Nukubu kwetsend? Jezus, als ze dat als kwetsend ervaren dan verdienen ze zo'n titel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:45 schreef Pumatje het volgende:
gaat het niet om, Nukubu is kwetsend en doet niemand eer aan.
Ander terrein andere omstandigheden. Goede reden om daar te oefenen.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Waarom worden er eigenlijk ook oefeningen gehouden buiten de normale oefenterreinen?
Ik liep een paar jaar terug net buiten het dorp in het bos met onze hond toen de hond ineens woest begon te grommen. (Voor zover een pup woest kan grommen...) en toen riep een bosje ineens: "Ja kom maar jongens, we gaan ergens anders naartoe want we zijn ontdekt door een hondje
." en stonden er links en rechts meer bosjes op en liepen weg. En er is hier dus geen oefenterrein in de buurt en ook geen kazerne.
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:40 schreef Pumatje het volgende:
liever niet het woord Nukubu gebruiken, beetje respectloos en zonder burgers geen Soldaten.
'quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:30 schreef Pumatje het volgende:
Nutteloze kut burger ... als je niet begrijpt dat zoiets bij mensen in het verkeerde keelgat kan schieten vraag ik me af waar je hersenen zitten.
Eindelijk krijgt Defensie in Nederland weer een betere plek, Soldaten worden meer gewaardeerd, gerespecteerd, Veteranen worden erkend... krijgen we weer zoiets.
je kunt je ook aanstellenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:30 schreef Pumatje het volgende:
Nutteloze kut burger ... als je niet begrijpt dat zoiets bij mensen in het verkeerde keelgat kan schieten vraag ik me af waar je hersenen zitten.
Eindelijk krijgt Defensie in Nederland weer een betere plek, Soldaten worden meer gewaardeerd, gerespecteerd, Veteranen worden erkend... krijgen we weer zoiets.
dan moeten die mensen gewoon niet zo zeiken, of als ze dr mee zitten zich maar gaan verdiepen in de militaire wereld en dr achter komen wat het betekend.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:33 schreef Pumatje het volgende:
Ik snap wel dat het niet zo bedoelt zou zijn etc.
Maar dit is ook een forum waar mensen Def kunnen bezoeken zonder alle kanten van het verhaal nukubu en de het hele militaire wereldje kennen.
ik laat dit dan wel aan Bob over, als ie terug is van vakantie over 3 jaar
Ik nukubu iemand niet snel, maar als je midden in een kruisvuur gaat hulzen zoeken dan heb je dat predikaat wel verdiend imho.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:01 schreef Pumatje het volgende:
nou ja, goed dat is ook wel weer zo.
ga maar lekker door met Nukubuén
Als je tegenwoordig zo'n persoon laat schrikken met een tufla mag je gelijk een bakkie komen doen.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef von_Preussen het volgende:
Wat ik nou niet snap, die militairen hier zijn zulke stoere jongens, als je je ergert aan die kutburgers dan laat je die toch gewoon schrikken met een dikke vette counterstrike special flashbang granaat, of je schiet hem voor z’n sodemieter met je Magnum 2.5 halfautomatisch. Dan ben je meteen van hem af.
Maar goed, soldaten die met een 5.56 schieten zijn toch allemaal watjes, in mijn diensttijd heb ik nog met een 7.62 geschoten. Een geweer voor echte mannen, kan je jezelf achter een boom gaan verstoppen, maar dan knal je gewoon door die boom heen.
Hulde aan de G3!
Die is toch gebaseerd op de MG42?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
Nah, dan liever op de nostalgische toer gaan, en een MG3 gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |