quote:
dat wordt dus zelf beetje aanklooien, ipv gezellig op t terras zittenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:28 schreef Tegan het volgende:
Nee, maar gelukkig heb ik nu een paar dagen vrij, maar al mijn vrienden natuurlijk niet.
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja? Oh. Dat verklaart waarom mijn baas steeds belt..
Komt wel goed, denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat wordt dus zelf beetje aanklooien, ipv gezellig op t terras zitten
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:29 schreef Q. het volgende:
Ja? Oh. Dat verklaart waarom mijn baas steeds belt..
Daar twijfel ik dan ook niet aanquote:
Nee hoor, ik vond het vroeger ook veel leuker om bij iemand anders te zuipen en troep te maken enzoquote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus geeft trouwens vrijdag een examenfeestje, en ik ben ook geslaagd, maar geef geen feest. Zo raar is dat toch niet?
* Zus probeert Tegan een schuldgevoel aan te praten dat ze het niet meeviert.
Andere zus dan de andere verhalen, heb twee zussen.
Natuurlijk is dat niet raar. Ligt er maar net aan wat voor waarde je eraan hecht en hoe je dat wil 'vieren' en of je het wil vieren. Zoiets..quote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus geeft trouwens vrijdag een examenfeestje, en ik ben ook geslaagd, maar geef geen feest. Zo raar is dat toch niet?
* Zus probeert Tegan een schuldgevoel aan te praten dat ze het niet meeviert.
Andere zus dan de andere verhalen, heb twee zussen.
Mja zo denk ik er ook over. Bovendien is dit mijn tweede diploma (havo en vwo) en die van mijn zus is haar eerste (vwo), dus ik zie dit niet als een echte mijlpaal ofzo die is bereikt. Daarnaast geef ik nooit meer echte feesten sinds de basisschool, gewoon wat vriendinnen en dan kletsen, en daarna naar de kroeg meestal op mijn verjaardag.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet raar. Ligt er maar net aan wat voor waarde je eraan hecht en hoe je dat wil 'vieren' en of je het wil vieren. Zoiets..
Toen met middelbare of je geslaagd was of niet, iedereen gespannen bij de telefoon.. ik slapend in bed en wou daarna geen tas aan de vlag (of een vlag opzich).. vonden mensen ook raar.. ik niet
Ben jij nou ook zo brak van gisteren, of ligt het aan mij ludootje?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga een maand naar Schotland, twee weekjes werken daar en twee weekjes chillen bij familie
Haha, jij liever dan ik, een maand in Schotlandquote:Op maandag 30 juni 2008 10:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga een maand naar Schotland, twee weekjes werken daar en twee weekjes chillen bij familie
dat is de leukste manier, bespaard vaak wat geld en gedoe.. maar vaak een stuk gezelligerquote:Op maandag 30 juni 2008 10:39 schreef Tegan het volgende:
gewoon wat vriendinnen en dan kletsen, en daarna naar de kroeg meestal op mijn verjaardag.
Ik heb het er ook zwaar mee... Zit hier maar een beetje FOK! te browsen en zoquote:Op maandag 30 juni 2008 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben jij nou ook zo brak van gisteren, of ligt het aan mij ludootje?
Ik zit op mijn werk een beetje te vegeteren zo heb ik het gevoel. Vanavond maar lekker vroeg naar bed dan maar.
Awwquote:Op maandag 30 juni 2008 10:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, jij liever dan ik, een maand in Schotland. Maar ik feest met je mee
.
* Tegan gaat helemaal niet op vakantie deze zomer.
Als je in je eentje gaat, heb je daar weinig aan.. of je moet daar wat leuks tegen komenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Ludootje het volgende:
AwwHoe zo dat?
En trouwens, Schotland is een heel mooi (en romantisch!) land hoor
Nee hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 10:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja het gebrek aan details impliceert dat er meer details zijn
Ik was inderdaad ook niet meer 100% aanwezig op de terugreis. Ik denk dat het door de combo kwam van weinig eten, zon en bier. Ik en PF hebben nog vreselijk zitten schrokken in de Burger King, we hadden het in 5 minuten naar binnen gewerkt en last van onze maag dat we hadden...quote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb het er ook zwaar mee... Zit hier maar een beetje FOK! te browsen en zo
Moet zeggen dat ik ook niet meer helemaal nuchter was toen ik thuis kwam. En da's toch vreemd, van evenementenbier![]()
[..]
AwwHoe zo dat?
En trouwens, Schotland is een heel mooi (en romantisch!) land hoor
Ach, ik ben daar al regelmatig iets leuks tegengekomen, hoor. Maar dat is dan weer geen relatiemateriaalquote:Op maandag 30 juni 2008 10:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je in je eentje gaat, heb je daar weinig aan.. of je moet daar wat leuks tegen komen
Ik ben in Utrecht ook maar even wezen bunkeren bij de Smullers op CS, maar echt helpen deed het niet getuige mijn posts van gisteravondquote:Op maandag 30 juni 2008 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was inderdaad ook niet meer 100% aanwezig op de terugreis. Ik denk dat het door de combo kwam van weinig eten, zon en bier. Ik en PF hebben nog vreselijk zitten schrokken in de Burger King, we hadden het in 5 minuten naar binnen gewerkt en last van onze maag dat we hadden...
en daarvoor hoeft het niet romantisch te zijn vaakquote:Op maandag 30 juni 2008 10:55 schreef Ludootje het volgende:
Ach, ik ben daar al regelmatig iets leuks tegengekomen, hoor. Maar dat is dan weer geen relatiemateriaal
Truequote:Op maandag 30 juni 2008 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en daarvoor hoeft het niet romantisch te zijn vaak
Helemaal niks ..quote:Op maandag 30 juni 2008 10:58 schreef Ludootje het volgende:
True
Maar wat is er mis met een beetje romantiek?
Preciesquote:Op maandag 30 juni 2008 10:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal niks ..
al zou ik het ook niet erg prettig vinden om als single door een superromantische stad te lopen waar je overal stelletjes ziet
Nee, dan zou ik ook me meer slecht dan happy voelen. Ik had het vorige week al gewoon in mijn eigen stad toen ik overal gelukkige, verliefde stelletjes zag lopen...quote:Op maandag 30 juni 2008 10:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal niks ..
al zou ik het ook niet erg prettig vinden om als single door een superromantische stad te lopen waar je overal stelletjes ziet
idd ja.. je hoeft het niet op te gaan zoeken en zeker niet tijdens je vakantiequote:Op maandag 30 juni 2008 11:11 schreef Belsezar het volgende:
Nee, dan zou ik ook me meer slecht dan happy voelen. Ik had het vorige week al gewoon in mijn eigen stad toen ik overal gelukkige, verliefde stelletjes zag lopen...
* Ludootje zet Happy Loving Couples van Joe Jackson op...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik ook me meer slecht dan happy voelen. Ik had het vorige week al gewoon in mijn eigen stad toen ik overal gelukkige, verliefde stelletjes zag lopen...
Alles is beter dan de paul mccartney wat nu op de radio is...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
* Ludootje zet Happy Loving Couples van Joe Jackson op...
Joe Jackson is op zich ook wel een beetje een 'acquired taste', hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 11:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alles is beter dan de paul mccartney wat nu op de radio is...
Tja, ik heb net een nieuw bed, met zo'n frame voor een hemelbed, alleen dan zonder "de hemel", dus dat ga ik van de week ff flexen.quote:Op maandag 30 juni 2008 07:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Klamboe kopen, en een elektronische vliegenmepper natuurlijk
Jackson is the manquote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Joe Jackson is op zich ook wel een beetje een 'acquired taste', hoor
Een ventilator werkt ook prima, en ik heb zon ding waar een citroengeur uitkomt als je hem in het stopcontact propt. Goed spul alleen je moet wel tegen de sterke citroengeur kunnen.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tja, ik heb net een nieuw bed, met zo'n frame voor een hemelbed, alleen dan zonder "de hemel", dus dat ga ik van de week ff flexen.
Ik hád vorig jaar zo'n stekker die je in het stopcontact deed waar een hoge toon uit kwam waar die muggen niet tegen konden. Werkte perfect!
Alleen die kon ik vannacht om 4 uur natuurlijk nergens vinden.
Zal vanavond wel even wat luisteren van hem. Ik heb geen geluid hier op mijn werkquote:quote:Op maandag 30 juni 2008 11:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alles is beter dan de paul mccartney wat nu op de radio is...
Joe Jackson is op zich ook wel een beetje een 'acquired taste', hoor
Geen optie. Muggen vinden míj altijd het lekkerst.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:32 schreef JanesBrownie het volgende:
Of je gaat bij iemand slapen die de muggen lekkerder vinden
Muggen gaan op hitte af heb ik gehoord, dus gewoon een mannelijk kacheltje uitzoekenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen optie. Muggen vinden míj altijd het lekkerst.
Mag ik bij jou slapen dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mij ook meestal hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op zeotigheid afkwamen, en als vrouw gebruik je shampoo, creme, parfum, die vaak zoetig ruikt, waardoor ze dan eerder op je afkomen.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Muggen gaan op hitte af heb ik gehoord, dus gewoon een mannelijk kacheltje uitzoeken
Zoek een man die dat ook gebruikt.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op zeotigheid afkwamen, en als vrouw gebruik je shampoo, creme, parfum, die vaak zoetig ruikt, waardoor ze dan eerder op je afkomen.
Ja, JB, laten we samen een front tegen de muggen vormen, dat zal za leren!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:37 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Mij ook meestal hoor.
Misschien is dat een optie, ko ik bij jou, weten ze niet meer wie ze moeten kiezen
Dan een ventilator aanschaffen, je hebt het koel en ze komen niet op je af want ze kunnen door de wind niet landen om je te steken.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op zeotigheid afkwamen, en als vrouw gebruik je shampoo, creme, parfum, die vaak zoetig ruikt, waardoor ze dan eerder op je afkomen.
En met die hitte wil ik geen kacheltje in bed!
Dat is ook opgelost door de ventilator, dan hoor je ze niet meer door het geluid van het dingquote:Het probleem met muggen is niet dat ze steken, dat gaat wel weer over.
Waar ik echt een nacht van wakker kan liggen is dus dat gezoem in je oor, net als je bijna slaapt. Tenenkrommend gewoon
En dan jatten we voor de zekerheid die elektrische vliegenmepper van Elegy, kan hij er ook niemand meer mee pijn doenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, JB, laten we samen een front tegen de muggen vormen, dat zal za leren!
Jaaa!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
En dan jatten we voor de zekerheid die elektrische vliegenmepper van Elegy, kan hij er ook niemand meer mee pijn doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |