abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59839970
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

en waar ben ik jou als niet roker dan tot last mee?
Heb last van jou gsm straling, nee ik niet maar zijn zat mensen die daar wel last van hebben maar doe jij je telefoon weg>?
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:16:14 #102
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59840047
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:13 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Heb last van jou gsm straling, nee ik niet maar zijn zat mensen die daar wel last van hebben maar doe jij je telefoon weg>?
Als er zoiets komt als een gsm vrije werkplek wel ja.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:16:36 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59840058
quote:

[..]

rokers gebruiken ook gsm's. Dus je punt is?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:45:30 #104
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59840893
quote:

[..]

Nou als het tot een verbod komt op GSM's hoor je mij niet klagen, heb die dingen altijd enkel handig gevonden voor noodoproepen enkel niet.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_59841799
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

rokers gebruiken ook gsm's. Dus je punt is?
sukkel lees dan is goed joh, zeg toch ook dat rokers dat doen maar gaat om het punt als we bij jullie wat afnemen klagen jullie gelijk
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:26:59 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59841982
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:18 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

sukkel lees dan is goed joh, zeg toch ook dat rokers dat doen maar gaat om het punt als we bij jullie wat afnemen klagen jullie gelijk
aah, kijk een pauper die alleen maar kan schelden

Mijn gsm is niet schadelijk voor jou hoor. Post daar eerst maar eens bewijs van.
quote:
Het zogenoemde Reflex-onderzoek, dat gedurende vier jaar is uitgevoerd door twaalf researchgroepen in zeven Europese landen, heeft nog niet onomstotelijk bewezen dat het praktijkgebruik van een mobiele telefoon schadelijk is voor de gezondheid.

En als jij "ons" wat wilt afnemen wat jou net zoveel schade toebrengt als dat rokers dat doen met hun gore tabak zooi bij mij, dan heb jij mijn zege
pi_59842261
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

aah, kijk een pauper die alleen maar kan schelden

Mijn gsm is niet schadelijk voor jou hoor. Post daar eerst maar eens bewijs van.
[..]

En als jij "ons" wat wilt afnemen wat jou net zoveel schade toebrengt als dat rokers dat doen met hun gore tabak zooi bij mij, dan heb jij mijn zege
Scheld niet maar als je tot 2 keer toe dus blijkaar niet goed leest hou ik het voor gezien met je
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:41:47 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59842329
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:38 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Scheld niet
hoe wil je het dan noemen, normaal communiceren? !
pi_59842507
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

hoe wil je het dan noemen, normaal communiceren? !
Gooi het daar maar op als je niet kan lezen
Sukkel klinkt altijd nog beter dan junkies en kankerstokjes enzo
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:49:54 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59842547
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:48 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Gooi het daar maar op als je niet kan lezen
Sukkel klinkt altijd nog beter dan junkies en kankerstokjes enzo
Die junks en kankerstokken is gewoon de waarheid. En die is hard he
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:51:59 #111
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59842592
er wordt je dan ook niets afgenomen... je mag nog steeds roken, echter worden de gebruiksgelegenheden ingekrimpt.

Daar kun je verontwaardigd over zijn, maar rokers zijn in de unieke positie dat ze een van de, zoniet enige verslaving hebben die publiekelijk geaccepteerd is. Nu kan ik verder wel voorbeelden gaan noemen over alcohol-, heroine-, seksverslavingen e.d. maar ik laat het vergelijken maar even onder de rokers onder ons over...

Eigenlijk kun je je gaan afvragen waarom werkgevers moeten investeren in rookcabines en hokken, en moeten accepteren dat soms halve afdelingen 5-10 minuten elke 90 minuten naar buiten vertrekken.
[..]
pi_59842628
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die junks en kankerstokken is gewoon de waarheid. En die is hard he
Kankerstokken? hoe verklaar jij de mensen die dood gaan aan kanker zonder ooit gerookt te hebben, en de mensen die roken die 100 worden.
Of heeft het toch iets te maken met de genen van iemand? zomaar een idee.
Een junk is over het algemeen aan het spuiten etc zie ik gem roker niet doen.

Meneer kan niet lezen en niet goed verwoorden maar je bent wel lief
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:04:53 #113
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59842920
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Kankerstokken? hoe verklaar jij de mensen die dood gaan aan kanker zonder ooit gerookt te hebben, en de mensen die roken die 100 worden.

Kankerstokken is een geaccepteerde term sinds bekend is dat roken de kans op longkanker vele malen groter maakt. Daar verandert je rokende opa van 100 niets aan.

een junk is volgens de vandale een drugsverslaafde. Nicotine is een stof die onder de noemer drug valt en aangezien men verslaafd is aan de opname van Nicotine in het lichaam kun je dus gewoon spreken van een drugsverslaafde. Dit is geen groot geheim, er is zelfs al sprake van klinieken om af te kicken van roken... Wel fijn dat junks enkel spuiten... ik vraag me alleen af hoe ik die mensen moet noemen die crack gebruiken of coke snuiven.
[..]
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:58:22 #114
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_59844157
quote:
Ik ben zo'n iemand die eigenlijk alleen maar zo'n ding bij me draagt om bereikbaar te zijn in noodgevallen. Ik heb het allergoedkoopste abbonement, ik SMS niet, ik doe er geen mobiel internet mee, ik draag dat ding bij me voor 1 doel: Om heel af en toe een belletje mee te maken, niet om de halve dag als een halve debiel op zo'n klein kut toetsenbordje boodschapjes te sturen of een uur lang te kleppen.

Als er een GSM-verbod in de horeca komt, hoor je mij niet klagen! Kan ik temninste rustig mijn lunch eten zonder dat overal die telefoontjes afgaan, met SMS-piepjes ontvangt, etc....

Het gaat hier ook over een rookverbod in de horeca. Rokers vinden het op een of andere manier nodig om allerlei andere zaken erbij te halen en hoe deze "dus ook" aangepakt moeten worden.

Welnu, met betrekking tot de horeca heb ik geen enkel probleem met een GSM verbod. Graag zelfs! Ga maar buiten staan kleppen!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_59844257
Jaja, opvallend he, dat rokers niet klagen. Dat spreekwoord bestaat niet voor niks:
"een tevreden roker is geen onruststoker".

Godijzdank zijn er nog voldoende anti-rokers die de klaagcultuur op grote hoogte houden
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:05:31 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59844334
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

jij bent niet al te snugger he?

junk (dem; junks)
1 drugsverslaafde

drugs·ver·slaaf·de (de)
1 verslaafde aan drugs

Aangezien een roker verslaafd is aan nicotine, kun je spreken van een drugs verslaafde. Ze hebben dezelfde verschijnselen hoor. Een junk wordt ook helemaal para alstie ff zn spuit niet kan vinden, idem dito met rokers. Die worden para als ze ff niet kunnen roken

In tabak zitten wel 4000 chemische stoffen, waarvan er zeker 40 kankerverwekkend zijn. De belangrijkste drie stoffen die grote problemen geven zijn: teer, koolmonoxide en nicotine.
Teer kan leiden tot bronchitis, longemfyseem, longkanker en keel-, slokdarm- en strottenhoofdkanker.

Feit is nou eenmaal dat roken kanker kan veroorzaken. Met roken is het risico op kanker groter. En het is mevrouw voor jou
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:07:24 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59844394
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 15:58 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik ben zo'n iemand die eigenlijk alleen maar zo'n ding bij me draagt om bereikbaar te zijn in noodgevallen. Ik heb het allergoedkoopste abbonement, ik SMS niet, ik doe er geen mobiel internet mee, ik draag dat ding bij me voor 1 doel: Om heel af en toe een belletje mee te maken, niet om de halve dag als een halve debiel op zo'n klein kut toetsenbordje boodschapjes te sturen of een uur lang te kleppen.

Als er een GSM-verbod in de horeca komt, hoor je mij niet klagen! Kan ik temninste rustig mijn lunch eten zonder dat overal die telefoontjes afgaan, met SMS-piepjes ontvangt, etc....

Het gaat hier ook over een rookverbod in de horeca. Rokers vinden het op een of andere manier nodig om allerlei andere zaken erbij te halen en hoe deze "dus ook" aangepakt moeten worden.

Welnu, met betrekking tot de horeca heb ik geen enkel probleem met een GSM verbod. Graag zelfs! Ga maar buiten staan kleppen!
Ik ben zelf ontzettend bel geil ( ) ik ga nergens heen zonder mn foon en ik sms/bel ook regelmatig. Maar ik zou er niet echt kapot van zijn als er in de horeca een bel verbod komt. Ik kan me heel goed voorstellen dat mijn geklep jouw lunch verstoort
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:09:17 #118
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_59844444
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:05 schreef RickoKun het volgende:
Sterf,

Laat ze ook maar religie verbieden, veganisten ook want alleen groente is slecht voor je, en alcohol verbieden want ik heb echt veeeet vaak last van dronken gasten!
En wat te denken van MSN, allemaal kinderlokkers die daarop zitten! VERBIEDEN! En ik vind dat de regering LIGHT producten moet maken want het 'normale' drinken dat kan toch zowaar niet! Ook vind ik dat we dingen gewoon moeten censureren á lá GeenStijl jeweetz!

Sterf toch allemaal, betuttelde vieze homo's.
Heerlijk hoe rokers het rookverbod aanvallen met.... JA MAAR, JA MAAR, dit en dat is ook slecht, en daar heb ik ook last van, en hoe zit het met dat daar? Boehoe!

De regering baseert zich bij het besluit van een rookverbod in de horeca op onderzoeken van o.a. gerenommeerde universiteiten, onderzoeksinstituten, zowel nationaal als internationaal, en kijkt naar de effecten van een rookverbod in andere landen etc.....Daar is dus uitgebreid onderzoek naar gedaan.

Als jij vindt dat religie, veganisme, MSN, en non-light producten verboden moeten worden, EN je bent ouder dan 21, dan kun je zelf een politiek platform starten om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Als je zo'n 65.000 Nederland op je weet te stemmen (beetje afhankelijk van opkomst/kiesdrempel) heb je een hele zetel in de Tweede Kamer, en kun je naar hartelust je punten duidelijk maken.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:10:23 #119
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_59844472
Ik zit nu al maanden in Finland en daar mag het nergens meer, roken in kroegen. Er is een rookhok of je gaat naar buiten. Geen enkel probleem . De rokers gaan af en toe roken, prima toch? Oh, en het stinkt er niet naar zweet, bier, of wat dan ook; de meeste kroegen ruiken juist erg fris. Ik ben er stiekem wel blij mee .
pi_59844485
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:09 schreef maartena het volgende:
Heerlijk hoe rokers het rookverbod aanvallen met.... JA MAAR, JA MAAR, dit en dat is ook slecht, en daar heb ik ook last van, en hoe zit het met dat daar? Boehoe!
Ja hoor, vergelijk een gemiddelde roker maar met één van de grootste relusertjes hier op Fok
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:14:42 #121
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_59844582
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ja hoor, vergelijk een gemiddelde roker maar met één van de grootste relusertjes hier op Fok
Het is je zeker enigzins ontgaan in de afgelopen maanden hoe met betrekking tot het rookverbod in de horeca een vrij grote groep users dingen roept als "dan ook alcohol verbieden!" of "uitlaatgassen zijn ook ongezond, autorijden verbieden!" en in dit topic is de nieuwste klacht er bij verzonnen, het GSM verbod, want mensen zouden ook wel eens last kunnen hebben van GSM straling!

Continue worden andere zaken erbij gehaald die OOK slecht zijn, en DUS OOK aangepakt moeten worden.

"Waar gaat dat heen, zometeen mag je niet eens meer een biertje drinken in de kroeg"
-
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:17:03 #122
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59844645
Rookverbod blijft ook deze week van kracht

klagende rokers alert... en klagende kroegbazen, dat ook!
[..]
pi_59844656
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:14 schreef maartena het volgende:
Het is je zeker enigzins ontgaan in de afgelopen maanden hoe met betrekking tot het rookverbod in de horeca een vrij grote groep users dingen roept als "dan ook alcohol verbieden!" of "uitlaatgassen zijn ook ongezond, autorijden verbieden!" en in dit topic is de nieuwste klacht er bij verzonnen, het GSM verbod, want mensen zouden ook wel eens last kunnen hebben van GSM straling!

Continue worden andere zaken erbij gehaald die OOK slecht zijn, en DUS OOK aangepakt moeten worden.

"Waar gaat dat heen, zometeen mag je niet eens meer een biertje drinken in de kroeg"
En het is jou niet opgevallen dat, in vergelijking met bovenstaande users, er een veel grotere groep HAHAHAHA-roepertjes, "rokers motte dood" & "eindelijk van die stinkende kutmensen af"-users was?
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:18:18 #124
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_59844682
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:10 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit nu al maanden in Finland en daar mag het nergens meer, roken in kroegen. Er is een rookhok of je gaat naar buiten. Geen enkel probleem . De rokers gaan af en toe roken, prima toch? Oh, en het stinkt er niet naar zweet, bier, of wat dan ook; de meeste kroegen ruiken juist erg fris. Ik ben er stiekem wel blij mee .
Wellicht wassen Finnen zich meer dan Nederlanders?

Overigens is me dat hier in de VS ook niet opgevallen..... geen zweetlucht, geen bierlucht..... en ik kom nog wel eens in "louche" kroegen waar je dat zou verwachten. Er wordt hier ook vaak eten geserveerd in kroegen (net als in Engelse pubs zegmaar), dus er komt wel altijd een voedselgeur uit de keuken, waar ik ook geen problemen mee heb eigenlijk.
-
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:18:48 #125
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59844693
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben zelf ontzettend bel geil ( ) ik ga nergens heen zonder mn foon en ik sms/bel ook regelmatig. Maar ik zou er niet echt kapot van zijn als er in de horeca een bel verbod komt. Ik kan me heel goed voorstellen dat mijn geklep jouw lunch verstoort
ach afgelopen weekend je eerste wandeling buiten de deur gehad dat je hem tyhuis moest laten, ging erg goed

vaker doen
[..]
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:19:36 #126
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_59844708
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En het is jou niet opgevallen dat, in vergelijking met bovenstaande users, er een veel grotere groep HAHAHAHA-roepertjes, "rokers motte dood" & "eindelijk van die stinkende kutmensen af"-users was?
Maar dat zijn geen klagers..... dat zijn mensen die blij zijn met het rookverbod. Een klager is meestal TEGEN iets.
-
pi_59844792
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:19 schreef maartena het volgende:
Maar dat zijn geen klagers..... dat zijn mensen die blij zijn met het rookverbod. Een klager is meestal TEGEN iets.
TEGEN rokers?
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:33:14 #128
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_59845013
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
TEGEN rokers?
Tegen het rookverbod.

Je bent je er denk ik van bewust dat je met je posts nu ook al bij die mopperende groep begint te horen, alleen nog enigzins verkapt?
-
pi_59845155
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:33 schreef maartena het volgende:
Tegen het rookverbod.

Je bent je er denk ik van bewust dat je met je posts nu ook al bij die mopperende groep begint te horen, alleen nog enigzins verkapt?
Nee hoor; sterker nog...ik als roker ben voor het rookverbod

Alleen die echte anti-zeikerds verfoei ik
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:47:58 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59845339
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:18 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ach afgelopen weekend je eerste wandeling buiten de deur gehad dat je hem tyhuis moest laten, ging erg goed

vaker doen
kssst ga weg jij
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:58:49 #131
3542 Gia
User under construction
pi_59845571
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:51 schreef MikeyMo het volgende:

Eigenlijk kun je je gaan afvragen waarom werkgevers moeten investeren in rookcabines en hokken, en moeten accepteren dat soms halve afdelingen 5-10 minuten elke 90 minuten naar buiten vertrekken.
Dat laatste hoeven ze dus inderdaad niet te accepteren. Bij mijn man op het werk is een regel ingevoerd dat rokers nog maar één keer 's morgens en één keer 's middags 5 minuten rookpauze krijgen.
pi_59845641
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat laatste hoeven ze dus inderdaad niet te accepteren. Bij mijn man op het werk is een regel ingevoerd dat rokers nog maar één keer 's morgens en één keer 's middags 5 minuten rookpauze krijgen.
Bij mij is het veel beter: ga je roken, dan werk je minstens 5 minuten langer per rookbeurt door. Geen roker die daar problemen mee heeft.
  woensdag 2 juli 2008 @ 17:08:05 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59845762
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Bij mij is het veel beter: ga je roken, dan werk je minstens 5 minuten langer per rookbeurt door. Geen roker die daar problemen mee heeft.
Dat is een goed plan
pi_59847983
Wat kan iedereen in dit land lekker zeiken op elkaar zeg.
Ken je het nog van vroeger op school '' Ja maar hij deed'' '' ja maar hij deed dat '' pfff kan iedereen niet gewoon gaan leven dood gaan we toch!

Als er nooit onderzoek was gedaan wist je het niet niks aan het handje, nu worden de rokers aangepakt de volgende keer een andere groep en zit jij daar misschien weer in en loop jij te piepen.

Waarom al die wette en regels als iedereen elkaar gewoon een beetje ze gang laat gaan hoe die wil leven en niet al te veel andere mensen onnodig tot last gaan zijn, maar gewoon wat meer van elkaar accepteren dan komt het best goed.

Maar nee Nederlanders willen alles ikke ikke ikke en de rest mag grandioos kapot vallen want het moet in mijn plaatje passen.
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:02:11 #135
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59848121
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
"Ja maar hij drinkt meer koffie"
"Ja maar zij gaat vaker naar de wc"

Ik zie het al gebeuren.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:03:54 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59848166
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:56 schreef Ab-Normaal het volgende:
Wat kan iedereen in dit land lekker zeiken op elkaar zeg.
Ken je het nog van vroeger op school '' Ja maar hij deed'' '' ja maar hij deed dat '' pfff kan iedereen niet gewoon gaan leven dood gaan we toch!

Als er nooit onderzoek was gedaan wist je het niet niks aan het handje, nu worden de rokers aangepakt de volgende keer een andere groep en zit jij daar misschien weer in en loop jij te piepen.

Waarom al die wette en regels als iedereen elkaar gewoon een beetje ze gang laat gaan hoe die wil leven en niet al te veel andere mensen onnodig tot last gaan zijn, maar gewoon wat meer van elkaar accepteren dan komt het best goed.

Maar nee Nederlanders willen alles ikke ikke ikke en de rest mag grandioos kapot vallen want het moet in mijn plaatje passen.
Nee hoor. Ik vind het best als jij wilt roken, dat wil ik ook best accepteren. Maar niet in mijn buurt.
pi_59848315
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vind het best als jij wilt roken, dat wil ik ook best accepteren. Maar niet in mijn buurt.
Begrijp je dan ook het punt van veel rokers hier dat het gewoon kinderachtig is hoe sommige anti-rokers reageren als het rookverbod begint dat ze een heus feest gaan bouwen om de rokers in de grond te trappen?

Neem aan dat je daar ook niet op zit te wachten als iets van jou afgenomen wordt wat voor jou lekkere ontspanning was?

Ga overigens zelf stoppen met roken na het weekend, wil het 1 weekend mee maken lekker buiten staan en dan ben je er gelijk klaar mee.

Overigens ben ik niet zwaar tegen het rookverbod, wel tegen de zware anti-rokers hoe die zich nu gedragen.
pi_59848657
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:02 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
"Ja maar hij drinkt meer koffie"
"Ja maar zij gaat vaker naar de wc"

Ik zie het al gebeuren.
Ja, dat geloof ik zelf, want.......

*TADATATADATAAAAAAAAAA*

Ik werk er zelf!!!!

woensdag 2 juli 2008 @ 19:27:48 #139
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59848723
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:10 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Begrijp je dan ook het punt van veel rokers hier dat het gewoon kinderachtig is hoe sommige anti-rokers reageren als het rookverbod begint dat ze een heus feest gaan bouwen om de rokers in de grond te trappen?
ik spreek maar niet van de rookfeesten die er afgelopen maandag door heel Nederland heen gevierd werden
[..]
pi_59848820
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:27 schreef MikeyMo het volgende:
ik spreek maar niet van de rookfeesten die er afgelopen maandag door heel Nederland heen gevierd werden
Kom op, het verschil tussen een afscheidsfeest en een "hoera, eindelijk van die kutrokers af"-feest weet ook jij best wsel.
pi_59848826
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:27 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Dus dat was hun laatste kans, maar proberen ze daar de niet-roker mee te raken volgens mij niet?
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:39:53 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59848902
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:10 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Neem aan dat je daar ook niet op zit te wachten als iets van jou afgenomen wordt wat voor jou lekkere ontspanning was?
Nogmaals, als ik mensen met mijn "ontspanning" qua gezondheid tot last ben, mag je me van mij best de "grond intrappen" . Alhoewel ik vind dat je wel erg overdreven doet met je "de grond in trappen" . Ik ben blij dat die tering zooi uit de kroegen, restaurants e.d geweerd wordt. En daarom ga ik dit weekend, of volgend weekend daar een heerlijk biertje in een schone kroeg op drinken 14.gif
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:40:55 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59848918
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:33 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Dus dat was hun laatste kans, maar proberen ze daar de niet-roker mee te raken volgens mij niet?
je laat het echt klinken alsof ze allemaal dood zouden gaan nu, met je laatste kans
pi_59849030
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nogmaals, als ik mensen met mijn "ontspanning" qua gezondheid tot last ben, mag je me van mij best de "grond intrappen" . Alhoewel ik vind dat je wel erg overdreven doet met je "de grond in trappen" . Ik ben blij dat die tering zooi uit de kroegen, restaurants e.d geweerd wordt. En daarom ga ik dit weekend, of volgend weekend daar een heerlijk biertje in een schone kroeg op drinken 14.gif
Waarom kan een Nederlander tegenwoordig niet normaal reageren en is het gelijk teringzooi blabla, overigens kan ik me best voorstellen dat mensen met bepaalde gezondheidsredenen niet de kroeg in kunnen, alleen denk dat het merendeel dat hier niet heeft.
Maar voor als nog daar vind ik het rookverbod wel goed voor, iedereen moet een kans krijgen om normaal buitenshuis te kunnen roken.

Vind het ook niet erg om buiten te staan maar kom op, de anti-rokers met roken is ongezond, stinkende mensen, junkies, verslaafde, waarom moet er altijd zo gereageerd worden hier? wat voor punt wil je zetten? is gewoon normaal van oke is beter dat er een verbod en klaar dan '' Weg met de junkies, kankerstokkies etc '''?

Echt mensen leer is normaal reageren en zet je is in iemand anders zijn positie in plaats van continu na je eigen droom wereldje te kijken want dan ben je wel van ikke ikke ikke en de rest kan stikken, maar kan jou dat wat verrotte?
pi_59849061
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

je laat het echt klinken alsof ze allemaal dood zouden gaan nu, met je laatste kans
Dom geboren of nooit wat bijgeleerd? Net als jij bv een bepaald bier soort onwijs lekker vind en dat gaat verdwijnen uit de schappen, jij zal niet de laatste krat kopen om voor het laatst na te genieten?
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:37:10 #146
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59850154
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Kom op, het verschil tussen een afscheidsfeest en een "hoera, eindelijk van die kutrokers af"-feest weet ook jij best wsel.
ja het een werd ruimschoots afgelopen maandag gevierd, het andere heb ik nog niet voorbij zien komen
[..]
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:38:09 #147
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59850180
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:51 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Dom geboren of nooit wat bijgeleerd? Net als jij bv een bepaald bier soort onwijs lekker vind en dat gaat verdwijnen uit de schappen, jij zal niet de laatste krat kopen om voor het laatst na te genieten?
peuken verdwijnen ook niet uit de schappen heur, je vergelijkingen raken kant nog wal
[..]
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:38:28 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59850186
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:51 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

tabak verdwijnt niet uit de schappen. Wie is hier nou dom.
  woensdag 2 juli 2008 @ 20:40:28 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59850237
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 19:49 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

maar kan jou dat wat verrotte?
nee, want rokers zijn stinkende junks die andere verkankeren met hun slechte gewoonte
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 juli 2008 @ 20:49:18 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59850462
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:53 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik ben anders nog nooit een niet rokers café tegengekomen... kan ik er ook moeilijk gebruik van maken...
En wat vertelt dat je op basis van vraag en aanbod dat in de vrije markt gewoon werkt? Je ging gewoon naar een rokers kroeg DUS je vond het niet zo belangrijk. Had je het wel belangrijk gevonden had je inderdaad wel een dorp verderop gegaan of gewoon NIET naar de kroeg gegaan. Als voldoende mensen dat gedaan hadden, bv al die mensen die nu om het hardst roepen dat dat roeken allemaal zo verschrikkelijk was, had je werkelijk over de niet-rokers gelegenheden gestruikeld.

Kortom, een hellend vlak in vrijheid beperking dat nu van bovenhand opgelegd wordt dat ALLE gelegenheden rookvrij moet. Laat de vrije markt gewoon z'n werk doen ipv betuttelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')