Non-smokers die every day. Sleep tight!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
gros van de rokers zijn een stelletje egoisten. Dat een ander er last of zelfs ziek van kan worden boeit hun helemaal niet. Dat de kleren stinken vind ik niet eens het probleem want dat is een kwestie van in de wasmachine stoppen. Bovendien na een nachtje stappen gooi ik sowieso mn kleren in de wasmachine of er nu gerookt wordt of niet.
Ik vind het alleen best hypocriet van rokers dat ze het argument dat andere mensen ziek kunnen worden van hun gerook, zomaar wegwuiven als gezeur of stel je niet aan, het hoort nu eenmaal bij de kroeg. Lekker kortzichtig in mijn ogen, van mij mogen ze dan allemaal longemfyseem krijgen.
quote:Weetje van de dag 2358:
In het jaar na de invoering van het rookverbod in Ierse cafes nam hetaantal mensen dat met een hartinfarct in het ziekenhuis moest wordenopgenomen met 11 procent af. De afname bleek bovendien structureel:ook in het tweede jaar bleef het aantal hartinfarcten op hetzelfde(lage) niveau...
Geen klagende rokers volgens TT, maar klagende niet-rokers genoeg...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
gros van de rokers zijn een stelletje egoisten. Dat een ander er last of zelfs ziek van kan worden boeit hun helemaal niet. Dat de kleren stinken vind ik niet eens het probleem want dat is een kwestie van in de wasmachine stoppen. Bovendien na een nachtje stappen gooi ik sowieso mn kleren in de wasmachine of er nu gerookt wordt of niet.
Ik vind het alleen best hypocriet van rokers dat ze het argument dat andere mensen ziek kunnen worden van hun gerook, zomaar wegwuiven als gezeur of stel je niet aan, het hoort nu eenmaal bij de kroeg. Lekker kortzichtig in mijn ogen, van mij mogen ze dan allemaal longemfyseem krijgen.
Waarom zou het daar niet gelden?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:28 schreef Lakitu het volgende:
Geldt dit verbod nou ook in clubs of niet?
Omdat een vriendin van me zei dat het niet zo was.quote:
Dat heeft ze dan niet goed begrepen. Ik meen dat men dacht dat met een besloten club het rookverbod omzeilt zou kunnen worden, maar volgens mij klopt dit juridisch ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat een vriendin van me zei dat het niet zo was.
Een werkplek is een werkplek, ook voor personeel in een besloten club.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan niet goed begrepen. Ik meen dat men dacht dat met een besloten club het rookverbod omzeilt zou kunnen worden, maar volgens mij klopt dit juridisch ook niet.
Nee, de minister steekt overal een stokje voor hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 12:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan niet goed begrepen. Ik meen dat men dacht dat met een besloten club het rookverbod omzeilt zou kunnen worden, maar volgens mij klopt dit juridisch ook niet.
ze zullen wel weer een vage tax verzinnen.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Maar goed, de grote verliezer is de staat zelf natuurlijk! Zullen waarschijnlijk een heel stuk minder sigaretten verkocht worden en dat betekent minder centjes want: de accijnzen op sigaretten: 57% van de detailhandelsprijs inclusief belasting.
Vooraleerst wordt op dezelfde dag sigaretten en tabak met 60 ct. verhoogt.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:18 schreef wise het volgende:
[..]
ze zullen wel weer een vage tax verzinnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |