Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:11 schreef Knoekie het volgende:
Weet iemand of ik een strippenkaart waarvan het bedrag er nog in guldens op staat nog kan gebruiken?
pffff. was een beste man. Helaas kon ie geen potten breken bij anderen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:02 schreef TJDoornbos het volgende:
OIrhan Kaya is eindelijk geen wethouder meer, kan ik me aanmelden voor de functie?
idem.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het ding handig en heb er nog geen problemen mee gehad.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het ding handig en heb er nog geen problemen mee gehad.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:10 schreef Isegrim het volgende:
Oh LHO weet je dat ik gewoon helemaal vergeten ben om mijn canvasprint op te halen bij de HEMA... Zouden ze 'm nog hebben na drie maanden?
Dat gebeurt wel eens. Heb ik een aantal keer gehad. De tijd van een terminal staat dan verkeerd en als je dan overstapt lijkt het alsof je de vorige keer niet was uitgecheckt en kost het je 4 euries. Formuliertje bij de RET halen en ze storten het verschil netjes terug op je bankrekening.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:09 schreef Isegrim het volgende:
Je moet natuurlijk wel goed opletten bij het in- en uitchecken. Ik stond laatst bij de balie van de RET om het automatisch opladen te archiveren; staat er zo'n wijf uitgebreid haar beklag te doen omdat er vier euro was afgeschreven en het lag toch écht niet aan haar, want ze had gewóón in- en uitgecheckt. *zucht*
Is al terug, alleen onder een andere naam!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer komt parsel weer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |