Dat is niet zo moeilijk als je reeds gespeelde wedstrijden gaat voorspellenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ga voor het uitspelen
R4 GS: Schuettler
Ja, ik zit nog een beetje met de puntentelling. Ik hou het zelf ook maar bij, maar ook met de opdeling van de eerste twee dagen, zou je nu volgens de punten pas bij R4 GS zitten. Degenen die er vandaag uit zijn gegaan, die hebben toch 175 punten gehaald?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk als je reeds gespeelde wedstrijden gaat voorspellen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, ik zit nog een beetje met de puntentelling. Ik hou het zelf ook maar bij, maar ook met de opdeling van de eerste twee dagen, zou je nu volgens de punten pas bij R4 GS zitten. Degenen die er vandaag uit zijn gegaan, die hebben toch 175 punten gehaald?
Ennieweej, ik voorspel dus dat Schuettler van Clement gaat winnen.
quote:Op maandag 23 juni 2008 09:13 schreef XL het volgende:
Ok!
Maandag en Dinsdag hak ik op de OOP door midden. Voor beide helften moet je voorspellen.
Daarmee ontstaan 2 nieuwe dagen. Eentje voor 1 punt en eentje vult de tennisloze zondag, dan is de puntentelling beter zoals ik hem wil.
Wimbledon
Maandag deel 1 --> Pick 1 --> 1 punt
Maandag deel 2 --> Pick 2--> 5 punten
Dinsdag deel 1 --> Pick 3 --> 15 punten
Dinsdag deel 2 --> Pick 4 --> 28 punten
Woensdag --> Pick 5 --> 40 punten
Donderdag --> Pick 6 --> 70 punten
Vrijdag --> Pick 7 --> 120 punten
Zaterdag --> Pick 8 --> 175 punten
Maandag --> Pick 9 --> 250 punten
Woensdag --> Pick 10 --> 450 punten
Vrijdag --> Pick 11 --> 700 punten
Zondag --> Pick 12 --> 1000 punten
Ja, dank je.quote:
Op een of andere manier vetrouw ik Safin niet; hij kan vandaag zomaar in 3 setjes verliezen, maar ik zie 'm ook nog wel de finale halen als hij het eenmaal op z'n heupen heeft...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:09 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Voor mijn volgende pick twijfel ik nog ff door tussen Safin en Schuetller, maar voor nu: Pick 10: Safin
Daarover gesproken, krijgt degene die het verst komt nog extra punten? Dan overweeg ik om voor Federer of Nadal te gaan en te gokken dat de rest niet verder komt na vandaag.quote:
Nee natuurlijk niet!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, krijgt degene die het verst komt nog extra punten? Dan overweeg ik om voor Federer of Nadal te gaan en te gokken dat de rest niet verder komt na vandaag.
Nope.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, krijgt degene die het verst komt nog extra punten? Dan overweeg ik om voor Federer of Nadal te gaan en te gokken dat de rest niet verder komt na vandaag.
Ik ben nog steeds boos op Ferrerquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nope.
Tenminste, anders krijg ik nog extra punen voor Roland Garros...
Waarom dacht je dat ik Wawrinka had eergisteren. 2-0 H2H voor Wawrinka, Safin nooit ver op Wimbledon. Resultaat mag bekend zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:05 schreef XL het volgende:
De deadline sluit heren.... dat regendelay kunnen we niet afwachten met mogelijke wissels.
Iedereen rekent op 14:00, alle picks zijn er.... Dus ik sluit de deadline
Goed... Die is dicht....
Dan de reden.... voor de safinstemmers:
ATP, Davis Cup and Grand Slam Main Draw Results:
SAFIN head-to-head LOPEZ 1-4
2007 ATP Masters Series Miami
FL, U.S.A. Hard R64 Lopez 7-5 7-6(2)
2005 Wimbledon
England Grass R32 Lopez 6-4 7-6(4) 6-3
2004 Madrid AMS
Spain Hard R32 Safin 7-5 6-7(5) 6-3
2004 Athens Olympics
Greece Hard R32 Lopez 7-6(4) 6-3
2002 Hong Kong
China Hard R16 Lopez 7-6(2) 7-5
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Murray
COME ON!!!! * BliksemSchigt balt vuist!
Ik kon niet meer op Lopez stemmen, dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:05 schreef XL het volgende:
De deadline sluit heren.... dat regendelay kunnen we niet afwachten met mogelijke wissels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |