Hendig sjiek slippen, boh gek!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:25 schreef fotostarter het volgende:
Maikuuul, waarvoor moet hij dan opgepakt worden?
Ondergedoken?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment niet thuis ...
En kan ook niet bellen ...
En nee ik zit niet op het politie bureau
We weten het inderdaad niet zeker, maar het is gewoon allemaal heel erg toevallig. Hij voldoet aan de omschrijving van de politie en blijkt dus ook een hack-achtergrond te hebben, getuige:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:16 schreef Maikuuul het volgende:
*** Even een opmerking ***
Ik weet niet zeker of maddoxx is die opgepakt is hiervoor !!!
Maddoxx zelf is opgepakt, maar of dit ook over deze "hack" gaat ???
Ik weet het niet. hij is gewoon opgepakt maar ik weet niet de reden waarom.ik zeg dat maddoxx is opgepakt en meteen wordt het hier aan gekoppeld.
Ik weet dit dus niet zeker !!
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:12 schreef WiXX het volgende:
WTF was het eerste wat ik dacht. Die gast heeft vroeger toen ik in Maastricht woonde nog bij mij op de bank lopen xboxxen. Kende ze broer goed. Dus ben met hem en zijn broer vaker op lan parties geweest.
Die gasten ook al in geen tijd meer gesproken, maar hij was toen rond de 15/16 en toen was het altijd al grootspraak met "yo hacken hier en hacken daar" .
Kreeg programma's van hem met de uitleg "is lachen jongen, kan je iemands pc overnemen" . Heb nooit de tijd genomen om het te gebruiken, maar hij was er goed mee bezig. Hij kutte me altijd met het gegeven dat hij me kon hacken, maar hij heeft het nooit gedaan omdat hij me kende. Dacht altijd dat het grootspraak was, maar niks blijkt minder waar.
heb nog wel eens een cd-key halo van hem gekregen, geen idee waar die die vandaan haalde. Ook met Counter-Strike. Die gast cheate altijd, maar werd nooit gepakt. Dus wij noemde hem altijd cheater in real life. Ongeloofelijk nu ik dit allemaal lees. Dat je zo'n gast gewoon kent. Normaal is het allemaal ver van je bed verhaal, dit komt dan toch dichtbij.
Sta echt perplex op dit moment.
Zit je al in het vliegtuig naar Zimbabwe ofzo?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
hij hoort sirenes, en weg is ie!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben nu van Fok! af.
Moet ff wat stylz fixen.
Als het je beste maat is heb je toch vast wel een broertje of zusje of wie dan ook op MSN ofzo die er meer van weet, of andere maten binnen jullie vriendengroepje (of bestaat jullie vriendengroep uit jullie tweequote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te snel zeggen, de gaming industrie is groot, erg groot.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
In het geval van het "gestolen"spel heb je no way 40M in je handjes.
PI schat, PI.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is een redelijk mutsige opmerking
Gastquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te snel zeggen, de gaming industrie is groot, erg groot.
"ja ik heb hier dus zo een gestolen spel he, enne jullie kunnen toch die naam veranderen en hem dan snel uitbrengen, dus dan uh, misschien merken ze wel niks dan, dan zou ik wel even 1 miljoen willen vangen "quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te snel zeggen, de gaming industrie is groot, erg groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |