Het was zoooooo lekker. Hebben behoorlijk goed weer gehad en hebben heel veel gedaan. Veel gespeeld in de speeltuin, gezwommen, Efteling, Phantasialand, Ommense zoo, Hasselt, Papegaaienopvangpark... en nog een hoop andere dingen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:51 schreef Ynske het volgende:
Was t fijn Vicky?
Wassen... dacht ben eens lief, doe de strijk voor mams
damn wat een k*tklus, nu weet ik ook weer waarom ik nooit strijk, niet eens een strijkplank/ijzer heb
hahahahquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik strijk niet.... Ik heb er echt een bloedhekel aan en ik kan het niet. Ik ben zo lang bezig ermee. Uit de droger komt alles redelijk kreukvrij en overhemden worden op zondagochtend wanneer nodig gestreken.
Oh dat doe ik ook, is dat verkeerd dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:48 schreef bixister het volgende:
wat gaat 't goed met de verhuisvorderingen hier, veel succes allemaal!
moussy, lieve poussy's!![]()
![]()
(jaja ik spreek jouw nick in gedachten nog altijd verkeerd uit als moessie, zal wel niet meer overgaan ook)
heel soms vind ik strijken best leuk, maar het kost zo verdomd veel tijd! ik strijk daarom ook echt alleen 't hoog nodige.
Maussie, denk ik altijdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef Leah het volgende:
Het is Mauwsie volgens mij. Tenminste, zo spreek ik het uit.
Mag het ook een vriezer zijn? Die heb ik nog nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:04 schreef moussy het volgende:
Ik heb een foto van Leah gezien![]()
Snoop mag door voor de koelkast
Wees blij. Dan hoef je er ook nooit een te ontdooien. Da's pas een rotklus.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
Mag het ook een vriezer zijn? Die heb ik nog niet
Waar ga je naatoe? Heeft Jolie ook een reisdocument? Medicijnen en zonnebrandcreme paraat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:12 schreef Luchtbel het volgende:
Oke. Stomme vraag. Over anderhalve week gaan we op vakantie.
We hebben tickets en id-kaarten. Is er nog iets anders dat ik van tevoren moet regelen als ik met een kind op vakantie ga? Ik geloof dat ik mijn hoofd op m'n werk heb laten liggen ofzo. Ik kan gewoon niet denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |