quote:
ik ben er vanavond waarschijnlijk ookquote:
DBquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Meetuh gaat geen probleem worden, stampuh ook niet, drankjes halen ook niet (hoewel ik gehoord heb dat de paarse muntjes niet meer geldig zijn, heb er nog 4), roken daarintegen
![]()
![]()
Tis trouwens niet normaal hoeveel bekenden er vanavond gaan komen. Kga nu bijna een jaar lang regelmatig naar feesten (Q-Base precies n jaar). Bijna allemaal in mn remy erheen want ik loop toch rondjes (verbaasd je dat?
) & je maakt toch zo vrienden. En zonder iets duidelijk afgesproken te hebben komen ze (bijna) allemaal naar de XX vanaaf
![]()
Zit trouwens er steeds harder over te denken om LL te laten schieten (= risico nemen door de laatste dagen pas n kaartje te kopen) en vast n kaartje te halen voor DB! ......
voordat deze ook uitverkocht (lees: opgekocht) is
Je raad het noohooit!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
silver_nikan_-_silver_nikan_e.p.-(kat053)-vinyl-2008
[/josti]quote:Je raad het noohooit!
quote:ROOKRUIMTE IN XX
Zaterdag 12 en 19 juli is The Matrixx gesloten. We gaan natuurlijk niet stil zitten deze week, maar juist lekker feesten tijdens Matrixx at the Park! Zaterdag 12 juli starten we om 19.00 in het Hunnerpark met niemand minder dan Don Diablo, Skitzofrenix, Motherfunker en vele anderen!
Deze week gaan we ook gebruiken om de rookruimte in The Matrixx te bouwen. Zaterdag 26 juli zijn we weer open met gelijk een nieuw concept in de club: Lifted; quality house, techhouse en techno! Met oa Secret Cinema, El Mundo, Chiel S en Prunk le Funk! Entree is deze avond 10 euro en kaarten zijn gewoon aan de kassa verkrijgbaar.
See you all at the park!
XX Crew
Ground Zeroquote:
...'even kijken' ...?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:08 schreef Superheld het volgende:
Morgen even kijken bij 'dancepark' (line up met o.a: Josh & Wesz, A-lusion, Headhunterz, Zany)![]()
Zal wel los gaan worden, maar wou t niet te erg maken ivm werken maandagquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
...'even kijken' ...?
![]()
Kijken in wat voor staat ik morgen wakker word, anders naar Venlo voor n sjielerend gratis festivalletje
same here, boy!!
Ik ben daar ook! Nog meer Fok!kers die daarheen gaan? Misschien even meeten? Wil wel weten wie die hardstyle-Fok!kers zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
naar Venlo voor n sjielerend gratis festivalletje
same here, boy!!
Was leukquote:
Sterkte man.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:18 schreef JortK het volgende:
Thanks mensen, ik ben dus niet echt in de stemming om feest te vieren vanavond
klopt , de bass van de main liet er veel te wensen over , die bij de hardcore area liet je oogballen in je oogkassen trillen ,quote:Op zondag 6 juli 2008 08:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Was leuk
Alleen jammer dat het geluid bij de mainstage ruk was... geen enkele vorm van bass.![]()
thanks! ja heb 'm laatst helemaal omgegooid hier en daar nog wat exra's en ga 'm misschien aan Dov en/of Willem voorleggen. Hopelijk krijg ik er reactie op. Vind 'm zelf wel geslaagd anders had ik 'm niet online gegooid uiteraardquote:Op zondag 6 juli 2008 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Enne Leon,nice r-mix man!!
Wil 'm wel ff als mp3 luisteren aangezien youtube de kwali aantast...
Heb wel wat op/aanmerkingen, maar dat begin: zeer netjes.
Op een gegeven moment was de hele lucht zwart van die rook, dat was echt niet normaal.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:27 schreef DJ_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
klein stukje van de show van tatanka op groundzero
het geluid is niet best ik heb hem met mijn telefoon gemaakt
maar die sfeer
ohh en wij maar 1,60 betalen per liter en daar vliegt het zo de lucht in![]()
haha ja inderdaad .quote:Op zondag 6 juli 2008 16:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was de hele lucht zwart van die rook, dat was echt niet normaal.
Oftewel, trance feesten trekt meer drugsgebruikers dan hardcore/style feestenquote:In Bussloo in Gelderland zijn bij het muziekfestival Ground Zero 33 mensen opgepakt voor drugsbezit. Ook werden twee mensen opgepakt voor bedreiging en mishandeling van twee beveiligers.
Het dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena trok 40.000 bezoekers. Hier arresteerde de politie 89 mensen wegens drugsbezit en de illegale verkoop van kaartjes. Verder verliep het feest rustig, meldde de politie.
het was gezelligquote:
die is vetquote:
wij stopten onderweg naar Matrixx ff bij Vundelaar (net na Deventer) en daar was het goed te horenquote:Op zondag 6 juli 2008 08:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Was leuk
Alleen jammer dat het geluid bij de mainstage ruk was... geen enkele vorm van bass.![]()
Dutch Master zoog flink, bij J&W moest ik nog ff beetje op gang komen, bij Zatox ook al ff flink gegast en bij Alpha2 was het volle bak losquote:Op zondag 6 juli 2008 14:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Viel wel op dat Remocre toch duidelijk voor de nieuwe dingen gaat
daarom had ik ook 3 dagen na DefQon.1 nog spierpijn, ik sloot af in de Blue bij Alpha2 en dan weet je het welquote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef Da_Ripper het volgende:
En ReMcOrE gaat inderdaad meer het nieuwe, maar als tie gaat dan gáááát tie ook: schreeuwen & springen dat mensen omkijken en ik hem ineens niet meer ken (wie? hij? nee hoor, die hoort niet bij mij)
er zijn er alleen zat die niet opgepakt zijnquote:Op zondag 6 juli 2008 19:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oftewel, trance feesten trekt meer drugsgebruikers dan hardcore/style feesten
Goeie conclusie boyquote:Op zondag 6 juli 2008 19:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oftewel, trance feesten trekt meer drugsgebruikers dan hardcore/style feesten
Mijn overburen (jong getrouwd stelletje) werken allebei bij Global Twist Music en zijn vrienden met Tatanka (komt ook bij hen over de vloer) en doen ook rijden voor hem. Ze zijn gister dus ook naar Ground Zero geweest enzo.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:27 schreef DJ_ het volgende:
klein stukje van de show van tatanka op groundzero
het geluid is niet best ik heb hem met mijn telefoon gemaakt
maar die sfeer
ohh en wij maar 1,60 betalen per liter en daar vliegt het zo de lucht in![]()
Livesetsquote:07-07 Defqon.1 2008 - Scott Brown
07-07 Defqon.1 2008 - Evil Activities live
07-07 Defqon.1 2008 - The Hell Twins
07-07 Defqon.1 2008 - Dana
*mompelt iets over lsdb waar er al veel meer staan*quote:
Dat waren de setjes van de radio stream. Er zijn nu een stuk of 10 setjes van goede kwaliteit zonder radioknakker die er doorheen lult.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:45 schreef MrDice het volgende:
De setjes die ik tot nu toe voorbij heb zien komen waren echt van een treurig niveau... slechte opnames, veel gelul ertussendoor... Is dit de nieuwe trend aan het worden?
Weet ik ouwequote:Op maandag 7 juli 2008 13:35 schreef mstx het volgende:
*mompelt iets over lsdb waar er al veel meer staan*
Kweet niet waar je dat berichtje vandaan trok, maar ik denk dat 70% van de nederlanders geen onderscheid kan maken tussen White en Ground Zeroquote:
NOSquote:Op maandag 7 juli 2008 14:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kweet niet waar je dat berichtje vandaan trok, maar ik denk dat 70% van de nederlanders geen onderscheid kan maken tussen White en Ground Zero![]()
Voor hen is het allemaal boem-boem-muziek waar alleen vechtersbazen en drugsgebruikers komen![]()
ik heb 8,5 minuut aan filmpje van het vuurwerkquote:Op maandag 7 juli 2008 09:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En dat vuurwerk op de mainstage die in 1 keer de lucht in gaat, te vet. Ik blijf nou balen dat ik dat gemist heb
Ik heb het over de vuurwerkshow op de main die boven de stage uit komt. Niet op het water.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb 8,5 minuut aan filmpje van het vuurwerk
Bij freaky te koop nuquote:THE HARDSTYLE-SUMMER HIT OF 2008 !!!
A1. Spacer
B1. Warphole
Release datum : maandag 7 juli 2008
Label : Scantraxx Special
ow, dan vatte ik dat ff verkeerdquote:Op maandag 7 juli 2008 15:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb het over de vuurwerkshow op de main die boven de stage uit komt. Niet op het water.
en nu maar wachten op de download-versiequote:Op maandag 7 juli 2008 15:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hij is vandaag eindelijk uit
[..]
Bij freaky te koop nu
Pcies, ik heb ook geen platenspeler thuisquote:Op maandag 7 juli 2008 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, dan vatte ik dat ff verkeerd
[..]
en nu maar wachten op de download-versie
daarom downlenen wij ook allesquote:Op maandag 7 juli 2008 15:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Pcies, ik heb ook geen platenspeler thuis
dat is bijna niet te controleren. Heb zelf ook een rammel vinyls thuis staan, en die heb ik ook op cd. Kan dus makkelijk zeggen dat ik ze van die vinyl heb geript. Maar de laatste tijd koop ik wel veel van Dance Tunes, gewoon omdat de kwaliteit stukken beter is, en voor een artiest te steunen. Weet zelf wat voor werk het is om zo'n plaat in elkaar te stampen dus vandaar...quote:Op maandag 7 juli 2008 15:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb zelf ook geen platenspeler, maar vroeg me wel af of beginnende DJ's wel ergens mogen draaien zonder vinyl. Loopt zo'n zaak dan ook niet gevaar wanneer er een DJ draait met illegale dwnld'tjes?
jah twas omdat een maat van het daar laatst over had. Hij had een tijd gewerkt bij Mezz in BreedjeDizzle en hij ze me dat nieuwe namen daar echt niet met een laptopje hoefden aan te komen zetten.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:59 schreef LeonH het volgende:
[..]
dat is bijna niet te controleren. Heb zelf ook een rammel vinyls thuis staan, en die heb ik ook op cd. Kan dus makkelijk zeggen dat ik ze van die vinyl heb geript. Maar de laatste tijd koop ik wel veel van Dance Tunes, gewoon omdat de kwaliteit stukken beter is, en voor een artiest te steunen. Weet zelf wat voor werk het is om zo'n plaat in elkaar te stampen dus vandaar...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Technoboy_feat._Shayla_-_Oh_My_God_(TTC044)-WEB-2008-JiM
moet trouwens zeggen dat ik hem erg weinig gehoord heb en ik heb idee dat hij erg snel uit is gebracht?! klopt dat?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Technoboy_feat._Shayla_-_Oh_My_God_(TTC044)-WEB-2008-JiM
Ja: Headhunterz_and_Wildstylez_Present_Project_One_-_The_Album-CD-2008-HB (<- kijk mij eens downloadenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:09 schreef Pelgrim het volgende:
Heeft headhunterz album gemaakt of heb ik iets gemist hier? Ik ben ook alweer tijdje niet meer hier geweest
mstx, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:13 schreef mstx het volgende:
bruno_power_meets_dark_oscillators_-_research_future_(poll292)-web-2008
Ben ik nu ook stoer nu ik zoeen bestandsnaam hier neerzet?
[..]
Ja: Headhunterz_and_Wildstylez_Present_Project_One_-_The_Album-CD-2008-HB (<- kijk mij eens downloaden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |