Ja, je feiten baseren op enkele gevalletjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow als jij dit allemaal hebt meegemaakt dan moet het wel waar zijn
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow als jij dit allemaal hebt meegemaakt dan moet het wel waar zijn
je houdt een logboek bijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
ach zolang ik nog altijd bijna uitsluitend golfjes en opeltjes langs de kant zie staan vind ik het prima.
quote:
ik zie altijd renaults staanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]ik hou idd wel bij wat ik langs de kant zie staan ja.
Meest voorkomend is de VW golf type 4.
Daar noem je ook wel wat. Dat is de opel onder de fransozen.quote:
De echte ellende is in 2001 begonnen bij de Renault Laguna. Ze zullen het nu wel onder de knie hebben aangezien ze nu 3 jaar garantie durven te geven!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. VROEGER was de electronica in franse auto's bagger ja. tegenwoordig is het al stukken beter.
dus als er 1 model slecht is dan zijn alle franse auto's slechtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De echte ellende is in 2001 begonnen bij de Renault Laguna. Ze zullen het nu wel onder de knie hebben aangezien ze nu 3 jaar garantie durven te geven!
De citroen is trouwens wel goed!![]()
En de Megane 2, 206, 307 en C5........quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dus als er 1 model slecht is dan zijn alle franse auto's slecht?
die laguna was idd een drama.
Klopt, de fransozen liggen in de sloot erlangs, macht over het stuur verloren door een vreemde storingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
ach zolang ik nog altijd bijna uitsluitend golfjes en opeltjes langs de kant zie staan vind ik het prima.
Het is niet zo dat alle Franse auto's nu slecht zijn, heb je gelijk in. Maar de Megane (huidige type) kan er ook wat van, die hebben ook storingen tot en met. Het is zelfs zo erg dat sommige leasemaatschappijen geen Renaults meer willen... Maar zoals je al zei, iedere auto heeft wel eens wat maar vanaf 1999 heeft voornamelijk Renault gewoon qua betrouwbaarheid een aantal steekjes laten vallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dus als er 1 model slecht is dan zijn alle franse auto's slecht?
die laguna was idd een drama.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |