WTFquote:Op dinsdag 1 juli 2008 04:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Diablo beter dan Warcraft!??!?!
Ik heb vandaag de eerste Diablo spel geprobeerd... OMFG. Wat een fucking schijtspel. Je blijft maar als een idioot clicken. Ik was gekapt toen ik "The Butcher" wilde afmaken. Wtf is dit voor shit. Ik zat echt serieus een minuut lang te klikken en ging uiteindelijk dood omdat ik niet genoeg potions had.
Doe mij maar Warcraft.
Weg uit dit topic dan! Hier zitten we te wachten op de opvolger van het beste spel!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 05:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Diablo heeft wel een hele mooi sfeer enzo... mooie characters en monsters enzo... maar de daadwerkelijke gameplay. Nee dankje. Gadverdamme.
Wat een sjappie ben je ook. Als je nu een film gaat kijken op een zwart-wit tv ben je ook niet onder de indruk, maar toen dat ding uit kwam was iedereen razend enthousiast.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 04:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb vandaag de eerste Diablo spel geprobeerd... OMFG. Wat een fucking schijtspel. Je blijft maar als een idioot clicken. Ik was gekapt toen ik "The Butcher" wilde afmaken. Wtf is dit voor shit. Ik zat echt serieus een minuut lang te klikken en ging uiteindelijk dood omdat ik niet genoeg potions had.
Doe mij maar Warcraft.
Diablo 1 kwam uit in 1996. Toen had je bijv. ook Super Mario 64... een spel die 1395813901908 keer beter is. Diablo 1 is gewoon schijt. Klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat een sjappie ben je ook. Als je nu een film gaat kijken op een zwart-wit tv ben je ook niet onder de indruk, maar toen dat ding uit kwam was iedereen razend enthousiast.
Je zat nog lekker buiten te spelen met je vriendjes toen diablo 1 uitkwam, jammer voor je!
NOOBquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat TS dit topic heeft gemaakt terwijl hij nooit een Diablo game heeft gespeeld... ik had hiervoor wel Diablo 2 gespeeld en dat was gelukkig niet zo'n klikkende drama maar ik was dus uiteindelijk gekapt omdat ik te vaak dood ging (het was dus gewoon moeilijk).
En dan zegt 'ie nog dat ik de nintendo man ben zonder nintendo.
Last van je hand en pols? Je bent toch gewoon iemand van vlees en bloed of niet? Na 30min al last van je hand.......quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Diablo 1 kwam uit in 1996. Toen had je bijv. ook Super Mario 64... een spel die 1395813901908 keer beter is. Diablo 1 is gewoon schijt. Klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik.Ik kreeg enorm veel last van m'n hand en pols na ongeveer 30 minuten spelen.
Ik denk wel dat Diablo 3 een goed spel gaat worden (een spel die ik waarschijnlijk zal spelen), maar de eerste Diablo is echt een klik-festijn.
Mijn ervaring met "The Butcher" is volgens mij genoeg om te oordelen. Een minuut lang blijven klikken voor een fucking baas... die uiteindelijk niet doodging, en ik wel. Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Last van je hand en pols? Je bent toch gewoon iemand van vlees en bloed of niet? Na 30min al last van je hand.......
Je snapt totaal de bedoeling niet van diablo als je na 30minuutjes spelen al oordeelt. Diablo draait om honderden uren spelen, dan weet je pas waar het om draait.
Ieder z'n smaak en ieder z'n ding.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mijn ervaring met "The Butcher" is volgens mij genoeg om te oordelen. Een minuut lang blijven klikken voor een fucking baas... die uiteindelijk niet doodging, en ik wel. Laat me niet lachen.
Diablo gaat over het vinden van net dat item. Een hype snap je alleen als je hem van het begin af aan mee maakt. Ik heb serieus honderden uren diablo 1 gespeeld, het spel was toen nog relatief onbekend.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:57 schreef speknek het volgende:
Ik support Ruzbeh. Heb Diablo 1 een hele tijd gespeeld, paar keer uitgespeeld, lekker online dupen en handelen. Maar allememaggies wat een RSI opwekkende en ook wel een beetje een dimensionale gameplay. Misschien dat ik deze wel ga halen, maar de hype rond diablo heb ik nooit zo gesnapt.
Wanneer je een oud spel gaat spelen waar je uberhaubt geen binding mee hebt dan valt het wel tegen ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 04:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Doe mij maar Warcraft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |