Je moet echt wel een flink stuk de Andes in als je buiten het bereik van je BlackBerry wil komen hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie weet gaat men wel kamperen of backpacken. Kan natuurlijk ook.
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En bij 0-2 in sets verborg je je stil in een hoekje he.
Baghdatis maakt er een vijfsetter van. En vanavond winnen Clement en Safin!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer bijna iedereen door dus.
Briljante keusquote:Op maandag 30 juni 2008 14:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb ik Baghdatis omgezet naar Ancic?!?
-edit-
Ja dus
Ik dacht dat ik het andersom had gedaan, nu moet ik met GayMania meehopen
Ik zie anders nog wel een paar namen die wmb iets eerder op vakantie mogen.quote:
en APKquote:Op maandag 30 juni 2008 19:44 schreef TheGeneral het volgende:
Als Gasquet, Clement en Safin (die allemaal 1-0 in sets staan) winnen, dan zitten alleen Gaymania en Intel er nog in
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:09 schreef Chriz2k het volgende:
Volgens mij ga ik spijt krijgen van mijn spontane Safin -> Cilic switch.
ik ga em ook nog wel uitspelen...quote:Op maandag 30 juni 2008 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
APK en GayMania of Intel (afhankelijk van Murray of Gasquet) hebben een goede kans om het toernooi uit te spelen, mits ze durven te kiezen tussen Clement en Schuettler volgende ronde.
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, dat loosproces is voltooid dus.
Murray kan ook nog, misschien is de knie van Nadal morgen zo groot als een basketbal.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:44 schreef XL het volgende:
Keuze uit:
APK: Safin, Schuettler, Clement
Appeltjesmoes: Safin, Schuettler
Cavalier1: Lopez, Safin, Schuettler, Clement
Intel: Lopez, Schuettler, Clement
RayMania: Safin, Schuettler, Clement
Spannend!!!
Dat is niet zo moeilijk als je reeds gespeelde wedstrijden gaat voorspellenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ga voor het uitspelen
R4 GS: Schuettler
Ja, ik zit nog een beetje met de puntentelling. Ik hou het zelf ook maar bij, maar ook met de opdeling van de eerste twee dagen, zou je nu volgens de punten pas bij R4 GS zitten. Degenen die er vandaag uit zijn gegaan, die hebben toch 175 punten gehaald?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk als je reeds gespeelde wedstrijden gaat voorspellen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, ik zit nog een beetje met de puntentelling. Ik hou het zelf ook maar bij, maar ook met de opdeling van de eerste twee dagen, zou je nu volgens de punten pas bij R4 GS zitten. Degenen die er vandaag uit zijn gegaan, die hebben toch 175 punten gehaald?
Ennieweej, ik voorspel dus dat Schuettler van Clement gaat winnen.
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:13 schreef XL het volgende:
Ok!
Maandag en Dinsdag hak ik op de OOP door midden. Voor beide helften moet je voorspellen.
Daarmee ontstaan 2 nieuwe dagen. Eentje voor 1 punt en eentje vult de tennisloze zondag, dan is de puntentelling beter zoals ik hem wil.
Wimbledon
Maandag deel 1 --> Pick 1 --> 1 punt
Maandag deel 2 --> Pick 2--> 5 punten
Dinsdag deel 1 --> Pick 3 --> 15 punten
Dinsdag deel 2 --> Pick 4 --> 28 punten
Woensdag --> Pick 5 --> 40 punten
Donderdag --> Pick 6 --> 70 punten
Vrijdag --> Pick 7 --> 120 punten
Zaterdag --> Pick 8 --> 175 punten
Maandag --> Pick 9 --> 250 punten
Woensdag --> Pick 10 --> 450 punten
Vrijdag --> Pick 11 --> 700 punten
Zondag --> Pick 12 --> 1000 punten
Ja, dank je.quote:
Op een of andere manier vetrouw ik Safin niet; hij kan vandaag zomaar in 3 setjes verliezen, maar ik zie 'm ook nog wel de finale halen als hij het eenmaal op z'n heupen heeft...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:09 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Voor mijn volgende pick twijfel ik nog ff door tussen Safin en Schuetller, maar voor nu: Pick 10: Safin
Daarover gesproken, krijgt degene die het verst komt nog extra punten? Dan overweeg ik om voor Federer of Nadal te gaan en te gokken dat de rest niet verder komt na vandaag.quote:
Nee natuurlijk niet!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, krijgt degene die het verst komt nog extra punten? Dan overweeg ik om voor Federer of Nadal te gaan en te gokken dat de rest niet verder komt na vandaag.
Nope.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, krijgt degene die het verst komt nog extra punten? Dan overweeg ik om voor Federer of Nadal te gaan en te gokken dat de rest niet verder komt na vandaag.
Ik ben nog steeds boos op Ferrerquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nope.
Tenminste, anders krijg ik nog extra punen voor Roland Garros...
Waarom dacht je dat ik Wawrinka had eergisteren. 2-0 H2H voor Wawrinka, Safin nooit ver op Wimbledon. Resultaat mag bekend zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:05 schreef XL het volgende:
De deadline sluit heren.... dat regendelay kunnen we niet afwachten met mogelijke wissels.
Iedereen rekent op 14:00, alle picks zijn er.... Dus ik sluit de deadline
Goed... Die is dicht....
Dan de reden.... voor de safinstemmers:
ATP, Davis Cup and Grand Slam Main Draw Results:
SAFIN head-to-head LOPEZ 1-4
2007 ATP Masters Series Miami
FL, U.S.A. Hard R64 Lopez 7-5 7-6(2)
2005 Wimbledon
England Grass R32 Lopez 6-4 7-6(4) 6-3
2004 Madrid AMS
Spain Hard R32 Safin 7-5 6-7(5) 6-3
2004 Athens Olympics
Greece Hard R32 Lopez 7-6(4) 6-3
2002 Hong Kong
China Hard R16 Lopez 7-6(2) 7-5
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Murray
COME ON!!!! * BliksemSchigt balt vuist!
Ik kon niet meer op Lopez stemmen, dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:05 schreef XL het volgende:
De deadline sluit heren.... dat regendelay kunnen we niet afwachten met mogelijke wissels.
Het angsthazen scenario zou ik andersom gedaan hebben. Vandaag Fed, vrijdag Nadal. Dan heb je beter zicht op zijn blessure en heeft hij een gunstigere tegenstander. Vanavond is een rare wedstrijd voor hem. Je hebt wel gelijk.... dit scenario moet je nooit willen spelen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:44 schreef APK het volgende:
Alsof wij die H2H niet bekeken hebben.
Het is óf laf eerst Nadal en dan Federer kiezen óf gokken op het momentum () van Safin, al is hij dat nu even kwijt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:17 schreef XL het volgende:
Ik denk inderdaad Lopez en Clement
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lopez maakt gehakt van Safin.
Daarom liggen jullie er dus uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:19 schreef Bruce117 het volgende:
Ik wil verder ook niemand onzeker maken, maar het is wel een enorme gok om voor Safin te gaan.
Het is heel flauw maar ik kom ook even mijn gelijk halen! Het is niet persoonlijk hoor Bruce, heb er gewoon een willekeurige ''Safin Bash'' reactie uitgehaald.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:19 schreef Bruce117 het volgende:
Ik wil verder ook niemand onzeker maken, maar het is wel een enorme gok om voor Safin te gaan.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop echt dat Nadal wint... ik vind Federer zo verdomd
11: Nadalquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:01 schreef XL het volgende:
Ik ben benieuwd of de Safinners het via Roger of Rafa gaan proberen uit te spelen.
Wordt bijna 50/50 denk ik.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:01 schreef XL het volgende:
Ik ben benieuwd of de Safinners het via Roger of Rafa gaan proberen uit te spelen.
Wat een held, die Scheuttler!quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:17 schreef XL het volgende:
Ik denk inderdaad Lopez en Clement
daar ga ik ook vanuitquote:
Had jij Federer nou maar eerder gekozen, dan had je er nu misschien nog in gezetenquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sukkels! Ik was voor Federer gegaan. Nadal wint het toernooi.
Dat was mijn redenering ook totdat Tipsarevic roet in het eten gooidequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:15 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
daar ga ik ook vanuit![]()
door Nadal te kiezen kan ik in de finale Federer of Safin kiezen, afhankelijk van wie die 'clash' wint. Ik gok de kans dat Safin van Federer wint echter kleiner dan 10%, maar toch
Dus jullie denken dat Safin én Federer én Nadal gaat verslaan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:48 schreef dndiek het volgende:
Dat was mijn redenering ook totdat Tipsarevic roet in het eten gooide
Ik ging ervan uit dat Federer niet te verslaan is op gras, als iemand het dan zou moeten doen, dan is het volgens mij Safin. Wint Safin niet in de halve finale, heb je altijd nog Federer over in de finale (geen slechte keus)quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dus jullie denken dat Safin én Federer én Nadal gaat verslaan?
Ik heb trouwens het gevoel dat Nadal het toernooi gaat winnen, maar heb geen zin om op mijn gevoel af te gaan.
De ballen zijn rond.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:29 schreef dndiek het volgende:
Het blijft gras en het blijft Wimbledon
Laat mij de overgebleven spelers even aan het twijfelen brengen zegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De ballen zijn rond.
Heb je nog meer dooddoeners?
Was ik ook al mee bezig.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:33 schreef dndiek het volgende:
Laat mij de overgebleven spelers even aan het twijfelen brengen zeg
exact mijn redenatiequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat Federer niet te verslaan is op gras, als iemand het dan zou moeten doen, dan is het volgens mij Safin. Wint Safin niet in de halve finale, heb je altijd nog Federer over in de finale (geen slechte keus)
Ik kies logischerwijs ook Pick 12: Federer, al vrees ik dat Nadal gaat winnen eigenlijk...quote:
Best zuur hè, dat 5 tennisn00bs jou inhalen.quote:
Het jaar is nog lang, intel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik stijg sowieso al 20 plaatsen, meteen een plaatsje in de Masters dus. Prima, prima.
Ik schat de kansen van Federer in op 50%.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:34 schreef APK het volgende:
Wie van de 5 finalisten heeft trouwens 100% vertrouwen in een overwinning van Rogiertje?
Ik geef hem 53% kans.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:49 schreef RayMania het volgende:
Ik schat de kansen van Federer in op 50%.
Ik denk niet dat je op dat moment aan de tennisgame had gedacht.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:04 schreef RayMania het volgende:
Poeh, je zou maar Nadal hebben gekozen en hem die matchpoints hebben zien missen.
Een halve finale betekent 625 punten meer dan uitschakeling op dag 5quote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een finale betekent niets als je hem verliest, intel!
Hij gaat TDO winnenquote:Op zondag 13 juli 2008 21:41 schreef Tim86 het volgende:
Dag 1:[ afbeelding ]
Hopelijk gaat hij hem niet fixen
Is de TT niet meer van toepassing?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:52 schreef RayMania het volgende:
Dag 1: Alberto Martin.
Ik moet mijn pick veranderen. Iemand die van Fischer verliest kan ik helaas even niet serieus nemen, hoe groot het cultgehalte dan ook moge zijn.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:41 schreef Tim86 het volgende:
Dag 1:[ afbeelding ]
Hopelijk gaat hij hem niet fixen
'Lol..lijkt me wel een lastige tactiek voor dit challengertoernooitjequote:Op maandag 14 juli 2008 00:16 schreef Cavalier1 het volgende:
dag 1: de bakker
Ik ben vanaf morgen op vakantie, maar ik heb een manier bedacht om toch door te spelen. Mits XL het goed vindt natuurlijk. Ik zou graag elke dag automatisch de hoogst overgebleven geplaatste speler willen kiezen. Kan dat?
Hij moet wel gewoon zelf kiezen lijkt me..anders schiet het ook niet op..Hij heeft nog tot morgen en zal wel weten dat dit toernooi begint..in het ergste geval kan hij eind vd middag nog een keuze maken..Er zijn er tig die nog niks hebben gekozen trouwens..quote:Op maandag 14 juli 2008 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben zo brutaal om voor Nalby te kiezen![]()
Heb hem een PM gestuurd, maar nog niks ontvangen.
Nalby Dag 1: Martin Vassallo Arguello
Of elke dag in een internetcafe gaan zittenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:16 schreef Cavalier1 het volgende:
dag 1: de bakker
Ik ben vanaf morgen op vakantie, maar ik heb een manier bedacht om toch door te spelen. Mits XL het goed vindt natuurlijk. Ik zou graag elke dag automatisch de hoogst overgebleven geplaatste speler willen kiezen. Kan dat?
Timmers ik weet het !quote:Op maandag 14 juli 2008 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij moet wel gewoon zelf kiezen lijkt me..anders schiet het ook niet op..Hij heeft nog tot morgen en zal wel weten dat dit toernooi begint..in het ergste geval kan hij eind vd middag nog een keuze maken..Er zijn er tig die nog niks hebben gekozen trouwens..
Je kan toch moeilijk voor iedereen gaan kiezen?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Timmers ik weet het !
Maar laatst had hij het hele weekend geen Internet ( stond in de SC) en hij post volgens mij nooit overdag.
Ben gewoon een bemoeizuchtige bezorgde muts, dus merk het wel
Eens.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk voor iedereen gaan kiezen?. Jammer dan.
Nee! Op vakantie wil ik niet internetten. Eindelijk rust, dan wil ik daar allemaal niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of elke dag in een internetcafe gaan zitten
Jij altijd.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:19 schreef Nalbandian het volgende:
Dag 1: De Bakker
Mits dit nog kan uiteraard !
Nee, omdat je lief bent.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:23 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
In de zin van: je vliegt er toch telkens de eerste ronde uit
Die staatquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:25 schreef APK het volgende:
Kuttoernooi dit trouwens.
Als iemand het uitspeelt neem ik een maand een avatar van Ron Brandsteder.
Ik heb het schema niet eens bekeken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:31 schreef Tim86 het volgende:
Die staat![]()
(kan het me ook niet voorstellen overigens)
Graag gedaan lieverd !quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:44 schreef Bruce117 het volgende:
dank je kz
Ik hoor wel wat het worden gaat.
Anders waren we alweer met z'n allen doorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Sjongejonge, kut Fransoos... ik lig er al weer uit![]()
Brucert stond al voor de pot in mijn box !quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Brucebeeb het op tijd doorgegeven heeft (en dat lijkt me wel) dan blijft Navarro gewoon staan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |