Gatverdammequote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Het wordt weer zo;n dag = het wordt een rustige dag hier
quote:
Ik hoef ze ook niet iigquote:Op zondag 29 juni 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze schijnen nergens naar te smaken, maar ik moet ze ook niet hebben
Nop.. Ja.. de hele dag in bed liggen, dvds kijken, tv kijken.. niks doen dusquote:
Dat duurt nog ffquote:
Gamen, scripten, Friends kijken en veel verder zal ik ook niet komen denk ikquote:Op zondag 29 juni 2008 13:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Nop.. Ja.. de hele dag in bed liggen, dvds kijken, tv kijken.. niks doen dus![]()
![]()
jij?
vanmiddag ga ik toch alleen maar gamen, niet echt iets verrassendquote:
Rusland?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Spanje heeft gewonnen van?
quote:Op zondag 29 juni 2008 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
owja![]()
was t alweer vergeten en wou even een oja momentje hebben
quote:Op zondag 29 juni 2008 14:01 schreef Yesse het volgende:
Ik ben weer thuis. Nu even huismusserig doen
Doe mij er ook een!quote:
Primaquote:Op zondag 29 juni 2008 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk best stil
Maar daar is het zondag voor
Morgen gaan we er weer tegen aan
Niet als ie antwoord geeftquote:Op zondag 29 juni 2008 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat zal voor hem altijd een weet blijven en voor jou altijd een vraag
kunne we eindelijk weer onze kwaliteitsposts plaatsenquote:
Nee hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat zal voor hem altijd een weet blijven en voor jou altijd een vraag
een spannend muziekjequote:
Zoals altijd op zondagquote:Verveel jij je ook?
quote:Op zondag 29 juni 2008 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kunne we eindelijk weer onze kwaliteitsposts plaatsen![]()
![]()
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 29 juni 2008 14:56 schreef crossover het volgende:
Nee hoor
Mijn interesse is er een beetje weg na bijna anderhalf jaar en ik heb het wat drukker dan voorheen. Er komt dus iemand met wat meer enthousiasme
quote:Ik kom vast nog wel af en toe langs hoor
quote:Op zondag 29 juni 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen
[..]![]()
Mag je hier ook mee gaan spammen
Ik snap het niet helemaal eigenlijk? Dus je wil dat 2e contract niet meer invullen, maar gewoon weg daar? Of wil je tot 18-08 naar de Postbank, en daarna weer stage lopenquote:Op zondag 29 juni 2008 14:56 schreef Edwinuss het volgende:
Dat wil ik dus gaan doen, nu het contract nog niet is getekend kan ik dat dan gewoon doen ?
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal eigenlijk? Dus je wil dat 2e contract niet meer invullen, maar gewoon weg daar? Of wil je tot 18-08 naar de Postbank, en daarna weer stage lopen
Het was een meerkeuze vraag, maar het 2e dus? Nou ja, je hebt geen contract dus je kan er vast wel onder uit. Maar of het netjes is om nu af te zeggen terwijl je zou komen is wat anders. Zeker als je 18-08 weer naar dat bedrijf moetquote:
DEANquote:
quote:
Iets met een hartquote:Op zondag 29 juni 2008 15:04 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Hij wist nog aantal leuke films.. of weet jij de titels nog?
Klopt, daar zit ik ook wel mee. maar ik heb aan de ene kant ook wel een beetje zin om daar weg te gaan. Ik ga zo gewoon mijn stage begeleider bellen.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was een meerkeuze vraag, maar het 2e dus? Nou ja, je hebt geen contract dus je kan er vast wel onder uit. Maar of het netjes is om nu af te zeggen terwijl je zou komen is wat anders. Zeker als je 18-08 weer naar dat bedrijf moet
Zover was ik ook al ja..quote:
Lijkt me het bestequote:Op zondag 29 juni 2008 15:05 schreef Edwinuss het volgende:
Klopt, daar zit ik ook wel mee. maar ik heb aan de ene kant ook wel een beetje zin om daar weg te gaan. Ik ga zo gewoon mijn stage begeleider bellen.
Ja, klopt. Maar ik zou morgen dus gewoon een werkdag weer mee draaien...quote:Op zondag 29 juni 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me het beste
Maar is morgen niet een beter idee
Oeh, lastigequote:Op zondag 29 juni 2008 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, klopt. Maar ik zou morgen dus gewoon een werkdag weer mee draaien...
quote:
Ik wel, ik ben daar heel erg makkelijk inquote:Op zondag 29 juni 2008 15:09 schreef Piles het volgende:
Oeh, lastige
Ik zou nu niet meer kunnen zeggen dat ik ergens anders wil gaan werken, maar dat ben ik
Ik totaal nietquote:Op zondag 29 juni 2008 15:12 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wel, ik ben daar heel erg makkelijk in
Dit ga ik doen :quote:Op zondag 29 juni 2008 15:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik totaal niet
Maar je moet doen wat jou het beste lijkt
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
Dit ga ik doen :
Ik bel mijn stage begeleider zo. Ik leg hem de situatie uit, en stel dan voor om morgen langs te komen en het rond te maken.
Veel plezierquote:Op zondag 29 juni 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou ik ga een andere film kijkn
Succes allemaal en tot strax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |