BOEM! Nog 15 minutenquote:
Nog 2 uurquote:
mazzel bellerquote:
ik gelukkig maar 2 man... waarvoor zit jij hier?quote:
ontucht met smokez zn moeder. jij ?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ik gelukkig maar 2 man... waarvoor zit jij hier?
tjah ik hetzelfde alleen ook met jouw moederquote:Op maandag 30 juni 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ontucht met smokez zn moeder. jij ?
t gekke is mn moeder is eigelijk mn vaderquote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah ik hetzelfde alleen ook met jouw moeder
dat weet ik, daarom zit ik hier ookquote:Op maandag 30 juni 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t gekke is mn moeder is eigelijk mn vader
ik hoorde trouwens dat smokez z'n moeder een nieuw continent gebaard heeft die de grootte heeft van heul afrikaquote:
quote:
je moet wat he tegen de vervelingquote:
anders ik wel! teveel gezopen vh weekend, weinig slaap. oftewel halen we doordeweeks wel weer inquote:Op maandag 30 juni 2008 15:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja idd
flikker bijna inslaap hier ...
What?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
anders ik wel! teveel mijn moeder geswaffeld vh weekend, weinig slaap. oftewel bukkake haal ik doordeweeks wel weer in
Zeg, zijn we nou achter m'n rug om aan het jemoederen?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
ik hoorde trouwens dat smokez z'n moeder een nieuw continent gebaard heeft die de grootte heeft van heul afrika
Dat is nog altijd beter dan werkenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, zijn we nou achter m'n rug om aan het jemoederen?
Oeh oeh! je hebt ook leren multiquotenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:34 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
je moet wat he tegen de verveling
nu weet je gelijk wat je op je brood meekreeg vannochtendquote:
jah goed heaquote:
Haha koninklijk!quote:
morguuhquote:Op maandag 30 juni 2008 15:51 schreef lynda het volgende:
Wat zijn jullie toch weer bezig
O en die beller he.. Heeft de op zelf verkeerd gedaan
avond danquote:Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef lynda het volgende:
Mogguh? Man het voelt al aan alsof het 10 uur is en ik weer bijna moet werken
Heb hier op mijn werk geen joetjoepquote:
Het gaat wel lekker hier vandaag ja!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:51 schreef lynda het volgende:
Wat zijn jullie toch weer bezig
O en die beller he.. Heeft de op zelf verkeerd gedaan
Was te kortquote:Op maandag 30 juni 2008 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker hier vandaag ja!![]()
Nog lekker geslapen?
Veel plezier! fijne avond, en tot morgenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
Menschen, ik ben weer vergaderen..
Fijne avond alvast en tot morgen!
Bedankt voor je inzet! Dan ga ik hier nog even 1,5 uur door met "werken"quote:Op maandag 30 juni 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
tot morgen Sgelequote:Op maandag 30 juni 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
wat een kut werk heb jij danquote:
Dat probleem had ik hier ook ja, 5 uurtjes geslapenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Was te kortWekker ging veeeeeeeeeelste snel.. Maarja nog 1 dag en woensdag weer uitslapen
Ik heb toch Fok!quote:
Dat is gewoon je eigen schuldquote:Op maandag 30 juni 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat probleem had ik hier ook ja, 5 uurtjes geslapen![]()
Uitslapen is goedddddddddddddddd!!!!!!!!!!!
ik onderschrijf dat probleemquote:Op maandag 30 juni 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat probleem had ik hier ook ja, 5 uurtjes geslapen![]()
Uitslapen is goedddddddddddddddd!!!!!!!!!!!
Jij weet van niets he? *evil you*quote:Op maandag 30 juni 2008 16:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is gewoon je eigen schuldmoet je maar eerder naar bed gaan
Ik weet serieus van niets want ik ging om uurtje of 10/half 11 me bed in!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij weet van niets he? *evil you*![]()
Ik ga ook optijd in/op mijn bed liggen, alleen die tv en playstation...
hey mn moeder blijft bij mij, wat is dat nou!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:15 schreef lynda het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Over drie uurtjes mijn eigendom
![]()
![]()
Ja nou je het zegt... Als je je hoofd 90 graden naar rechts draait is het net je moeder van de onderkantquote:Op maandag 30 juni 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey mn moeder blijft bij mij, wat is dat nou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |