alleen op de nieuwkomers in dit topicquote:Op maandag 30 juni 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb inderdaad weer wat nummers "geschreven".
Mijn manier om dingen van me af te schrijven
(is niet op 1 persoon gericht hoor)
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]Ik doelde meer op;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Knap hè![]()
![]()
* Isdatzo trots is
[..]
Ik vond haar maar een beetje zuur vanochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flauw jah
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
hahaha, maar net hoe je het bekijktquote:Op maandag 30 juni 2008 13:41 schreef tripack het volgende:
[..]
alleen op de nieuwkomers in dit topic
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]ik zie 't al, het niveau stijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flauw jah![]()
Huilen dan.
wanneer drop je doe track dan?quote:
jammer ik hoopte stiekem op een GRTOPJW rapquote:Op maandag 30 juni 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb inderdaad weer wat nummers "geschreven".
Mijn manier om dingen van me af te schrijven
(is niet op 1 persoon gericht hoor)
Ik neem het nooit op eigenlijk, is meer voor mezelfquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik doelde meer op;dat kon ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Kan wel eens kijken in een creatieve bui hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer ik hoopte stiekem op een GRTOPJW rap
Daar kan ik weer iets opzeggen ...quote:
Je bent toch geen irritante/wanne-be elitaire/turkse/negert (door halen wat niet van toepassing is) User?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:57 schreef DJKiwi het volgende:
ik heb nooit wat te doen op mijn werk. 50 minuten voor een kamertje schoon maken van 4 bij 3 ofzo. Ben je 10 minute mee bezig, kan je je weer 40 minuten gaan vervelen. Maarja, dan kan ik niet op het internet :p
Welkom! Hier is de koffie altijd heet!! net zoals sm0kez zn moeder, mocht je dat nog niet weten.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:57 schreef DJKiwi het volgende:
ik heb nooit wat te doen op mijn werk. 50 minuten voor een kamertje schoon maken van 4 bij 3 ofzo. Ben je 10 minute mee bezig, kan je je weer 40 minuten gaan vervelen. Maarja, dan kan ik niet op het internet :p
WAAAH NEEEEquote:Op maandag 30 juni 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent toch geen irritante/wanne-be elitaire/turkse/negert (door halen wat niet van toepassing is) User?
Indien 1 van deze aanwezig is... sterf!
Indien dit niet het geval is... Welkom! Koffie?
Ja gaat wel zo zn gangetje hiero. Hoe gaat het met jullie vandaag? Leuk weekend gehad enzo?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:04 schreef tripack het volgende:
dieertjuuh![]()
hoe gaat het?
@Beller: whehehiets voor in de OP?
Gastquote:Op maandag 30 juni 2008 14:04 schreef tripack het volgende:
dieertjuuh![]()
hoe gaat het?
@Beller: whehehiets voor in de OP?
Maakt niks uit! Thee? Bier? Tieten? Smokez z'n moeder?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:06 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
WAAAH NEEEE![]()
Ik ben helaas wel allergisch voor cafeine
Ik ben mezelf
we hebben ook thee hoor!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:06 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
WAAAH NEEEE![]()
Ik ben helaas wel allergisch voor cafeine
Ik ben mezelf
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maakt niks uit! Thee? Bier? Tieten? Smokez z'n moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |