Het was zoooooo lekker. Hebben behoorlijk goed weer gehad en hebben heel veel gedaan. Veel gespeeld in de speeltuin, gezwommen, Efteling, Phantasialand, Ommense zoo, Hasselt, Papegaaienopvangpark... en nog een hoop andere dingen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:51 schreef Ynske het volgende:
Was t fijn Vicky?
Wassen... dacht ben eens lief, doe de strijk voor mams
damn wat een k*tklus, nu weet ik ook weer waarom ik nooit strijk, niet eens een strijkplank/ijzer heb
hahahahquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik strijk niet.... Ik heb er echt een bloedhekel aan en ik kan het niet. Ik ben zo lang bezig ermee. Uit de droger komt alles redelijk kreukvrij en overhemden worden op zondagochtend wanneer nodig gestreken.
Oh dat doe ik ook, is dat verkeerd dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:48 schreef bixister het volgende:
wat gaat 't goed met de verhuisvorderingen hier, veel succes allemaal!
moussy, lieve poussy's!![]()
![]()
(jaja ik spreek jouw nick in gedachten nog altijd verkeerd uit als moessie, zal wel niet meer overgaan ook)
heel soms vind ik strijken best leuk, maar het kost zo verdomd veel tijd! ik strijk daarom ook echt alleen 't hoog nodige.
Maussie, denk ik altijdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef Leah het volgende:
Het is Mauwsie volgens mij. Tenminste, zo spreek ik het uit.
Mag het ook een vriezer zijn? Die heb ik nog nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:04 schreef moussy het volgende:
Ik heb een foto van Leah gezien![]()
Snoop mag door voor de koelkast
Wees blij. Dan hoef je er ook nooit een te ontdooien. Da's pas een rotklus.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
Mag het ook een vriezer zijn? Die heb ik nog niet
Waar ga je naatoe? Heeft Jolie ook een reisdocument? Medicijnen en zonnebrandcreme paraat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:12 schreef Luchtbel het volgende:
Oke. Stomme vraag. Over anderhalve week gaan we op vakantie.
We hebben tickets en id-kaarten. Is er nog iets anders dat ik van tevoren moet regelen als ik met een kind op vakantie ga? Ik geloof dat ik mijn hoofd op m'n werk heb laten liggen ofzo. Ik kan gewoon niet denken.
Trouwens best een mooie foto. Zou zo een kaart kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:54 schreef bixister het volgende:
nou ja, zal ik dan ook nog een annaatje van vandaag toevoegen?
Thxquote:
Je mag er best over klagen, hoor. Soms moet dat gewoon ffquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:10 schreef Webkim het volgende:
PV : dankjewel. Het schijnt dat ik er niet over mag miepen, omdat ik nu een wolk van een zoon heb. En toch is het k*t, die blubber.
He, thanks! Hier wist ik natuurlijk niets van. Wel handig.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:34 schreef easy-going het volgende:
Luchtbel, heb je deze pas al: http://www.ehic.nl/web/default.aspx
Ik was gisteravond al even aan het lezen..zat toen op pag. 2 van het eerste topicquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:33 schreef Lois het volgende:
Voor de mensen die niet veel buiten OUD komen nog een leuke tip:
[upd] Miljoenenhacker gezocht, FOK!ker opgepakt
Fok!ker steelt miljoenen #7
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:17 schreef moussy het volgende:
Dat ie niet verrot is en dat ie nog knappe banden heeft, anders kom je niet zo verOw, Peet zegt dat je ook goed op de bodemplaat moet letten en vooral de assen.
1tje nog hoor.. en ontopic natuurlijk, we fokken nu samen. De andere terroristjes katjes zijn vanmiddag door mn moeder opgehaald
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zondag 29 juni 2008 01:24 schreef RockabeIIa het volgende:
We zijn voor het eerst echt uit geweest met zijn tweetjes. Heerlijk gegeten en daarna naar de biosIk heb genoten en morgenvroeg halen we ons menneke al weer op
Ikkequote:Op zondag 29 juni 2008 09:29 schreef pinquit het volgende:
zit er nog iemand bij parkpop vandaag eigenlijk?
Ik heb eventjes rondgekeken, maar die prijzen vielen me eigenlijk nog al tegen (3 weken voor 795 euro!). Heb nu een bod gedaan van 350 euro op deze. Maar ik denk dat ze het te weinig vindquote:Op zondag 29 juni 2008 09:14 schreef Ticootje het volgende:
Lady, je kan ook een caravan huren. Dan heb je iets meer comfort dan in een caravan van 300 euro... Ik denk namelijk niet dat je veel hebt voor 300 euro. Wij hebben vorig jaar een caravan gekocht en onze oude caravan was nog 750 euro waard... terwijl dat ding echt oud was (niet stuk ofzo, maar je had helemaal niets, niet eens een toiletje of een degelijke badkamertje).
tot 750 kilo mag het zonder E-rijbewijsquote:Op zondag 29 juni 2008 11:13 schreef E.T. het volgende:
LadyS, hou je wel rekening met evt. E rijbewijs? geen idee meer hoe het precies zit, maar weet dat toen ik ooit eens voor de gein naar caravans keek, elke caravan die me wel wat leek een E nodig had
caravan zwaarder dan je auto heeft niets met een E-rijbewijs te maken, dat mag sowieso niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:19 schreef LadyS het volgende:
Is al over nagedacht...Stallen was iets van 250 per jaar en E-rijbewijs is alleen nodig als de caravan zwaarder is dan de auto of als de combinatie boven de 3500 uitkomt (volgens peter dan
)
quote:Rijbewijs B
Voor motorvoertuigen op drie wielen, niet zijnde motorrijwielen op twee wielen met zijspan, en motorvoertuigen op vier wielen met een maximale massa van niet meer dan 3.500 kg, niet ingericht voor het vervoer van meer dan 9 personen (inclusief bestuurder). Binnen deze categorie heeft men ook bevoegdheid voor het besturen van een motorvoertuig met een aanhangwagen. Daarvoor gelden echter twee voorwaarden:
de aanhangwagen mag totaal (massa leeg voertuig +
laadvermogen) niet zwaarder zijn dan 750 kg;
de aanhangwagen mag zwaarder zijn dan 750 kg. Voorwaarde is, dat de aanhangwagen inclusief laadvermogen niet zwaarder is dan de ledige massa van het trekkende voertuig. Daarbij mag de toegestane maximum massa van de totale combinatie (trekkend voertuig plus aanhangwagen) niet meer dan 3500 kg zijn.
Let op! Bepalend daarbij zijn de gewichten zoals deze staan vermeld op het voor de aanhangwagen afgegeven kentekenbewijs. Ook bepalend zijn de trekgewichten (het geremde en ongeremde gewicht) die op het kentekenbewijs van het trekkende voertuig staan.
peter zegt hetzelfde, alleen i n andere woordenquote:Op zondag 29 juni 2008 11:23 schreef LadyS het volgende:
oh kijk, peter kletst dus uit zijn nek
van de rdw-site:
[..]
Jaquote:Op zondag 29 juni 2008 11:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
peter zegt hetzelfde, alleen i n andere woorden
graag gedaanquote:Op zondag 29 juni 2008 12:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
LadyS bedankt voor het goede ideewe gaan kijken om een vakantiehuisje te kopen
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:35 schreef LadyS het volgende:
We kunnen die caravan kopen voor 400![]()
Tis wel helemaal in ZwolleNouja, zo op de foto's vinnik hem gewoon leuk
Het is vast de moeite waard om te gaan kijken
gewoon gaan, zou zonde zijn om het nu te laten schieten. Je hoeft toch niet meteen naar frankrijkquote:Op zondag 29 juni 2008 21:03 schreef LadyS het volgende:
Ja, tis alleen een end rijden...
Oh, 1,5 uur zie ik net op de routeplanner..
En naar Frankrijk is het nog verder rijden, dus ik moet niet zeuren
O maar er wonen een heleboel leuke mensen in de Zwolle e.o. hoor. Maak je er gewoon een dagje uit van.quote:
vakantiehuisjes roelerenquote:Op zondag 29 juni 2008 14:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
We zijn nog in de orienterende fase, maar ik denk dat het de onderste regionen van nederland gaat worden. In ieder geval niet te gek lang rijden, da kan ik zelf ook eens met de kinders tussendoor daarheen
over minimeetings gesproken, wanneer gaan jullie weer? PM?quote:Op zondag 29 juni 2008 21:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
vakantiehuisjes roeleren(vooral die op de veluwe
)
Ik ben nog nooit bewust op de veluwe geweest geloof ikquote:Op zondag 29 juni 2008 21:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
vakantiehuisjes roeleren(vooral die op de veluwe
)
Wij hebben destijds gewoon een cirkel getrokken rond ons huis met een uur reisafstand. (dat was voor ons de maximale reistijd). Verder nog een paar eisen/wensen.. en dan zoeken maar op internet.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bewust op de veluwe geweest geloof ik
Als we gaan kijken, wil ik best meeten! Lijkt me gezellig en ik ben ook erg benieuwd naar je jongensquote:Op zondag 29 juni 2008 21:32 schreef dutchie het volgende:
Ja LadyS, dat maakt het rijden deze kant op een stuk efficienter toch?
Gezellig!
volgens mij was dat vickyquote:Op maandag 30 juni 2008 10:44 schreef vamperotica het volgende:
Wie was er ook alweer naar phantasialand geweest?
Ik wil er ook graag naar toe, maar vraag me af of het een beetje te doen is in 1 dag....
Hahahahahaaaaquote:Op maandag 30 juni 2008 12:59 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ook .. en dan kom ik op dit soort onzin uit...
lolcats?quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:28 schreef k_i_m het volgende:
Zo heb ik laatst uit verveling het filmpje op Youtube van die internetreclame (weet even niet meer welke internetprovider) opgezocht. Jeweetwel, van die man die scheetgeluiden maakt met zijn handen. Blijkt het een hele reeks te zijn.
quote:
Windowsquote:Op maandag 30 juni 2008 09:46 schreef Belana het volgende:
anitra dat klinkt ook goed zeghelemaal in Parijs trouwens! wow!
zucht, dit was ons uitzicht vanaf de camping...
[ afbeelding ]
Helaas snoopy, dat maakt weinig uit in 20 kuub water....quote:Op maandag 30 juni 2008 15:40 schreef snoopy het volgende:
En als het echt heel koud is:
[ afbeelding ]
of:quote:Op maandag 30 juni 2008 15:40 schreef snoopy het volgende:
En als het echt heel koud is:
[ afbeelding ]
oh ja... hebben hebben hebben...quote:
Lekker Webkimquote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:38 schreef Webkim het volgende:
Zo lekker deze uurtjes:
Thomas is na zijn vroege voeding terug naar bed tot een uur of negen.slaapt ook nog. En hoewel ik nog bekaf ben is even alone-time met een kopje thee, de krant en de pc echt heerlijk! Het belooft een mooie, hete zomerdag te worden.
Lekker een eindje fietsen met de kinders? En dan ergens stoppen voor een ijsje of bij een speeltuin. Gewoon lekker simpel. Ga ik straks ook doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:19 schreef LadyS het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen met dit mooie weer? Binnenzitten is zonde, strand durf ik niet in mijn eentje met 2 kinderen (alleen als het niet te druk, maar ik vrees dat het een mierenhoop is..).... balkon is te klein...
Ik zat nog te denken aan de Linneaushjof (heb seizoenskaarten), daar is ook een kinderbad buiten...
Wie heeft er nog een idee? (ik moet wel met het OV, auto is nog stuk)
Kan er niet meer van makenquote:
er zit ergens (zundert?) een zwanenopvang, gewoon die bellen en vragen, dan mogen zij het verder regelen met het plaatselijke vogelasiel als er wat is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Sjongejonge... bel ik net even met het vogelasiel met een vraag over een zwaan bij mij in de buurt. Dat dier blijft maar in de rui en veren verliezen. En het zijn niet zijn slagpennen. Misschien is het wel een jong dat nu zijn witte veren krijgt, dat kan. Maar het dier kan net zo goed ziek zijn.
Afijn, die gozer van het vógelasiel weet weinig over zwanen en zegt dat ik beter de dierenarts kan bellen.
Nou, laat maar zitten hoor. Waarschijnlijk is er toch niks aan de hand.
*aansluit*quote:
Ik had een ad gezet op woningruil.nl. Dus van de week check ik mijn mail en ja, een reactie "quote:
Ikke ook...quote:
Ik heb geschreven: "Wat denk je zelf?"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:43 schreef LadyS het volgende:
Bij mijn moeder kan je ook de tuin niet in... Ík vind het tenminste niet lekker daar, het is echt snoeiheet. Strand vind ik daarom ook niet altijd lekker..
ViviHeb je nog geantwoord?
Ik ga ook zo naar de fysio, hopelijk vandaag wat minder genante standjesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ikke ook...![]()
Ik mag dalijk naar de fysio, even lekker gekraakt worden denk ik.. Ik verga nog steeds van d epijn in me rug...
en de kippen van Peet maken te veel herrie en Cas zn rotzooi staat in de weg en.. hm ik heb verder geen excuus... ik heb eigenlijk gewoon nérgens zin in vandaag. Ik ga iig wel de kuikens die binnen staan naar buiten mieteren, kunnen ze daar een rotzooi trappen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:43 schreef Anitra het volgende:
Hier wel een tuin maar zelfde probleem als moussy![]()
He is te heet in de tuin en de zon gaat pas laat weg
Je kan toch gewoon een grote parasol neerzetten?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:43 schreef Anitra het volgende:
Hier wel een tuin maar zelfde probleem als moussy![]()
He is te heet in de tuin en de zon gaat pas laat weg
en een ventilatorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een grote parasol neerzetten?
als je die hebt en kan tillen wel ja, maar dan nog is het heet want een parasol haalt echt geen hitte weg, het maakt dat je niet in de zon zit, maar that's it.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een grote parasol neerzetten?
nee.. 20 euro p mnd en die dekken niet eens alles. Voor deze operatie had ik dan max de helft terug gekregen en had ik de verzekering genomen toen ze hier kwam had ik al 480 euro betaald. Echt ideaal en rendabel vind ik die verzekeringen niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:57 schreef k_i_m het volgende:
Ai, je hebt toch wel gelijk een verzekering voor haar afgesloten?.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een tuin op het noorden, oosten, zuiden én westente veel keus argh
Geez Mous wat een bedrag! Al was ik de laatse 3 keren dat ik er met m`n kat was ook zo iets kwijt. Per keer
ik ook hoor, mijn salaris was die dag om 17 uur gestort en om 22 uur stond ik het weer door te sluizenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik neem het risico liever..vind die huisdierenverzekeringen maar geldklopperij. Als je niet wil betalen voor je beestje moet je er niet aan beginnen.
Zekersquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:55 schreef dutchie het volgende:
Wow Snoopy, het begint er nu toch echt op te lijken dat jullie er binnenkort gaan wonen.
Misschien moeten we samen naar een rustoordquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:21 schreef Luchtbel het volgende:
Ah SnoopNog heel eventjes. Beterschap voor Lis!
Ik ben vandaag op m'n werk twee keer in slaap gevallen. Ik weet niet waarom en ik heb twee miljoen dingen te doen.![]()
![]()
![]()
Dan ga ik mee, ik zit gelukkig niet op mijn werk, maar gister om 21 uur naar bed en nog steeds te moe voor woordenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Misschien moeten we samen naar een rustoord
Wie gaat er dan ook in een weiland wonenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik heb hier iemand die het gras regelmatig komt maaien, het is anders niet bij te houden..veel te groot
Mag je wel niks zeggen hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Misschien moeten we samen naar een rustoord
Kan je niet eventueel met een mooi stofje en wat ogen erin en dan een paar haken, zo'n heel erg zomers scherm voor dat balkon maken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef m@x het volgende:
Ik heb een balkon waar pas vanaf een uur of 5 zon op staat. Niet altijd even ideaal. Wil je na het werk gaan koken, sta je in een loeihete keuken. Bah!
Eva, groot gelijk! Ik was er zo bij komen liggen
Welja, badje en je voeten erin onder een parasol met een koud drankje. Ik zou het ook wel weten Texquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:51 schreef texelonia het volgende:
En mensen met een 'te warme' tuin: luxe-probleem!Ik zou ook wel een tuin willen, maar geen zin om te verhuizen
Goed plan. Volgend weekend maar eens op zoek naar een leuk stofje/kitsch kitchenzeiltjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan je niet eventueel met een mooi stofje en wat ogen erin en dan een paar haken, zo'n heel erg zomers scherm voor dat balkon maken?
Stuk goedkoper dan zonwering maar wel lekker om de boel een beetje af te schermen.
Of gewoon van die bamboe rolgordijnen van de xenos voor je ramen hangen aan de buitenkant, houdt de warmte en de zon mooi buiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan je niet eventueel met een mooi stofje en wat ogen erin en dan een paar haken, zo'n heel erg zomers scherm voor dat balkon maken?
Stuk goedkoper dan zonwering maar wel lekker om de boel een beetje af te schermen.
Dat is misschien idd nog wel de goedkoopste oplossing. Alleen wel jammer dat ze die dingen niet in leuke kleurtjes verkopen. Zouden ze verf verkopen waar je die dingen een beetje mee op kan leuken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Of gewoon van die bamboe rolgordijnen van de xenos voor je ramen hangen aan de buitenkant, houdt de warmte en de zon mooi buiten.
Sta ik net met mn goede gedrag én 2 kinderen in de stad... stroomstoring, allerlei winkels dicht en juist die winkels waar ik heen wilde
ow lekker dutch!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:36 schreef dutchie het volgende:
Provencaalse Alpen Belana.
Waar zijn jullie geweest? Weer naar dat lieve campinkje van vorig jaar?
hier een tuin op het zuid-westen, zalig!! In het voorjaar kunnen we vaak al zitten tot dik in het najaar. zomers een parasol en onder ons prieel is het prima te doen. ik wil nooit meer andersquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
Welja, badje en je voeten erin onder een parasol met een koud drankje. Ik zou het ook wel weten Tex
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:00 schreef Lois het volgende:
Wij hebben een tuin vol schaduw 's middags, wat heel fijn is als het heet is. De tuin van mijn ouders heeft van alles, en is om de hoek en is reuze groot (nee niet zo groot als Maneki) en daar is een kleine speeltuin ingericht
Maneek krijg je echt geitjes? Dat lijkt me zoo![]()
![]()
Wanneer is die meet ook alweer bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |