nog een ritje limboland doen?quote:
Groooooooooot limouzinequote:Op maandag 30 juni 2008 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]tnx
Net waker PeZu?
Ik ga niet teruglezen btw, maarrreh.. papier, had jij niet een nieuwe auto sinds afgelopen zaterdag? Hoe bevalt ie?
Aahw.. nou... hmm volgende keer zal ik nog harder lekker ruiken danquote:Op maandag 30 juni 2008 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ruik niks![]()
Maar ik zie de bluumkes wel over m'n scherm dansen
Ligt niet aan jou... ik ben een klein beetje verkoudenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Aahw.. nou... hmm volgende keer zal ik nog harder lekker ruiken dan
Arme jij!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou... ik ben een klein beetje verkouden
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Groooooooooot limouzine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, niks zieligs aan. Verder is alles prima, dusseh..quote:
Ja dat denk je.. maar jij ruikt mij dan ook nietquote:
ja, je mist wat hoor!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat denk je.. maar jij ruikt mij dan ook niet
Whehehequote:Op maandag 30 juni 2008 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! En het maakt je meteen datingmaterial voor een vriendin van me
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote auto's he....quote:Op maandag 30 juni 2008 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehoud ze van grote auto's
![]()
Whehehehehehe, p0wnage.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:59 schreef Muck het volgende:
OMG
Hoe dom is het om een spelfout te maken in het geboortekaartje van je eigen kind
[ afbeelding ]
Nope.Niks "grote auto's" Ze is verzot op Volvo's...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehoud ze van grote auto's
![]()
en wat voor één.... Je zou toch ook denken dat de drukker daar iets van zou zeggenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:59 schreef Muck het volgende:
OMG
Hoe dom is het om een spelfout te maken in het geboortekaartje van je eigen kind
[ afbeelding ]
dat lijkt mij ook ja....quote:Op maandag 30 juni 2008 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en wat voor één.... Je zou toch ook denken dat de drukker daar iets van zou zeggen
quote:
that reminds me, ik moet volgende week echt even een foto maken in h'sum daar hangt een bordje bij het stationquote:Op maandag 30 juni 2008 21:08 schreef Muck het volgende:
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #2
Deel 2 alweer van een topic vol met zulke dingen
Ik heb liever een vrouw die van mij houdtquote:Op maandag 30 juni 2008 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope.Niks "grote auto's" Ze is verzot op Volvo's...
Tss, breinaalden werken beterquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:08 schreef Muck het volgende:
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #2
Deel 2 alweer van een topic vol met zulke dingen
Die kunnen veel boodschappen in 1 keer halen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote auto's he....
Geld vragen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef Fha het volgende:
Wehehe een vriend van mij komt net binnen (vanuit de fitness) "ja schat, ik wou daar douche want ik denk dan bespaar ik jou ook weer kosten. Dus ik sta daar helemaal klaar om te douchen.. benk mn handdoek vergeten.. dusseeee.."
Leuke vrienden heb ik zeg
Dat doen we toch allemaal hier?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb liever een vrouw die van mij houdt
Dit soort mensen mag eigenlijk niet eens neuken. EPIC FAIL, flikker maar uit de genenpoel.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon de pil had ze nog meer gedoe bespaard
Ik houd niet op die manier van papierquote:
Ik ga woensdag Met Muck naar Burger's zoo, en donderdag ben ik ook nog daar in de buurt. Dan valt er vast wel iets in te plannen, mits jij tijd hebtquote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, lekker laat. Wanner kun je het ophalen, ben je een keer in de buurt of moet ik nog een ritje limboland doen?
Ik zet het wel bij de pinguinsquote:Op maandag 30 juni 2008 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga woensdag Met Muck naar Burger's zoo, en donderdag ben ik ook nog daar in de buurt. Dan valt er vast wel iets in te plannen, mits jij tijd hebt
quote:
JIj bent dan ook geen vrouwquote:
mag ik mee?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga woensdag Met Muck naar Burger's zoo, en donderdag ben ik ook nog daar in de buurt. Dan valt er vast wel iets in te plannen, mits jij tijd hebt
quote:
Dat ben ik ondertussen aan het doen.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet gitaren, morgen oefenen met (andere) halve band
mits je het niet erg vindt dat we eng klef doenquote:
Nee, zo een bezit ik al. En een grote auto om veel boodschappen te doenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
mits je het niet erg vindt dat we eng klef doen
Zou perfect zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
Misschien kan ik donderdag wat regelen, thuiswerk ofzo.
wut?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:25 schreef Muck het volgende:
hoe heet hij met dat vierkante hoofd van de crash test dummies ook weer?
"one day fly"quote:Op maandag 30 juni 2008 21:25 schreef Muck het volgende:
hoe heet hij met dat vierkante hoofd van de crash test dummies ook weer?
ik blijf wel bij de stokstaartjes hangenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
mits je het niet erg vindt dat we eng klef doen
crash test dummiesquote:
hmmmhmmh hmmmm?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:28 schreef Muck het volgende:
[..]
crash test dummies
die zanger
vierkant hoofd
hoe heet die man?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Crash_Test_Dummiesquote:Op maandag 30 juni 2008 21:28 schreef Muck het volgende:
[..]
crash test dummies
die zanger
vierkant hoofd
hoe heet die man?
Hij zal een zalige pijpbeurt hebben gehad?quote:
oh jaquote:Op maandag 30 juni 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
Brad Roberts
quote:
quote:
ik denk brad robertsquote:
Ik denk dat je smiley wegroltquote:
Zeg PeZu. die zanger van de crash test dummies he, heet die geen Brad Roberts?quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeg PeZu. die zanger van de crash test dummies he, heet die geen Brad Roberts?
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:45 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer gesport!
Mogen wij ook verzoekjes indienen?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:49 schreef Klonk het volgende:
inside joke: heb volgens mij nog nooit een topic gezien met zo´n lange logboek entrie
Nog nooit topicvoetbal meegemaakt?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:49 schreef Klonk het volgende:
inside joke: heb volgens mij nog nooit een topic gezien met zo´n lange logboek entrie
KSC-n00bquote:Op maandag 30 juni 2008 21:49 schreef Klonk het volgende:
Kijk maar wat oude KSCs terugquote:Op maandag 30 juni 2008 21:49 schreef Klonk het volgende:
You gotta love itquote:Op maandag 30 juni 2008 21:52 schreef PeZu het volgende:
gvd die immer changing TT
mooi hehquote:Op maandag 30 juni 2008 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ga jij er ook nog even aanzitten.
Je smiley rolt wegquote:
\waar heenquote:
dat was ik idd even vergeten jaquote:
Van het beeld afquote:
daar steek ik snel een stokje voorquote:
tis patatquote:
quote:
We helpen het graag herinnerenquote:
Welterustenquote:maar goed, er stopte hier net een trein voor de deur, bestemming dromenland en we hebben twee kaartjes gekocht, slaap lekker allemaal
Have funquote:
welterusten klonk, misschien kom ik je daar straks nog wel tegenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat was ik idd even vergeten ja![]()
maar goed, er stopte hier net een trein voor de deur, bestemming dromenland en we hebben twee kaartjes gekocht, slaap lekker allemaal
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
welterusten klonk, misschien kom ik je daar straks nog wel tegen
Maybe I'm a dreamer, but I'm not the only onequote:Op maandag 30 juni 2008 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
elke keer als ik je naam lees zing ik zo i m a dreeeeeeeamer
Ik heb een topicvoetbaltopic gehadquote:
Whehehehequote:Op maandag 30 juni 2008 22:09 schreef Muck het volgende:
Op maandag 30 juni 2008 @ 15:30 door murp:
Topictitel: "[KSC #907] Zuid Holland" -> "[KSC #907] Zuid Holland
"
Op maandag 30 juni 2008 @ 21:31 door Sjowhan:
[...]
Topictitel: "[KSC #907]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" -> "[KSC #907] Patat > Friet
"
Op maandag 30 juni 2008 @ 22:02 door Klonk:
Topictitel: "[KSC #907] Patat > Friet" -> "[KSC #907] blijf met je vingers van de TT af"
dromen isquote:Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maybe I'm a dreamer, but I'm not the only one
quote:
Mijn UI moest even aangepast worden.quote:
quote:
quote:
truste Phenoquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik laat 's ochtends, mijn wekker 6 snoozen, dan droom je helemaal fijn en kort
LOLquote:
zo lekker hehquote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jij weet het! En als het ff kan tussen de snoozen gewoon verder dromen met die fijne droom waar je in zat.. meestal lukt me dat ook nog
![]()
Ik heb zo'n melige, leuke droom gehad laatst, ik had er de hele dag goede zin van
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Het ergste is, als ik overdag enigszins de kans heb, doe ik hetzelfde met dagdromen (zonder snooze dan).. Ik kan echt helemaal afwezig zijn soms.
quote:
slaap zacht en droom lekkerquote:Op maandag 30 juni 2008 22:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]whoooeeeeiii! Ik heb een echte mededromer gevonden!
Maarreh.. over dromen gesproken, dat is precies wat ik nu ga doen. En gezien mijn gemoedstoestand, zal het wel een hele prettige nacht worden denk ik zo
Welterusten allemaal
quote:
dat vergeet ik nooit, tis nml scriptedquote:Op maandag 30 juni 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent je _! naast die janksmiley vergeten.
Een soort tong80-script?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vergeet ik nooit, tis nml scripted_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |