Nog 10.quote:
hier is het nu droog.. tis gek weer. Zo ff de buienradar erbij pakken en een ritje maken met de motor als het er gunstig uitziet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
terug uit het dorp, ff pinnen en boodschapjes doen
nieuwste Suske & Wiske gehaald, verzameling aangevuld tot 233 stuks
en nu stortregent het hier ineens
zie net dat het maar een klein stukje is dat nu hier over het Oosten trektquote:
Hoe ist met Pieter?quote:
Ja, dat kan ook..quote:
Goed hoor en met jou?quote:
beter dan een pizza pakken en dan tas in de panquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoi
ff tas pakken en dan pizza in de pan
Leg uit!quote:
doe pizza altijd in de pan, kleintjes vaak in oventjequote:
ja ik snapte het ook wel.. Dean nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doe pizza altijd in de pan, kleintjes vaak in oventje
maar ik ben weg, ciao!
Eensquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg al echt zin in de vakantie als ik zo naar buiten kijk, met dat schitterende weer
zozo. Nog plannen ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de vakantie die ik over 2½ week heb![]()
Je volgende is de 10.000quote:
Welkom terugquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:35 schreef Yesse het volgende:
*meldt
Ik las verkeerdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Je volgende is de 10.000
[..]
Welkom terug
Op vakantie in Duitsland en dan gaan we ook naarquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:50 schreef PieterBas het volgende:
Jaja het is dan eindelijk zo ver... Volgens Piles zijn berekeningen heb ik zojuist de 10.000 post gehaald.
Een nieuw mijlpaal in de Stage SC
Dat is volgende week niet meerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:52 schreef Piles het volgende:
En op nummer 1 in de Mega Top 50: Viva Hollandia
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:50 schreef PieterBas het volgende:
Jaja het is dan eindelijk zo ver... Volgens Piles zijn berekeningen heb ik zojuist de 10.000 post gehaald.
Een nieuw mijlpaal in de Stage SC
Ik denk dat Piles en jij er een stuk korter over doenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:54 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik moet er nog zo'n 4000 dus ik kan alleen maar zeggen; gezellig!!
we missen elkaar steedsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:53 schreef Yesse het volgende:
L
[..]
Luc!!Lang niet gezien hier.. Of ben ik nou helemaal off
goed hoor. Vandaag hele dag alleen thuisquote:Hoe is het met jou?![]()
Ik vrees van welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Piles en jij er een stuk korter over doen
Wat leukquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
we missen elkaar steeds
[..]
goed hoor. Vandaag hele dag alleen thuisStraks ga ik Symfonica in Rosso kijken en pizza eten
![]()
En hoe is het met jou?
Zoveel post jij helemaal niet meerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:01 schreef Yesse het volgende:
Ik vrees van welNouja.. vrezen. Eigenlijk is het wel gezellig
\m/quote:
BB heeft ook een naam hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Ik ga straks eten hier in Delft bij BB en daarna gaan we poolen en daarna eh. NiksJa morgen naar huis
Maar ik heb het verder wel goed
Gister pas voor het eerst gehoord op Chronix Radio. Goeie shitquote:
Ik wist toch niet of hij wist dat ik jou bedoelde andersquote:
Misschien dat jij m kent als lief, leif of leukerd?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Bart? Nope doesnt ring a bell...
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Maar ben toch nog aan het gamen, maar ik Alt-Tab regelmatig
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Bart? Nope doesnt ring a bell...
Nou, het was gezelligquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:05 schreef Californium het volgende:weer in Nijmegen....o verjaardag in oss...Dus ga er gelijk weer vandoor
Ik heb er 1 keer aan gedacht geloof ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
De foto'sDie zijn we vergeten te maken (lees even terug
)
Ja, ik heb het overleefd. Ben er ook verbaasd overquote:Zie dat je R'dam ook overleefd hebtWas gezellig hoorde ik
Ik vind het ook helemaal niet erg hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:ik geeneens, maarja dat komt doordat ik m'n oude tel bij me had
dan vergeet je dat soort dingen ook gelijk
Dan neem ik de foto's welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Bij de volgende, waar wel iedereen bij is.. worden er natuurlijk wel foto's gemaakt
Superquote:
Owja! Gemeet gisterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Super
Stage klaar, paar dagen vrij, succesvolle meet gister. Kan niet beter
Ben je binnenkort nog een keer online trouwens
RotterdaM?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik was er ook bij ja.. niet in R'dam, maar wel in utrecht met Piles en G
Was erg lekker
Ik hoorde het net via msn jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles en G gingen rond 6 uur door naar R'dam naar Yesse en Bart
Oke, doeidoei!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar de rest kan Piles wel uitleggen, want ik moet ervandoor
Ben er weerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Of is iedereen nu net weg?
Most Wanted toch? Heb ik al paar keer gezien.quote:
Ik ook, heb m ook op dvdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Most Wanted toch? Heb ik al paar keer gezien.
Ik heb eerst Synfonica in Rosso gekeken en daarna Standoff met Raquel Alessiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, heb m ook op dvd
Maar je moet toch wat
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eerst Synfonica in Rosso gekeken en daarna Standoff met Raquel Alessi
Mijn broer is wel naar CaS, maar ik had geen zin om te gaan. Ga nu maar eesn naar bed denk ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Zit nu weer Green Day concert te kijken, komt mn pa: wat is het, Concert at Sea?
Als Green Day komt, dan ga ik naar CaS![]()
'80's show op tv?quote:
m'n moeder zat singing bee te kijken waardoor ik opeens dit hoorde:quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:ik was er ook weer.. was niet druk vanavond zeg
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:05 schreef Californium het volgende:
[..]
CUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar was jij danoeoeoeoeoewww.....En hoe was de meet?
Hoe waren Pili en G i het echt
![]()
Het hangt ook van de mensen tegenover je afquote:Op zondag 29 juni 2008 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Pili was stukken minder verlegen dan ie zegt dat ie is!!
Dat wisten we al tochquote:Dus hij kan goed overdrijven![]()
Volgens mij viel het allemaal wel mee toch? In iedergeval je bent een gezellige kerelquote:Op zondag 29 juni 2008 00:29 schreef Piles het volgende:
Het hangt ook van de mensen tegenover je af
En het is niet echt verlegen, meer zenuwachtig/nerveus zeg maar. En dat kan ik dan weer goed verbergen![]()
ík nu in iedergeval zekerquote:Dat wisten we al toch
Jawel, ik overdrijf weerquote:Op zondag 29 juni 2008 00:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij viel het allemaal wel mee toch? In iedergeval je bent een gezellige kerel
quote:ík nu in iedergeval zekerJe weet het maar nooit he..
Verjaardag was leuk gister... Maar had er graag bij willen zijnquote:Op zondag 29 juni 2008 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]sorry.. was even tandenpoetsen en alles
Pili was stukken minder verlegen dan ie zegt dat ie is!! Dus hij kan goed overdrijven
Maar leuke gast.
En G was ook erg gezellig en goede verschijninDus heb me goed vermaakt daar met hun op het terras
![]()
![]()
en jij je nog vermaakt?
Primaquote:Op zondag 29 juni 2008 10:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed en met jou?
* heeft ontbijt net achter de kiezen
Mogguh Caliquote:
Jah hoor.... Als een engeltjequote:
Haha, huisgenotenquote:Op zondag 29 juni 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah hoor.... Als een engeltjeAlleen had me huisgenootje om half 1 nog har muziek aan...die ik kon horen..... En ik woon praktisch aan de andere kant van de gang
Verder heb ik prima geslapen
Jij?
quote:Op zondag 29 juni 2008 10:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, huisgenotenWat moet je ermee
![]()
Ik (wij) hebben ook prima geslapen hoorNu eerst maar eens ontbijt
quote:
Nee maar prima geslapen is meestal een synoniem daarvoorquote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee maar prima geslapen is meestal een synoniem daarvoor
quote:
quote:
Nee johquote:Op zondag 29 juni 2008 11:34 schreef Californium het volgende:
Ben jij trouwens al begonnen met hardlopen Pili ?
quote:Op zondag 29 juni 2008 11:34 schreef Californium het volgende:
4
Wat?quote:
Ik moet jna nog bedanken voor het maken van een opmerking toen ik er niet wasquote:Op zondag 29 juni 2008 11:37 schreef Californium het volgende:
Wat?
quote:O had ik kunnen weten![]()
Edittenquote:En Wat?![]()
O....quote:Op zondag 29 juni 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet jna nog bedanken voor het maken van een opmerking toen ik er niet was
[..]![]()
[..]
Editten![]()
Daaromquote:Op zondag 29 juni 2008 11:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je net op tijd mee
[..]
Das dus te vroeg
Wat zat er in je ontbijt?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:58 schreef Bravebart het volgende:
WoohlieBoolieMoolieSoolieKooliDoohliShoolaaaiiiiiii
popopinopapininooooowwwwwwquote:Op zondag 29 juni 2008 11:58 schreef Bravebart het volgende:
WoohlieBoolieMoolieSoolieKooliDoohliShoolaaaiiiiiii
Mijn klok loopt iets voor, ant daar zag ik al de 12 staan, dus ik vrolijk goedemiddag typen. Kijk ik hier op FOK! zie ik dat ik 'em voor 12:00 uur gepost hebquote:
Ik had een aantal theebiscuitjes als ontbijtquote:
Ach ja, jij hebt niet veel nodig om raar te doenquote:Op zondag 29 juni 2008 12:00 schreef Bravebart het volgende:
Ik had een aantal theebiscuitjes als ontbijt
hihihi
x Yes
quote:
Ojaaaaa middagquote:
Ik zou er maar niet wakker van liggenquote:Op zondag 29 juni 2008 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn klok loopt iets voor, ant daar zag ik al de 12 staan, dus ik vrolijk goedemiddag typen. Kijk ik hier op FOK! zie ik dat ik 'em voor 12:00 uur gepost heb
Daar wordt je altijd blij vanquote:Op zondag 29 juni 2008 12:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ojaaaaa middag![]()
Woooooooooooooooooooh. Zondagmiddag. Oja kut bijna weekend voorbij alMaar wel morgen boeken
![]()
Hoop ik wel dat het er nog is
![]()
x Yes
goedemiddag Luctorquote:Op zondag 29 juni 2008 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag Piles
goedemiddag Cali![]()
goedemiddag bart
Wat deed hij danquote:
Hij deed alsof hij me leuk vond.. en een andere kerel vond dat ook.. en toen koos ik ervoor om G een zoentje te geven.. en toen werd die andere kerel heel boos, en toen deed G zo van: nananan nanana... tegen mij.. Want hij wou t gewoon uitlokken.quote:
Was niet leukquote:
Arme Pilesquote:Op zondag 29 juni 2008 12:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij deed alsof hij me leuk vond.. en een andere kerel vond dat ook.. en toen koos ik ervoor om G een zoentje te geven.. en toen werd die andere kerel heel boos, en toen deed G zo van: nananan nanana... tegen mij.. Want hij wou t gewoon uitlokken.
En later zaten we in een spel, samen met nog wat anderen. En we moesten iets koken volgens recept. En toen deed ie het volgens eigen recept en doordat ik daartegen in ging, werd iedereen boos op mij en ben ik maar uit het spel gestapt..
quote:
Gatverdammequote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Het wordt weer zo;n dag = het wordt een rustige dag hier
quote:
Ik hoef ze ook niet iigquote:Op zondag 29 juni 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze schijnen nergens naar te smaken, maar ik moet ze ook niet hebben
Nop.. Ja.. de hele dag in bed liggen, dvds kijken, tv kijken.. niks doen dusquote:
Dat duurt nog ffquote:
Gamen, scripten, Friends kijken en veel verder zal ik ook niet komen denk ikquote:Op zondag 29 juni 2008 13:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Nop.. Ja.. de hele dag in bed liggen, dvds kijken, tv kijken.. niks doen dus![]()
![]()
jij?
vanmiddag ga ik toch alleen maar gamen, niet echt iets verrassendquote:
Rusland?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Spanje heeft gewonnen van?
quote:Op zondag 29 juni 2008 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
owja![]()
was t alweer vergeten en wou even een oja momentje hebben
quote:Op zondag 29 juni 2008 14:01 schreef Yesse het volgende:
Ik ben weer thuis. Nu even huismusserig doen
Doe mij er ook een!quote:
Primaquote:Op zondag 29 juni 2008 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk best stil
Maar daar is het zondag voor
Morgen gaan we er weer tegen aan
Niet als ie antwoord geeftquote:Op zondag 29 juni 2008 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat zal voor hem altijd een weet blijven en voor jou altijd een vraag
kunne we eindelijk weer onze kwaliteitsposts plaatsenquote:
Nee hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat zal voor hem altijd een weet blijven en voor jou altijd een vraag
een spannend muziekjequote:
Zoals altijd op zondagquote:Verveel jij je ook?
quote:Op zondag 29 juni 2008 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kunne we eindelijk weer onze kwaliteitsposts plaatsen![]()
![]()
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 29 juni 2008 14:56 schreef crossover het volgende:
Nee hoor
Mijn interesse is er een beetje weg na bijna anderhalf jaar en ik heb het wat drukker dan voorheen. Er komt dus iemand met wat meer enthousiasme
quote:Ik kom vast nog wel af en toe langs hoor
quote:Op zondag 29 juni 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen
[..]![]()
Mag je hier ook mee gaan spammen
Ik snap het niet helemaal eigenlijk? Dus je wil dat 2e contract niet meer invullen, maar gewoon weg daar? Of wil je tot 18-08 naar de Postbank, en daarna weer stage lopenquote:Op zondag 29 juni 2008 14:56 schreef Edwinuss het volgende:
Dat wil ik dus gaan doen, nu het contract nog niet is getekend kan ik dat dan gewoon doen ?
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal eigenlijk? Dus je wil dat 2e contract niet meer invullen, maar gewoon weg daar? Of wil je tot 18-08 naar de Postbank, en daarna weer stage lopen
Het was een meerkeuze vraag, maar het 2e dus? Nou ja, je hebt geen contract dus je kan er vast wel onder uit. Maar of het netjes is om nu af te zeggen terwijl je zou komen is wat anders. Zeker als je 18-08 weer naar dat bedrijf moetquote:
DEANquote:
quote:
Iets met een hartquote:Op zondag 29 juni 2008 15:04 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Hij wist nog aantal leuke films.. of weet jij de titels nog?
Klopt, daar zit ik ook wel mee. maar ik heb aan de ene kant ook wel een beetje zin om daar weg te gaan. Ik ga zo gewoon mijn stage begeleider bellen.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was een meerkeuze vraag, maar het 2e dus? Nou ja, je hebt geen contract dus je kan er vast wel onder uit. Maar of het netjes is om nu af te zeggen terwijl je zou komen is wat anders. Zeker als je 18-08 weer naar dat bedrijf moet
Zover was ik ook al ja..quote:
Lijkt me het bestequote:Op zondag 29 juni 2008 15:05 schreef Edwinuss het volgende:
Klopt, daar zit ik ook wel mee. maar ik heb aan de ene kant ook wel een beetje zin om daar weg te gaan. Ik ga zo gewoon mijn stage begeleider bellen.
Ja, klopt. Maar ik zou morgen dus gewoon een werkdag weer mee draaien...quote:Op zondag 29 juni 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me het beste
Maar is morgen niet een beter idee
Oeh, lastigequote:Op zondag 29 juni 2008 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, klopt. Maar ik zou morgen dus gewoon een werkdag weer mee draaien...
quote:
Ik wel, ik ben daar heel erg makkelijk inquote:Op zondag 29 juni 2008 15:09 schreef Piles het volgende:
Oeh, lastige
Ik zou nu niet meer kunnen zeggen dat ik ergens anders wil gaan werken, maar dat ben ik
Ik totaal nietquote:Op zondag 29 juni 2008 15:12 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wel, ik ben daar heel erg makkelijk in
Dit ga ik doen :quote:Op zondag 29 juni 2008 15:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik totaal niet
Maar je moet doen wat jou het beste lijkt
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
Dit ga ik doen :
Ik bel mijn stage begeleider zo. Ik leg hem de situatie uit, en stel dan voor om morgen langs te komen en het rond te maken.
Veel plezierquote:Op zondag 29 juni 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou ik ga een andere film kijkn
Succes allemaal en tot strax
Waarom is hier nog geen schrale opmerking over gekomen?quote:
Ik heb er wel aan gedachtquote:Op zondag 29 juni 2008 16:27 schreef Bravebart het volgende:
Waarom is hier nog geen schrale opmerking over gekomen?
Jaquote:Stage SC holt achteruit
ik hoef de details niet te wetenquote:Op zondag 29 juni 2008 16:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom is hier nog geen schrale opmerking over gekomen?
Stage SC holt achteruit
Niks niet, als ze hier willen komen passen ze zich maar aan ons aanquote:Op zondag 29 juni 2008 16:37 schreef Deansensitized het volgende:
Neuh, we houden het nog wat beschaafd voor de nieuwelingen
Jij hebt 'r niet ontmoet, anders had je wel iets anders gezegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, sorry hoor.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:38 schreef Piles het volgende:
En gelijk 3 reacties
Zit iedereen maar te F5en ofzo
[..]
Niks niet, als ze hier willen komen passen ze zich maar aan ons aan![]()
Je neemt het hopelijk niet te serieus hèquote:Op zondag 29 juni 2008 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, sorry hoor.
Over welke film heb je het dan?quote:Op zondag 29 juni 2008 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik weet nog steeds niet welke film
En idd.. nieuwelingen moeten zich maar aanpassen
Across The Universe. Film/musical over liefde, ruzie, oorlog, gezet in het oude Engeland en Amerika ten tijde van Vietnam, allemaal Beatles liedjes. Best tof eigenlijkquote:Op zondag 29 juni 2008 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik weet nog steeds niet welke film
En idd.. nieuwelingen moeten zich maar aanpassen
Iets met een hartquote:Op zondag 29 juni 2008 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over welke film heb je het dan?![]()
quote:
Je gaat nu niet zeggen dat je je verveeld hèquote:Op zondag 29 juni 2008 17:31 schreef Yesse het volgende:
Echt vreemd, niet iets af moeten maken ofzo...
Lijkt wel op een verkapte 'ik verveel me eigenlijk een beetje' postquote:Op zondag 29 juni 2008 17:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Je gaat nu niet zeggen dat je je verveeld hè
Nee hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 17:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Je gaat nu niet zeggen dat je je verveeld hè
Weekendje wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |