En daarmee ook een grote kans op een, later, goed betaalde baan bij een Amerikaans beveiligingsbedrijf.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:37 schreef Biogarde het volgende:
Mocht het allemaal waar zijn en kloppen, dan gaat ie wel de boeken in als één van werelds succesvolste hackers qua bedragen denk ik
Fraude zijn bedrijven niet zo dol op, meneer kan het wel vergetenquote:Op zondag 29 juni 2008 15:44 schreef Impry het volgende:
[..]
En daarmee ook een grote kans op een, later, goed betaalde baan bij een Amerikaans beveiligingsbedrijf.
Het zal even doorzetten worden, maar denk dat hij uiteindelijk niet slecht terecht komt.
Dat denk ik niet. Want de volgende keer hacked hij zijn eigen company.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:44 schreef Impry het volgende:
[..]
En daarmee ook een grote kans op een, later, goed betaalde baan bij een Amerikaans beveiligingsbedrijf.
En is deze jongen echt een skilled-attacker of gewoon een 12 in een dozijn scriptkiddie?quote:Het zal even doorzetten worden, maar denk dat hij uiteindelijk niet slecht terecht komt.
Dat is ook de enige reden dat ik meelurk, ik wil weer een reactie lezen van iemand die echt iets weet.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef flugeltje het volgende:
Vind het overigens wel toevallig dat Maikuuul zichzelf ineens niet meer laat zien, zouden ze hem ook al opgepakt hebben voor verhoor?
Wat een debiel is het ookquote:Op zondag 29 juni 2008 15:38 schreef roburt het volgende:
[..]
hier post hij een paypal account.
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?p=365854&highlight=#365854
Hij zegt zichzelf niet voor te kunnen stellen dat Maddoxx voor dit akkefietje opgepakt is. Ik gok dat hij het maar al te goed weet en zichzelf nu afzijdig houdt. Iemand die zo graag over z'n 'successen' verteld als Maddoxx zal écht z'n beste vriend niet overgeslagen hebben bij het opscheppen denk ik zo...quote:Op zondag 29 juni 2008 15:46 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat ik meelurk, ik wil weer een reactie lezen van iemand die echt iets weet.
Of heeft hij inderdaad een zwijgplicht opgelegt gekregen?
Welke term wou jij hangen aan de naam Hacker? Lief? Hacken is toch altijd slecht?quote:Op zondag 29 juni 2008 15:45 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Fraude zijn bedrijven niet zo dol op, meneer kan het wel vergeten
Dan ken je de Amerikanen nog niet, die willen hem in eigen land veroordelen en vast zetten.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:47 schreef Rimpelhond het volgende:
Het is waarschijnlijk gewoon een knul nog met puber issues,
even van het pad af.
Goed aanpakken, in zijn broek laten piesen van angst en dan huppa weer naar mama.
(wel toezicht houden)
het negatieve aan NL zijn users zoals jijquote:Op zondag 29 juni 2008 15:47 schreef stijn_ het volgende:
Als we nou snel Limburg afstaan aan België, heeft dat geen negatieve gevolgen voor NL en zijn we direct van een kutprovincie af
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:46 schreef matige_muis het volgende:
[..]
hij heeft inderdaad een zwijgplicht opgelegd gekregen
Hacken kan heel goed voor de economie zijn, daarom laten de geheime diensten de echte grote jongens gewoon lopen omdat die precies weten wat wel en niet kan.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Welke term wou jij hangen aan de naam Hacker? Lief? Hacken is toch altijd slecht?
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan ken je de Amerikanen nog niet, die willen hem in eigen land veroordelen en vast zetten.
Computercriminaliteit wordt in Amerika hard aangepakt. Als je een paar spammailtjes verstuurd heb je al gezeik met hun, laat staan als je ergens 80 miljoen weghaalt.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:51 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
compleet buiten proportie.nee, dan heb je echt een staatsgevaarlijke psychopaat gevangen.
Ofwel, als Maikuuul zoveel weet zal hij ook wel op het bureau zitten.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zegt zichzelf niet voor te kunnen stellen dat Maddoxx voor dit akkefietje opgepakt is. Ik gok dat hij het maar al te goed weet en zichzelf nu afzijdig houdt. Iemand die zo graag over z'n 'successen' verteld als Maddoxx zal écht z'n beste vriend niet overgeslagen hebben bij het opscheppen denk ik zo...
Mag dat eigenlijk? Lijkt me niet dat het verboden is iets te vertellen...quote:
``12 in een dozijn''quote:Op zondag 29 juni 2008 15:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Want de volgende keer hacked hij zijn eigen company.
[..]
En is deze jongen echt een skilled-attacker of gewoon een 12 13 in een dozijn scriptkiddie?
Honestly Dont do this shit, You can have the FBI on your door asking u why u do this, Its a fraud Your going to jail. UNLESS U use a proxy or something that hides your ip.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:38 schreef roburt het volgende:
[..]
hier post hij een paypal account.
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?p=365854&highlight=#365854
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |