dan hebben we nog steeds een leuke reeks gehadquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:35 schreef reetveter het volgende:
Maar wat als het hem nou niet blijkt te zijn
U vraagt wij painten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:30 schreef denthemen het volgende:
Iemand goed met Paint? Een bordje voor zijn compositie tekening ?
Dan heeft de politie de verkeerde te pakken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:35 schreef reetveter het volgende:
dan hebben we lol gehadquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:35 schreef reetveter het volgende:
Doe ff wat puisten toevoegen...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
U vraagt wij painten.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde 1 met nummers, zo'n 1 die ze van je nemen in Amerikaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
U vraagt wij painten.
[ afbeelding ]
Top.quote:
Ik moet ook boodschappen doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:30 schreef DaMart het volgende:
Potver, wat gaat dit hard. Ik kan niet eens boodschappen doen of er is alweer een topic vol.
Appie is tot 22:00 open...quote:
OP bijgewerktquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
U vraagt wij painten.
[ afbeelding ]
Je zou natuurlijk ook zelf iets kunnen ondernemen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik bedoelde 1 met nummers, zo'n 1 die ze van je nemen in Amerika
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik bedoelde 1 met nummers, zo'n 1 die ze van je nemen in Amerika
Zeg, waarom kom jij niet meer in de Nijmegen topics?quote:
Alleen maar slowchat over niet boeiende zaken en gaat allemaal veel te snelquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, waarom kom jij niet meer in de Nijmegen topics?
je bent donkerblauw.. kan je zelf ook dusquote:
Ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bent donkerblauw.. kan je zelf ook dus
Da's jammer, dat dossier was tot nu toe het leukst.quote:
Matties.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:44 schreef -SG- het volgende:
Niet echt gevolgd deze topics. Maar wat is het verband tussen Madoxx en Maikuul?
Godverdomme, je bent de tweede!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:44 schreef -SG- het volgende:
Niet echt gevolgd deze topics. Maar wat is het verband tussen Madoxx en Maikuul?
Oh, dan, Maikuul zit nu op een eiland met het geld van Madoxx.quote:
Ik wou eerst voor een Suske en Wiske cover gaanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Klinkt als een aflevering van Bassie en Adriaan
even teruglezen in de topics, zijn al een aantal dingen gepostquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:47 schreef Grulez het volgende:
Staat er niks in zn forumhistorie dat achteraf toepasselijk lijkt?
Doe eensquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou eerst voor een Suske en Wiske cover gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |