abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59737189
Memmel heeft de sleutel van haar nieuwe huis, en Miss_Sly gaat 31 juli verhuizen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 juni 2008 @ 19:00:38 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59737211
lekker Memmel!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † vrijdag 27 juni 2008 @ 19:01:48 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_59737232
goede berichten!!

Kijk eens
hierna ga ik wel ergens anders trutten

Donna vindt ze eng
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 juni 2008 @ 19:03:20 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59737280
kijk nou wat een dotjes
Today is life -

Dale Carnegie
pi_59737294
Moussy! 3 kittens?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 19:06:13 #6
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59737359
Ik heb een weke plek voor kittens hoor....wat een poeperds!
Op een verhuisbankje neem ik graag plaats. Ik denk dat wij rond dezelfde tijd als miss_sly gaan verhuizen!

Als alles goed loopt is Anna d'r kamer dinsdag al klaar en hebben woensdag ook gas en electriciteit (leidingen leggen en meter plaatsen). Dan moet alleen KPN en casema nog komen om een kabel van het hart van de weg ons huis in te trekken. En als de gemeente den haag nou ook nog een vuilcontainer levert, ben ik helemaal happy de peppie.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Moderator vrijdag 27 juni 2008 @ 19:07:55 #7
5428 crew  miss_sly
pi_59737409
ow moussy ik vind ze helemaal te gek, zo schattig

Memmel de sleutel
Sleutel hebben we allang, maar bewoonbaar is het nog niet maar nu gaan we aftellen

Reinhilde, gewoon een omdat je dat kunt gebruiken!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_59737467
Fijn Memmel!
Mous wat een liefies die katjes ook trouwens
Saartje
pi_59738384

We zijn weer thuis
Ik heb er gewoon een kater van..

Eerst maar eens heeeeeeeeel veeeeel wassen en vanavond eens bijlezen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 juni 2008 @ 19:51:20 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59738428
Was t fijn Vicky?

Wassen... dacht ben eens lief, doe de strijk voor mams
damn wat een k*tklus, nu weet ik ook weer waarom ik nooit strijk, niet eens een strijkplank/ijzer heb
Today is life -

Dale Carnegie
pi_59738479
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:51 schreef Ynske het volgende:
Was t fijn Vicky?

Wassen... dacht ben eens lief, doe de strijk voor mams
damn wat een k*tklus, nu weet ik ook weer waarom ik nooit strijk, niet eens een strijkplank/ijzer heb
Het was zoooooo lekker. Hebben behoorlijk goed weer gehad en hebben heel veel gedaan. Veel gespeeld in de speeltuin, gezwommen, Efteling, Phantasialand, Ommense zoo, Hasselt, Papegaaienopvangpark... en nog een hoop andere dingen...
Ik wilde vanmorgen ook echt niet naar huis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 19:55:21 #12
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59738520
Wat klinkt die vakantie heerlijk.

Die poesjes ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59738579
De strijk, oh mijn god, praat me er niet van. Ik zit al een week in een ontkenningsfase. En die stapel schone was wordt er niet kleiner op.

Klinkt leuk Vicky, al die verschillende dingen. Wij (of eigenlijk m'n ouders) waren vroeger ook erg van het dagje hierheen/dagje daarheen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_59738624
Stttt heb het maar niet over strijk. Er zit nu een was in de droger en een in de wasmachine. Dan liggen er denk ik nog zeker 4 of 5 om te wassen, drogen en deels te strijken..

Ik vind het heerlijk om overal naartoe te gaan als ik op vakantie ben. Wil wel wat zien. De hele tijd in het huisje zitten vind ik ook niet leuk, zonde van je vakantie, kan je net zo goed thuis blijven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator vrijdag 27 juni 2008 @ 20:27:54 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59739311
Welkom terug Vicky, ben benieuwd naar de foto's

Mous! Wat doe je met me..... ik wil gelijk ook weer een kitten
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:35:37 #16
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59739465
minipoesoes
Wat zijn ze mooi!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:38:43 #17
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59739524
Ik strijk niet.... Ik heb er echt een bloedhekel aan en ik kan het niet. Ik ben zo lang bezig ermee. Uit de droger komt alles redelijk kreukvrij en overhemden worden op zondagochtend wanneer nodig gestreken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 juni 2008 @ 20:40:21 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59739560
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik strijk niet.... Ik heb er echt een bloedhekel aan en ik kan het niet. Ik ben zo lang bezig ermee. Uit de droger komt alles redelijk kreukvrij en overhemden worden op zondagochtend wanneer nodig gestreken.
hahahah
hier nu al vanaf 5 uur bezig en zie de stapel maar niet kleiner worden
geloof mij maar dat als er ooit een vent bij mij in huis komt ie zijn overhemden lekker zelf mag strijken, wat een ondingen
neem mijn petje af voor mams dat ze het iedere week weer doet
Today is life -

Dale Carnegie
pi_59739568
Ik ga een potje Dancing Stage-en.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:44:36 #20
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59739646
Ynske, mijn mam doet ook de strijk elke week, ik heb er echt respect voor. Maar ik moet ook wel zeggen, wij hebben niet een heel goed strijkijzer en de strijkplank is ook erg vervelend, dus de materialen werken ook niet mee.

Webkim, veel plezier!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:55:38 #21
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_59739894
Ik strijk gewoon niet

Voor ons is het nog 5 dagen dan hebben wij de sleutel

Mouss wat een kjoetties
pi_59740268
Ik kan ook niet strijken, nou ja ik kan het misschien wel als ik me er toe verzet en er moeite voor wil doen. Had in het oude huis vlak voor de verhuizing een super de luxe strijkplank kado gekregen van Danny voor mijn verjaardag en die heb ik ala minuut doorgegeven aan mijn mams toen ik eenmaal over was en bij haar in de buurt woonde, nu doet zij mijn strijk (nou heb ik doorgaans misschien maar 4 a 5 dingen twee-wekelijks die gestreken moeten worden, maar ben erg blij met haar strijkkunsten)
pi_59740282
MOUSSSSSSSS>>>Wat doe je??? Wat lief, wat klein!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59740330
Ik heb het geprobeerd trouwens...Die hieldingetjes, maar ze slipt er nog uit
En ik baal ervan, uitgerekend van zo'n standaard winkel als de schoenenreus zit er niet nog 1 in de buurt
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  † In Memoriam † vrijdag 27 juni 2008 @ 21:24:59 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_59740614
Ze hebben een eigen topic!! En ik ben nu al moe van 1 en haar streken ze maakt de hond gek

Strijken doe ik écht niet hoor, alleen als ik iets dringend nodig heb en dan kreukelig is, maar dat is echt met uitzonderingen, gewoon lekker buiten in de wind, dan wappert het wel redelijk strak
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 juni 2008 @ 21:29:04 #26
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59740702
zooo nog 2 klere overhemden en t is klaar
hoop dat mams er blij mee is
Today is life -

Dale Carnegie
pi_59740736
Wat een schatjes Mous!

Lois, moet de foto's nog ff uitzoeken en uploaden.

De vakantie begon goed met Michel zijn knie en eindigde ook nog een gezellig toen ik in een speelgoedwinkel een fietsje terug wilde zetten... Weet niet wat ik deed maar ging zwaar door me rug... Heb gister bijna niet kunnen lopen van de pijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:48:08 #28
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59741071
vicky vakantie klinkt goed, alleen waar je mee thuis bent gekomen iets minder. Sterkte met je rug.

Strijken doen we hier ook niet. Gelukkig heb ik een hulp die het niet erg vind om te doen. Dus als ik dan toch nog iets heb van de kids wat zeer noodzakelijk gestreken moet worden, dan doet ze dat met alle plezier. Want oooooh die kleine kleertjes vind ze helemaal geweldig.... Oh en nee, ze heeft helaas niet meer tijd....sorry meiden.

Verhuizen...........nou ik doe gewoon mee. Heb dan wel geen nieuw huis, maar gevoelsmatig begint dit huis steeds meer huis te worden. Na 3 jaar is de achtertuin nu op nog 1 avondje werk na ook klaar en hoef ik alleen nog maar de trap te schilderen en de zolder op te ruimen.

En een nieuwe droger Die heeft het van de week begeven en het kost 300 euro om hem te laten maken. Nou, daar heb ik een nieuwe voor...
pi_59741193
Ik strijk altijd. Wel saai, maar ja. Kijk dan tegelijk tv. Heb vaak wel iets opgenomen wat ik dan kan kijken.
Maar nooit met Kim erbij, want dat wil ze touwtje springen met het snoer.
pi_59741194
Heb vanmiddag ook een uur staan strijken... Leuk hoor, al die nette kleren voor je werk....

Morgen lekker naar Concert at Sea, is bijna een thuiswedstrijd voor ons. Chaca, ga je ook?
Forever yours, forever mine, forever ours...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')