Als ik goede zin heb, doe ik dat morgenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:50 schreef DaMart het volgende:
Jort, kun je binnenkort de oude topics nog bijwerken?
Keurig, netjesquote:
Ik ook gedouchet. Zometee de hort op, en ik zal er goed voor waken er niet af te vallenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
Gedouched en nu een vers gezet bakkie maar inschenken
quote:
Ik was verdorie gewoon even niet bij mijn computer in de buurt...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:15 schreef MPG het volgende:
Dan niet Mart
Blijft het een lekkere cliffhanger
Ik ga naar het zoksfestival
quote:
Niets gedronken even lekker op een terrasje ofzo?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
Het was nog lekker buiten net. Even een uurtje door het duin en langs de boulevard gefietst.
Neuh, het was behoorlijk rustig en ik had geen zin om af te stappen. En sowieso vind ik alleen op een terras gaan zitten ook weer zoietsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Niets gedronken even lekker op een terrasje ofzo?
Dan komen de vrouwen vanzelf Mart dat weet je tochquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, het was behoorlijk rustig en ik had geen zin om af te stappen. En sowieso vind ik alleen op een terras gaan zitten ook weer zoiets.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:29 schreef Pheno het volgende:
Sata schijf rip, net wanneer ik die pc nog even schoontrek voordat MPG al mijn videos pakt.
Maar er waren amper vrouwen op het strand. En de vrouwen die er waren, waren vrouwen van middelbare leeftijd, die dus buiten mijn doelgroep vallenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan komen de vrouwen vanzelf Mart dat weet je toch
Pheno, je pinguïn!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:29 schreef Pheno het volgende:
Sata schijf rip, net wanneer ik die pc nog even schoontrek voordat MPG al mijn videos pakt.
Nog herten gezien?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
Het was nog lekker buiten net. Even een uurtje door het duin en langs de boulevard gefietst.
Moet ik even op de camera kijken, ik dacht iets hertachtigs te zien in de verte, maar het kan ook gewoon een struik zijn geweest. Morgen ga ik misschien wel hertenspotten in het duin!quote:
Wat zijn dat voor inheemse dieren? Truiken...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik even op de camera kijken, ik dacht iets hertachtigs te zien in de verte, maar het kan ook gewoon eens truik zijn geweest. Morgen ga ik misschien wel hertenspotten in het duin!
Identiteitscrisis?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
Whehehehhe
Je UIquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:29 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |