abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59787157
Er is niets leukers dan huilende verslaafden uit te lachen.
Maar helaas heb ik vandaga nog geen topic voorbij zien komen waarin rokers huien dat de vanaf morgen niet meer mogen roken in de horeca. De afgelopen maanden kwam je het ene na het andere topic tegen, maar nu we op de vooravond van het verbod staan, blijft het stil.

Klacht:
Rokers blijken weinig voorspelbaar met het openen van huiltopics.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Redactie Frontpage maandag 30 juni 2008 @ 09:37:01 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_59787183
Lees deze column
http://frontpage.fok.nl/column/7802/1/-Danny:-Kanker-van-Sunchaser-en-downloaden-is-verboden.html
pi_59787238
quote:
Op maandag 30 juni 2008 09:35 schreef DroogDok het volgende:
Maar helaas heb ik vandaga nog geen topic voorbij zien komen waarin rokers huien dat de vanaf morgen niet meer mogen roken in de horeca. De afgelopen maanden kwam je het ene na het andere topic tegen, maar nu we op de vooravond van het verbod staan, blijft het stil.

Klacht:
leuk dat onze rookgewoontes tot tijdsverdrijf van niet rokers kan leiden.
Deze niet rokers hebben dus een eigenlijk een kut leven, en hun enige hoogte puntje in hun bestaan is het uitlachen van rokers?
Hierbij verklaar ik jou officiel tot FOK! zielepiet van de maand.
Ik hoop dat iemand met de juiste rechten hier op fok dit ook als tag achter je naam kan zetten
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 30 juni 2008 @ 09:46:15 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_59787352
vindt het maar triest dat rookverbod.
en dat zeg ik als niet-roker

Jankerds die niet tegen rook kunnen en zeggen dan hun kleding dat stinkt. Dan was je het toch de volgende dag

Roken hoort nou eenmaal bij het cafe. (in restaurant kan ik het nog enigzins begrijpen dat daar het verbod komt). Ik zal het missen, evenals mijn vrienden die dan even buiten moeten staan.
Dat zal nu wel geen probleem zijn aangezien het zomer is en iedereen buitenstaat. Maar als het weer kut weer wordt richting herft/winter/lente dan wel.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 30 juni 2008 @ 09:48:21 #5
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_59787396
whehe
/-=]
|o-0
~~~`
  maandag 30 juni 2008 @ 09:50:31 #6
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_59787436
Heb er zelf geen last van maar, goede klacht.
  maandag 30 juni 2008 @ 09:51:53 #7
3767 Herald
Come get some
pi_59787466
quote:
Op maandag 30 juni 2008 09:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk dat onze rookgewoontes tot tijdsverdrijf van niet rokers kan leiden.
Deze niet rokers hebben dus een eigenlijk een kut leven, en hun enige hoogte puntje in hun bestaan is het uitlachen van rokers?
Hierbij verklaar ik jou officiel tot FOK! zielepiet van de maand.
Ik hoop dat iemand met de juiste rechten hier op fok dit ook als tag achter je naam kan zetten
whehehe wat een sneue frusti reactie. Jij laat je wel heel erg kennen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_59787555
Een oom van mij is vorige maand alvast gestopt met roken.
De dag daarna is hij gestopt met leven.

Met dank aan Philip Morris.

Lang leve het rookverbod
Tis toch van de zotte dat ik ongevraagd maar in de rooklucht van een ander moet gaan zitten eten :R
So we just called him Fred too
pi_59787755
quote:
Op maandag 30 juni 2008 09:51 schreef Herald het volgende:

[..]

whehehe wat een sneue frusti reactie. Jij laat je wel heel erg kennen
ik denk meer dat de frustie hier diegene is die klaagt over iets waar zijn enige nadeel is dat hij geen gedupeerde kan uitlachen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 30 juni 2008 @ 10:17:22 #10
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_59787908
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:09 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

ik denk meer dat de frustie hier diegene is die klaagt over iets waar zijn enige nadeel is dat hij geen gedupeerde kan uitlachen
Dat komt meer in de richting van etteren en misschien ook wel een vorm van gerechtigheid.
Dat van jou is toch echt gefrustreerd reageerwerk.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_59787917
wheheh die rokers
  maandag 30 juni 2008 @ 10:18:09 #12
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_59787929
ik ben blij met het rookverbod. Buiten soms wat softdrugs rook ik niet en heb ik geen zin als ik de kroeg inga om rook van anderen te inhaleren gezien ik last van COPD heb. Bovendien is het rookverbod er vrnl. voor het personeel zodat ze niet de hele dag andersman rook staan te inhaleren en hier op latere leeftijd ziek door kunnen worden.
Bovendien als je die (verstokte) rokers bekijkt, ze zien er niet uit joh, rimpelkop en smerige gele tanden brrrrr je haalt ze er vaak zo uit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 30 juni 2008 @ 10:25:07 #13
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59788096
De nieuwe geratie zit in elk geval niet erg met het rookverbod:
quote:
Tieners

Bijna driekwart (72 procent) van de tieners vindt het een goede zaak dat er vanaf dinsdag niet meer mag worden gerookt in Nederlandse restaurants, discotheken, bars en cafés. Slechts 12 procent vindt het slecht dat de horeca rookvrij wordt.

Dit blijkt uit een onderzoek van TNS NIPO onder 4600 jongeren van 10 tot en met 19 jaar in opdracht van Stivoro, een organisatie die roken ontmoedigt. Veel jongeren denken dat meeroken schadelijk is. Van alle jongeren die wel eens in een bar komen, zegt de meerderheid wel eens last te hebben van tabaksrook.
Bron

Oja Stivoro
Die zijn bijna nog erger dan rokers.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 30 juni 2008 @ 10:59:46 #14
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_59788924
quote:
Op maandag 30 juni 2008 10:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Bovendien als je die (verstokte) rokers bekijkt, ze zien er niet uit joh, rimpelkop en smerige gele tanden brrrrr je haalt ze er vaak zo uit.
Leuke avatar heb je...
  maandag 30 juni 2008 @ 11:01:52 #15
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59788979
Weer een anti-rook topic
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 30 juni 2008 @ 11:09:34 #16
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59789148
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:01 schreef StarGazer het volgende:
Weer een anti-rook topic
Ja leuk he, het wat wat rustig de laatste tijd.

Er reageren maar weinig rokers, zitten vast allemaal voor de laatste keer hun longen te asfalteren in de kroeg.
  maandag 30 juni 2008 @ 11:14:53 #17
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_59789274
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:09 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ja leuk he, het wat wat rustig de laatste tijd.

Er reageren maar weinig rokers, zitten vast allemaal voor de laatste keer hun longen te asfalteren in de kroeg.
Gewoon roken totdat je er bij neervalt, je neerleggen bij de nieuwe wet is te makkelijk...
  maandag 30 juni 2008 @ 11:17:16 #18
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59789333
quote:
Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef wise het volgende:
vindt het maar triest dat rookverbod.
en dat zeg ik als niet-roker

Jankerds die niet tegen rook kunnen en zeggen dan hun kleding dat stinkt. Dan was je het toch de volgende dag

Roken hoort nou eenmaal bij het cafe. (in restaurant kan ik het nog enigzins begrijpen dat daar het verbod komt). Ik zal het missen, evenals mijn vrienden die dan even buiten moeten staan.
Dat zal nu wel geen probleem zijn aangezien het zomer is en iedereen buitenstaat. Maar als het weer kut weer wordt richting herft/winter/lente dan wel.
nou ja, ik vind het wel vervelend dat ik na een nachtje stappen mijn jas, die in een garderobe heeft gehangen evengoed moet wassen. Je dagelijkse kloffie is logisch, maar om nou elke keer je jas te moeten wassen die je de volgende dag weer gewoon aan moet...

Overigens slaat het kledingargument van je puur op 's nachts uitgaan... Maar als jij op vrijdagmiddag met wat collegae een borrel drinkt in de kroeg om de hoek dan kun je bij aankomst thuis ook weer gelijk je kloffie vervangen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_59789394
Opgekut met die rotlucht.

Nu nog een algemeen verbod.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 30 juni 2008 @ 11:21:04 #20
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_59789430
quote:
Op maandag 30 juni 2008 09:35 schreef DroogDok het volgende:

Klacht:
Wij lijden in stilte....

of we staan nu al gewoon buiten te roken...
  maandag 30 juni 2008 @ 11:26:31 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_59789568
gros van de rokers zijn een stelletje egoisten. Dat een ander er last of zelfs ziek van kan worden boeit hun helemaal niet. Dat de kleren stinken vind ik niet eens het probleem want dat is een kwestie van in de wasmachine stoppen. Bovendien na een nachtje stappen gooi ik sowieso mn kleren in de wasmachine of er nu gerookt wordt of niet.
Ik vind het alleen best hypocriet van rokers dat ze het argument dat andere mensen ziek kunnen worden van hun gerook, zomaar wegwuiven als gezeur of stel je niet aan, het hoort nu eenmaal bij de kroeg. Lekker kortzichtig in mijn ogen, van mij mogen ze dan allemaal longemfyseem krijgen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 30 juni 2008 @ 11:34:59 #22
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_59789795
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
gros van de rokers zijn een stelletje egoisten. Dat een ander er last of zelfs ziek van kan worden boeit hun helemaal niet. Dat de kleren stinken vind ik niet eens het probleem want dat is een kwestie van in de wasmachine stoppen. Bovendien na een nachtje stappen gooi ik sowieso mn kleren in de wasmachine of er nu gerookt wordt of niet.
Ik vind het alleen best hypocriet van rokers dat ze het argument dat andere mensen ziek kunnen worden van hun gerook, zomaar wegwuiven als gezeur of stel je niet aan, het hoort nu eenmaal bij de kroeg. Lekker kortzichtig in mijn ogen, van mij mogen ze dan allemaal longemfyseem krijgen.
Non-smokers die every day. Sleep tight!
  maandag 30 juni 2008 @ 11:38:59 #23
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59789894
quote:
Weetje van de dag 2358:
In het jaar na de invoering van het rookverbod in Ierse cafes nam hetaantal mensen dat met een hartinfarct in het ziekenhuis moest wordenopgenomen met 11 procent af. De afname bleek bovendien structureel:ook in het tweede jaar bleef het aantal hartinfarcten op hetzelfde(lage) niveau...
  maandag 30 juni 2008 @ 11:39:14 #24
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_59789901
TS:

It's you my love, you who are the stranger
  maandag 30 juni 2008 @ 11:42:39 #25
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59789983
Ik speel heul geen WoW.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')