Jaquote:Op zondag 29 juni 2008 23:39 schreef Nexie het volgende:
[..]
Weet je, ik heb het opgegeven om die mensen te helpen. Ik luister gewoon naar de verhalen, en geniet er eerlijk gezegd ook stilletjes van, net een soap! Het leukste is nog als je van tevoren voorspelt wat er gaat gebeuren en die voorspelling dan ook uitkomt
(Ik geniet hier veel teveel van of niet?)
Ach dan heb je het naar mijn mening toch goed gedaan, je moet je ook niet anders gaan voordoen. Plus ik heb gemerkt dat het type vrouw waar ik op val ook meer valt op mijn type, zeg maar.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja
En wss ben ik ook gewoon verbitterd door een aantal situaties als beschreven die in het verleden zijn voorgekomen waarbij ik uiteindelijk aan het kortste eind trok omdat ik gewoon mijn lieve aardige zelf wou blijven en die ander gast dus niet
En ja, ik ben nog redelijk bezopen van Parkpop, dus ik loop nogal wat te spuien wat er maar in me op komt
Ik ben het ook helemaal eens met die filosofie, maar na een paar keer achter elkaar ermee op je bek te zijn gegaan kan je soms nogal moedeloos wordenquote:Op zondag 29 juni 2008 23:45 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ach dan heb je het naar mijn mening toch goed gedaan, je moet je ook niet anders gaan voordoen. Plus ik heb gemerkt dat het type vrouw waar ik op val ook meer valt op mijn type, zeg maar.
Soms wil ik wel eens gruwelijk bot zijn zonder reden, maar ik denk niet dat ik daarmee weg zou komen, past gewoon niet bij me. Dus ik probeer het maar niet
Jij, ookal ben je niet geweest?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:45 schreef Kluts het volgende:
Ja, over Parkpop gesproken, waar is iedereen gebleven?
Nog smeuïge verhalen?
smeuïge verhalenquote:Op zondag 29 juni 2008 23:45 schreef Kluts het volgende:
Nog smeuïge verhalen?
Nah, tenzij je een uitgebreid verslag van mijn brak-en-verkouden-op-de-bank-hang-dag wil horen.quote:
Hmm, niks smeuigs voor zover ik weet. PF en Belsezar zijn samen naar Almere gegaan, maar daar wonen ze ook allebei. Wat ze daar allemaal doen heb ik dus geen kijk opquote:Op zondag 29 juni 2008 23:45 schreef Kluts het volgende:
Nog smeuïge verhalen?
PF is een heel leuke (en knappe) meid in het echt. Tough heb ik niet echt op geletquote:Op zondag 29 juni 2008 23:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
smeuïge verhalenHoe was PF in het echt ? echt z'n tough girl ?
Doe maar niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, tenzij je een uitgebreid verslag van mijn brak-en-verkouden-op-de-bank-hang-dag wil horen.
Had graag willen komen.. maarja ik blijf aan het reizen danquote:Op maandag 30 juni 2008 00:05 schreef Ludootje het volgende:
Vond de opkomst trouwens jammer vandaag van de Singles... Volgende keer moeten er meer mensen komen
Je moet er natuurlijk wel wat voor over hebbenquote:Op maandag 30 juni 2008 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had graag willen komen.. maarja ik blijf aan het reizen dan
Op en neer den haag vind ik niet erg hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 00:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben
Ik heb heen en terug naar Den Haag moeten staan in de trein, en PF en Belsezar ook volgens mij
Dit was volgens mij dan ook vrij spontaan geregeld, dus er was weinig planning aan. Dat is misschien wel een puntje voor een eventuele volgende keer jaquote:Op maandag 30 juni 2008 00:09 schreef Kluts het volgende:
Ja, als er de volgende keer duidelijk gemaakt wordt dát er een meet is, en het enigszins centraal ligt, dan kom ik ook wel. Maar hiervoor had ik dan vandaag in totaal 6 uur in de trein moeten zitten ofzo.
Begrijpelijkquote:Op maandag 30 juni 2008 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op en neer den haag vind ik niet erg hoor
Maar dat ik vrijdag al naar utrecht en den haag en zaterdag terug ging, maakt het wat veel
Gelukkigquote:
Hij kan ook maar beter uit m'n buurt blijvenquote:Op maandag 30 juni 2008 00:15 schreef DrMarten het volgende:
Jonge fretjes zijn best leuk, maar ze bijten wel hard....
quote:Op zondag 29 juni 2008 23:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar ik blijf bij mijn mening dat er gewoon vrouwen zijn die de foute kerels uitzoeken als relatiemateriaal en dan de lieve kerels gebruiken om bij uit te huilen
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:09 schreef Kluts het volgende:
Ja, als er de volgende keer duidelijk gemaakt wordt dát er een meet is, en het enigszins centraal ligt, dan kom ik ook wel. Maar hiervoor had ik dan vandaag in totaal 6 uur in de trein moeten zitten ofzo.
Slaap ze!quote:Op maandag 30 juni 2008 00:12 schreef Kluts het volgende:
Maar mensen, deze dame gaat maar weer eens naar bed..
Truste!
4 van Singles, en 5 van oa. CUL volgens mij.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:12 schreef Susi het volgende:
Wurg, ik kom altijd overal te laat achter. Hoeveel mensen waren er in totaal ?
Wat doe je eraan?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En het domme is dat die zogenaamde lieve mannen zo dom zijn om zich daarvoor te laten gebruiken. En ja, ik ben ook heel vaak zo dom geweest.
Liejannuh is tofquote:Op maandag 30 juni 2008 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Slaap ze!
[..]
4 van Singles, en 5 van oa. CUL volgens mij.
PF, Belsezar, Den_Haag en Ik, en dan Leintjeuh, SeaOfLove, CNK, Liejannuh en nog een nick die ik vergeten ben in mijn aangeschoten staat
Niet hier komen uithuilen. Je bent er altijd nog zelf bij, dus als jij een schouder wil bieden (en je weet dat het toch niet meer gaat worden dan dat) is het prima. Alleen het tegen beter weten in hopen dat ze het licht zal zienquote:
Ik weet het... Maar ach, wat doe je eraan op zo'n moment? Ik ben zwakquote:Op maandag 30 juni 2008 00:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet hier komen uithuilen. Je bent er altijd nog zelf bij, dus als jij een schouder wil bieden (en je weet dat het toch niet meer gaat worden dan dat) is het prima. Alleen het tegen beter weten in hopen dat ze het licht zal zien.
.
. verdient na de eerste paar keer niet bijzonder veel medelijden meer.
Zie boven ^^quote:Op maandag 30 juni 2008 00:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In het vervolg niet weer denken dat je op die manier een vrouw voor je kunt winnen.
Ons entertainment bezorgen?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet het... Maar ach, wat doe je eraan op zo'n moment?
In jouw geval dan Gefeli! denk ik?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:38 schreef GoodGawd het volgende:
Single! Vrijheid, rust.
Klamboe kopen, en een elektronische vliegenmepper natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 05:42 schreef Kluts het volgende:Mogguh!
Pff... ik ben helemaal schijtziek van die kl*temuggen.![]()
DOOD moeten ze!
Parkpop was leuk!quote:Op maandag 30 juni 2008 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Slaap ze!
[..]
4 van Singles, en 5 van oa. CUL volgens mij.
PF, Belsezar, Den_Haag en Ik, en dan Leintjeuh, SeaOfLove, CNK, Liejannuh en nog een nick die ik vergeten ben in mijn aangeschoten staat
Hoe was graspop ? ja een singles meeting zondagquote:Op maandag 30 juni 2008 09:07 schreef JanesBrownie het volgende:
Sjees, wat een snelheid hier!
Iets gemist?
Ok, daar zijn we weer! Zeker DH, de meet was zeker geslaagd. Plus het goede weer, het rijkelijk vloeiende bier, en de af en toe goede muziek werkten daar natuurlijk goed aan mee.quote:
Ja, dat zag ik en was leuk geloof ikquote:Op maandag 30 juni 2008 09:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe was graspop ? ja een singles meeting zondag
Details!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:39 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Graspop was leuk, weet niet of Feitosa nog iets gezegd heeft, maar hij was iig leuker dan ik had verwacht
Dat waren de detailsquote:Ik dacht een opgefokt mannetje te treffen, maar hij was rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |