Ja, maar daar gaan we weer.quote:
Natuurlijk moet je verder aan je concept werken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:38 schreef tinoz het volgende:
ik heb toch ook neit gezegt dat ik alles voor iedereen beter wilde maken ? ik kan het je wel uitleggen maar dat wordt dan wel geen makkelijke opgave en ik ben eigenlijk aan mijn concept aan het werken .....
moek hier nou nog iet op gaan zegguh ôk nog ?quote:Alles is voor iedereen anders. Je kunt nooit alles voor iedereen beter maken.
waarom , tja , waarom .... dat moet ik ook nog eens uit gaan zoeken ook , voor nu houd ik het op : "simpely to show me that they can"quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:39 schreef Biancavia het volgende:
Waarom denk je dat 'men' met jou heeft lopen klooien?
Hoe ontzettend aantrekkelijk optie 2 mij ook lijkt - het was een 'close-one' - dan moet ik toch voor het eerste gegevene gaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:56 schreef tinoz het volgende:
Ben eens eerlijk tegen iedereen dan :
Is de wereld nou daadwerkelijk beter af als ik in een afgesloten gemeenschap kom te wonen waar ik met verf mag gooien en asbakjes mag kleien , koffie mag drinken en me suf kan roken ?
Of zou je mij liever de wereld zien overnemen en mij met mijn netwerk het ooit gezien als onhaalbare zien behalen ?
Dat is uiteindelijk natuurlijk wel het meest realistisch.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:08 schreef tinoz het volgende:
[..]
moek hier nou nog iet op gaan zegguh ôk nog ?
lijk me wel een lekkere reden om de rest van mijn leven lekker van 7 tot 7 te werken een familie bemekaar te naaien en als opa van 3 jankertjes te gaan redeneren over hoe geweldig nuttig mijn leven wel nie was als ik naar mijn persoonlijke systeem kijk .... zoiets ?
Ja, maar schat, je kunt niet van wie dan ook verwachten dat ze je steunen en aanmoedigen in je hele 'tinoz verbetert de wereld-concept', want voor 'ons' (alle andere mensen) is jouw realiteit nu eenmaal een soort onhaalbaar en volledig onwerkelijk idee.quote:
Hoi.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:20 schreef tinoz het volgende:
keb mijn dag niet , ik kon niet tegen de drukte en de praatjes op de verjaardag van mijn vader , kwam terug hier in de psychiatrie en werd door alle verplegers vervelend te woord gestaan , kon mij niet vinden in gesprekken met andere medde patiënten op 1 na en werd weer over spoeld met suf gelul op de chat ...
er was nog 1 kans voor vandaag bianc ..... en dat was een gesprek met jou .....
Vraagje me nu serieus of ik denk dat de wereld beter af zou zijn als ie geleid zou worden door een maniakale schizofreen met grootheidswaanzin ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:56 schreef tinoz het volgende:
Ben eens eerlijk tegen iedereen dan :
vertel het gewoon eens ..... Is de wereld nou daadwerkelijk beter af als ik in een afgesloten gemeenschap kom te wonen waar ik met verf mag gooien en asbakjes mag kleien , koffie mag drinken en me suf kan roken ?
Of zou je mij liever de wereld zien overnemen en mij met mijn netwerk het ooit gezien als onhaalbare zien behalen ?
Ja maar ik vond het een domme vraag, NATUURLIJK is de wereld beter af als ik de leider ben !!!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:19 schreef Snuwerd het volgende:
Misschien is dat wel zo, je weet het niet ;> Hij heeft er tenminste de persoonlijkheid voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |