Daar kom je later pas achterquote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef DroogDok het volgende:
Had je niet beter RouteMobiel kunnen bellen dan?
Verkopen ze daar 205jes?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:02 schreef MDMAtjuh het volgende:
je moet die dingen ook niet bij de aldi of lidl kopen...
Nope, auto's ouder dan 12 jaar worden door Route Mobiel niet geaccepteerd. Verder hebben ze bij Route Mobiel weinig technische kennis.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef DroogDok het volgende:
Had je niet beter RouteMobiel kunnen bellen dan?
Net alsof je technische kennis nodig hebt om een band te vervangenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Nope, auto's ouder dan 12 jaar worden door Route Mobiel niet geaccepteerd. Verder hebben ze bij Route Mobiel weinig technische kennis.
ongetwijfeld wel moersleutels... van die hele goedkope met 50% staal en 50% plastic...quote:
Wie is hier nou een poepoog?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:19 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]
ongetwijfeld wel moersleutels... van die hele goedkope met 50% staal en 50% plastic...
want brak nouw die 205 of die moersleutel?... juist ja... soepoog!![]()
![]()
Ik was wel te laat, maar ik mocht gelukkig nog deelnemen aan m'n tentamen...quote:
Ik denk banden van rubber, in het zwartquote:Op maandag 30 juni 2008 12:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik was wel te laat, maar ik mocht gelukkig nog deelnemen aan m'n tentamen...
@kiwi, welke betrouwbare bron?
Ik heb geen idee wat voor banden erop liggen...
Je zit er dan een jaar aan vast, dan liever bij eentje die wel verstand van zeken heeft.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je technische kennis nodig hebt om een band te vervangen
Of regel om mee te beginnen een fatsoenlijke auto + moersleutel. Dan heb je heul geen ANWB en Route Mobiel nodig.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:32 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Je zit er dan een jaar aan vast, dan liever bij eentje die wel verstand van zeken heeft.
* Joooo-pi Visualiseertquote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef tha_rizzo het volgende:
....waardoor ik keihard met m'n keel op m'n auto kwam, dit had tot gevolge dat ik een paar seconden zonder lucht zat.....
Smartassquote:Op maandag 30 juni 2008 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk banden van rubber, in het zwart
Vredestijn... is dat een goedkope imitatie van Vredestein?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Smartass
En een fatsoenlijke moersleutel was wel handig geweest ja...
@Kiwi, mss was 't wel Vredestijn....
Debiel van een kwikfitter die de wielbouten met een luchsleutel moervast draait zodat je ze nooit meer normaal loskrijgtquote:Op maandag 30 juni 2008 12:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Franse auto
Franse banduit betrouwbare bron vernomen
Franse moersleutel
Ik zie een patroon
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
@Kiwi, mss was 't wel Vredestijn....
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vredestijn... is dat een goedkope imitatie van Vredestein?
Hoe krijg je het voormekaar...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Die krengen zitten nogal redelijk goed vast, dus ik met al m'n gewicht op de moersleutel hangen.. Breekt deze af, waardoor ik keihard met m'n keel op m'n auto kwam, dit had tot gevolge dat ik een paar seconden zonder lucht zat.
Sowieso de verkeerde techniek. Moeren die erg vastzitten kun je beter met korte duwtjes / klappen op de moersleutel proberen los te wrikken dan er met al je kracht aan te gaan hangen.quote:
Ik kan me nog een topic herinneren van die scooterbimbo hier op fok.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Sowieso de verkeerde techniek. Moeren die erg vastzitten kun je beter met korte duwtjes / klappen op de moersleutel proberen los te wrikken dan er met al je kracht aan te gaan hangen.
Sorryquote:Op maandag 30 juni 2008 11:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Daar kom je later pas achter
Als je alweer veilig thuis bent gekomen
@Fotostarter, gij vuile sadist
idd. was ooit een test over bij Kassa.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Nope, auto's ouder dan 12 jaar worden door Route Mobiel niet geaccepteerd. Verder hebben ze bij Route Mobiel weinig technische kennis.
Herinner ik me nog wel ja... Dacht dat bij RouteMobiel je auto eigenlijk standaard al naar de garage wordt gesleept terwijl de ANWB veel meer ter plekke kan verhelpen.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
idd. was ooit een test over bij Kassa.
Routemobiel is het toonbeeld van Goedkoop=Duurkoop.
Misschien was het wel een duitse moersleutelquote:
Welke duitse onderdelen zitten op jou franse auto? Volgens mij alleen Bosch! En net dat electro gebeuren hebben de franse niet onder de knie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien was het wel een duitse moersleutel![]()
(wat me serieus wel eens opgevallen is: alle duitse onderdelen op mijn franse wagens gaan juist vaak dood)
Jup, de laatste "fatsoenlijke". Dus een auto die enkel electronica gebruikt voor de verlichting, de radio en startmotor. Het laatste type wat nog daadwerkelijk rijdt...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo een goedkope opmerking
Maar wel waar; dus: TS heeft een peugeot
Ik dacht dat topic een rotschop had gekregen toen ik deze zagquote:Op maandag 30 juni 2008 12:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Dit topic komt mij bekend voor, franse auto met franse moersleutel.![]()
Zelfs de wielsleutels van franse auto's zijn kut
Klokken, bosch onderdelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Welke duitse onderdelen zitten op jou franse auto? Volgens mij alleen Bosch! En net dat electro gebeuren hebben de franse niet onder de knie.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Klokken, bosch onderdelen.
En over fransen en electronica ... tja het werkt over het algemeen beter dan electronica in duitse auto's... Daar kan ik nog wel een boekje over opendoen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Klokken, bosch onderdelen.
En over fransen en electronica ... tja het werkt over het algemeen beter dan electronica in duitse auto's... Daar kan ik nog wel een boekje over opendoen
Verassing!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef tha_rizzo het volgende:
dus ik met al m'n gewicht op de moersleutel hangen.. Breekt deze af,
ik moest een keer een cool,ing fan van een twingo vervangen, bleken er voor dat jaar 4 verschillende modellen met 6 verschillende aansluitingen te zijn gebruiktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over het algemeen is de electronica in Duitse auto's velen malen beter dan in de Franse. Zoek maar eens op google hoeveel problemen er zijn met ABS, ESP etc. in Franse auto's. En dan heb ik het nog niet eens over de radio's die ze erin proppen. Zulke kwaliteit zou zelfs de ALDI niet willen verkopen.
Doen ze wel, je moet ze dan bellen en dan vertel je het probleem. Hun maken de analyse (voor een band vervangen is dat niet al te moeilijk) en spreken een prijs met je af. Als je accoord gaat helpen ze je en anders is het helaas pindakaas.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Ja inderdaad. VROEGER was de electronica in franse auto's bagger ja. tegenwoordig is het al stukken beter.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]. Kijk de geschiedenisboeken er eens op na zou ik zeggen
Zoals ik al zei, ik zal maar niks zeggen over de problemen die we hier hebben gehad met duitse leasebakken die echt de meest wazige storingen hadden in de electronica. O.a. in Opels en BMW's. Daar kwam trouwens nog bij dat die opel gewoon een liter olie per 2000km wegstookte (een NIEUWE AUTO HE!!!!!!!! : ')quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over het algemeen is de electronica in Duitse auto's velen malen beter dan in de Franse. Zoek maar eens op google hoeveel problemen er zijn met ABS, ESP etc. in Franse auto's. En dan heb ik het nog niet eens over de radio's die ze erin proppen. Zulke kwaliteit zou zelfs de ALDI niet willen verkopen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. VROEGER was de electronica in franse auto's bagger ja. tegenwoordig is het al stukken beter.
[..]
Zoals ik al zei, ik zal maar niks zeggen over de problemen die we hier hebben gehad met duitse leasebakken die echt de meest wazige storingen hadden in de electronica. O.a. in Opels en BMW's. Daar kwam trouwens nog bij dat die opel gewoon een liter olie per 2000km wegstookte (een NIEUWE AUTO HE!!!!!!!! : ')) En 1 BMW 5 serie maakte het wel erg bont door zowel olie áls koelvloeistof te gebruiken en echt de meest vage storingen aangeven. Lampen die kapot zouden zijn maar het niet waren. Vorst aangeven terwijl de zon schijnt. etc.
Ohja en een audi A6 die na 40k een motorrevisie moest hebben omdat die compleet de soep in was gelopen was toch ook wel schitterend![]()
Goed eerlijk is eerlijk: bij 1 franse auto hebben we ook een probleem. De achterruitenwisser blijft zwiepen zonder dat ie aanstaat. Nee duitse auto's zijn véél beter gelukkig.
Ja, je feiten baseren op enkele gevalletjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow als jij dit allemaal hebt meegemaakt dan moet het wel waar zijn
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow als jij dit allemaal hebt meegemaakt dan moet het wel waar zijn
je houdt een logboek bijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
ach zolang ik nog altijd bijna uitsluitend golfjes en opeltjes langs de kant zie staan vind ik het prima.
quote:
ik zie altijd renaults staanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]ik hou idd wel bij wat ik langs de kant zie staan ja.
Meest voorkomend is de VW golf type 4.
Daar noem je ook wel wat. Dat is de opel onder de fransozen.quote:
De echte ellende is in 2001 begonnen bij de Renault Laguna. Ze zullen het nu wel onder de knie hebben aangezien ze nu 3 jaar garantie durven te geven!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. VROEGER was de electronica in franse auto's bagger ja. tegenwoordig is het al stukken beter.
dus als er 1 model slecht is dan zijn alle franse auto's slechtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De echte ellende is in 2001 begonnen bij de Renault Laguna. Ze zullen het nu wel onder de knie hebben aangezien ze nu 3 jaar garantie durven te geven!
De citroen is trouwens wel goed!![]()
En de Megane 2, 206, 307 en C5........quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dus als er 1 model slecht is dan zijn alle franse auto's slecht?
die laguna was idd een drama.
Klopt, de fransozen liggen in de sloot erlangs, macht over het stuur verloren door een vreemde storingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
ach zolang ik nog altijd bijna uitsluitend golfjes en opeltjes langs de kant zie staan vind ik het prima.
Het is niet zo dat alle Franse auto's nu slecht zijn, heb je gelijk in. Maar de Megane (huidige type) kan er ook wat van, die hebben ook storingen tot en met. Het is zelfs zo erg dat sommige leasemaatschappijen geen Renaults meer willen... Maar zoals je al zei, iedere auto heeft wel eens wat maar vanaf 1999 heeft voornamelijk Renault gewoon qua betrouwbaarheid een aantal steekjes laten vallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dus als er 1 model slecht is dan zijn alle franse auto's slecht?
die laguna was idd een drama.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |