Goedemorgen.quote:Op zondag 29 juni 2008 08:55 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen
Straks waarschijnlijk voor de laatste keer naar de oma van mn vriendin, die is sterfende
Leeftijd weet ik zo snel niet, ik denk in de 70.quote:Op zondag 29 juni 2008 08:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Sterkte. [ afbeelding ]
Welke leeftijd is ze. Niet dat dat van belang is, maar hoop altijd dat ze toch een mooie leeftijd hebben behaald.
Dat is vreselijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 09:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Leeftijd weet ik zo snel niet, ik denk in de 70.
Ze heeft slokdarmkanker die ze niet kunnen genezen, dus blijven ze die slokdarm oprekken, met als gevolg dat ze nu helemaal niet meer kan eten en dus nog maar 40 kilo weegt
True, als haar oma nog een beetje helder is ( na zoveel ellende kan ik me voorstellen dat ze onder de pillen enz zit.) Zal ook zij het waarderen.quote:Op zondag 29 juni 2008 09:12 schreef JortK het volgende:
Daarom stoppen ze nu ook met behandelingen, en gisteren zijn er uitzaaiingen geconstateerd.
Daarom hebben we zeg maar binnen 2 uur besloten om daar heen te gaan, ook al heeft ze niet veel met dr oma, heb je achteraf toch een kut gevoel als ze er niet meer is en niet bent geweest.
Maar jij bent Bengels!quote:Op zondag 29 juni 2008 08:32 schreef Bengeltje het volgende:Niet welkom voelt.
-edit- meedoet. Mannen.![]()
Ja, maar Bengels zijn is vele malen beter!quote:Op zondag 29 juni 2008 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar ik ben ook vrouw.
Geef maar toe dat jij er ook 1 wilquote:
Heb geen plaats hier, en wat zou ik met 1 bord en 2 pannen moeten in een vaatwasser? Doe het liever gewoon met de handquote:Op zondag 29 juni 2008 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geef maar toe dat jij er ook 1 wil
Ik wel iig
Ambilight is lelijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:34 schreef JortK het volgende:
Ben ik echt in een luxe positie met zo'n ding dan?
Ik heb ook een TV met Ambilight![]()
Handwerk!quote:Op zondag 29 juni 2008 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
Machine werk boven handwerk stellen.hoe durft hij.
of sloeg dat op afwassen?quote:
Bij ons draait dat ding ook maar één keer in de twee/drie dagen hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb geen plaats hier, en wat zou ik met 1 bord en 2 pannen moeten in een vaatwasser? Doe het liever gewoon met de hand
Wij moeten ook welquote:
vermoed van wel, dat zou wel jammer zijn!quote:
Mja, maar dan nog zie ik het nut er niet van in om een vaatwasser te hebbenquote:Op zondag 29 juni 2008 10:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij ons draait dat ding ook maar één keer in de twee/drie dagen hoor
Gewoon iedereen zijn/haar eigen zooi af laten wassequote:Op zondag 29 juni 2008 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, maar dan nog zie ik het nut er niet van in om een vaatwasser te hebben. Enkel bij feestjes zou het wel makkelijk zijn
Nee, dat is punniken op een houten lieveheersbeestje zonder poten met ijzer in zn hoedjequote:
Zoals ik al zei, we hadden het geld ervoor dus waarom dan niet?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vermoed van wel, dat zou wel jammer zijn!
[..]
Mja, maar dan nog zie ik het nut er niet van in om een vaatwasser te hebben. Enkel bij feestjes zou het wel makkelijk zijn
Moet wel schuldig bekennen dat ik ook gelijk aan iets anders dacht.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vermoed van wel, dat zou wel jammer zijn!
Bij feestjes, gezellig samen afwassen.quote:Mja, maar dan nog zie ik het nut er niet van in om een vaatwasser te hebben. Enkel bij feestjes zou het wel makkelijk zijn
Jij dacht aan punniken jaquote:Op zondag 29 juni 2008 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
Moet wel schuldig bekennen dat ik ook gelijk aan iets anders dacht.![]()
Als ik niet in een huurhuis zat , en het geld ook had, deed ik het ook meteen.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, we hadden het geld ervoor dus waarom dan niet?
dan ga ik iets eerder weg bij jouw feestje denk ikquote:
Ik zit in een huurhuis?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik niet in een huurhuis zat , en het geld ook had, deed ik het ook meteen.
Zou niet weten waar ik die hier zou moeten zetten behalve in de woonkamer.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zit in een huurhuis?
Maar het geen inbouw ofzo hoor
Tss, jij zou graag met mij afwassen.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan ga ik iets eerder weg bij jou feestje denk ik
Je kan natuurlijk altijd een stand-alone kopenquote:Op zondag 29 juni 2008 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik niet in een huurhuis zat , en het geld ook had, deed ik het ook meteen.
Dat gaat dus niet geloof ikquote:Op zondag 29 juni 2008 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd een stand-alone kopen![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou niet weten waar ik die hier zou moeten zetten behalve in de woonkamer.![]()
Of een keukenkastje minder.
Misschien doe ik dat wel als ik het geld heb en het dat waard vind.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd een stand-alone kopen![]()
Daar groeit al iets anders?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
Maarja, het geld is ook belangrijk, en dat heb ik ook niet op mijn rug groeien
Ja, dat vonden mijn ouders ook altijdquote:Op zondag 29 juni 2008 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel als ik het geld heb en het dat waard vind.
Ik heb ook twee kids he.Heul handig.
quote:Op zondag 29 juni 2008 10:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, dat vonden mijn ouders ook altijd
Tot we ruzie gingen maken we er af ging wassen en wie er af ging drogen
Wanneer geef je een feestje?quote:
Ik en m2 , gaat niet samen, afstanden schatten???quote:Op zondag 29 juni 2008 10:58 schreef JortK het volgende:
Ik heb hier 72m2 voor 2 personen, dus ruimte zat
Wij werden dan boos omdat de ander weer af moest gaan wassen ofzoquote:
Hoeveel kamers heb je?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik en m2 , gaat niet samen, afstanden schatten???![]()
![]()
Weet echt niet hoeveel ruimte ik hier heb.
quote:
quote:
Nou hier werkt het dan iets anders, ze zijn meestal om de week hier.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wij werden dan boos omdat de ander weer af moest gaan wassen ofzo
Hele schema's opgesteld, maar die liepen altijd in de soep
Dat lijkt me opzich wel eens leuk.quote:
In het hele huis bedoel je. Drie slaapkamers, badkamer, woonkamer met open keuken. Garage eronder.quote:
ook niet een voor mij?quote:
Dan werkt het wel jaquote:Nou hier werkt het dan iets anders, ze zijn meestal om de week hier.
En ik was (bijna) altijd af, een van hen droogt. Een dag doen ze samen.![]()
Valt mee he.
Als er nog mensen komenquote:
zal wel iets van 60m2 zijn ofzo?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt me opzich wel eens leuk.![]()
[..]
In het hele huis bedoel je. Drie slaapkamers, badkamer, woonkamer met open keuken. Garage eronder.
die zal je wel niet meetellen. dus alleen slaapkamers en woonkamer?
Je mag altijd komen afwassen qu.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ook niet een voor mij?
[..]
Dan werkt het wel ja
nu nog steedsquote:Op zondag 29 juni 2008 11:04 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn ouders hanteren nog steeds een afwaslijstje sindsdat iedereen oud genoeg is om mee te helpen. En daar wordt dan ook wel aan gehouden.
Dus de 4 broertjes gingen om de dag meehelpen, zondags gebruikten we de vaatwasser (volgens mij doen ze dat nog steeds) zodat er eigenlijk maar 6 dagen afgedroogd hoeft te worden
Eerst een feestje, dan pas afwassenquote:Op zondag 29 juni 2008 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag altijd komen afwassen qu.
Ik ben dan ook georganiseerd.
Dat wist je alquote:
Mijn 3 broertjes wonen nog thuis, alhoewel de oudste meer bij de vriendin zit dan in het ouderlijk huisquote:
Of wegwerp zooi nemenquote:Op zondag 29 juni 2008 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gewoon iedereen zijn/haar eigen zooi af laten wasse
of als je echt geld hebt iedere week nieuw servies kopenquote:
Dus die ontloopt zn taken?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn 3 broertjes wonen nog thuis, alhoewel de oudste meer bij de vriendin zit dan in het ouderlijk huis. En ja, het afwaslijstje wordt nog steeds gebruikt
Uhh, komt hij weer met meters enz.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
zal wel iets van 60m2 zijn ofzo?
3 slaapkamers van 2,5 bij 4 en een woonkamer van 5 bij 6?
Als het om de dag is zal dat ontlopen wel meevallen.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus die ontloopt zn taken?
Wel lullig voor je andere 2 broertjes, die moeten nu meer doen?
woonkamer is maximaal 40m2quote:Op zondag 29 juni 2008 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh, komt hij weer met meters enz.![]()
De woonkamer is (breedste gedeelte) 4.77 bij 8.35
Slaapkamers 2,5 bij 4 ongeveer ja.
Och, ze hebben ook minder af te wassenquote:Op zondag 29 juni 2008 11:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus die ontloopt zn taken?
Wel lullig voor je andere 2 broertjes, die moeten nu meer doen?
En wat heb ik hier nu aan?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
woonkamer is maximaal 40m2
plus 3x 10m2 is ongeveer 70m2
Dan is het goedquote:Op zondag 29 juni 2008 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En wat heb ik hier nu aan?
Ik vind de woning ruim zat.
Jij zit nergens mee.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit met ongeveer 13.000.000.000.0000M3 , is dat dan wat veel?
Je hebt een grote kolom berekend tot aan de stratosfeer?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit met ongeveer 13.000.000.000.0000M3 , is dat dan wat veel?
Iets verder gok ik nogquote:Op zondag 29 juni 2008 11:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je hebt een grote kolom berekend tot aan de stratosfeer?
Echt welquote:
Of een bredere kolomquote:
Ik ben nooit ver weg, hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
NIEKE
Ik was je kwijt
Gefeliciteerd lieverd![]()
![]()
![]()
Alles komt goed sgatje.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel
het is niet wat ik wil, maar toch![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alles komt goed sgatje. [ afbeelding ]
Aardbei met Citroen!quote:
Geen rondje dusquote:
Nopequote:
huishoudelijk werk enzo dusquote:Op zondag 29 juni 2008 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nopeeerst maar eens douchen, en de afwas, beetje de vuilnis wegbrengen, wat van dat soort dingen
Er moet meer honkbal op tv komenquote:
Die rare pinguin zat op de duur dagelijks op 100+quote:Op zondag 29 juni 2008 14:50 schreef qu63 het volgende:
#30 Pheno 73221
#31 qu63 72793
Die rare pinguīn is ineens meer gaan posten
Staat ie ineens boven me
Niet tijdens het hockeyquote:
Een blikje Warsteiner?quote:Op zondag 29 juni 2008 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zoek iets Duits, voor vanavond. Om te mollen, als Spanje niet wint.
Super héquote:Op zondag 29 juni 2008 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai.![]()
Laatst nog naar je blog gekeken.Schiet echt op he.
Soow idd zegquote:Op zondag 29 juni 2008 17:46 schreef leonieke het volgende:
Super héIk vind het echt fantastisch dat het eindelijk goed vooruit gaat.
Nu heel hard hopen dat de ramen er de komende twee weken in komen en dan zitten we eindelijk winddicht
We kunnen beter wat volkswagens gaan trashen iddquote:
Nog 6 maand héquote:Op zondag 29 juni 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soow idd zegSchiet lekker op, eindelijk
Dat ze dit tempo nog maar even vasthouden graag
Wel van die van mij blijven hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We kunnen beter wat volkswagens gaan trashen idd
Da hakgezien jaquote:Op zondag 29 juni 2008 18:01 schreef leonieke het volgende:
(en ik weet niet of je teruggelezen hebt: maar nogmaals thx voor jouw post in het vorige topic en even melden dat ik eigenlijk nooit echt weg ben)
Wel eerst opdrinken natuurlijkquote:
Dan had je beter een pizza van Wagner kunnen kopenquote:
Hat staat toch nog gewoon 0-0quote:
Zou je denken?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:50 schreef qu63 het volgende:
Of is het gewoon iets a;gemeens tegen de Duitsers?
Ik zou ook geen auto meer via MP kopen. Geef mij maar een recente auto, ik heb mijn lesje wel geleerd met mijn eerste autootjequote:Op zondag 29 juni 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
wie begrijpt die marktplaats reclame trouwens? Ik bedoel, je moet toch wel totaal van de pot gerukt zijn om via Marktplaats een auto te kopen
ik zou nog geen punnikklosje op marktplaats kopen. Poel van woeker, zwendel en ellende.
Ik zou trouwens sowieso nergens een punnikklosje kopen.
ach, je kan net zo genaaid worden bij een dealer als bij iemand via MPquote:Op zondag 29 juni 2008 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zou ook geen auto meer via MP kopen. Geef mij maar een recente auto, ik heb mijn lesje wel geleerd met mijn eerste autootje
True, maar dan kan je altijd nog terug. Bij een Particulier ligt het vaak nog ietsje anders.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, je kan net zo genaaid worden bij een dealer als bij iemand via MP
Wat een kut argument zegquote:Op zondag 29 juni 2008 21:27 schreef qu63 het volgende:
ach, je kan net zo genaaid worden bij een dealer als bij iemand via MP
Hij heeft wel een punt, máár doordat 't een (merk) dealer is, heb je vaak meer poten om op te staan dan dat ik de auto via een particulier koop.quote:
Ach, lees KLB of PTA eens door. Genoeg verhalen over dealers die niet helemaal 100% zijn. Je moet gewoon altijd opletten wat je koopt, en heb je er geen verstand van, laat em testen bij de ANWB, kan voor ¤30 geloof ik.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, máár doordat 't een (merk) dealer is, heb je vaak meer poten om op te staan dan dat ik de auto via een particulier koop.
Waarom zou je de auto van een oud vrouwtje bij een oud vrouwtje willen kopen?quote:
Misschien dat je dan ook de rest van de inboedel kan kopen?quote:Op zondag 29 juni 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je de auto van een oud vrouwtje bij een oud vrouwtje willen kopen?
En ik geloof dat dat eigenlijk een parodie is op de verkoop truck van louche handelarenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je de auto van een oud vrouwtje bij een oud vrouwtje willen kopen?
Nja, ik zal het nu altijd wel laten checken bij de ANWB of bij een garage waar ik met mijn nissan ook bekend stondquote:Op zondag 29 juni 2008 21:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ach, lees KLB of PTA eens door. Genoeg verhalen over dealers die niet helemaal 100% zijn. Je moet gewoon altijd opletten wat je koopt, en heb je er geen verstand van, laat em testen bij de ANWB, kan voor ¤30 geloof ik.
Ik heb mijn auto ook gewoon gekocht bij een erkende dealer. Ik ken de baas, en die is een vriend van mn vaderquote:Op zondag 29 juni 2008 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, ik zal het nu altijd wel laten checken bij de ANWB of bij een garage waar ik met mijn nissan ook bekend stond. Ik neem geen risico's
hier op fok of in het echie?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand es gezien vandaag?
Oh ja,quote:Op zondag 29 juni 2008 22:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier op fok of in het echie?
Ik kan wel ff naar Weesp rijden, daar zou ze nu zitten
Hoiquote:Op zondag 29 juni 2008 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand es gezien vandaag?
Mijn pa is niet echt auto-technisch, en zo ook mijn broertjesquote:Op zondag 29 juni 2008 22:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto ook gewoon gekocht bij een erkende dealer. Ik ken de baas, en die is een vriend van mn vader
En anders zou ik mn pa meenemen
Dat was gisteren, Weespquote:Op zondag 29 juni 2008 22:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
hier op fok of in het echie?
Ik kan wel ff naar Weesp rijden, daar zou ze nu zitten
Ik geloof dat ik gisteren compleet heb overgeslagen ofzoquote:Op zondag 29 juni 2008 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was gisteren, Weesp. En daarna Zaandam, toen Koog a/d Zaan en vanmiddag weer terug naar huis
.
misschien andere familie, vrienden of kennissen?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn pa is niet echt auto-technisch, en zo ook mijn broertjes. Achtsja
Mja, maar die wonen niet echt binnen een goede afstand. Het is inderdaad dan maar kijken wat de garage + evt second opinion zegt, of de keuze goed is of nietquote:Op zondag 29 juni 2008 22:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
misschien andere familie, vrienden of kennissen?
En anders idd de ANWB
Was het nog wel leuk?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was gisteren, Weesp. En daarna Zaandam, toen Koog a/d Zaan en vanmiddag weer terug naar huis
.
Huhquote:
Wel aardigquote:
en je eigen indruk van de verkoper/dealer natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, maar die wonen niet echt binnen een goede afstand. Het is inderdaad dan maar kijken wat de garage + evt second opinion zegt, of de keuze goed is of niet
Ik ben over je heen gegaan vandaagquote:
quote:
ik weet niet hoe je het bedoelt, maar in de top500 lig je ver op d'r voor..quote:Op zondag 29 juni 2008 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben over je heen gegaan vandaag
Wel aardig, dat klinkt als ,viel erg mee
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben over je heen gegaan vandaag
Wel aardig, dat klinkt als ,viel erg mee
Ah, ander forum dusquote:Op zondag 29 juni 2008 23:20 schreef es70 het volgende:
[..]Dat was niet zo moeilijk aangezien ik daar vrijwel niet meer post...
Niet memorabel, ik heb er niets van gevoeld (en zo bezopen ben ik nou ook weer niet geweest, hooguit aangeschoten).
Met posts was ik het al, nu met de tijd ook nogquote:Op zondag 29 juni 2008 23:20 schreef es70 het volgende:
[..]Dat was niet zo moeilijk aangezien ik daar vrijwel niet meer post...
Niet memorabel, ik heb er niets van gevoeld (en zo bezopen ben ik nou ook weer niet geweest, hooguit aangeschoten).
Dankjequote:
Eurodam iddquote:Op zondag 29 juni 2008 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Truste allemaal
Ik ga morgen ook weer werken dus nu maar eens richting bed. En volledige dag zal weer zwaar zijn
En wil daarna nog even naar de Eurodam of hoe heeft dat bootje.
Zeg dat welquote:Op maandag 30 juni 2008 07:26 schreef Kuukske het volgende:
Zo'n maandag doet toch altijd weer pijn.
Ja, maar het ging even niet over jouw auto nuquote:
DB2 is da bomb.quote:
He, die is gratis, /carequote:Op maandag 30 juni 2008 10:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar het ging even niet over jouw auto nu
Kutcommercie, maar de producten van weleer zijn wel tof. i5quote:
Maar DB2quote:Op maandag 30 juni 2008 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutcommercie, maar de producten van weleer zijn wel tof. i5
Je krijgt je Prius?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:24 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ik moet dat kreng over een maand eens wassen, dan zie ik de oorspronkelijke kleur ook eens. En dan inleveren
Nog niet, iets met levertijd.quote:
Wat heb je nu dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:48 schreef Pheno het volgende:
Ach ja, eens kijken wat er in de pool staat tegen die tijd. Of misschien mag ik deze nog doorrijden tot de prius er is.
4 rings to rule them all.quote:
Omdat je niet door rijdt?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 rings3 Diamonds to rule them all.
Audi A3. Waarop mensen op de weg nogal agressief reageren
De fiscus is er wel blij mee heb ik gehoordquote:Op maandag 30 juni 2008 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 rings to rule them all.
Audi A3. Waarop mensen op de weg nogal agressief reageren
trakteren!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
waardeloze zaadcollega's
Gewoon de laatste bak koffie uit de pot pakken en geen nieuwe zettenluie tekkels
Als mijn Lancer er de geest aan geeft misschienquote:Op maandag 30 juni 2008 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog een volvo kopen?
Maak je het toch lekker zelf, weet je ook dat het op jouw smaak is.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
waardeloze zaadcollega's
Gewoon de laatste bak koffie uit de pot pakken en geen nieuwe zettenluie tekkels
Ik ben niet voor niets duiker.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:04 schreef JortK het volgende:
[..]
De fiscus is er wel blij mee heb ik gehoord
Ik heb het ook zelf gezet nu, maar ik doe maar wat. Het zou weleens heel erg sterk kunnen zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
Maak je het toch lekker zelf, weet je ook dat het op jouw smaak is.
Morgen.
Hoiquote:Op maandag 30 juni 2008 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maak je het toch lekker zelf, weet je ook dat het op jouw smaak is.
Morgen.
Ik vermoed dat deze niet na 2000 isquote:Op maandag 30 juni 2008 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog een volvo kopen?
Heeft iig meer dan 2000 km gelopen jaquote:
gister nog van t weer kunnen genieten?quote:
Grote jongen.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het ook zelf gezet nu, maar ik doe maar wat. Het zou weleens heel erg sterk kunnen zijn
Hai,quote:
Wat een vent.quote:
Van mij mocht het wat warmer, is beter voor mijn rug.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
gister nog van t weer kunnen genieten?
hier maar weer foto's gemaakt van de harmonie van mams bij de vroedvrouwenschool en t pancratiusplein
Mot ik er soms es effe een paar beukers op geven??quote:
Met wat voor mensen werk jij johquote:Op maandag 30 juni 2008 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
Dacht tot ik het er over had nog steeds dat ze in een weekend een flat hadden gebouwd daar
Prioriteiten stellenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Ah mehn, ik post hier echt te weinig, ik heb het veuls te druk.
Kijk die een leven hebben danquote:Op maandag 30 juni 2008 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Ambtenaar en druk.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik begin nu wat in te duttenquote:
Doe datquote:Op maandag 30 juni 2008 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
zodalek maar eens vroeg de kribbe in denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |