Bij de saturn in groningen had je ook zon pack. Met PGR 4 en GoW met een controller en remote voor 60euro. Maar weet niet meer of die geldig is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij was het een landelijke actie, maar dat weet ik niet 100% zeker. Maar het was alleen op maandag tussen 16.00 en 17.00.
Ze hadden die dag gewoon op ieder uur een zootje andere goede aanbiedingen, en dus dwanghekken en mensen die in de rij gaan staan als een veekudde enzo. Persoonlijk hou ik daar absoluut niet van (ik sta nooit in de rij), dus ik kwam later terug en had nog even de massel dat er nog wat Elite's waren.
Dat is een landelijke actie, bij iedere winkelketen. Prima actie ook, als je die games nog niet hebt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:38 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Bij de saturn in groningen had je ook zon pack. Met PGR 4 en GoW met een controller en remote voor 60euro. Maar weet niet meer of die geldig is.
Die kost toch 230 na cashback?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:08 schreef Lausteen het volgende:
Je kan beter voor een Supersize pack gaan, kost 220 na cashback en dan heb je 2 controllers, remote, headset, PGR 4 en GoW..
Ok dat wist ik niet. Inderdaad een super actie goeie spel met nog hardware en dat voor een super prijsje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is een landelijke actie, bij iedere winkelketen. Prima actie ook, als je die games nog niet hebt.
Leuk lijstje, hij klopt alleen nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:01 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je m koopt
Hier een overzichtje.
En op de ps3 wel? daar stond ie wel in het lijstje...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:15 schreef Nemmii het volgende:
Die is niet regio vrij. Dus heb je er niks aan.
Alle PS3 games zijn regiovrij volgens mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:05 schreef Game_Error het volgende:
[..]
En op de ps3 wel? daar stond ie wel in het lijstje...
waar had je deze besteld? misschien goed om voor anderen rekening mee te houdenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:27 schreef palito88 het volgende:
Voor die cash back moet je wel de pakketten kopen met een sticker er op ik heb laatst dus dat pakket besteld en zat geen sticker op die je wel nodig hebt om je geld terug te eisen bij microsoft..
Helaas geen geld terug voor mij..
die stickers kun je online aanvragen ofzo heb ik ergens gelezen. Waarschijnlijk op vertoon van je bon met aankoopdatum.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:27 schreef palito88 het volgende:
Voor die cash back moet je wel de pakketten kopen met een sticker er op ik heb laatst dus dat pakket besteld en zat geen sticker op die je wel nodig hebt om je geld terug te eisen bij microsoft..
Helaas geen geld terug voor mij..
Ok dat heb ik nog nergens kunnen vinden. Dynabyte zou die bon opsturen maar nog steeds niets ontvangen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
die stickers kun je online aanvragen ofzo heb ik ergens gelezen. Waarschijnlijk op vertoon van je bon met aankoopdatum.
Denk niet dat dat hem wordt want ze krijgen evenveel stickers als xboxenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:54 schreef duvel_lover het volgende:
Maar mischien ken je iemand die in een winkel werkt die er een voor je mee wil nemen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:58 schreef Tim86 het volgende:
Winkels krijgen ze aangeleverd..zou niet weten of je ze achteraf kunt krijgen..vrees van niet eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |