Goedemorgen.quote:Op zondag 29 juni 2008 08:55 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen
Straks waarschijnlijk voor de laatste keer naar de oma van mn vriendin, die is sterfende
Leeftijd weet ik zo snel niet, ik denk in de 70.quote:Op zondag 29 juni 2008 08:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Sterkte. [ afbeelding ]
Welke leeftijd is ze. Niet dat dat van belang is, maar hoop altijd dat ze toch een mooie leeftijd hebben behaald.
Dat is vreselijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 09:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Leeftijd weet ik zo snel niet, ik denk in de 70.
Ze heeft slokdarmkanker die ze niet kunnen genezen, dus blijven ze die slokdarm oprekken, met als gevolg dat ze nu helemaal niet meer kan eten en dus nog maar 40 kilo weegt
True, als haar oma nog een beetje helder is ( na zoveel ellende kan ik me voorstellen dat ze onder de pillen enz zit.) Zal ook zij het waarderen.quote:Op zondag 29 juni 2008 09:12 schreef JortK het volgende:
Daarom stoppen ze nu ook met behandelingen, en gisteren zijn er uitzaaiingen geconstateerd.
Daarom hebben we zeg maar binnen 2 uur besloten om daar heen te gaan, ook al heeft ze niet veel met dr oma, heb je achteraf toch een kut gevoel als ze er niet meer is en niet bent geweest.
Maar jij bent Bengels!quote:Op zondag 29 juni 2008 08:32 schreef Bengeltje het volgende:Niet welkom voelt.
-edit- meedoet. Mannen.![]()
Ja, maar Bengels zijn is vele malen beter!quote:Op zondag 29 juni 2008 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar ik ben ook vrouw.
Geef maar toe dat jij er ook 1 wilquote:
Heb geen plaats hier, en wat zou ik met 1 bord en 2 pannen moeten in een vaatwasser? Doe het liever gewoon met de handquote:Op zondag 29 juni 2008 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geef maar toe dat jij er ook 1 wil
Ik wel iig
Ambilight is lelijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:34 schreef JortK het volgende:
Ben ik echt in een luxe positie met zo'n ding dan?
Ik heb ook een TV met Ambilight![]()
Handwerk!quote:Op zondag 29 juni 2008 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
Machine werk boven handwerk stellen.hoe durft hij.
of sloeg dat op afwassen?quote:
Bij ons draait dat ding ook maar één keer in de twee/drie dagen hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb geen plaats hier, en wat zou ik met 1 bord en 2 pannen moeten in een vaatwasser? Doe het liever gewoon met de hand
Wij moeten ook welquote:
vermoed van wel, dat zou wel jammer zijn!quote:
Mja, maar dan nog zie ik het nut er niet van in om een vaatwasser te hebbenquote:Op zondag 29 juni 2008 10:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij ons draait dat ding ook maar één keer in de twee/drie dagen hoor
Gewoon iedereen zijn/haar eigen zooi af laten wassequote:Op zondag 29 juni 2008 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, maar dan nog zie ik het nut er niet van in om een vaatwasser te hebben. Enkel bij feestjes zou het wel makkelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |