Daar kom je later pas achterquote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef DroogDok het volgende:
Had je niet beter RouteMobiel kunnen bellen dan?
Verkopen ze daar 205jes?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:02 schreef MDMAtjuh het volgende:
je moet die dingen ook niet bij de aldi of lidl kopen...
Nope, auto's ouder dan 12 jaar worden door Route Mobiel niet geaccepteerd. Verder hebben ze bij Route Mobiel weinig technische kennis.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef DroogDok het volgende:
Had je niet beter RouteMobiel kunnen bellen dan?
Net alsof je technische kennis nodig hebt om een band te vervangenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:12 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Nope, auto's ouder dan 12 jaar worden door Route Mobiel niet geaccepteerd. Verder hebben ze bij Route Mobiel weinig technische kennis.
ongetwijfeld wel moersleutels... van die hele goedkope met 50% staal en 50% plastic...quote:
Wie is hier nou een poepoog?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:19 schreef MDMAtjuh het volgende:
[..]
ongetwijfeld wel moersleutels... van die hele goedkope met 50% staal en 50% plastic...
want brak nouw die 205 of die moersleutel?... juist ja... soepoog!![]()
![]()
Ik was wel te laat, maar ik mocht gelukkig nog deelnemen aan m'n tentamen...quote:
Ik denk banden van rubber, in het zwartquote:Op maandag 30 juni 2008 12:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik was wel te laat, maar ik mocht gelukkig nog deelnemen aan m'n tentamen...
@kiwi, welke betrouwbare bron?
Ik heb geen idee wat voor banden erop liggen...
Je zit er dan een jaar aan vast, dan liever bij eentje die wel verstand van zeken heeft.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je technische kennis nodig hebt om een band te vervangen
Of regel om mee te beginnen een fatsoenlijke auto + moersleutel. Dan heb je heul geen ANWB en Route Mobiel nodig.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:32 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Je zit er dan een jaar aan vast, dan liever bij eentje die wel verstand van zeken heeft.
* Joooo-pi Visualiseertquote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef tha_rizzo het volgende:
....waardoor ik keihard met m'n keel op m'n auto kwam, dit had tot gevolge dat ik een paar seconden zonder lucht zat.....
Smartassquote:Op maandag 30 juni 2008 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk banden van rubber, in het zwart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |