Is ze al dood ja?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef Pheno het volgende:
En nu lachen met Amy.
Zo klinkt ze wel. Maar dat vond ik twee jaar geleden ook al.quote:
ja, heequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Bizar, ze ziet er dood uit, maar zingen dat ze kan
Brianquote:
Waar?quote:
je moet inderdaad alleen maar luisterenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Bizar, ze ziet er dood uit, maar zingen dat ze kan
Nee, BeBe Coolquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:36 schreef Pheno het volgende:
Is dat Def Rhymz of zo?
heftige reactie op zn joint misschien?quote:
Ik vond het nogal vlak en weinig spannends eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Brian
toch vind ik niet dat ze bij dat nummer past
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond het nogal vlak en weinig spannends eigenlijk.
Freddie overtreffen lijkt me dan ook iets te onmogelijk. Andrea zong het mooi op z'n Corrs. Wat niet spannend is, true, but /carequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar ik mis vooral de manier waarop Freddie het zong
Niets is onmogelijk, maar ze gaan er heel erg veel moeite voor moeten doenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Freddie overtreffen lijkt me dan ook iets te onmogelijk. Andrea zong het mooi op z'n Corrs. Wat niet spannend is, true, but /care
precies, ik hoorde duidelijk The Corrsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Freddie overtreffen lijkt me dan ook iets te onmogelijk. Andrea zong het mooi op z'n Corrs. Wat niet spannend is, true, but /care
Bedoel je in het algemeen Queen covers, of alleen van het Tribute Concert in '92?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:48 schreef Pheno het volgende:
Ik vond alleen George Michael in de buurt komen (of beter gezegd, een goede eigen draai geven) met somebody to love, maar voor de rest
Hij staat zeker hoog ja, maar Kid Rock heeft Fat Bottomed Girls wel goed gedaan vind ik. En Stevie Ann heeft One Year Of Love heel mooi gedaan, en heeft zelfs Brian's goedkeuring gehad, en hij zou zelfs meespelen alleen had hij te weinig tijd..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:58 schreef Pheno het volgende:
In het algemeen al. Maar ik ken niet alle covers natuurlijk
Wil je een subtiel antwoord of het bloedige antwoord?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
qu, ik vraag net aan iemand ken jij freddy mercury?
Uh, freddy wie? Nee, nog nooit van gehoord
Wat moet ik daar dan mee
Ja, dooier dan dood bestaat niet echtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
Freddie overtreffen lijkt me dan ook iets te onmogelijk.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je een subtiel antwoord of het bloedige antwoord?
schieten, eerst door zn voeten, dan zn knieën, dan zn handen, dan zn ellebogen, dan z'n schouders, dan zn linker bal, dan zn rechter bal (bij vrouwen de borstenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
qu, ik vraag net aan iemand ken jij freddy mercury?
Uh, freddy wie? Nee, nog nooit van gehoord
Wat moet ik daar dan mee
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
schieten, eerst door zn voeten, dan zn knieën, dan zn handen, dan zn ellebogen, dan z'n schouders, dan zn linker bal, dan zn rechter bal (bij vrouwen de borsten), dan linker oorlel, dan de rechter oorlel, en dan weet ik het niet meer
Er is ook niemand die kan zingen zoals Freddiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:03 schreef Pheno het volgende:
Stevie Ann kan mooi zingen maar op een andere manier dan Freddie. Een van de winige covers die ik wel on waarderen. Maar #1 blijft toch somebody to love, blijf het een schitterende versie vinden.
Ja, het Queen logoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjonge. En het liefst wil je dan nog dat de gaatjes een patroontje vormen he?
Speciaal daarom denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:12 schreef Pheno het volgende:
Ah, waarom konden ze niet als eerst optrden, dan ha dik vroeger in bed kunnen liggen.
Dit nummer gaat beter, One Vision was nieuw voor hemquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:15 schreef Pheno het volgende:
Paultje vind ik toch ook niet echt helemaal je van het.
Voor een kut kom jij er best uitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
kut ik moet er om 0700 weer uit godverdomme
Of gaat hij juist weer in bedquote:
je wil zelfquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
tamelijk naar ja
Mja, echt heel blij word ik er ook niet van.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
T is heel duidelijk geen freddy
Queen zou hier mee moeten stoppen
Enige minpunt voor mij tot nu toe is de Paul tijdens One Visionquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
T is heel duidelijk geen freddy
Queen zou hier mee moeten stoppen
Paul Rogers.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef Sjowhan het volgende:
Wie?
Ik vind hem soms erg kortaf zingen, alsof hij het lied wilt afraffelen. Want zingen kan hij echt wel, maar hij moet de tijd nemen. Dat zou zal een stuk beter zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Enige minpunt voor mij tot nu toe is de Paul tijdens One Vision
September inderdaad, zal zo wel ff een nieuw nummer opzoekenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, echt heel blij word ik er ook niet van.
Dit gaat dan weer wel, maar goed, ik ben misschien iets te gewend Fred M. te horen.
Ze gaan toch een nieuwe cd uitbrengen?
het is niet allemaal zijn stijl van zingen. Hij zingt de nummers op zijn manier, en uithalen kan ie wel, maar niet zodat het nog in het nummer past (dat is iig zo met Queen songs)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind hem soms erg kortaf zingen, alsof hij het lied wilt afraffelen. Want zingen kan hij echt wel, maar hij moet de tijd nemen. Dat zou zal een stuk beter zijn
Whatever Jerryquote:
Fred wordt lastig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:28 schreef qu63 het volgende:
Nieuwe cd is trouwens Queen + Paul Rodgers
Dat hoop ik nog steeds, als bassist op het nieuwe albumquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:32 schreef Pheno het volgende:
En Deacon wilt ook niet meer. Dat zou tof zijn als ie mee zou doen.
De naam Queen bestaat nog steedsquote:
Daardoor lijkt ze nog dooierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:35 schreef Pheno het volgende:
Ik vind die 2 negers die bij amy staan echt te grappig
Ik weet niet of je het spel elite beat agents kent, maar ze doen echt heel hun bestquote:
ik zoek zo ff een nummer voor jequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:37 schreef Pheno het volgende:
Dat klopt. maar het zal gewoon niet hetzelfde zijn. Maar goed, ik heb nog niets gehoord, misschien is het nieuwe geluid ook wel goed.
ken het nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het spel elite beat agents kent, maar ze doen echt heel hun best
best wel hequote:
zoals?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ook wel, maar van allemaal
Of een paar europeese artiesten na
quote:Headhunterz_and_Wildstylez_presents_-_Project_One-CD-2008-Preview
Project One - Life Beyond Earth
Project One - The World Is Yours
Project One - Fantasy or Reality
Project One - Best of Both Worlds
Project One - Numbers
Project One - Halfway There
Project One - The Story Unfolds
Project One - The Art of Creation
Project One - It's a Sign
Project One - Rate Reducer
Project One - Raiders of the Sun
Project One - The Zero Hour
Dat is geen vermaakquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:30 schreef JortK het volgende:
Trouwens nog even wat vermaak op de vroege ochtend:
Kwelling van de oren en ogen en misbruik van het internet jaquote:
Hier ook, zou ook niet echt beter worden vandaag geloof ik.quote:
Laat ze eerst maar eens bewijzen dat hij het echt is.quote:
Edit z'n posts, geef em een notequote:
Kleren shoppequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:12 schreef JortK het volgende:
Straks ff boodschappen doen, en ik moet ook nog voor kleren kijken
Als die zooi van hier naar het noorden komt ben je goed de ***quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:12 schreef Sjowhan het volgende:
Hier gelukkig nog droog overigens. Hoop dat 't tot een uurtje of 18 wel zo blijft
Doe je mijn boodschappen ook even? En bezorgen graagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:12 schreef JortK het volgende:
Straks ff boodschappen doen, en ik moet ook nog voor kleren kijken
Je woont wel in de buurtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je mijn boodschappen ook even? En bezorgen graag
T is altijd uitverkoop toch ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:16 schreef JortK het volgende:
Is het uitverkoop ja overal?
Als je een beetje kijkt zie je altijd wel 1 of 2 rekken met 'uitverkoop'quote:
Rok, riem en shirt voor 10,99quote:
quote:
Nou ja, nodig is een groot woordquote:
Nopequote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, nodig is een groot woord. Maar hee, voor dat geld volledig in het nieuw is niet verkeerd toch
.
Je klinkt hier echt als een meid, Sjow.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kleren shoppe
Afgelopen donderdag al een broek geshopt met 50% korting, en volgende week nog naar Leiden toe om te kijken in de uitverkoop.
Uitverkoop
Dat magquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai Qutie.
Even wat eten en capp hoor.
Ja hoorquote:
Ja, geen probleemquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja hoor
En bij jullie ook?
Het huis begint eindelijk ergens op te lijken he!
Hier schijnt het zonnetje nu ookquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:32 schreef Sjowhan het volgende:
Terug. Beetje verbrand ook nog geloof ik
Af en toe ook last van wolken gehad, maar niet echt dat het 'irritant' werd..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje nu ookT
Alleen komt er af en toe een vervelende grijze wolk voorbij
Die wolken doen hier steeds alsof ze alles hier willen lozenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Af en toe ook last van wolken gehad, maar niet echt dat het 'irritant' werd..
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker zonnig hier, naar de winkel dus
op?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
Kut.
Die bastards van Blizzard hebben het vervolg op het beste spel ooit aangekondigd. Een spel dat ik al 7 jaar na uitkomst speel en nu langzamerhand naast me neerlegquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:51 schreef leonieke het volgende:
What's up pheno?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die bastards van Blizzard hebben het vervolg op het beste spel ooit aangekondigd. Een spel dat ik al 7 jaar na uitkomst speel en nu langzamerhand naast me neerleg
En dan hebben die lui de timing om dit te doen. Daar gaat mijn leven weer
En jouw eervaringen met ziekenhuizen kennende lig je er de komende jaren toch niet inquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:06 schreef Pheno het volgende:
Mja, Blizzard kennende komt dat ook volgend jaar als we mazzel hebben.
Geen idee, ligt er aan of je er wat op gaat zetten, of dat er misschien al iets op staatquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:09 schreef JortK het volgende:
Komt er vanavond nog wat op TV?
Die is gemeenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
En jouw eervaringen met ziekenhuizen kennende lig je er de komende jaren toch niet in
"Wat vind u van sex op de televisie?"quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
"Wat vind u van sex op de televisie?"
- "Vrij ongemakkelijk, ik kan wel beter plekken verzinnen!"
Mja, de verwachtingen zijn bij mij ook niet zo hoog.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
En jouw eervaringen met ziekenhuizen kennende lig je er de komende jaren toch niet in
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:33 schreef JortK het volgende:
Gisterenmiddag ben ik naar de bakker gekommen
quote:
Ik heb ze wel eens gezien op BVN TV iddquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:10 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Zijn trouwens geweldige mensen die twee
Meer de vraag of het weer Ome Henk wasquote:
I've read the books end played the game inside out. Ik ken stats, breakpoints etc uit mijn hoofd. Gek of fanatic, hoe je het ook wilt noemenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die's Diablo gek, en persoonlijk lijkt het me ook wel een leuk spel
't Is toch een RPG game? Die ga ik ook wel steeds meer waarderenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
I've read the books end played the game inside out. Ik ken stats, breakpoints etc uit mijn hoofd. Gek of fanatic, hoe je het ook wilt noemen
Vooral het laatste is lekker jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:11 schreef Klonk het volgende:
Jongens wat is het heerlijk weer bij ons, net samen met mijn vriendin 20 kilometer gefietst, eerst door een groot bos, onderweg een terrasje gepakt en het laatste stuk met de wind in de rug naar huis gesjeest_O_
Niet legale versie van Blizzard om te proberenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is toch een RPG game? Die ga ik ook wel steeds meer waarderen. Denk dat ik de eerste 2 levels speel met een niet legale versie, en als 't me bevalt zeker kopen
![]()
Dieven stelen 40.000 kilo spoorrailsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ga kamer opruimen, zodat ik straks een N baantje er neer kan leggen.
Met als deadline: uitkomst D3, daarna zegt iets me dat ik niet meer aan treinen toe kom
de weegschaal is trouwens zo'n oud ding met 2 van die schaaltjes er opquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:48 schreef qu63 het volgende:
En voor als je echt wilt raadselen:
Je hebt 12 voorwerpen, waarvan er één afwijkt in gewicht. Je hebt een weegschaal en je mag maar drie keer wegen. Je moet dan de afwijkende bal gevonden hebben en ook weten of hij zwaarder of lichter is.
Succes
Wat is bnet?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet legale versie van Blizzard om te proberen
Donwload the demo als het uitkomt en je bent klaar. Downloaders
+ dat je dan met de illegale versie toch niet op bnet kan, wat juist de kracht is van het spel
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:48 schreef qu63 het volgende:
En voor als je echt wilt raadselen:
Je hebt 12 voorwerpen, waarvan er één afwijkt in gewicht. Je hebt een weegschaal en je mag maar drie keer wegen. Je moet dan de afwijkende bal gevonden hebben en ook weten of hij zwaarder of lichter is.
Succes
Het serverpark van Blizzard, daar waar ook wowquote:
Jeuzesquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:52 schreef qu63 het volgende:
Hier het antwoord trouwens: http://www.basd.nl/puzzles/balans.html
Geen zin meer
Iddquote:
Wel een goedequote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Idd
Nu is ie niet meer zo Cute & Cuddly
Moet alles je voorgekauwd worden ofzo?quote:
1 + 1 = ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Soms kan ik niet goed connecties leggen
En nee ik heb geen VMBO gedaan![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
23098490 + 490834902480 / (3498273892 * 65094568948062 - 023985) * 3593853 = ?
Uw zoekbewerking - 23098490 + 490834902480 / (3498273892 * 65094568948062 - 023985) * 3593853 = - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:
Heb je zitten zoenen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:41 schreef leonieke het volgende:
Man man.. één feestje op een jaar en ik kom ziek naar huis: dank u zieke collega die me besmet heeft
Nee joh!quote:
pwnquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - 23098490 + 490834902480 / (3498273892 * 65094568948062 - 023985) * 3593853 = - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
antwoord:quote:
Ja, ik denk dat mijn man die tegelijkertijd mijn collega is en dus ook op het feestje was het niet zo super ging gevonden hebben, moest ik een andere man zitten zoenen hebbenquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
antwoord:
0,0028601139837058791840426687230128
gewoon uitstellenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:50 schreef leonieke het volgende:
Ah, ik voelde het gisterennacht al aan mijn keel, maar dacht dat ik gewoon te veel had gezongen/geroepen.
Wedden trouwens dat ik me maandag weer beter zal voelen
Gewoon nu de kroeg in gaanquote:
Zie je, ik mis mijn collega's nu alquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gewoon nu de kroeg in gaan
Morgen terrasje doen
En dan maandag ziek zijn
bel ze op?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie je, ik mis mijn collega's nu alDat zijn namelijk de mensen waar we normaalgezien mee op café gaan.
7 weken ontwennen
Doe dan op z'n minst je hand voor je mondquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
BURP
Ze zitten nogal verquote:
Neem dr mee naar bed en verneder drquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
Over drank gesproken. Vriendin drinkt helemaal niets, en hebben ook geen bier in huis.
verdomme!
Doeiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:19 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier eens afsluiten. Nog een beetje uitzieken in de zetel
Dat vind ik ook weer zo stom. Ik heb d'r gister een sms gestuurd (waar ze overigens geheel niet op gereageerd heeft) hoe zij ons ziet over 4-8 weken, en dat we enkel maar 'voorzichtig' zoals ik het noem gezoend hebben en dat ik wel meer zou willen. Ik vermoed dat er andere dingen in het spel zijn, maarja.. Ze begint er zelf ook niet over, en ik ben niet zo'n iemand die altijd wel een woordje klaar heeft.quote:
Mja, photoshop staat op de pc die nu met een rippe sataschijf zit, dus die moet ik even reanimeren. Daarna kan ik een fatsoenlijke pinguin d3 ava makenquote:
Lastig, maar kleine geruststelling misschien is dat ik ook 4 maanden heb moeten wachten om met haar het bed in te duikenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer zo stom. Ik heb d'r gister een sms gestuurd (waar ze overigens geheel niet op gereageerd heeft) hoe zij ons ziet over 4-8 weken, en dat we enkel maar 'voorzichtig' zoals ik het noem gezoend hebben en dat ik wel meer zou willen. Ik vermoed dat er andere dingen in het spel zijn, maarja.. Ze begint er zelf ook niet over, en ik ben niet zo'n iemand die altijd wel een woordje klaar heeft.
Af en toe vind ik dat best lastig (en de vorige relaties zijn daardoor ook uitgegaan) aangezien ik zo ook niet een (goed) gesprek kan starten...
De relatie is al ruim 4 maanden aan de gangquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Lastig, maar kleine geruststelling misschien is dat ik ook 4 maanden heb moeten wachten om met haar het bed in te duiken
tja, das gewoon kutquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer zo stom. Ik heb d'r gister een sms gestuurd (waar ze overigens geheel niet op gereageerd heeft) hoe zij ons ziet over 4-8 weken, en dat we enkel maar 'voorzichtig' zoals ik het noem gezoend hebben en dat ik wel meer zou willen. Ik vermoed dat er andere dingen in het spel zijn, maarja.. Ze begint er zelf ook niet over, en ik ben niet zo'n iemand die altijd wel een woordje klaar heeft.
Af en toe vind ik dat best lastig (en de vorige relaties zijn daardoor ook uitgegaan) aangezien ik zo ook niet een (goed) gesprek kan starten...
Nou, kennelijk zijn ze dan ook ooit "ergens door" AAN gegaan. Dan ben je al verder dan ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:29 schreef Sjowhan het volgende:
(en de vorige relaties zijn daardoor ook uitgegaan)
Ze is een KPD user en weet wat je diepste fantasieen zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:00 schreef Sjowhan het volgende:
Heb overigens geen problemen met het feit dat ze nog niet de sex wil bedrijven, maar wél dat ze nog steeds voorzichtig zoent..
Bedoel je "voorwaardelijk" "onder voorbehoud" "gereserveerd"?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:00 schreef Sjowhan het volgende:
Heb overigens geen problemen met het feit dat ze nog niet de sex wil bedrijven, maar wél dat ze nog steeds voorzichtig zoent..
Volgens mij kent ze heel FOK! nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is een KPD user en weet wat je diepste fantasieen zijn?
Dat niet. Volgens mij is ze net zo "gesloten" als ik benquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:02 schreef qu63 het volgende:
tja, das gewoon kut
Heeft ze nooit iets losgelaten waarom ze (nog?) niet verder wil?
Ze is stiekum ook KPD mod?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:14 schreef Sjowhan het volgende:
Dat niet. Volgens mij is ze net zo "gesloten" als ik ben
Die zou dan wel verder gaan dan alleen zoenenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*proest*
dan zou 't Tally moeten zijn
Zou zouden alle vrouwen moeten zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:18 schreef qu63 het volgende:
Die zou dan wel verder gaan dan alleen zoenen
Ik komquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
eerst maar eens zien of er überhaupt iemand komt
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die zou dan wel verder gaan dan alleen zoenen
Hoi, ik ookquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi, ik verveel me
Mja, ik kon mee naar Hilvsreum Alive, maar had geen zin in de drukte en de kroeg ernaquote:
Morgen je kamer dan maar opruimen?quote:
Dat moet toch niet perse, die kroeg daarna?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, ik kon mee naar Hilvsreum Alive, maar had geen zin in de drukte en de kroeg erna
Van ze wegrennen werkt niet. Kans is groot dat je snel weer een vrouw tegenkomtquote:
Ik woon 10 km, van het centrum vandaan, en alleen een taxi terug is mij iets te duur. Daarbij gingen ze pas om 11 uur weg, en het laatste optreden begon om half 12 ofzoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet toch niet perse, die kroeg daarna?
Van deze wil ik ook niet wegrennenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van ze wegrennen werkt niet. Kans is groot dat je snel weer een vrouw tegenkomt
Vergeet vrouwenquote:
Ik zou willen dat het zo makkelijk gaat, maar als ik jou zo af en toe hoor komt de frustratie er dan soms in eens uitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet vrouwenDat spaart je ZO veel tijd, ellende, valse hoop, frustratie etc.
Daar heb je dus een fiets voorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik woon 10 km, van het centrum vandaan, en alleen een taxi terug is mij iets te duur. Daarbij gingen ze pas om 11 uur weg, en het laatste optreden begon om half 12 ofzo
Dus niets voor mij
Relax dus, het komt of niet, maar je er door gek laten maken heeft geen zin. Het is maar een vrouw.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Van deze wil ik ook niet wegrennen
Alleen wordt het een soort van "ik haat van je" idee
precies, maar een half uur heen, dan muziek luisteren die ik niet leuk vind, en dan alleen terugquote:
Natuurlijk nueck ik Ynske en Nieke dagelijks aan repen, dat snap jequote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het zo makkelijk gaat, maar als ik jou zo af en toe hoor komt de frustratie er dan soms in eens uit
Zo makkelijk ligt het helaas nietquote:Op zondag 29 juni 2008 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Relax dus, het komt of niet, maar je er door gek laten maken heeft geen zin. Het is maar een vrouw.
die snap ik ff nietquote:en dat krijg ik morgne te horen als er teruggelezen wordt![]()
T is zeker goedkoper jaquote:Op zondag 29 juni 2008 00:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
precies, maar een half uur heen, dan muziek luisteren die ik niet leuk vind, en dan alleen terug
'Lekker' thuis dan maar, is nog goedkoper ook
It's all in your mind. En ja, was het maar zo makkelijkquote:Op zondag 29 juni 2008 00:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zo makkelijk ligt het helaas niet
[..]
die snap ik ff niet
Maar ja, dat is vrijwel allesquote:
Vertel mij niet wat er in mn hoofd omgaatquote:Op zondag 29 juni 2008 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
It's all in your mind. En ja, was het maar zo makkelijk
Nah, das wel erg kort door de bochtquote:Op zondag 29 juni 2008 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
met vrouwen is het eigenlijk heel simpel. Lief doen mag allemaal en zo, maar verwacht niet dat je er ooit iets voor terugkrijgt. Als je daar vrede mee kunt hebben, primaAnders wordt het toch wel lastig.
Ja, ik ga wachten tot mijn 112e, wat denk je zelf?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:21 schreef qu63 het volgende:
We zijn misschien de juiste persoon nog niet tegen gekomen
Dat je geen 112 wordt?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ga wachten tot mijn 112e, wat denk je zelf?
t zou welkom zijn. Maar goed, ik ga er geen energie meer in steken, kom me maar halen, als het zo nodig moet.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:26 schreef qu63 het volgende:
Ik mag hopen dat jij ook nog wel iemand tegen komt waarbij je meer kan zijn dan alleen lief
Dat was algemeen bedoeltquote:Op zondag 29 juni 2008 00:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vertel mij niet wat er in mn hoofd omgaat
Daar heb ik een jaar lang aan gewerkt, alleen dit hoofdstuk kwam toen nooit aan de beurt
Ik zou er op zich ook geen problemen mee hebben om sigle te blijven, alleen nu heb ik wel iemand op het oog, en dat wordt dat streven wat lastigerquote:Op zondag 29 juni 2008 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
t zou welkom zijn. Maar goed, ik ga er geen energie meer in steken, kom me maar halen, als het zo nodig moet.
Maar goed, bekend verhaal en zo
Weet ik, maar ik betrok het even op mezelfquote:
Ja, dat begrijp ikquote:Op zondag 29 juni 2008 00:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zou er op zich ook geen problemen mee hebben om sigle te blijven, alleen nu heb ik wel iemand op het oog, en dat wordt dat streven wat lastiger
Dat was ook altijd mijn instelling, maar nu kwam ik dus wel iets tegenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ach ja, ik verwacht gewoon niets en zoek niet, kan het ook niet tegenvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |