Je moet er maar opkomenquote:Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef Biogarde het volgende:
Maddox.
Je ging voor geld, je moeder had het al geteld.
Hacken, gegevens gejat, lekker veel cashen.
M'n rijms zijn ongeduldig, dus ik moet m'n dorst gaan lessen.
Amerika is zo gek nog niet, cholera.
Doe mij maar een Whoppermenu
met cola.
Volgens mij gaat het idd om mogelijke schade... In welk geval het helemaal kut is natuurlijk, heb je er ook nog niet eens écht van genoten...quote:Op zondag 29 juni 2008 15:34 schreef Unholiness het volgende:
Heeft meneer de "hacker" nou echt al die creditcard gegevens gebruikt en dat spel gedistributeerd of is die 80 miljoen dollar slechts mogelijke schade?
hier post hij een paypal account.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:34 schreef Unholiness het volgende:
Heeft meneer de "hacker" nou echt al die creditcard gegevens gebruikt en dat spel gedistributeerd of is die 80 miljoen dollar slechts mogelijke schade?
Ouch, dan zou je je in zijn positie echt genaaid voelen. Mogelijke schade door hacken is in Amerika volgens mij strafbaar, maar ik heb echt geen idee hoe dat met Europa zit...als wij dat hier niet op die manier geregeld hebben, acht ik de kans dat hij uitgeleverd word klein.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het idd om mogelijke schade... In welk geval het helemaal kut is natuurlijk, heb je er ook nog niet eens écht van genoten...
Denk eerder de domstequote:Op zondag 29 juni 2008 15:37 schreef Biogarde het volgende:
Mocht het allemaal waar zijn en kloppen, dan gaat ie wel de boeken in als één van werelds succesvolste hackers qua bedragen denk ik
Okay, in dat geval is hij royaal geneukt in zijn achterste.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:38 schreef roburt het volgende:
[..]
hier post hij een paypal account.
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?p=365854&highlight=#365854
De arrogantste of overmoedigste wellichtquote:
En daarmee ook een grote kans op een, later, goed betaalde baan bij een Amerikaans beveiligingsbedrijf.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:37 schreef Biogarde het volgende:
Mocht het allemaal waar zijn en kloppen, dan gaat ie wel de boeken in als één van werelds succesvolste hackers qua bedragen denk ik
Fraude zijn bedrijven niet zo dol op, meneer kan het wel vergetenquote:Op zondag 29 juni 2008 15:44 schreef Impry het volgende:
[..]
En daarmee ook een grote kans op een, later, goed betaalde baan bij een Amerikaans beveiligingsbedrijf.
Het zal even doorzetten worden, maar denk dat hij uiteindelijk niet slecht terecht komt.
Dat denk ik niet. Want de volgende keer hacked hij zijn eigen company.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:44 schreef Impry het volgende:
[..]
En daarmee ook een grote kans op een, later, goed betaalde baan bij een Amerikaans beveiligingsbedrijf.
En is deze jongen echt een skilled-attacker of gewoon een 12 in een dozijn scriptkiddie?quote:Het zal even doorzetten worden, maar denk dat hij uiteindelijk niet slecht terecht komt.
Dat is ook de enige reden dat ik meelurk, ik wil weer een reactie lezen van iemand die echt iets weet.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef flugeltje het volgende:
Vind het overigens wel toevallig dat Maikuuul zichzelf ineens niet meer laat zien, zouden ze hem ook al opgepakt hebben voor verhoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |