Goedemorgen.quote:Op zondag 29 juni 2008 08:55 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen
Straks waarschijnlijk voor de laatste keer naar de oma van mn vriendin, die is sterfende
Leeftijd weet ik zo snel niet, ik denk in de 70.quote:Op zondag 29 juni 2008 08:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Sterkte. [ afbeelding ]
Welke leeftijd is ze. Niet dat dat van belang is, maar hoop altijd dat ze toch een mooie leeftijd hebben behaald.
Dat is vreselijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 09:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Leeftijd weet ik zo snel niet, ik denk in de 70.
Ze heeft slokdarmkanker die ze niet kunnen genezen, dus blijven ze die slokdarm oprekken, met als gevolg dat ze nu helemaal niet meer kan eten en dus nog maar 40 kilo weegt
True, als haar oma nog een beetje helder is ( na zoveel ellende kan ik me voorstellen dat ze onder de pillen enz zit.) Zal ook zij het waarderen.quote:Op zondag 29 juni 2008 09:12 schreef JortK het volgende:
Daarom stoppen ze nu ook met behandelingen, en gisteren zijn er uitzaaiingen geconstateerd.
Daarom hebben we zeg maar binnen 2 uur besloten om daar heen te gaan, ook al heeft ze niet veel met dr oma, heb je achteraf toch een kut gevoel als ze er niet meer is en niet bent geweest.
Maar jij bent Bengels!quote:Op zondag 29 juni 2008 08:32 schreef Bengeltje het volgende:Niet welkom voelt.
-edit- meedoet. Mannen.![]()
Ja, maar Bengels zijn is vele malen beter!quote:Op zondag 29 juni 2008 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen, maar ik ben ook vrouw.
Geef maar toe dat jij er ook 1 wilquote:
Heb geen plaats hier, en wat zou ik met 1 bord en 2 pannen moeten in een vaatwasser? Doe het liever gewoon met de handquote:Op zondag 29 juni 2008 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geef maar toe dat jij er ook 1 wil
Ik wel iig
Ambilight is lelijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:34 schreef JortK het volgende:
Ben ik echt in een luxe positie met zo'n ding dan?
Ik heb ook een TV met Ambilight![]()
Handwerk!quote:Op zondag 29 juni 2008 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
Machine werk boven handwerk stellen.hoe durft hij.
of sloeg dat op afwassen?quote:
Bij ons draait dat ding ook maar één keer in de twee/drie dagen hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb geen plaats hier, en wat zou ik met 1 bord en 2 pannen moeten in een vaatwasser? Doe het liever gewoon met de hand
Wij moeten ook welquote:
vermoed van wel, dat zou wel jammer zijn!quote:
Mja, maar dan nog zie ik het nut er niet van in om een vaatwasser te hebbenquote:Op zondag 29 juni 2008 10:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij ons draait dat ding ook maar één keer in de twee/drie dagen hoor
Gewoon iedereen zijn/haar eigen zooi af laten wassequote:Op zondag 29 juni 2008 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, maar dan nog zie ik het nut er niet van in om een vaatwasser te hebben. Enkel bij feestjes zou het wel makkelijk zijn
Nee, dat is punniken op een houten lieveheersbeestje zonder poten met ijzer in zn hoedjequote:
Zoals ik al zei, we hadden het geld ervoor dus waarom dan niet?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vermoed van wel, dat zou wel jammer zijn!
[..]
Mja, maar dan nog zie ik het nut er niet van in om een vaatwasser te hebben. Enkel bij feestjes zou het wel makkelijk zijn
Moet wel schuldig bekennen dat ik ook gelijk aan iets anders dacht.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vermoed van wel, dat zou wel jammer zijn!
Bij feestjes, gezellig samen afwassen.quote:Mja, maar dan nog zie ik het nut er niet van in om een vaatwasser te hebben. Enkel bij feestjes zou het wel makkelijk zijn
Jij dacht aan punniken jaquote:Op zondag 29 juni 2008 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
Moet wel schuldig bekennen dat ik ook gelijk aan iets anders dacht.![]()
Als ik niet in een huurhuis zat , en het geld ook had, deed ik het ook meteen.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, we hadden het geld ervoor dus waarom dan niet?
dan ga ik iets eerder weg bij jouw feestje denk ikquote:
Ik zit in een huurhuis?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik niet in een huurhuis zat , en het geld ook had, deed ik het ook meteen.
Zou niet weten waar ik die hier zou moeten zetten behalve in de woonkamer.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zit in een huurhuis?
Maar het geen inbouw ofzo hoor
Tss, jij zou graag met mij afwassen.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan ga ik iets eerder weg bij jou feestje denk ik
Je kan natuurlijk altijd een stand-alone kopenquote:Op zondag 29 juni 2008 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik niet in een huurhuis zat , en het geld ook had, deed ik het ook meteen.
Dat gaat dus niet geloof ikquote:Op zondag 29 juni 2008 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd een stand-alone kopen![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou niet weten waar ik die hier zou moeten zetten behalve in de woonkamer.![]()
Of een keukenkastje minder.
Misschien doe ik dat wel als ik het geld heb en het dat waard vind.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd een stand-alone kopen![]()
Daar groeit al iets anders?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
Maarja, het geld is ook belangrijk, en dat heb ik ook niet op mijn rug groeien
Ja, dat vonden mijn ouders ook altijdquote:Op zondag 29 juni 2008 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel als ik het geld heb en het dat waard vind.
Ik heb ook twee kids he.Heul handig.
quote:Op zondag 29 juni 2008 10:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, dat vonden mijn ouders ook altijd
Tot we ruzie gingen maken we er af ging wassen en wie er af ging drogen
Wanneer geef je een feestje?quote:
Ik en m2 , gaat niet samen, afstanden schatten???quote:Op zondag 29 juni 2008 10:58 schreef JortK het volgende:
Ik heb hier 72m2 voor 2 personen, dus ruimte zat
Wij werden dan boos omdat de ander weer af moest gaan wassen ofzoquote:
Hoeveel kamers heb je?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik en m2 , gaat niet samen, afstanden schatten???![]()
![]()
Weet echt niet hoeveel ruimte ik hier heb.
quote:
quote:
Nou hier werkt het dan iets anders, ze zijn meestal om de week hier.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wij werden dan boos omdat de ander weer af moest gaan wassen ofzo
Hele schema's opgesteld, maar die liepen altijd in de soep
Dat lijkt me opzich wel eens leuk.quote:
In het hele huis bedoel je. Drie slaapkamers, badkamer, woonkamer met open keuken. Garage eronder.quote:
ook niet een voor mij?quote:
Dan werkt het wel jaquote:Nou hier werkt het dan iets anders, ze zijn meestal om de week hier.
En ik was (bijna) altijd af, een van hen droogt. Een dag doen ze samen.![]()
Valt mee he.
Als er nog mensen komenquote:
zal wel iets van 60m2 zijn ofzo?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt me opzich wel eens leuk.![]()
[..]
In het hele huis bedoel je. Drie slaapkamers, badkamer, woonkamer met open keuken. Garage eronder.
die zal je wel niet meetellen. dus alleen slaapkamers en woonkamer?
Je mag altijd komen afwassen qu.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ook niet een voor mij?
[..]
Dan werkt het wel ja
nu nog steedsquote:Op zondag 29 juni 2008 11:04 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn ouders hanteren nog steeds een afwaslijstje sindsdat iedereen oud genoeg is om mee te helpen. En daar wordt dan ook wel aan gehouden.
Dus de 4 broertjes gingen om de dag meehelpen, zondags gebruikten we de vaatwasser (volgens mij doen ze dat nog steeds) zodat er eigenlijk maar 6 dagen afgedroogd hoeft te worden
Eerst een feestje, dan pas afwassenquote:Op zondag 29 juni 2008 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag altijd komen afwassen qu.
Ik ben dan ook georganiseerd.
Dat wist je alquote:
Mijn 3 broertjes wonen nog thuis, alhoewel de oudste meer bij de vriendin zit dan in het ouderlijk huisquote:
Of wegwerp zooi nemenquote:Op zondag 29 juni 2008 10:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gewoon iedereen zijn/haar eigen zooi af laten wasse
of als je echt geld hebt iedere week nieuw servies kopenquote:
Dus die ontloopt zn taken?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn 3 broertjes wonen nog thuis, alhoewel de oudste meer bij de vriendin zit dan in het ouderlijk huis. En ja, het afwaslijstje wordt nog steeds gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |