Kan wel eens kijken in een creatieve bui hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer ik hoopte stiekem op een GRTOPJW rap
Daar kan ik weer iets opzeggen ...quote:
Je bent toch geen irritante/wanne-be elitaire/turkse/negert (door halen wat niet van toepassing is) User?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:57 schreef DJKiwi het volgende:
ik heb nooit wat te doen op mijn werk. 50 minuten voor een kamertje schoon maken van 4 bij 3 ofzo. Ben je 10 minute mee bezig, kan je je weer 40 minuten gaan vervelen. Maarja, dan kan ik niet op het internet :p
Welkom! Hier is de koffie altijd heet!! net zoals sm0kez zn moeder, mocht je dat nog niet weten.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:57 schreef DJKiwi het volgende:
ik heb nooit wat te doen op mijn werk. 50 minuten voor een kamertje schoon maken van 4 bij 3 ofzo. Ben je 10 minute mee bezig, kan je je weer 40 minuten gaan vervelen. Maarja, dan kan ik niet op het internet :p
WAAAH NEEEEquote:Op maandag 30 juni 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent toch geen irritante/wanne-be elitaire/turkse/negert (door halen wat niet van toepassing is) User?
Indien 1 van deze aanwezig is... sterf!
Indien dit niet het geval is... Welkom! Koffie?
Ja gaat wel zo zn gangetje hiero. Hoe gaat het met jullie vandaag? Leuk weekend gehad enzo?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:04 schreef tripack het volgende:
dieertjuuh![]()
hoe gaat het?
@Beller: whehehiets voor in de OP?
Gastquote:Op maandag 30 juni 2008 14:04 schreef tripack het volgende:
dieertjuuh![]()
hoe gaat het?
@Beller: whehehiets voor in de OP?
Maakt niks uit! Thee? Bier? Tieten? Smokez z'n moeder?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:06 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
WAAAH NEEEE![]()
Ik ben helaas wel allergisch voor cafeine
Ik ben mezelf
we hebben ook thee hoor!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:06 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
WAAAH NEEEE![]()
Ik ben helaas wel allergisch voor cafeine
Ik ben mezelf
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maakt niks uit! Thee? Bier? Tieten? Smokez z'n moeder?
Maar diertjuh, je weet toch...quote:Op maandag 30 juni 2008 14:09 schreef diertjuh het volgende:
Veel mensen uit Almelo de laatste tijd in dit topic
CRAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op maandag 30 juni 2008 14:11 schreef Crazy-M het volgende:
DIERTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!
ook weer online zo te zien
Ja ik dacht ik maak hem maarquote:
Thee en de tieten van smokez zn moeder graagquote:Op maandag 30 juni 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maakt niks uit! Thee? Bier? Tieten? Smokez z'n moeder?
Ikke Ikke Ikke!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:09 schreef diertjuh het volgende:
Veel mensen uit Almelo de laatste tijd in dit topic
Bosvruchten graag :pquote:Op maandag 30 juni 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we hebben ook thee hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar diertjuh, je weet toch...
Stoplicht op rood
Stoplicht op groen
In Almelo... is altijd wat te doen
Huh wat?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:13 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Thee uit de tieten van smokez zn moeder graag
We hebben alleen de perzik van smokez zn moeder, sorry!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:13 schreef DJKiwi het volgende:
Bosvruchten graag :p
Diertjuh!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
CRAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
wat een begroeting
Uhu eventjesMaar meestal ben ik er altijd stiekem wel
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:13 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Thee en de tieten van smokez zn moeder graag
[..]
Ikke Ikke Ikke!
[..]
Bosvruchten graag :p
...Moet...lach...weg hoesten...quote:Op maandag 30 juni 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
Heb ik wat gemist?![]()
moest ff vergaderenDoe mij Tripack z'n moeder maar trouwens..die van Smokez zal nu onderhand een doos met de grote van Afrika hebben
Gezellig! Of niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oja natuurlijk..dat zal het zijn
Over Almelo gesproken daar moet ik morgen weer naartoe..
Heb 'm wel even wegge-editquote:Op maandag 30 juni 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
...Moet...lach...weg hoesten...![]()
BWahaha gast m'n water!
Maar dat ze zo groot is als afrika maakt niet uit? Ik zei niet waarvoor ik er gebruik.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
Heb ik wat gemist?![]()
moest ff vergaderenEdit... foute opmerking als ik me niet vergis
Zuur voor je dat hij nog wel in mijn kwoot staatquote:Op maandag 30 juni 2008 14:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb 'm wel even wegge-edit![]()
Ik ga m'n eerste! jawel..m'n eerste bak koffie zoeken voor vandaag
En dag hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 14:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Sgele![]()
Kben weer weg...kom vanmiddag nog wel weer even om het hoekje kijken
oh dan zet ik 'm weer terug ookquote:Op maandag 30 juni 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zuur voor je dat hij nog wel in mijn kwoot staat
LIEK OMG!
zal me een theezak wezen zegquote:Op maandag 30 juni 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
We hebben alleen de perzik van smokez zn moeder, sorry!
jah voor jou altijd hequote:Op maandag 30 juni 2008 14:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
CRAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
wat een begroeting
Uhu eventjesMaar meestal ben ik er altijd stiekem wel
Dat bedoel ikquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
Man in elkaar geslagen met stofzuiger
Dat zuigt wel zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
we weten allemaal dat je geen reet te doen hebt op je werk,maar om jezelf nou als theezak te betitelen ?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jamaar, dat was toch jouw moeder die tieten als theezakjes had?
Dat is wat anders dan warme thee hequote:Op maandag 30 juni 2008 14:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jamaar, dat was toch jouw moeder die tieten als theezakjes had?
Sorryquote:Op maandag 30 juni 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan warme thee he
@Sgele; woordgrapjes ftw
BOEM! Nog 15 minutenquote:
Nog 2 uurquote:
mazzel bellerquote:
ik gelukkig maar 2 man... waarvoor zit jij hier?quote:
ontucht met smokez zn moeder. jij ?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ik gelukkig maar 2 man... waarvoor zit jij hier?
tjah ik hetzelfde alleen ook met jouw moederquote:Op maandag 30 juni 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ontucht met smokez zn moeder. jij ?
t gekke is mn moeder is eigelijk mn vaderquote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah ik hetzelfde alleen ook met jouw moeder
dat weet ik, daarom zit ik hier ookquote:Op maandag 30 juni 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t gekke is mn moeder is eigelijk mn vader
ik hoorde trouwens dat smokez z'n moeder een nieuw continent gebaard heeft die de grootte heeft van heul afrikaquote:
quote:
je moet wat he tegen de vervelingquote:
anders ik wel! teveel gezopen vh weekend, weinig slaap. oftewel halen we doordeweeks wel weer inquote:Op maandag 30 juni 2008 15:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja idd
flikker bijna inslaap hier ...
What?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
anders ik wel! teveel mijn moeder geswaffeld vh weekend, weinig slaap. oftewel bukkake haal ik doordeweeks wel weer in
Zeg, zijn we nou achter m'n rug om aan het jemoederen?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
ik hoorde trouwens dat smokez z'n moeder een nieuw continent gebaard heeft die de grootte heeft van heul afrika
Dat is nog altijd beter dan werkenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, zijn we nou achter m'n rug om aan het jemoederen?
Oeh oeh! je hebt ook leren multiquotenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:34 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
je moet wat he tegen de verveling
nu weet je gelijk wat je op je brood meekreeg vannochtendquote:
jah goed heaquote:
Haha koninklijk!quote:
morguuhquote:Op maandag 30 juni 2008 15:51 schreef lynda het volgende:
Wat zijn jullie toch weer bezig
O en die beller he.. Heeft de op zelf verkeerd gedaan
avond danquote:Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef lynda het volgende:
Mogguh? Man het voelt al aan alsof het 10 uur is en ik weer bijna moet werken
Heb hier op mijn werk geen joetjoepquote:
Het gaat wel lekker hier vandaag ja!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:51 schreef lynda het volgende:
Wat zijn jullie toch weer bezig
O en die beller he.. Heeft de op zelf verkeerd gedaan
Was te kortquote:Op maandag 30 juni 2008 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker hier vandaag ja!![]()
Nog lekker geslapen?
Veel plezier! fijne avond, en tot morgenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
Menschen, ik ben weer vergaderen..
Fijne avond alvast en tot morgen!
Bedankt voor je inzet! Dan ga ik hier nog even 1,5 uur door met "werken"quote:Op maandag 30 juni 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
tot morgen Sgelequote:Op maandag 30 juni 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
wat een kut werk heb jij danquote:
Dat probleem had ik hier ook ja, 5 uurtjes geslapenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Was te kortWekker ging veeeeeeeeeelste snel.. Maarja nog 1 dag en woensdag weer uitslapen
Ik heb toch Fok!quote:
Dat is gewoon je eigen schuldquote:Op maandag 30 juni 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat probleem had ik hier ook ja, 5 uurtjes geslapen![]()
Uitslapen is goedddddddddddddddd!!!!!!!!!!!
ik onderschrijf dat probleemquote:Op maandag 30 juni 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat probleem had ik hier ook ja, 5 uurtjes geslapen![]()
Uitslapen is goedddddddddddddddd!!!!!!!!!!!
Jij weet van niets he? *evil you*quote:Op maandag 30 juni 2008 16:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is gewoon je eigen schuldmoet je maar eerder naar bed gaan
Ik weet serieus van niets want ik ging om uurtje of 10/half 11 me bed in!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij weet van niets he? *evil you*![]()
Ik ga ook optijd in/op mijn bed liggen, alleen die tv en playstation...
hey mn moeder blijft bij mij, wat is dat nou!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:15 schreef lynda het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Over drie uurtjes mijn eigendom
![]()
![]()
Ja nou je het zegt... Als je je hoofd 90 graden naar rechts draait is het net je moeder van de onderkantquote:Op maandag 30 juni 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey mn moeder blijft bij mij, wat is dat nou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |