idem.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het ding handig en heb er nog geen problemen mee gehad.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het ding handig en heb er nog geen problemen mee gehad.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:10 schreef Isegrim het volgende:
Oh LHO weet je dat ik gewoon helemaal vergeten ben om mijn canvasprint op te halen bij de HEMA... Zouden ze 'm nog hebben na drie maanden?
Dat gebeurt wel eens. Heb ik een aantal keer gehad. De tijd van een terminal staat dan verkeerd en als je dan overstapt lijkt het alsof je de vorige keer niet was uitgecheckt en kost het je 4 euries. Formuliertje bij de RET halen en ze storten het verschil netjes terug op je bankrekening.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:09 schreef Isegrim het volgende:
Je moet natuurlijk wel goed opletten bij het in- en uitchecken. Ik stond laatst bij de balie van de RET om het automatisch opladen te archiveren; staat er zo'n wijf uitgebreid haar beklag te doen omdat er vier euro was afgeschreven en het lag toch écht niet aan haar, want ze had gewóón in- en uitgecheckt. *zucht*
Is al terug, alleen onder een andere naam!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer komt parsel weer terug?
je hebt nu ook nog alle keusquote:
Vorige keer zijn we in Het Park bij de Euromast gegaan, dat was erg gezellig!quote:
FFWDquote:Op zondag 27 juli 2008 12:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Helaas niet. De div. dingen tot dan boeien me weinig. Op Feyenoord na uiteraard
anders kom je toch gewoon wat laterquote:Op zondag 27 juli 2008 14:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja oké das logisch maargoed opfrissen na mn werk is eigk wel gewenst want het is echt een stoofpot daaro en lijk wel op een lijk als ik klaar ben!
ja das ook weer zo. 1tje maar?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
anders kom je toch gewoon wat later? dan bewaren wel wel een worstje voor je heur
your wish...quote:Op zondag 27 juli 2008 14:33 schreef Alicey het volgende:
Laat donderdag nu de enige avond zijn waarop ik niet vrij ben de komende week.
Tsssskquote:Op zondag 27 juli 2008 15:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Voor de sfeer beter dat je wegblijft JJDJ
doe mij ook zo'n bad ... :Squote:Op zondag 27 juli 2008 18:34 schreef junkiexp het volgende:
Na 3 jaar in een huurhuis op de Schiedamse Vest gewoon te hebben gaan we nu verhuizen naar de Schiedamsedijkk.
Waar we nu wonen is echt leuk en goedkoop ( ¤ 570 inc. verwarming voor 95 m2).
Maar we hebben ons droomhuis gevonden, met dakterras van 30 m2.
linkje
Wordt wel lekker makkelijk met verhuizen.
Niiice junkie!quote:Op zondag 27 juli 2008 18:34 schreef junkiexp het volgende:
Na 3 jaar in een huurhuis op de Schiedamse Vest gewoon te hebben gaan we nu verhuizen naar de Schiedamsedijkk.
Waar we nu wonen is echt leuk en goedkoop ( ¤ 570 inc. verwarming voor 95 m2).
Maar we hebben ons droomhuis gevonden, met dakterras van 30 m2.
linkje
Wordt wel lekker makkelijk met verhuizen.
In R'dam ook, anders post ik 't toch niet hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |