abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juni 2008 @ 15:32:48 #51
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_59772928
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:28 schreef _The_General_ het volgende:
tvp
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  zondag 29 juni 2008 @ 15:32:49 #52
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_59772929
Maddox.

Je ging voor geld, je moeder had het al geteld.
Hacken, gegevens gejat, lekker veel cashen.
M'n rijms zijn ongeduldig, dus ik moet m'n dorst gaan lessen.
Amerika is zo gek nog niet, cholera.
Doe mij maar een Whoppermenu
met cola.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_59772930
Eigenlijk is die hele Maddoxhype niet echt interessant meer. Laat hem lekker wegrotten in de cel, in zijn echte leven was hij al niet boeiend, nu hij vastzit eigenlijk nog steeds niet.
  zondag 29 juni 2008 @ 15:33:31 #54
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_59772938
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef flugeltje het volgende:
Vind het overigens wel toevallig dat Maikuuul zichzelf ineens niet meer laat zien, zouden ze hem ook al opgepakt hebben voor verhoor?
Hij zal wel hetzelfde hebben als weasel. Niets mogen zeggen gedurende het onderzoek
pi_59772950
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef flugeltje het volgende:
Vind het overigens wel toevallig dat Maikuuul zichzelf ineens niet meer laat zien, zouden ze hem ook al opgepakt hebben voor verhoor?
Hij kwam hier net nog hendig sjiek langsslippen... Had allemaal TV's enzo achterop staan.
pi_59772957
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef Biogarde het volgende:
Maddox.

Je ging voor geld, je moeder had het al geteld.
Hacken, gegevens gejat, lekker veel cashen.
M'n rijms zijn ongeduldig, dus ik moet m'n dorst gaan lessen.
Amerika is zo gek nog niet, cholera.
Doe mij maar een Whoppermenu
met cola.

pi_59772960
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef Biogarde het volgende:
Maddox.

Je ging voor geld, je moeder had het al geteld.
Hacken, gegevens gejat, lekker veel cashen.
M'n rijms zijn ongeduldig, dus ik moet m'n dorst gaan lessen.
Amerika is zo gek nog niet, cholera.
Doe mij maar een Whoppermenu
met cola.
nu inzingen en uploaden
  zondag 29 juni 2008 @ 15:34:33 #58
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59772963
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:25 schreef Biogarde het volgende:
Zullen we een lied maken en t-shirts laten drukken?

Een lied! Das een goed idee of een limmerik

Er was eens een jongen uit het zuiden...
pi_59772965
Heeft meneer de "hacker" nou echt al die creditcard gegevens gebruikt en dat spel gedistributeerd of is die 80 miljoen dollar slechts mogelijke schade?
  zondag 29 juni 2008 @ 15:34:44 #60
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59772966
tvp
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_59772968
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef Biogarde het volgende:
Maddox.

Je ging voor geld, je moeder had het al geteld.
Hacken, gegevens gejat, lekker veel cashen.
M'n rijms zijn ongeduldig, dus ik moet m'n dorst gaan lessen.
Amerika is zo gek nog niet, cholera.
Doe mij maar een Whoppermenu
met cola.
Je moet er maar opkomen Vooral cholera-cola
pi_59772976
tvp
  zondag 29 juni 2008 @ 15:35:38 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_59772979
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:34 schreef Unholiness het volgende:
Heeft meneer de "hacker" nou echt al die creditcard gegevens gebruikt en dat spel gedistributeerd of is die 80 miljoen dollar slechts mogelijke schade?
Volgens mij gaat het idd om mogelijke schade... In welk geval het helemaal kut is natuurlijk, heb je er ook nog niet eens écht van genoten...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_59772990
en wel dokken
pi_59773001


tvp
............................
  zondag 29 juni 2008 @ 15:37:29 #66
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_59773003
Mocht het allemaal waar zijn en kloppen, dan gaat ie wel de boeken in als één van werelds succesvolste hackers qua bedragen denk ik
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_59773010
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:37 schreef sander89 het volgende:
[ afbeelding ]

tvp
Mag ik die uitprinten, en inkleuren?
pi_59773018
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:34 schreef Unholiness het volgende:
Heeft meneer de "hacker" nou echt al die creditcard gegevens gebruikt en dat spel gedistributeerd of is die 80 miljoen dollar slechts mogelijke schade?
hier post hij een paypal account.
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?p=365854&highlight=#365854
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_59773029
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het idd om mogelijke schade... In welk geval het helemaal kut is natuurlijk, heb je er ook nog niet eens écht van genoten...
Ouch, dan zou je je in zijn positie echt genaaid voelen. Mogelijke schade door hacken is in Amerika volgens mij strafbaar, maar ik heb echt geen idee hoe dat met Europa zit...als wij dat hier niet op die manier geregeld hebben, acht ik de kans dat hij uitgeleverd word klein.
  zondag 29 juni 2008 @ 15:39:23 #70
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_59773036
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:36 schreef stijn_ het volgende:
en wel dokken
Yeah right
Geef mij maar Amsterdam
pi_59773046
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:37 schreef Biogarde het volgende:
Mocht het allemaal waar zijn en kloppen, dan gaat ie wel de boeken in als één van werelds succesvolste hackers qua bedragen denk ik
Denk eerder de domste
pi_59773074
Dit is dan de eerste Fokker die aan Amurica uitgeleverd gaat worden.

Deze kerel gaat ook zeker weten voor een Darwin Award in aanmerking komen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59773077
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:38 schreef roburt het volgende:

[..]

hier post hij een paypal account.
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?p=365854&highlight=#365854
Okay, in dat geval is hij royaal geneukt in zijn achterste.
  zondag 29 juni 2008 @ 15:43:04 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_59773091
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Denk eerder de domste
De arrogantste of overmoedigste wellicht Hij dacht waarschijnlijk niet gepakt te kunnen worden. Een soort van Icarus verhaal...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_59773112
ja en nu?
pi_59773113
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:37 schreef Biogarde het volgende:
Mocht het allemaal waar zijn en kloppen, dan gaat ie wel de boeken in als één van werelds succesvolste hackers qua bedragen denk ik
En daarmee ook een grote kans op een, later, goed betaalde baan bij een Amerikaans beveiligingsbedrijf.
Het zal even doorzetten worden, maar denk dat hij uiteindelijk niet slecht terecht komt.
pi_59773135
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:44 schreef Impry het volgende:

[..]

En daarmee ook een grote kans op een, later, goed betaalde baan bij een Amerikaans beveiligingsbedrijf.
Het zal even doorzetten worden, maar denk dat hij uiteindelijk niet slecht terecht komt.
Fraude zijn bedrijven niet zo dol op, meneer kan het wel vergeten
pi_59773138
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:44 schreef Impry het volgende:

[..]

En daarmee ook een grote kans op een, later, goed betaalde baan bij een Amerikaans beveiligingsbedrijf.
Dat denk ik niet. Want de volgende keer hacked hij zijn eigen company.
quote:
Het zal even doorzetten worden, maar denk dat hij uiteindelijk niet slecht terecht komt.
En is deze jongen echt een skilled-attacker of gewoon een 12 in een dozijn scriptkiddie?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 29 juni 2008 @ 15:46:18 #79
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_59773143
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef flugeltje het volgende:
Vind het overigens wel toevallig dat Maikuuul zichzelf ineens niet meer laat zien, zouden ze hem ook al opgepakt hebben voor verhoor?
Dat is ook de enige reden dat ik meelurk, ik wil weer een reactie lezen van iemand die echt iets weet.

Of heeft hij inderdaad een zwijgplicht opgelegt gekregen?
pi_59773156
't wordt steeds merkwaardiger...

nooit gedacht dat jasper dit zou doen
I pwn u!
pi_59773158
Als we nou snel Limburg afstaan aan België, heeft dat geen negatieve gevolgen voor NL en zijn we direct van een kutprovincie af
pi_59773160
ik vind het sneu.

Het is waarschijnlijk gewoon een knul nog met puber issues,
even van het pad af.
Goed aanpakken, in zijn broek laten piesen van angst en dan huppa weer naar mama.
(wel toezicht houden)
  zondag 29 juni 2008 @ 15:47:40 #83
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59773162
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_59773167
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:09 schreef Juup© het volgende:
Onzin
wat hij zegt
With money you can buy a clock, but not time.
pi_59773170
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:38 schreef roburt het volgende:

[..]

hier post hij een paypal account.
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?p=365854&highlight=#365854
Wat een debiel is het ook

  zondag 29 juni 2008 @ 15:48:30 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_59773181
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:46 schreef matige_muis het volgende:

[..]

Dat is ook de enige reden dat ik meelurk, ik wil weer een reactie lezen van iemand die echt iets weet.

Of heeft hij inderdaad een zwijgplicht opgelegt gekregen?
Hij zegt zichzelf niet voor te kunnen stellen dat Maddoxx voor dit akkefietje opgepakt is. Ik gok dat hij het maar al te goed weet en zichzelf nu afzijdig houdt. Iemand die zo graag over z'n 'successen' verteld als Maddoxx zal écht z'n beste vriend niet overgeslagen hebben bij het opscheppen denk ik zo...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 29 juni 2008 @ 15:48:38 #87
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_59773182
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:45 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Fraude zijn bedrijven niet zo dol op, meneer kan het wel vergeten
Welke term wou jij hangen aan de naam Hacker? Lief? Hacken is toch altijd slecht?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_59773185
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:47 schreef Rimpelhond het volgende:

Het is waarschijnlijk gewoon een knul nog met puber issues,
even van het pad af.
Goed aanpakken, in zijn broek laten piesen van angst en dan huppa weer naar mama.
(wel toezicht houden)
Dan ken je de Amerikanen nog niet, die willen hem in eigen land veroordelen en vast zetten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 29 juni 2008 @ 15:48:45 #89
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_59773187
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:47 schreef stijn_ het volgende:
Als we nou snel Limburg afstaan aan België, heeft dat geen negatieve gevolgen voor NL en zijn we direct van een kutprovincie af
het negatieve aan NL zijn users zoals jij
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 29 juni 2008 @ 15:48:48 #90
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59773188
oioi
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_59773189
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:46 schreef matige_muis het volgende:

[..]


hij heeft inderdaad een zwijgplicht opgelegd gekregen
I pwn u!
  zondag 29 juni 2008 @ 15:50:59 #92
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_59773214
Dus Maikuuul zal binnenkort ook hendig sjiek slippen in de De States?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_59773218
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:48 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Welke term wou jij hangen aan de naam Hacker? Lief? Hacken is toch altijd slecht?
Hacken kan heel goed voor de economie zijn, daarom laten de geheime diensten de echte grote jongens gewoon lopen omdat die precies weten wat wel en niet kan.

Door mensen zoals Maddox lijdt de economie schade en gaan de opsporings instanties er vol in.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59773221
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan ken je de Amerikanen nog niet, die willen hem in eigen land veroordelen en vast zetten.

compleet buiten proportie.

nee, dan heb je echt een staatsgevaarlijke psychopaat gevangen.
pi_59773236
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:51 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

compleet buiten proportie.

nee, dan heb je echt een staatsgevaarlijke psychopaat gevangen.
Computercriminaliteit wordt in Amerika hard aangepakt. Als je een paar spammailtjes verstuurd heb je al gezeik met hun, laat staan als je ergens 80 miljoen weghaalt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 29 juni 2008 @ 15:54:10 #96
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_59773250
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Hij zegt zichzelf niet voor te kunnen stellen dat Maddoxx voor dit akkefietje opgepakt is. Ik gok dat hij het maar al te goed weet en zichzelf nu afzijdig houdt. Iemand die zo graag over z'n 'successen' verteld als Maddoxx zal écht z'n beste vriend niet overgeslagen hebben bij het opscheppen denk ik zo...
Ofwel, als Maikuuul zoveel weet zal hij ook wel op het bureau zitten.
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:48 schreef weasel85 het volgende:

[..]

Mag dat eigenlijk? Lijkt me niet dat het verboden is iets te vertellen...
  zondag 29 juni 2008 @ 15:55:12 #97
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59773268
tvp
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59773273
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Want de volgende keer hacked hij zijn eigen company.
[..]

En is deze jongen echt een skilled-attacker of gewoon een 12 13 in een dozijn scriptkiddie?
``12 in een dozijn''
  zondag 29 juni 2008 @ 15:56:13 #99
175985 Silaz
drie bier
pi_59773278
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_59773284
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:38 schreef roburt het volgende:

[..]

hier post hij een paypal account.
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?p=365854&highlight=#365854
Honestly Dont do this shit, You can have the FBI on your door asking u why u do this, Its a fraud Your going to jail. UNLESS U use a proxy or something that hides your ip.

Man man man, opnieuw maar weer > wat is die Maddoxx dom om alles te publiceren waar de fbi op jaagt.
Iemand zegt nog: you evil bastard! lol. be careful using this guys, it's fraud and Papal WILL prosecute to protect their business if this person lays a complaint.
Maddoxx zegt, who cares.

Ik snap niet dat hij niet eerder is opgepakt, die paypal topic is uit 2006 man..

Maar goed, hij zit nu vast.
Denk dat ze hem op tijd hebben opgepakt, anders zat kippenbotje allang zes weken met rietjes in één klap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')