Samenvatting:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf
Ik wist dat hij opgepakt was maar niet de reden waarom.
60 a 80 miljoen sure waarom liep hij niet in de nieuwste prada en shit ?
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij zoveel heeft "gestolen".
Ik kan het me in ieder geval moeilijk voorstellen.
Ik wordt net gebeld door Plupke met de mededeling ff op Fok! te checken wat er gebeurd was en om hier te posten.
Bij deze dus
Interessante posts uit zijn posthistorie:quote:Op zondag 29 juni 2008 11:08 schreef Adolecens het volgende:
24 juni: Miljoenenhacker wordt opgepakt.
27 juni: Bericht in de Media
FOK!user blijkt de hacker MaddoxX te zijn.
Maikuuul bevestigt dat Jasper aka MaddoxX opgepakt is.\
Depax beweert dat MaddoxX echt de hacker is, en geeft aan zelf "dingen" met hem gedaan te hebben.
Pezu en Weasel bewereren dat er niks aan de hand is en dan MaddoxX in Frankrijk op vakantie is.
Je username is ook een typo he?quote:Op zondag 29 juni 2008 15:10 schreef Daviid het volgende:
het gaat bij die miljoenen om de schade, hij had dit geld (duh) niet zelf op zn rekening staan. en de spullen die hij kocht deed hij met die creditcards die hij had, wat waarschijnlijk niet om heel veel geld ging (iig geen miljoenen).
hij had een scene groep van zichzelf (als enige lid volgens mij ook, vroeger in emprio wel meerdere gehad) emporio, provision, detonation. en heeft ok nog een tijdje onder unleashed gewerkt. onder deze groepen heeft hij honderden gekraakte spellen uitgebrackt tel daar de actovision hack nog bij op dan kom je wel op zoiets uit ja...
cue steam en steam down zijn gemaakt door andere mensen vand at russische forum. emporio/maddoxx heeft lang geleden 1 steam crack gemaakt: steamfuckered (wat eignelijk door iemand anders was gemaakt, maar onder emporio werd uitgebracht). en daarna heeft hij alleen nog maar non-steam (dus spellen gekraakt zodat ze zonder steam werken) uitgebracht onder zijn scene groep.
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:12 schreef remlof het volgende:
Hoezo mama medeplichtig?
quote:Op zondag 29 juni 2008 14:52 schreef HiDiHo het volgende:
Lol, zijn moeder wist ervan![]()
http://cs.rin.ru/forum/search.php?search_author=MaddoxX+Mother
Ik las in het vorige topic ergens dat ze van zijn activiteiten af wist en ook deed posten op een of ander forum!quote:Op zondag 29 juni 2008 15:12 schreef remlof het volgende:
Hoezo mama medeplichtig?
Vindt Maikuuul eigenlijk niet dat zijn vrind gepwnd is?quote:Op zondag 29 juni 2008 15:14 schreef tevebe het volgende:
Nu is dat liedje van - ik geloof - Maikuuul wel van toepassing. Du bis gepwnd wie unne noob
Mja, als het lukt om het bij te houden.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit is gewoon een reeks waar je in elk nieuw topic moet posten
Heb er 3 gemist om in te postenquote:Op zondag 29 juni 2008 15:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mja, als het lukt om het bij te houden.
of niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit is gewoon een reeks waar je in elk nieuw topic moet posten
Dude... jij bent echt ziekquote:Op zondag 29 juni 2008 15:18 schreef Lidl het volgende:
Is maddoxx ook in te huren om de mailbox van me ex te hacken?
Ja, als iemand z'n adres nou heeft dan kan die persoon gewoon even langs gaan om te checken?quote:Op zondag 29 juni 2008 15:24 schreef Ronalld het volgende:
Als iemand gewoon die gast z'n huis belt, is die hele zooi toch opgelost hier?
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:28 schreef _The_General_ het volgende:
tvp
Hij zal wel hetzelfde hebben als weasel. Niets mogen zeggen gedurende het onderzoekquote:Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef flugeltje het volgende:
Vind het overigens wel toevallig dat Maikuuul zichzelf ineens niet meer laat zien, zouden ze hem ook al opgepakt hebben voor verhoor?
Hij kwam hier net nog hendig sjiek langsslippen... Had allemaal TV's enzo achterop staan.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef flugeltje het volgende:
Vind het overigens wel toevallig dat Maikuuul zichzelf ineens niet meer laat zien, zouden ze hem ook al opgepakt hebben voor verhoor?
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef Biogarde het volgende:
Maddox.
Je ging voor geld, je moeder had het al geteld.
Hacken, gegevens gejat, lekker veel cashen.
M'n rijms zijn ongeduldig, dus ik moet m'n dorst gaan lessen.
Amerika is zo gek nog niet, cholera.
Doe mij maar een Whoppermenu
met cola.
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef Biogarde het volgende:
Maddox.
met cola.
Een lied! Das een goed idee of een limmerikquote:Op zondag 29 juni 2008 15:25 schreef Biogarde het volgende:
Zullen we een lied maken en t-shirts laten drukken?
Je moet er maar opkomenquote:Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef Biogarde het volgende:
Maddox.
met cola.
Volgens mij gaat het idd om mogelijke schade... In welk geval het helemaal kut is natuurlijk, heb je er ook nog niet eens écht van genoten...quote:Op zondag 29 juni 2008 15:34 schreef Unholiness het volgende:
Heeft meneer de "hacker" nou echt al die creditcard gegevens gebruikt en dat spel gedistributeerd of is die 80 miljoen dollar slechts mogelijke schade?
hier post hij een paypal account.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:34 schreef Unholiness het volgende:
Heeft meneer de "hacker" nou echt al die creditcard gegevens gebruikt en dat spel gedistributeerd of is die 80 miljoen dollar slechts mogelijke schade?
Ouch, dan zou je je in zijn positie echt genaaid voelen. Mogelijke schade door hacken is in Amerika volgens mij strafbaar, maar ik heb echt geen idee hoe dat met Europa zit...als wij dat hier niet op die manier geregeld hebben, acht ik de kans dat hij uitgeleverd word klein.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het idd om mogelijke schade... In welk geval het helemaal kut is natuurlijk, heb je er ook nog niet eens écht van genoten...
Denk eerder de domstequote:Op zondag 29 juni 2008 15:37 schreef Biogarde het volgende:
Mocht het allemaal waar zijn en kloppen, dan gaat ie wel de boeken in als één van werelds succesvolste hackers qua bedragen denk ik
Okay, in dat geval is hij royaal geneukt in zijn achterste.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:38 schreef roburt het volgende:
[..]
hier post hij een paypal account.
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?p=365854&highlight=#365854
De arrogantste of overmoedigste wellichtquote:
En daarmee ook een grote kans op een, later, goed betaalde baan bij een Amerikaans beveiligingsbedrijf.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:37 schreef Biogarde het volgende:
Mocht het allemaal waar zijn en kloppen, dan gaat ie wel de boeken in als één van werelds succesvolste hackers qua bedragen denk ik
Fraude zijn bedrijven niet zo dol op, meneer kan het wel vergetenquote:Op zondag 29 juni 2008 15:44 schreef Impry het volgende:
[..]
En daarmee ook een grote kans op een, later, goed betaalde baan bij een Amerikaans beveiligingsbedrijf.
Het zal even doorzetten worden, maar denk dat hij uiteindelijk niet slecht terecht komt.
Dat denk ik niet. Want de volgende keer hacked hij zijn eigen company.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:44 schreef Impry het volgende:
[..]
En daarmee ook een grote kans op een, later, goed betaalde baan bij een Amerikaans beveiligingsbedrijf.
En is deze jongen echt een skilled-attacker of gewoon een 12 in een dozijn scriptkiddie?quote:Het zal even doorzetten worden, maar denk dat hij uiteindelijk niet slecht terecht komt.
Dat is ook de enige reden dat ik meelurk, ik wil weer een reactie lezen van iemand die echt iets weet.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef flugeltje het volgende:
Wat een debiel is het ookquote:Op zondag 29 juni 2008 15:38 schreef roburt het volgende:
[..]
Hij zegt zichzelf niet voor te kunnen stellen dat Maddoxx voor dit akkefietje opgepakt is. Ik gok dat hij het maar al te goed weet en zichzelf nu afzijdig houdt. Iemand die zo graag over z'n 'successen' verteld als Maddoxx zal écht z'n beste vriend niet overgeslagen hebben bij het opscheppen denk ik zo...quote:Op zondag 29 juni 2008 15:46 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat ik meelurk, ik wil weer een reactie lezen van iemand die echt iets weet.
Of heeft hij inderdaad een zwijgplicht opgelegt gekregen?
Welke term wou jij hangen aan de naam Hacker? Lief? Hacken is toch altijd slecht?quote:Op zondag 29 juni 2008 15:45 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Fraude zijn bedrijven niet zo dol op, meneer kan het wel vergeten
Dan ken je de Amerikanen nog niet, die willen hem in eigen land veroordelen en vast zetten.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:47 schreef Rimpelhond het volgende:
Het is waarschijnlijk gewoon een knul nog met puber issues,
even van het pad af.
Goed aanpakken, in zijn broek laten piesen van angst en dan huppa weer naar mama.
(wel toezicht houden)
het negatieve aan NL zijn users zoals jijquote:Op zondag 29 juni 2008 15:47 schreef stijn_ het volgende:
Als we nou snel Limburg afstaan aan België, heeft dat geen negatieve gevolgen voor NL en zijn we direct van een kutprovincie af
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:46 schreef matige_muis het volgende:
[..]
hij heeft inderdaad een zwijgplicht opgelegd gekregen
Hacken kan heel goed voor de economie zijn, daarom laten de geheime diensten de echte grote jongens gewoon lopen omdat die precies weten wat wel en niet kan.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Welke term wou jij hangen aan de naam Hacker? Lief? Hacken is toch altijd slecht?
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan ken je de Amerikanen nog niet, die willen hem in eigen land veroordelen en vast zetten.
Computercriminaliteit wordt in Amerika hard aangepakt. Als je een paar spammailtjes verstuurd heb je al gezeik met hun, laat staan als je ergens 80 miljoen weghaalt.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:51 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
compleet buiten proportie.nee, dan heb je echt een staatsgevaarlijke psychopaat gevangen.
Ofwel, als Maikuuul zoveel weet zal hij ook wel op het bureau zitten.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zegt zichzelf niet voor te kunnen stellen dat Maddoxx voor dit akkefietje opgepakt is. Ik gok dat hij het maar al te goed weet en zichzelf nu afzijdig houdt. Iemand die zo graag over z'n 'successen' verteld als Maddoxx zal écht z'n beste vriend niet overgeslagen hebben bij het opscheppen denk ik zo...
Mag dat eigenlijk? Lijkt me niet dat het verboden is iets te vertellen...quote:
``12 in een dozijn''quote:Op zondag 29 juni 2008 15:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Want de volgende keer hacked hij zijn eigen company.
[..]
En is deze jongen echt een skilled-attacker of gewoon een 12 13 in een dozijn scriptkiddie?
Honestly Dont do this shit, You can have the FBI on your door asking u why u do this, Its a fraud Your going to jail. UNLESS U use a proxy or something that hides your ip.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:38 schreef roburt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |