'Lol..lijkt me wel een lastige tactiek voor dit challengertoernooitjequote:Op maandag 14 juli 2008 00:16 schreef Cavalier1 het volgende:
dag 1: de bakker
Ik ben vanaf morgen op vakantie, maar ik heb een manier bedacht om toch door te spelen. Mits XL het goed vindt natuurlijk. Ik zou graag elke dag automatisch de hoogst overgebleven geplaatste speler willen kiezen. Kan dat?
Hij moet wel gewoon zelf kiezen lijkt me..anders schiet het ook niet op..Hij heeft nog tot morgen en zal wel weten dat dit toernooi begint..in het ergste geval kan hij eind vd middag nog een keuze maken..Er zijn er tig die nog niks hebben gekozen trouwens..quote:Op maandag 14 juli 2008 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben zo brutaal om voor Nalby te kiezen![]()
Heb hem een PM gestuurd, maar nog niks ontvangen.
Nalby Dag 1: Martin Vassallo Arguello
Of elke dag in een internetcafe gaan zittenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:16 schreef Cavalier1 het volgende:
dag 1: de bakker
Ik ben vanaf morgen op vakantie, maar ik heb een manier bedacht om toch door te spelen. Mits XL het goed vindt natuurlijk. Ik zou graag elke dag automatisch de hoogst overgebleven geplaatste speler willen kiezen. Kan dat?
Timmers ik weet het !quote:Op maandag 14 juli 2008 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij moet wel gewoon zelf kiezen lijkt me..anders schiet het ook niet op..Hij heeft nog tot morgen en zal wel weten dat dit toernooi begint..in het ergste geval kan hij eind vd middag nog een keuze maken..Er zijn er tig die nog niks hebben gekozen trouwens..
Je kan toch moeilijk voor iedereen gaan kiezen?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Timmers ik weet het !
Maar laatst had hij het hele weekend geen Internet ( stond in de SC) en hij post volgens mij nooit overdag.
Ben gewoon een bemoeizuchtige bezorgde muts, dus merk het wel
Eens.quote:Op maandag 14 juli 2008 08:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk voor iedereen gaan kiezen?. Jammer dan.
Nee! Op vakantie wil ik niet internetten. Eindelijk rust, dan wil ik daar allemaal niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of elke dag in een internetcafe gaan zitten
Jij altijd.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:19 schreef Nalbandian het volgende:
Dag 1: De Bakker
Mits dit nog kan uiteraard !
Nee, omdat je lief bent.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:23 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
In de zin van: je vliegt er toch telkens de eerste ronde uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |