Nee, zat 'm te luisteren en vond de tekst wel van toepassingquote:
zit je nu in op een gesloten psych afdeling of niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef tinoz het volgende:
vandaag is belangrijk ( voor mij ) dat ik makkelijk kan achterhalen wie het hier op het forum goed met me voor heeft en wie niet .( zonder al te veel heisa )
Verder vind ik het belangrijk om te weten of fok een filter handhaaft om bepaalde topics te censureren.
boven dat vind ik het belangrijk dat mensen gaan beginnen aan het onleden van culturelen verschillen van mensen en het gevolg daarvan . wat drijft mensen tot haat en hoe goort is de invloed van de media hierop. Waar is het allemaal begonnen en hoe kunnen wij iemand van zijn of haar haat loskoppelen om een gesprek te beginnen over het initieren van een gesprek met als uitgangspunt eenveiligere en stabielere wereld te creëren . Verder is er nog heel veel maar dat mogen andere mensen ook wel zeggen hier .
Dat ik naar een afgezonderd deel van de maatschappij moet vertrekken vind ik niet eens zo erg , als ik daar mijn netwerk kan opbouwen vind ik het ook goed , maar heb het idee dat dat niet echt tot de mogelijkheden behoort.....
Dat doet fok nietquote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef tinoz het volgende:
Verder vind ik het belangrijk om te weten of fok een filter handhaaft om bepaalde topics te censureren.
nee dat zit ik niet , ik zit op mijn kamer op een open afdeling via mijn mobiel met mijn laptop op internetquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
zit je nu in op een gesloten psych afdeling of niet?
Hee Tinoz,quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:49 schreef tinoz het volgende:
Die zien geen andere oplossing geloof ik , ik zou nog ergens anders heen kunnen als ik van de drugs afbleef .
Ik ben trouwens van de Risperdal over gegaan op triafon, weet niet of dat nou zo goed werkt .... Zou zo onderhand nou eens willen begrijpen wat er nou tot de fictie behoord en wat niet
je koppelt nu de missie van een persoon aan enkele kleine acties (bloemetje kopen, ongelukje voorkomen), maar wat als die missie een meer continue aard heeft zoals positief in het leven staan, je talent ten uitvoering brengen etc...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:01 schreef tinoz het volgende:
ach....
sinds kort heb ik een andere visie, mijn splinter visie staat niet meer op één.
mensen hebben het al maar over dat iedereen een andere waarheid heeft en iedereen in zijn of haar eigen werkelijkheid leeft. Awel, misschien is dat ook wel zo en is dat rede waarom we neit vooruit lijken te komen. In mijn nieuwe overtuiging ( die hopelijk van korte duur is ) kan iedereen zichzelf bewijzen op voor éénieder een andere manier. Zo zal de een een ongeluk moeten voorkomen en de ander een bloemetje aan zijn of haar moeder moeten geven. Dat zijn de persoonlijke stapjes die je naar de hemel brengen. Als je ( en ik mijn ) je persoonlijke missie hebt voltooid is er neits meer om voor te vechten want je hebt niets te maken met de rest van de wereld , dat zijn immers de waanbeelden van mensen die het zichzelf alleen maar moeilijk maken met het creëren van een eigen werkelijkheid waar ze hun missie voor hun ervaring zetten.
Sinds wanneer komt er iemand vooruit? Je kunt vooruitgang niet over het geheel niet definieren en al helemaal niet meten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:01 schreef tinoz het volgende:
ach....
sinds kort heb ik een andere visie, mijn splinter visie staat niet meer op één.
mensen hebben het al maar over dat iedereen een andere waarheid heeft en iedereen in zijn of haar eigen werkelijkheid leeft. Awel, misschien is dat ook wel zo en is dat rede [b]waarom we neit vooruit lijken te komen[b]. In mijn nieuwe overtuiging ( die hopelijk van korte duur is ) kan iedereen zichzelf bewijzen op voor éénieder een andere manier. Zo zal de een een ongeluk moeten voorkomen en de ander een bloemetje aan zijn of haar moeder moeten geven. Dat zijn de persoonlijke stapjes die je naar de hemel brengen. Als je ( en ik mijn ) je persoonlijke missie hebt voltooid is er neits meer om voor te vechten want je hebt niets te maken met de rest van de wereld , dat zijn immers de waanbeelden van mensen die het zichzelf alleen maar moeilijk maken met het creëren van een eigen werkelijkheid waar ze hun missie voor hun ervaring zetten.
+quote:Doordat Piet zijn moeder een bloemetje geeft, is moeder vrolijk en groet de buurvrouw, die hierdoor even een praatje maakt enzovoort enzovoort.
quote:maar wat als die missie een meer continue aard heeft zoals positief in het leven staan, je talent ten uitvoering brengen etc...
Wel opmerken toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:11 schreef Snuwerd het volgende:
Sinds wanneer komt er iemand vooruit? Je kunt vooruitgang niet over het geheel niet definieren en al helemaal niet meten.
Volgens mij doelt Tinoz op een oplossing van alles, maar die is er niet en kan ook niet bestaan. Zijn idee daarvan is volgens mij een afspiegeling van de voldoening van alle behoeften die alle mensen op dit momenten hebben.quote:
Ik geef je helemaal gelijk. Er zijn wel grenzen toch. zeker als je er als burger last van ondervind dmv. een geld-crisis ed.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:04 schreef Snuwerd het volgende:
Ik denk dat het hier om een typische indiviual vs system oplossings-discussie gaat. Hierbij ga je al snel een systeem of morele oplossing als goed zien. Maar zelfs morele discussies die wél uit te drukken zijn in goed vs. kwaad in feite zijn geen simpele goed vs. kwaad kwesties.
Heb je geen reactie op de goede en zorgvuldige post van Snuwerd?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:07 schreef tinoz het volgende:
ik heb het koud
die laatste zin sloeg wel ergens opquote:xD Je laatste opmerking slaat natuurlijk nergens op.
quote:
daar ga ik dan nog maar eens beter op in ....quote:xD Je laatste opmerking slaat natuurlijk nergens op.
uhm .... met die instelling blijven we maar aanmodderen en wanneer heb jij degelijk onderzoek gedaan naar de potentie van 6 miljard mensen ?quote:Ik zit me even af te vragen waarom jouw doel het redden van de gehele mensheid is (dat bedoel je toch?). Ik heb steeds de neiging om het als 'symptoom' van je gevoel te zien. Dus dat je dit als doel kiest, omdat dat goed uitkomt of voelt. Daarbij speelt de haalbaarheid van het idee denk ik ook een rol. Daarmee bedoel ik:
# De kans dat het lukt is zeer klein
Is daar iets fout aan dan ? ik heb geluisterd naar de teksten van bijvoorbeeld een Unique , die oppert dat wij niet moeten geloven in een utopia maar ook muziek over maffia en gangsterzaken maakt, dit stoot me echt tegen de borst omdat hij in de tekst die ik ten gehore heb gekregen zijn publiek op een niet eens ludieke wijze dwingt het met hem eens te zijn en anders hun mening bij te stellen tot deze overeenkomt met die van hem. Hij maakt daar nog dreigende uitlatingen bij en sluit andere meningen of invalshoeken dan ook gelijk uit.quote:# Als het lukt dan is alles goed (ultiem doel).
Jahoor, het spijt mij feestelijk maar er is genoeg te verantwoorden tegenover hulp behoevende mensen onrecht haat en verderf, het feit dat wij dit oogluikend allemaal maar accepteren en wij niet in actie ( niet iedereen natuurlijk ) komen is al een nieuwe zonde opzich. Daar boven op komt ( voor mij ) mijn eigen lijdensweg en potentieel gevaar, kan ik zomaar mijn mening uiten in een wereld zoals deze ? Wat gebeurd er nou daadwerkelijk echt met frisse sla groene informatie voer wantoestanden binnen vaak het politieke en commerciele systeem ? Wat lok ik uit door kritische stukken over mensen te schrijven ?quote:Echter heeft het kiezen van dit doel een aantal implicaties:
# 1 Kiezen voor dit doel is erg makkelijk: de logische implicatie van het ultieme doel is namelijk dat je niet hoeft te verantwoorden (aan jezelf vooral) waarom je er aan werkt. Het is immers ultiem nobel.
alle begin is moeilijk maar uit hypocritische overwegingen ontwikkelingen staken is voor mij niet enkel een zonde maar ook een misdaad. Antwoord dit je vraag ?quote:# 2 Het doel is zo groot en complex dat je niet kan weten/weet waar je moet beginnen.
Zoals je zegt : “kunt” dit was ik niet van plan en excusé moi maar sodemieter nou eens alsjeblieft een eind op met je insteken waarmee je lijkt te doelen op mijn “zieke” benaderinging van het leven en mijn doelstellingen, Please ! SVPquote:De onoverzichtelijkheid van dit doel heeft als gevolg dat je ook dat als argument voor jezelf kunt gebruiken waarom je niet echt verder komt.
Ja , wat ik me nu afvraag is of jij mij dan wel wilt begrijpen, ik probeer mij in te leven in andere mensen hun situatie en diens gevolgen, diens acties en diens besluiten. Ik probeer daar dus juist vat op te krijgen in mijn optiek.quote:# 3 Dit punt is misschien niet heel erg relevant:Alles wat anderen doen, waarvan je niet begrijpt waarom ze het doen, kunt je toeschrijven aan het niet mee werken aan het ultieme doel. Het werkt dus als verklaring voor gedrag dat je niet begrijpt of wil begrijpen. (begrijpen zit hem immers vaak in het 'niet willen')
waarom denk je dat ik mijn therapie schema niet volg ?quote:Ik weet dat het analyseren van problemen de mens een stuk 'verder' heeft geholpen in zijn ontwikkeling. Maar daarbij moet je wel oppassen dat die analyse wel ergens in tot uiting komt, anders heeft het slechts het nut dat het je jezelf bezig houdt (tijdsbesteding).
dit is gewoon een beledigingquote:Ik vermoed dat het probleem zit in het feit dat je, zoals je zelf al aangeeft, te weinig doet. Je keuze voor het ultieme doel heeft als gevolg dat je niets hoeft te doen. Het vergemakkelijkt je verantwoording voor het feit dat je concreet gezien weinig uitvoert (naast het denken over het doel dan).
Daar heb ik al meerdere malen mijn hoofd over gebroken maar nee, zo steekt de vork niet in de steel. Ik ben een denker , en ben dit altijd al geweest, ik wil iets doen met mijn intelligentie en dat de GGZ dat niet ziet zitten , tot daaraan toe, maar als ik op internet ook nog eens te horen krijg dat ik mijn complete levensmissie als object gebruik in een ziek spelletje , begin ik toch echt te twijfelen aan je motivatie en vraag ik me af of je net zoals “aanmenreetdus” je schuldig maakt aan zelfprojectie.....quote:Of de keuze voor het doel nu dus voorkomt uit verantwoording voor luiheid, wil ik nog wel betwijfelen. De reden waarom je er misschien wél voor kiest is omdat er iets is dat niet wil dat jij daadwerkelijk over de moraliteit van je gedrag gaat nadenken. Daarmee bedoel ik dat je misschien moeite hebt met het verantwoorden van je eigen gedrag en daarom gebruik je steeds maar weer het 'ik werk aan het ultieme doel'-argument. Dit argument is echter een simpel concept dat geen uitleg nodig heeft, waarmee die verantwoording voor jezelf natuurlijk direct van de baan is.
Tja , das een ander verhaal ,.quote:Ik denk dat je punt 3 hier ook aan kunt koppelen: het bedenken van verantwoording van het gedrag van anderen is met dit argument ook snel van de baan: "anderen werken niet aan dit doel, dus alles wat ik niet begrijp in hun gedrag wijst er gewoon op dat zij niet aan het ultieme doel werken"
stel je niet aan ;-)quote:ps. reken me niet af op het feit dat mijn alinea's beginnen met 'ik' en ik val af en toe misschien enigszins in herhaling. Wat een rotstuk om te typen overigens
Nee , ik wilde je nog even zeggen dat ik spijt heb dat ik zei dat je moet opsodemietere , maar ik laat het er wel instaan ....quote:Als er nog onduidelijkheden in het bovenstaande verhaal staan, dan moet je me daar even op wijzen
Of ik te weinig heb nagedacht hierover? Integendeel. Ben al tijden benieuwd hoe ver de materie uit De kracht vh Nu reikt. Volg jouw topic al een tijdje en ben gewoon benieuwd hoe iemand als jij hier tegenover staat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:01 schreef tinoz het volgende:
Is het erg kortzichtig als ik er vanuit ga dat je te weinig hebt nagedacht over het plaatsen van jouw topic op deze topic ?
Dat van die 7% slaat werkelijk nergens op. Weet iemand hoe we meer van die 7% kunnen gebruiken? En hoe is die 7% bepaald? Die 7% is geloof ik iets dat in de jaren 70 of 80 is beweerd, wat inmiddels compleet achterhaald is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef tinoz het volgende:
ik denk dat men in een wereld als deze te weinig denkt en te veel doet , dat wij de vrijheid hebben onze mening te uiten , dat wordt door de meerderheid niet meer serieus genomen en door een aantal weer TE serieus. Veel mensen zijn gewoon een beetje schaapachtig en dat zou eens mogen veranderen verder vind ik dat men wel wat meer capaciteit van de hersenen zou mogen gebruiken en vind ik het toch knap geformuleerd dat iemand die aan de zo genoemde "ziekte"schizofrenie zou lijden in de psychose een "over drive in het denken heeft " terwijl er tegenover mij wel eens beweerd wordt dat mensen ongeveer 7 % van de hersenen gebruiken, en dat mijn psychiater daar boven op óók nog eens weigerde mij in een vermeende psychose de mogelijkheid tot overtuiging te bieden door middel van een hersenscan waarop ik had willen zien dat ik inderdaad een verhoogde werking van hersen-activiteit had.... kortom, als ik zin heb ga ik het lezen maar be nu ff bezig met andere zaken en vind die belangrijker op het moment
Waarom denk je dat? Geef eens voorbeelden? En beargumenteer bij die voorbeelden waarom iemand daar te weinig bij nagedacht heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef tinoz het volgende: ... ik denk dat men in een wereld als deze te weinig denkt en te veel doet , dat wij de vrijheid hebben onze mening te uiten , dat wordt door de meerderheid niet meer serieus genomen en door een aantal weer TE serieus. ...
Als er dingen niet sn0r zijn moet je het even aangeven.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:52 schreef tinoz het volgende:
[..]
daar ga ik dan nog maar eens beter op in ....
In één van mijn eerdere posten heb ik aangegeven dat mijn geloofsovertuiging een aanmerkelijke wending nam toen ik een verhaal vernam over het behalen van een doel van iemand. Daardoor ben ik gaan denken over een eventuele verklaring voor die levensstijl die dat tot gevolg had. In feite zou het betekenen dat het tot de mogelijkheden zou behoren dat een mens zich in een traject van een ander zou kunnen plaatsen om toe te kijken of misschien te adviseren.
Een soort scenario zoals in "Time traveler" < zo heette die film geloof ik, een film waarin een ramptoerist die via een tijdsmeganisme allerlei rampen ging bekijken en daarmee de tijd-reis wetten overtrad en vervolgens werd bekeurd door de "tijd politie" Snuwerd:Wat wil je precies zeggen?
Het volgen van een bepaald geloof, zou in fictie voor een zelfde en soortgelijk voorval kunnen zorgen, wanneer men zou spreken, over het bestaan van een hogere macht.
Dit denkbeeld heeft mij van mijn stuk gebracht en ik ben er door gaan twijfelen aan de werekelijkheid zoals ik deze had leren kennen.
De GGZ laat wel wat ruimte voor het spirituele maar dat is tot mijn bevinding toch altijd minimaal gebleken en beperkte zich tot nog toe tot het bedrijven van meditatie, yoga en dergelijke of een filosofisch praatje tijdens het “bezinnings uur”.
De mate waarin ik spiritueel actief was toen ik echt in mijn eigen element leek te zijn was dermate hoog, dat ik op die grond kan spreken over een benauwend stramien dat de GGZ handhaaft.
Reeds een tijdje ben ik van mijn spirituele pad geraakt en ben ik nuchterder in de wereld gaan staan totdat ik dus dat geloofs conflict in mijn hoofd kreeg.
Tot zo ver (het tercht mij echter wel splinters van een fictief lijkend voorafgaand pad tegen te komen in mijn directe omgeving , al wat ik vraag is of de GGZ in gesprek wil treden met mij om samen door te nemen wat mijn beweegruimte zou moeten / mogen zijn in de wereld van het onvatbare, overklaarbare, complottheoriën en geloof.
[..]
uhm .... met die instelling blijven we maar aanmodderen en wanneer heb jij degelijk onderzoek gedaan naar de potentie van 6 miljard mensen ? Snuwerd:Met 'de kans dat het lukt is zeer klein' doel ik niet op het feit dat je het niet als doel zou moeten nemen, maar dat het bepaalde aspecten met zich meebrengt. Wederom doelend op het feit dat je een bij het kiezen voor een moeilijk doel nooit redelijkerwijs kunt zeggen of je progressie maakt.
[..]
Is daar iets fout aan dan ? Snuwerd:Nee, maar het is erg makkelijk om het als verantwoording voor de keuze van het doel te gebruiken, wat mijns inziens niet redelijk is. En kun je bondig/duidelijk formuleren wat je met het komende stuk wil beargumenteren? (Indien her relevant is) ik heb geluisterd naar de teksten van bijvoorbeeld een Unique , die oppert dat wij niet moeten geloven in een utopia maar ook muziek over maffia en gangsterzaken maakt, dit stoot me echt tegen de borst omdat hij in de tekst die ik ten gehore heb gekregen zijn publiek op een niet eens ludieke wijze dwingt het met hem eens te zijn en anders hun mening bij te stellen tot deze overeenkomt met die van hem. Hij maakt daar nog dreigende uitlatingen bij en sluit andere meningen of invalshoeken dan ook gelijk uit.
Ik denk , als dit nou is wat mensen luisteren , en graag willen horen , waar gaat het dan naartoe ? Ik zou graag ( het liefst samen met jullie ) gaan kijken wat Cuba te bieden heeft op het terrein van media controle, sturing of advies.
Gematigd als ik ben, ben ik niet voor een tolatitair controle systeem over de media maar vind dat het tijd wordt voor een reine greep in de media markt ( ik ben toch al “gek” ) en ben dan ook aan het bekokstoven hoe men de verschillende artiesten en hun invloed in kaart kan brengen. Ook wil ik graag weten wat er onder de jeugd leeft en wat voor sferen er hangen in buurthuizen, discotheken en American Parties waar meestal het recht van de sterkste / stoerste nu ( deze tekst is geschreven anno 2009 ) nog blijkt te gelden.
Muziek wordt vaak afgestemd op sfeer maar tegenwoordig lijkt het in mijn , soms psychotische beleving echter anders ; dit hoeft natuurlijk niet per definitie te betekenen dat alle initiatiefsmuziek slecht is , neen , in tegendeel.
Muziek is een rijk medium geworden dat hele massa’s mensen hebben ontdekt, het gaat al gauw eerder om de boodschap dan om de “tune” “beat” of “melody”. De “feeling” komt daar als extra vaneigens bij te passen.
Maar wat ik wel één ieder , ( en dat is dan ook de reden waarom ik afdwaal ) als een hart onder de riem wil drukken is dat er wanorde en negativiteit regeerd in de muziek wereld. Niet alleen in de muziek wereld maar ook in de Media ( geef het nou gewoon maar toe ).
Nauwe wegen zijn te bewandelen voor weinige ,zelfs ook niet veel van elkaar verschillend oogende mensen , hier mee wijs ik mijzelf erop dat dit niet enkel om uiterlijk vertoon of over een media beeld gaat dat men ons opdringt of in iedergeval de acceptatie goed vergaat , maar dat het ook over oppinie ( bijvoorbeeld hardnekkig gewortelde discrimininatie ) gaat en ook over instandhouding van ongezonde / negatieve / achterhaalde levenswijzen.
Ik weet niet wat jullie hiervan vinden maar ik kan me er echt wel druk over maken. ( jullie zullen vast zeggen : “dan luister je toch lekker nie!”Snuwerd:tot en met hier.
Maar verder op de orde van de dag , er werd mij nog iets gevraagd:
[..]
Jahoor, het spijt mij feestelijk maar er is genoeg te verantwoorden tegenover hulp behoevende mensen onrecht haat en verderf, het feit dat wij dit oogluikend allemaal maar accepteren en wij niet in actie ( niet iedereen natuurlijk ) komen is al een nieuwe zonde opzich. Daar boven op komt ( voor mij ) mijn eigen lijdensweg en potentieel gevaar, kan ik zomaar mijn mening uiten in een wereld zoals deze ? Wat gebeurd er nou daadwerkelijk echt met frisse sla groene informatie voer wantoestanden binnen vaak het politieke en commerciele systeem ? Wat lok ik uit door kritische stukken over mensen te schrijven ? Snuwerd:Mijn stelling is dus niet relevant voor jou, omdat jij aan anderen al genoeg te verantwoorden hebt? Dan bevestig je in feite mijn argument: je kiest voor dat doel, omdat je het erop lijkt dat je het dan niet hoeft te verantwoorden.
Al de bovengenoemde vraagstukken stel ik mijzelf dan ook vaak.
· Waar doe ik het allemaal voor en ben ik wel zo goed bezig ? Snuwerd:Voor jezelf en 2) geen idee, hoe voelt het?
· Wil ik mijn vrijheid en onbezorgdheid gaan opofferen voor mijn idealen Snuwerd:Is dat wel nodig?
· Breng ik anderen niet in gevaar?. Snuwerd:Waarmee?
· Overschat ik mijn tijdsgeest niet? Snuwerd:Ik vermoed van wel.
· Overschat ik mijn eigen strevenswaarde niet? Snuwerd:Idem.
· Heb ik wel een goed fundament gebouwd waarvan uit actie ondernoemen zou moeten worden ? Snuwerd:actie? zou? moeten?
[..]
alle begin is moeilijk maar uit hypocritische overwegingen ontwikkelingen staken is voor mij niet enkel een zonde maar ook een misdaad. Antwoord dit je vraag ? Snuwerd:Geef mij dan eens antwoord op de vraag: waar kun je beginnen? Een begin is in mijn ogen de eerste en (redelijkerwijs) allerkleinste stap.
[..]
Zoals je zegt : “kunt” dit was ik niet van plan en excusé moi maar sodemieter nou eens alsjeblieft een eind op met je insteken waarmee je lijkt te doelen op mijn “zieke” benaderinging van het leven en mijn doelstellingen, Please ! SVP Snuwerd:Ik vind het niet erg als je me beledigdIedereen bepaalt (voor het grootste deel) voor zichzelf wat iets met hem/haar doet. Maar dat terzijde: wat is dan de reden dat je aan dit doel werkt? wat heb jij eraan? Onthou nu dat je niet mag zeggen: wat heb ik er niet aan? Haalbaarheid is een belangrijk aspect van elke weg.
[..]
Ja , wat ik me nu afvraag is of jij mij dan wel wilt begrijpen, ik probeer mij in te leven in andere mensen hun situatie en diens gevolgen, diens acties en diens besluiten. Ik probeer daar dus juist vat op te krijgen in mijn optiek. Snuwerd:Hm, die kant wilde ik ook niet op. Ik stel voor om dit punt te laten vallen, daar het mij sowieso al niet een al te relevant punt leek.
[..]
waarom denk je dat ik mijn therapie schema niet volg ? Snuwerd:Ik denk dat je het stukje waar je hier op reageert nog een keer moet lezen, want ik bedoel iets heel anders.
[..]
dit is gewoon een belediging Snuwerd:Ik herhaal wat je zelf gezegd hebt en leg een verband met de gevolgen van het kiezen voor een dergelijk doel. Ik heb niet gezegd dat jij er om die reden voor kiest.
[..]
Daar heb ik al meerdere malen mijn hoofd over gebroken maar nee, zo steekt de vork niet in de steel. Ik ben een denker , en ben dit altijd al geweest, ik wil iets doen met mijn intelligentie en dat de GGZ dat niet ziet zitten , tot daaraan toe, maar als ik op internet ook nog eens te horen krijg dat ik mijn complete levensmissie als object gebruik in een ziek spelletje , begin ik toch echt te twijfelen aan je motivatie en vraag ik me af of je net zoals “aanmenreetdus” je schuldig maakt aan zelfprojectie..... Snuwerd:Tot een bepaalde hoogte is dit voor iedereen zelfprojectie. Maar waarom steekt de vork zo niet in zijn steel, en hoe dan wel?
[..]
Tja , das een ander verhaal ,.
Veel denken levert daadwerkelijk na een bepaalde tijd iets op , je kan me wel nutteloos vinden maar in gesprekken met andere mensen kom ik vaak op onderwerpen te stuiten waar ik al lang over gedacht heb . Dit geeft mij een vorm van wijsheid , zo lijkt het . Ik denk dat iedereeb zijn of haar steentje bijdraagt aan de wereld en dat er echt wel een wil is maar ik geloof wel dat er een niet zo makkelijk en voor de hand liggende baan moet worden begaan die de gehele mensheid naar “het doel” leidt. Snuwerd:Natuurlijk geeft dat een vorm van wijsheid. Maar wat ik me nu begin af te vragen: waarom ben je zo erg een systeemdenker en denk je minder aan wie je zelf daadwerkelijk bent?
[..]
stel je niet aan ;-)
[..]
Nee , ik wilde je nog even zeggen dat ik spijt heb dat ik zei dat je moet opsodemietere , maar ik laat het er wel instaan ....
Bedankt voor je tijd..... hoop je genoeg te hebben geinformeerd.
Saluta,
Tinoz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |