Superquote:
Owja! Gemeet gisterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Super
Stage klaar, paar dagen vrij, succesvolle meet gister. Kan niet beter
Ben je binnenkort nog een keer online trouwens
RotterdaM?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik was er ook bij ja.. niet in R'dam, maar wel in utrecht met Piles en G
Was erg lekker
Ik hoorde het net via msn jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles en G gingen rond 6 uur door naar R'dam naar Yesse en Bart
Oke, doeidoei!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar de rest kan Piles wel uitleggen, want ik moet ervandoor
Ben er weerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Of is iedereen nu net weg?
Most Wanted toch? Heb ik al paar keer gezien.quote:
Ik ook, heb m ook op dvdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Most Wanted toch? Heb ik al paar keer gezien.
Ik heb eerst Synfonica in Rosso gekeken en daarna Standoff met Raquel Alessiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, heb m ook op dvd
Maar je moet toch wat
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eerst Synfonica in Rosso gekeken en daarna Standoff met Raquel Alessi
Mijn broer is wel naar CaS, maar ik had geen zin om te gaan. Ga nu maar eesn naar bed denk ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Zit nu weer Green Day concert te kijken, komt mn pa: wat is het, Concert at Sea?
Als Green Day komt, dan ga ik naar CaS![]()
'80's show op tv?quote:
m'n moeder zat singing bee te kijken waardoor ik opeens dit hoorde:quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:ik was er ook weer.. was niet druk vanavond zeg
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:05 schreef Californium het volgende:
[..]
CUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar was jij danoeoeoeoeoewww.....En hoe was de meet?
Hoe waren Pili en G i het echt
![]()
Het hangt ook van de mensen tegenover je afquote:Op zondag 29 juni 2008 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Pili was stukken minder verlegen dan ie zegt dat ie is!!
Dat wisten we al tochquote:Dus hij kan goed overdrijven![]()
Volgens mij viel het allemaal wel mee toch? In iedergeval je bent een gezellige kerelquote:Op zondag 29 juni 2008 00:29 schreef Piles het volgende:
Het hangt ook van de mensen tegenover je af
En het is niet echt verlegen, meer zenuwachtig/nerveus zeg maar. En dat kan ik dan weer goed verbergen![]()
ík nu in iedergeval zekerquote:Dat wisten we al toch
Jawel, ik overdrijf weerquote:Op zondag 29 juni 2008 00:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij viel het allemaal wel mee toch? In iedergeval je bent een gezellige kerel
quote:ík nu in iedergeval zekerJe weet het maar nooit he..
Verjaardag was leuk gister... Maar had er graag bij willen zijnquote:Op zondag 29 juni 2008 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]sorry.. was even tandenpoetsen en alles
Pili was stukken minder verlegen dan ie zegt dat ie is!! Dus hij kan goed overdrijven
Maar leuke gast.
En G was ook erg gezellig en goede verschijninDus heb me goed vermaakt daar met hun op het terras
![]()
![]()
en jij je nog vermaakt?
Primaquote:Op zondag 29 juni 2008 10:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed en met jou?
* heeft ontbijt net achter de kiezen
Mogguh Caliquote:
Jah hoor.... Als een engeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |