quote:Op zondag 29 juni 2008 23:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar ik blijf bij mijn mening dat er gewoon vrouwen zijn die de foute kerels uitzoeken als relatiemateriaal en dan de lieve kerels gebruiken om bij uit te huilen
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:09 schreef Kluts het volgende:
Ja, als er de volgende keer duidelijk gemaakt wordt dát er een meet is, en het enigszins centraal ligt, dan kom ik ook wel. Maar hiervoor had ik dan vandaag in totaal 6 uur in de trein moeten zitten ofzo.
Slaap ze!quote:Op maandag 30 juni 2008 00:12 schreef Kluts het volgende:
Maar mensen, deze dame gaat maar weer eens naar bed..
Truste!
4 van Singles, en 5 van oa. CUL volgens mij.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:12 schreef Susi het volgende:
Wurg, ik kom altijd overal te laat achter. Hoeveel mensen waren er in totaal ?
Wat doe je eraan?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En het domme is dat die zogenaamde lieve mannen zo dom zijn om zich daarvoor te laten gebruiken. En ja, ik ben ook heel vaak zo dom geweest.
Liejannuh is tofquote:Op maandag 30 juni 2008 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Slaap ze!
[..]
4 van Singles, en 5 van oa. CUL volgens mij.
PF, Belsezar, Den_Haag en Ik, en dan Leintjeuh, SeaOfLove, CNK, Liejannuh en nog een nick die ik vergeten ben in mijn aangeschoten staat
Niet hier komen uithuilen. Je bent er altijd nog zelf bij, dus als jij een schouder wil bieden (en je weet dat het toch niet meer gaat worden dan dat) is het prima. Alleen het tegen beter weten in hopen dat ze het licht zal zienquote:
Ik weet het... Maar ach, wat doe je eraan op zo'n moment? Ik ben zwakquote:Op maandag 30 juni 2008 00:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet hier komen uithuilen. Je bent er altijd nog zelf bij, dus als jij een schouder wil bieden (en je weet dat het toch niet meer gaat worden dan dat) is het prima. Alleen het tegen beter weten in hopen dat ze het licht zal zien.
.
. verdient na de eerste paar keer niet bijzonder veel medelijden meer.
Zie boven ^^quote:Op maandag 30 juni 2008 00:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In het vervolg niet weer denken dat je op die manier een vrouw voor je kunt winnen.
Ons entertainment bezorgen?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet het... Maar ach, wat doe je eraan op zo'n moment?
In jouw geval dan Gefeli! denk ik?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:38 schreef GoodGawd het volgende:
Single! Vrijheid, rust.
Klamboe kopen, en een elektronische vliegenmepper natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2008 05:42 schreef Kluts het volgende:Mogguh!
Pff... ik ben helemaal schijtziek van die kl*temuggen.![]()
DOOD moeten ze!
Parkpop was leuk!quote:Op maandag 30 juni 2008 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Slaap ze!
[..]
4 van Singles, en 5 van oa. CUL volgens mij.
PF, Belsezar, Den_Haag en Ik, en dan Leintjeuh, SeaOfLove, CNK, Liejannuh en nog een nick die ik vergeten ben in mijn aangeschoten staat
Hoe was graspop ? ja een singles meeting zondagquote:Op maandag 30 juni 2008 09:07 schreef JanesBrownie het volgende:
Sjees, wat een snelheid hier!
Iets gemist?
Ok, daar zijn we weer! Zeker DH, de meet was zeker geslaagd. Plus het goede weer, het rijkelijk vloeiende bier, en de af en toe goede muziek werkten daar natuurlijk goed aan mee.quote:
Ja, dat zag ik en was leuk geloof ikquote:Op maandag 30 juni 2008 09:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe was graspop ? ja een singles meeting zondag
Details!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:39 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Graspop was leuk, weet niet of Feitosa nog iets gezegd heeft, maar hij was iig leuker dan ik had verwacht
Dat waren de detailsquote:Ik dacht een opgefokt mannetje te treffen, maar hij was rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |