morguuhquote:Op maandag 30 juni 2008 15:51 schreef lynda het volgende:
Wat zijn jullie toch weer bezig
O en die beller he.. Heeft de op zelf verkeerd gedaan
avond danquote:Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef lynda het volgende:
Mogguh? Man het voelt al aan alsof het 10 uur is en ik weer bijna moet werken
Heb hier op mijn werk geen joetjoepquote:
Het gaat wel lekker hier vandaag ja!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:51 schreef lynda het volgende:
Wat zijn jullie toch weer bezig
O en die beller he.. Heeft de op zelf verkeerd gedaan
Was te kortquote:Op maandag 30 juni 2008 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker hier vandaag ja!![]()
Nog lekker geslapen?
Veel plezier! fijne avond, en tot morgenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
Menschen, ik ben weer vergaderen..
Fijne avond alvast en tot morgen!
Bedankt voor je inzet! Dan ga ik hier nog even 1,5 uur door met "werken"quote:Op maandag 30 juni 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
tot morgen Sgelequote:Op maandag 30 juni 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
wat een kut werk heb jij danquote:
Dat probleem had ik hier ook ja, 5 uurtjes geslapenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Was te kortWekker ging veeeeeeeeeelste snel.. Maarja nog 1 dag en woensdag weer uitslapen
Ik heb toch Fok!quote:
Dat is gewoon je eigen schuldquote:Op maandag 30 juni 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat probleem had ik hier ook ja, 5 uurtjes geslapen![]()
Uitslapen is goedddddddddddddddd!!!!!!!!!!!
ik onderschrijf dat probleemquote:Op maandag 30 juni 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat probleem had ik hier ook ja, 5 uurtjes geslapen![]()
Uitslapen is goedddddddddddddddd!!!!!!!!!!!
Jij weet van niets he? *evil you*quote:Op maandag 30 juni 2008 16:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is gewoon je eigen schuldmoet je maar eerder naar bed gaan
Ik weet serieus van niets want ik ging om uurtje of 10/half 11 me bed in!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij weet van niets he? *evil you*![]()
Ik ga ook optijd in/op mijn bed liggen, alleen die tv en playstation...
hey mn moeder blijft bij mij, wat is dat nou!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:15 schreef lynda het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Over drie uurtjes mijn eigendom
![]()
![]()
Ja nou je het zegt... Als je je hoofd 90 graden naar rechts draait is het net je moeder van de onderkantquote:Op maandag 30 juni 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey mn moeder blijft bij mij, wat is dat nou!
Moet ik maar in het hoekje staan?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik weet serieus van niets want ik ging om uurtje of 10/half 11 me bed in!
Dus...
Jamaar jou moeder is ook jou vader en ook weer moeder/vader van die en die en zo is de broer/zus van je moeder/vader weer de vader/moeder van die.. Dan delen we hem/haar toch eerlijk?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey mn moeder blijft bij mij, wat is dat nou!
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt... Als je je hoofd 90 graden naar rechts draait is het net je moeder van de onderkant
Djeez~!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt... Als je je hoofd 90 graden naar rechts draait is het net je moeder van de onderkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
zeg ik ben geen mormoonquote:Op maandag 30 juni 2008 16:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Jamaar jou moeder is ook jou vader en ook weer moeder/vader van die en die en zo is de broer/zus van je moeder/vader weer de vader/moeder van die.. Dan delen we hem/haar toch eerlijk?![]()
nee int westland kennen ze alleen inteeltquote:
Je bedoelt dat zijn zus tevens de tante van z'n opa is ?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Jamaar jou moeder is ook jou vader en ook weer moeder/vader van die en die en zo is de broer/zus van je moeder/vader weer de vader/moeder van die.. Dan delen we hem/haar toch eerlijk?![]()
Ah joh, daar kan hij toch niks aan doenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:22 schreef tripack het volgende:
[..]
nee int westland kennen ze alleen inteelt(sorry WL
)
whahaquote:Op maandag 30 juni 2008 16:22 schreef tripack het volgende:
[..]
nee int westland kennen ze alleen inteelt(sorry WL
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |