Is ze al dood ja?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef Pheno het volgende:
En nu lachen met Amy.
Zo klinkt ze wel. Maar dat vond ik twee jaar geleden ook al.quote:
ja, heequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Bizar, ze ziet er dood uit, maar zingen dat ze kan
Brianquote:
Waar?quote:
je moet inderdaad alleen maar luisterenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Bizar, ze ziet er dood uit, maar zingen dat ze kan
Nee, BeBe Coolquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:36 schreef Pheno het volgende:
Is dat Def Rhymz of zo?
heftige reactie op zn joint misschien?quote:
Ik vond het nogal vlak en weinig spannends eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Brian
toch vind ik niet dat ze bij dat nummer past
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond het nogal vlak en weinig spannends eigenlijk.
Freddie overtreffen lijkt me dan ook iets te onmogelijk. Andrea zong het mooi op z'n Corrs. Wat niet spannend is, true, but /carequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar ik mis vooral de manier waarop Freddie het zong
Niets is onmogelijk, maar ze gaan er heel erg veel moeite voor moeten doenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Freddie overtreffen lijkt me dan ook iets te onmogelijk. Andrea zong het mooi op z'n Corrs. Wat niet spannend is, true, but /care
precies, ik hoorde duidelijk The Corrsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Freddie overtreffen lijkt me dan ook iets te onmogelijk. Andrea zong het mooi op z'n Corrs. Wat niet spannend is, true, but /care
Bedoel je in het algemeen Queen covers, of alleen van het Tribute Concert in '92?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:48 schreef Pheno het volgende:
Ik vond alleen George Michael in de buurt komen (of beter gezegd, een goede eigen draai geven) met somebody to love, maar voor de rest
Hij staat zeker hoog ja, maar Kid Rock heeft Fat Bottomed Girls wel goed gedaan vind ik. En Stevie Ann heeft One Year Of Love heel mooi gedaan, en heeft zelfs Brian's goedkeuring gehad, en hij zou zelfs meespelen alleen had hij te weinig tijd..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:58 schreef Pheno het volgende:
In het algemeen al. Maar ik ken niet alle covers natuurlijk
Wil je een subtiel antwoord of het bloedige antwoord?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
qu, ik vraag net aan iemand ken jij freddy mercury?
Uh, freddy wie? Nee, nog nooit van gehoord
Wat moet ik daar dan mee
Ja, dooier dan dood bestaat niet echtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
Freddie overtreffen lijkt me dan ook iets te onmogelijk.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je een subtiel antwoord of het bloedige antwoord?
schieten, eerst door zn voeten, dan zn knieën, dan zn handen, dan zn ellebogen, dan z'n schouders, dan zn linker bal, dan zn rechter bal (bij vrouwen de borstenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
qu, ik vraag net aan iemand ken jij freddy mercury?
Uh, freddy wie? Nee, nog nooit van gehoord
Wat moet ik daar dan mee
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
schieten, eerst door zn voeten, dan zn knieën, dan zn handen, dan zn ellebogen, dan z'n schouders, dan zn linker bal, dan zn rechter bal (bij vrouwen de borsten), dan linker oorlel, dan de rechter oorlel, en dan weet ik het niet meer
Er is ook niemand die kan zingen zoals Freddiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:03 schreef Pheno het volgende:
Stevie Ann kan mooi zingen maar op een andere manier dan Freddie. Een van de winige covers die ik wel on waarderen. Maar #1 blijft toch somebody to love, blijf het een schitterende versie vinden.
Ja, het Queen logoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjonge. En het liefst wil je dan nog dat de gaatjes een patroontje vormen he?
Speciaal daarom denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:12 schreef Pheno het volgende:
Ah, waarom konden ze niet als eerst optrden, dan ha dik vroeger in bed kunnen liggen.
Dit nummer gaat beter, One Vision was nieuw voor hemquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:15 schreef Pheno het volgende:
Paultje vind ik toch ook niet echt helemaal je van het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |