Dat zijn struiken, waarvan de s aan het vorige woord is blijven plakken!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor inheemse dieren? Truiken...
verduiveld lekkere muziekquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:43 schreef Pheno het volgende:
The penguin wants diablo
Ik pleit voor 10 jaar extra cel voor die klotehackerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:47 schreef OA het volgende:
Mart, als die MaddoxX nou gewoon wat intelligenter was geweest en zich niet had laten oppakken, dan was jouw submit het best gelezen bericht van de dag geweest..
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:57 schreef DaMart het volgende:
Door de wind kon ik de camera niet stil genoeg houden, dus de foto is wat onscherp, maar dit is het gespotte hert, ergens in het midden.
[ afbeelding ]
En voor de liefhebbers, mijn mooiste plaatje van de avond:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:05 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij twee lui die in de duinen neuken.
amy der muziekquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:08 schreef OA het volgende:
Amy Winehouse: free Blakey my fella:-free-Blakey-my-fella.html
Onderschrift bij 2e video....
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik pleit voor 10 jaar extra cel voor die klotehacker.
Je had de camera wel eens mogen stilhouden...quote:O, en ik heb inderdaad een hert gespot!
Misschien bewoog de wereld te snel. Of was hij net iemand doggystyle aan het nemen en kon het gewoon niet stilgehouden worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:12 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je had de camera wel eens mogen stilhouden...
Ik waaide bijna omver joh... en had geen statief mee.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:12 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je had de camera wel eens mogen stilhouden...
Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik waaide bijna omver joh... en had geen statief mee.
Ben je morgen trouwens nog in de buurt van Zandvoort? Dan kun je mee het duin in om herten te spotten![]()
.
Andere keer dan, maken we er gewoon een soort KSC-meet van die wel doorgaat!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:19 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.Morgen moet ik taart eten
en koffie drinken
omdat mijn broertje verjaart. Des avonds moet ik eten
en voetbal kijken
bij vrinden.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Andere keer dan, maken we er gewoon een soort KSC-meet van die wel doorgaat!
innenkort heb ik een nieuwe auto, dus dan ga ik (ondanks de hoge benzineprijsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
nee, ik was even een ticket boeken, ga overmorgen lekker een korte vakantie houden. Dat ze het maar allemaal uitzoeken hier op dit eiland.quote:Op zondag 29 juni 2008 06:46 schreef Pheno het volgende:
Je bent je nu suf aan het fappen?
Quote van de maand.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat eiland is al je vakantiequote:Op zondag 29 juni 2008 06:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik was even een ticket boeken, ga overmorgen lekker een korte vakantie houden. Dat ze het maar allemaal uitzoeken hier op dit eiland.
zwemmen ga ik zeker, lekker bij het mooie strand waar over een jaar of 10 een 1700 hectare groot resort staat....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |