Maybe next time, gadget koei, next time!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:24 schreef koei het volgende:
Ben ik even blij dat jij het niieuwe topic niet geopend hebt PoitDan raakt mn fotoboek overbelast...
Heej, ik ben stiekem best wel aardig hoor..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:35 schreef koei het volgende:
Ach, van de mensen die alleen het fotoboek checken hoef ik verder geen aandacht hoor, ik ben al tevreden met jullie hier (ja, ik heb een lage standaard)
Dankje.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:45 schreef mordradead het volgende:
sexy hoor
Middagquote:
1337 euroquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:16 schreef mordradead het volgende:
Mensen, weten jullie ook wat een goede prijs is voor Metal Gear Solid 1? De gewone versie dus...?
Ik ben m'n kamer aan het opruimen
Ik ben er ook. Ik zwaai nu alvast wat daar herken ik je vast en zeker nietquote:Op zondag 29 juni 2008 10:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen. Straks naar Parkpop. Hopelijk wordt het een beetje mooi weer.
Ge weet, 1337 voor leefuh!quote:Op zondag 29 juni 2008 11:09 schreef mordradead het volgende:
Ik heb toch een kater, godverdomme gelukkig heb ik nog een broodje meegenomen net. Doner Kip met rooie en witte saus master hoor
Ik dacht ook dat dat lollerspel 1 euro zou opbrengen, nou mooi niet er is al 35 geboden
Anders bel je die Ninja ffies.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:19 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ben je het dak al op geklommen om te zien waar het gaatje zit?
Ben je ziek?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:53 schreef koei het volgende:
Goedemorgen!
Ik probeer al een half uur de dakwacht aan de telefoon te krijgen, maar ze zijn steeds in gesprekIn de hoek van mn slaapkamer zat zaterdag ochtend een natte plek op het plafond, en aangezien ik het bovenste huis ben en een plat dak heb moet er even een mannetje naar kijken. Maar dan moet het mannetje wel de telefoon opnemen!
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 30 juni 2008 11:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Goed idee Poit! Strand
Ik ben gisteren alsnog verbrand tijdens parkpop, dus ik blijf even uit de felle zon.
Zonder alle stomme banners en ander zooi in FOK, maar wel gewoon plaatjes die in de posts staan. En smilies.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:28 schreef koei het volgende:
maar ehm .Text only is toch zonder plaatjes?
http://asciipr0n.com/pr0n/quote:Op maandag 30 juni 2008 14:28 schreef koei het volgende:
maar ehm .Text only is toch zonder plaatjes?
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dude...wtf.
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:32 schreef koei het volgende:
Ik heb nog niemand te pakken kunnen krijgen van het dakbedrijf
Erg handig geregeld allemaal!
Sjanteh!quote:
Goed bezig Elroyquote:Cruise Rederij
Zoek en boek uw ideale Cruisereis makkelijk en voordelig online!
www.CruiseTravel.nl
Cruise
Alle aanbieders op een rij Meer vakantie op vakantie overzicht
Vakantie.Overzicht.nl
HTC Touch Cruise
Vergelijk alle acties van de zéér populaire HTC Touch Cruise!
www.gsmacties.nl
Rci cruise
Eigenaars van Timeshare register voor een week vrij in een resort
www.MyHolidayResorts.com
Maar ik ga zo naar het strand!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Met z'n tweeen vrolijk zijn is natuurlijk nog vrolijker.
Euuehrm...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Koei, is je natte plek al weg?
Als meester van de slechte smaak en fijnproever van sexuele innuendo, had ik al de grootste moeite om me tot deze nog enigzins respectvolle bewoording te beperken.quote:
Nou, dat is wel een mooi verhaal. Ik gisteren tig keer geprobeert te bellen, maar steeds waren alle medewerkers in gesprek (ook na een kwartier in de wacht hangen, en dat bij een dakwachtquote:
2nd gen heh, dat was de drukstequote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:56 schreef Chanty87 het volgende:
Ik ben niet van de écht oude garde maar ik ben wel een fervent GAM SC'er geweest ja
Klopt, met Lexie nogquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef koei het volgende:
En ik heb ook in 1st gen gepost! drie keer ofzoDat was met allemaal toekomstige crew enzo
Niet in de SC, enkel in de PS3 en Wii topics een beetjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:33 schreef koei het volgende:
Lexie post sinds kort weer af en toe hier Roy! wel een beetje opletten.
En misschien moet je Liz even een PM sturen Elroy, ik denk dat ze hier anders niet komt.
Ik voel iets van bitterheid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:44 schreef koei het volgende:
Nee Elroy, de tijd van voor een vriendin vragen of die ene jongen verkering met haar wilde heb ik gehad
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja maar Koei, jullie als meiden onder elkaar op #GCC. Dat komt veel beter over.
hmm...onder elkaar....:D~
Jamaar, jamaar... Ik wil thuis ook een strand (eigenlijk liever een zwembad)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:04 schreef koei het volgende:
Je moet het strand ook niet mee naar huis nemen Poit
Fok pool, wat een fail was datquote:Op maandag 30 juni 2008 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
1 Notorious_Roy 1900
2 lizardtattoo 1735
3 Morthill 1640
4 Mindcracker 1605
5 Trigalti 1450
6 Gold_Leader 1425
7 PaRoDiUzZ 1140
8 koei 1105
9 SpankmasterC 1085
10 Nighthawk85 1065
11 Chocobo 1010
12 speknek 995
13 Rossdale 780
I
Rest
My
Case
Dat zou ik ook zeggen met jouw scorequote:
+2 voorspelbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen met jouw score
Je moet je OV binnenkort inleveren?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
Volgende week Valkenburg & Maastricht.
Lage fail score = boel win.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zou ik ook zeggen met jouw score
Nothing has changed my dear.quote:
Over 2 jaar met 0 lening.quote:
Nee dankje.. Hier staat gelukkig gewoon weer, as usual 538 aanquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:09 schreef Cruise.Elroy het volgende:ABBA DAG
http://www.omroep.nl/radio2/live64.asx
Ruzbeh, nee hehquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik voel me niet lekker op Fok. Elke subforum heeft wel een soort van groepje van reguliere posters en als ik dan in zo'n subforum post voel ik me gewoon niet erbij horen. Dit heb ik nu ook met GAM aangezien ik steeds minder interesse heb in Wii en meer in PC (en PC wordt dan vrijwel genegeerd in GAM dus post ik minder).
Ik voel me als een soort van Fok! allochtoon, zeg maar.
Grappige DJ's.. Hangt erom. Coen en Sander vind ik geniaal. In de ochtend wordt ik wakker door Veronica en ondanks dat ik de muziek daar erg leuk van vind irriteer ik me ook aan die DJ's. Weet ik in elk geval zeker dat ik de wekker uitzet in de ochtendquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Kheb echt een schurfthekel aan "grappige" DJs.
Op Radio2 is er nu "De heer ontwaakt" ipv ontbijtradio(!). Gaat Sander de Heer "lekker brutaal" vroeg in de ochtend BNers wakker bellen enzo. Daar moet ik altijd een beetje van spugen.
Caberet op de radio vind ik wel weer enorm gaaf. Vooral op zaterdag-middag en zondag-ochtend is er goed spul.
Ach boeie, ik speel ook amper op mijn Wii en ze steken Brawl voor mijn part maar in hun reetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik voel me niet lekker op Fok. Elke subforum heeft wel een soort van groepje van reguliere posters en als ik dan in zo'n subforum post voel ik me gewoon niet erbij horen. Dit heb ik nu ook met GAM aangezien ik steeds minder interesse heb in Wii en meer in PC (en PC wordt dan vrijwel genegeerd in GAM dus post ik minder).
Ik voel me als een soort van Fok! allochtoon, zeg maar.
Phil Collinsquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:46 schreef Poit het volgende:
En jij wordt vrolijk wakker??
Laatst hoorde ik In The Air Tonight van ome Phil.. Daar word je dus niet wakker van...
Herkenbaar.. Zeker nu m'n vrije tijd veel kostbaarder is geworden als werkend zelfstandig knulletje.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:10 schreef Chanty87 het volgende:
Ach boeie, ik speel ook amper op mijn Wii en ze steken Brawl voor mijn part maar in hun reetSowieso game ik de laatste zeer weinig. De games van tegenwoordig boeien me niet zo, of ze hebben geen of weinig replayvalue. TP had ik laatst wel weer zitten spelen maar nu moet ik Hyrule Castle doen en ik heb er gewoon geen zin in
Mario Galaxy was ik met Luigi overnieuw begonnen, volgens mij nog geen 5 sterren gehaald want ik had 't alweer gezien...
Vaag fotoboek?? Valt toch wel mee.. Had er vroeger enkel een foto van m'n neusgaten op staanquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:58 schreef koei het volgende:
Even terug komend op de radio, ik vind die Coen een sukkel. Was echt een mietje vorig jaar in wie is de mol...
Verder heb ik vannacht over je gedroomd PoitNee, geen erotische droom helaas, en geen idee waarom jij het was want ik heb geen flauw idee hoe je eruit ziet (afgezien van wat vage fotoboek foto's). Het was in iedergeval iemand waar ik het labeltje Poit op geplakt had.
En dan nu het geweldige verhaal van de droom waar iedereen natuurlijk vol spanning op wacht: Ik zat met een vriendin (geen idee wie) in een hotel, maar op de laagste verdieping en onze kamer bestond uit twee kamers van beide 1 vierkante meter waarbij in de ene een toilet stond, en in de andere een badkuip. Maar elke verdieping hoger werden de kamers ook hoger en Poit zat dus een aantal verdiepingen hoger en had een hele luxe badkamer en toen mocht ik in zijn badkamer logerenEn die zogenaamde vriendin heb ik vervolgens de hele droom niet meer gezien
Wees niet teleurgesteld in je vriendin.. Zij kan er immers niks aan doen, zulke charmesquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:12 schreef koei het volgende:
ja, maar dat plaatje links is bewerkt enzo, en dat onthoud ik dan. Hoewel je wel niet roze met geel/zwart haar was opeens
En in die vriendin ben ik dan toch wel erg teleurgesteld. Moet echt even een goed gesprek met haar hebben, zodra ik er achter ben wie het was
Dat je over details van koei fantaseerd prima maar laat mij er aub buitenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Koei droomt over logeren bij Poit.
Je hoeft verder geen details te geven koei, ik vul de rest zelf wel in.
Heb je een pas van Delft ofzo? Zo niet, dan zou ik echt gaan overwegen om een pathe pas te halen, volgens mij is dat voor jou veel voordeliger. Moet je alleen naar Den Haag of Rotterdam.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik wilde wel es zien waar Mamma Mia de movie over gaat, dus ik kijken wanneer deze in Delft draait.
...moet ik wachten op Gay Night
Als je ze even in een tasje doet voor me kom ik er zo een ophalen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:54 schreef koei het volgende:
Ik heb drie pathe's tot mijn beschikking
Maar jullie mogen er best allebei één hebben hoor! Wel zelf op komen halen!
Nee, ik sport dan wel niet maar ik vreet mezelf ook niet klemquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Lopen jullie met dit weer ook zo te snaaien? Ik heb al twee peerijsjes op, drie glazen chocolademelk met ijsklontjes en twe splits.
Heeee die kwam hier net binnenwandelenquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:29 schreef Poit het volgende:
Tot aan de sokjes nat van de regen..
[ afbeelding ]
Opschepperquote:
Welke was dat?quote:
Ik wil the Dark Knight ook wel zien jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Hulk lijkt me echt niks... doe mij maar de nieuwe Batman film.
Nee doe ik niet aan, bijvoorbeeld deze maand al 13 games gekocht voor 3 systemen, zegt ongeveer wel allesquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:48 schreef koei het volgende:
nog 10? Kun je niet beter met 1 of 2 beginnen?
Assasins Creed schijnt ook wel veel van je PC te vragen... En als echte PC-gamer moet je natuurlijk de Sims 2 spelen! Inclusief alle uitbreidingspakketten en downloads vraagt dat ook wel redelijk veel van je systeem!
Achievements... trophies...quote:
10 euro? Das een mooie deal... heb 'm zelf gekocht voor de standaard winkelprijs.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:44 schreef Wessiej het volgende:
Even tussendoor he, ik koop over 2 wek een een high-end pc, maar welke games moet ik daar nou echt voor halen, Crysis al gekocht voor 10 euro, nu wil er nog 10 meer.
So hit it
Ik was nieuwsgierig naar het geluidje...quote:
Uhuh..quote:
Ik wil ook een trophy geluidje horen... Al kan niets natuurlijk de 'achievement unlocked'-ping overtreffen, toch ben ik wel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben. Ik heb al wel Buzz! gespeeld, maar nog geen trophyquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig naar het geluidje...viel tegen...
Mogguh trouwens
Heb Buzz ook voor de PS2, mochten de prijzen een beetje schappelijk zijn wil ik hem misschien nog wel eens aanschaffen.. Best veel lol met deel 2 gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:37 schreef koei het volgende:
[..]
Ik wil ook een trophy geluidje horen... Al kan niets natuurlijk de 'achievement unlocked'-ping overtreffen, toch ben ik wel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben. Ik heb al wel Buzz! gespeeld, maar nog geen trophyen SingStar heeft sowieso geen trophies. En verder heb ik geen PS3-spellen
Overigens moet je ook Buzz! gaan halen, dan kan je mijn ultra hippe FOK!games, mario en smurfenquizzen doen! Vooral de smurfenquiz is erg geslaagd!
Doe het over Gam SC usersquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:47 schreef koei het volgende:
De musicquiz suck ik echt enorm in, maar met mijn muziekkennis is het dan ook dramatisch gesteld. Het leuke van deze nieuwe Buzz! is dat je dus zelf de vragencategorie kan kiezen (ook bij de niet online vragen). Je kan dus gewoon een muziekquiz doen, en dan een filmquiz enzo.
En ik keek vroeger veel smurfen Elroy, maar het was meer zo dat ik een kwis wilde maken en een onderwerp zochtIk ben nu alweer aan het denken waar ik vanavond een quiz over ga maken
En ik dacht dat ik vreemde hobbies hadquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:47 schreef koei het volgende:
En ik keek vroeger veel smurfen Elroy, maar het was meer zo dat ik een kwis wilde maken en een onderwerp zochtIk ben nu alweer aan het denken waar ik vanavond een quiz over ga maken
Ach, mijn FOK!games quiz heeft nog maar 2 spelers getrokken (waarvan ik er één was en Roy de anderequote:Op donderdag 3 juli 2008 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe het over Gam SC users
Over welke GAM SC user droomt koei wel eens?
*Gamedemon *Poit
*Cruise.Elroy *Chanty87
Maar natuurlijk ben ik gevleid.. Ik hoor niet elke dag dat een dame over me droomtquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, mijn FOK!games quiz heeft nog maar 2 spelers getrokken (waarvan ik er één was en Roy de andere) dus ik verwacht niet dat een GAM SC quiz zoveel mensen gaat trekken
En stiekem ben je wel enorm gevleid door mijn rare dromen
Waar koei over droomt he, niet jijquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik denk dat het antwoord "all of the above" is, Poit.
Hoezo? Het is toch ook leuk als Elroy over je droomt natuurlijk! Misschien heb je zelfs geluk en wordt het een natte versie!quote:
Bordspellen zijn inderdaad leuker om te doen al heeft Buzz ook iets speciaals. Je krijgt fragmenten te horen (bij de music quiz) wat na wat beer uitloopt tot een dronkemansconcert. Heerlijk. En je kan natuurlijk punten van elkaar afpakken enzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Wacht, je hebt gelijk...
Een enorme beredeniringsfout van mijn kant. Ik ben nog niet helemaal wakker XD
Ik heb het wel es gespeeld op de PS2, maar ik blijf het stom vinden om een quiz te spelen met een console.
Dan pak ik liever gewoon een bordspel uit de kast ofzo. Er gaat niets boven het inpluggen van die kleine triviantjes in het taartje.
Maar dat ben ik gewoon, ik heb ook niks met bordspel-games op de PC of console, komt veel saaier over dan de real deal, vind ik.
Hmmm... Mannenpapquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:25 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch ook leuk als Elroy over je droomt natuurlijk! Misschien heb je zelfs geluk en wordt het een natte versie!
Jij bleef zeker altijd over zonder triviantjes.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef disjfa het volgende:
Ach, vragengames zuigen zinds de prehistorie. Of het nou buzz of triviant is. Het gaat nooit ergens over. Echte spellen zijn leuk. Ook op een bord, ook op de console. Maar vragenspellen zijn er alleen voor bollebozen die alleen maar onzin kunnen opslaan in de grijze hersenmassa
Klaar.
Je zit weer te veel te projecteren Koei.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:25 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch ook leuk als Elroy over je droomt natuurlijk! Misschien heb je zelfs geluk en wordt het een natte versie!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je zit weer te veel te projecteren Koei.
Meer Doom spelen..quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb echt nooit toffe dromen, de mijne zijn altijd enorme trips zonder enige substantie. Lijnen, vormen, kleuren etc.
Vroeger droomde ik tenminste nog over zombies en shotguns. Maar die tijd is helaas voorbij.
Huilie!quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef disjfa het volgende:
Ach, vragengames zuigen zinds de prehistorie. Of het nou buzz of triviant is. Het gaat nooit ergens over. Echte spellen zijn leuk. Ook op een bord, ook op de console. Maar vragenspellen zijn er alleen voor bollebozen die alleen maar onzin kunnen opslaan in de grijze hersenmassa
Klaar.
hmm, dan moet je eens met Roy gaan spelen, kan hij ook een keertje winnen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nee ok, online lijkt het me weer enorm duf, daar heb je gelijk in. Catan online vind ik echt zo ontzettend saai, maar misschien speel ik het verkeerd.
Ik eindig ook altijd laatste.
Dat heb ik in het echt ook altijdquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:37 schreef Poit het volgende:
Ik vind borspellen waarbij je moet dobbellen altijd maar ruk op de console/pc. Heb altijd het gevoel dat ik bruut hard genaaid wordt.
Toch vind ik Catan irl toch ook maar een apart spel. Je moet maar net geluk hebben in het begin bij het plaatsen van je eerste stad en dorp. Het beste kan je als laatste je dorp en je stad neerzetten zodat je dat achter elkaar mag doen. Strategisch gezien een enorm voordeel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:56 schreef koei het volgende:
[..]
Dat heb ik in het echt ook altijd. Het mooie bij Catan op Xbox Live is dat je na afloop de statistieken kunt bekijken en kunt zeggen dat er inderdaad niks van klopte want 9 werd drie keer zoveel gegooid als 7!
Ik heb hier nog 3 pakjes liggen, nooit gebruikt, had eerst dat gekocht en wou daarna dat spel kopen, nooit van gekomenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:56 schreef Poit het volgende:
Weet je wat trouwens wel een kek spelletje is. Eye of Judgement op de PS3. Nadeel alleen dat je dat gezeik met die kaarten hebt. Anyhow, lang leve marktplaats
Ik speel het eigenlijk ook te weinig. Toch wel een gedoe met goede lichtval enzo. Potjes kunnen ook erg lang duren. Maar, wat enorm tof is aan het spel is dat je soms denkt helemaal de sjaak te zijn en alsnog de pot glorieus wintquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:29 schreef koei het volgende:
Eye of Judgement lijkt me dan weer niks. Ik hou niet van games met teveel statistiekjes en wisselende eigenschappen van dingen. Ik ben een groot voorstander van redelijk simpel te leren games waar toch een bepaalde uitdaging in zit. Union Pacific is wat dat betreft mijn favoriete spel. Super simpel te leren, maar pas na een paar keer spelen heb je een beetje een goede strategie bedacht. Komen ook geen dobbelstenen aan te pas.
En bij catan ben ik het liefst als eerste aan de beurt. En dan snel de grondstoffen claimen die volgens de kansberekening het zeldzaamst zouden moeten worden, behalve als het schapen zijn, want daar heb je nooit zoveel aan. Ik vind het altijd mooi als van die mensen hun dorpen bij een 11 en een 12 leggen, want dat zijn erts en steen en die heb je veel nodig! Mijn ex-schoonmoeder kon ook moeiteloos een van de slechtste plekjes uitzoeken voor haar dorpen, maar dan had ze tenminste wel alle grondstoffen
Sims zijn juist ongelofelijk leuk.. het vergt enorm veel concentratie en je moet het baan waar je op racet heel goed kennen. Afremmen, accelereren, bochten nemen is echt ongelofelijk lekker in een sim racer.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:54 schreef Poit het volgende:
Favo racegame? Driver 1, verreweg het meeste tijd in zitten. Ben ook niet zo van de simracers. Al vind ik het erg gaaf om met een stuurtje te racen, enkel niet gaaf genoeg om er ook 1 aan te schaffen..
Maar toch niet als je met een controller speelt?quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Sims zijn juist ongelofelijk leuk.. het vergt enorm veel concentratie en je moet het baan waar je op racet heel goed kennen. Afremmen, accelereren, bochten nemen is echt ongelofelijk lekker in een sim racer.
Hou op schei uitquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:26 schreef Chanty87 het volgende:
Een GAM SC waar het daadwerkelijk over games gaat. Het moet niet gekker worden.
Ik leef met je mee.. Heb eenzelfde iets.. Ik fiets tegenwoordig dus naar m'n werk. Niets mis mee natuurlijk maar de weg waar ik normaal met de auto over rij is afgesloten. Verkeer wordt omgeleid via een dijk waar ik dus over fiets. Maar, nu komt het mooie. Omdat die auto's daar nu rijden mag ik daar dus niet meer fietsen. Nu heb ik daar als mini anarchist natuurlijk maling aan maar tegenwoordig staan er dus van die mannetjes de hele dag fietsers tegen te houden. Te belachelijk voor woorden. Ik moet, als fietser, een stuk om omdat auto's last van me zouden hebben. Ze rijden maar wat voorzichtiger daar. Beetje omgekeerde wereld in een land waar fietsers normaal altijd beschermd worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zo goedemorgen.
Even KLB-en:
Het kruispunt in nootdorp waar ik dagelijks door fiets was vannacht plotseling voorzien van een MUUR. Ja, een MUUR. Ze hadden letterlijk "mijn" wegdeel compleet afgebroken, en van de tegels twee muren gebouwd, waar ik rond een uur of 2 vannacht bijna head-first in ramde toen ik kwam aanfietsen.
Om er langs te moeten moet ik nu:
Met de fiets op de schouder door het zand lopen.
Over muur heen klimmen/stappen.
De nu doorgaande weg oversteken
Andere muur over klimmen
Weer door het zand klunen.
Ik was not amused. Nootdorp is echt een enorme afgang wat werkzaamheden betreft. In een stukje van nog geen kilometer zijn er drie van deze verbouwingen bezig, die letterlijk alledrie de doorgang volledig en onnodig blokkeren.
Mijn route brengt mij nu twee muren, twee zand-kuilen, één of twee hekken die ik moet open zetten, een portiek waar ik doorheen moet fietsen/wurmen en gigantische buizen op de weg waar ik mijn fiets overheen moet zetten.
Ook positief nieuws:
Ik had vanmorgen mijn links-rechts sokken in één keer goed aan, en gisteren heb ik met mijn charmes een gratis toetje verkregen van het mooie blondine van de pastazaak.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:05 schreef mordradead het volgende:
Ghehehehehehe, die gay uit GTA4 heet Bernie.
ghehehehehe
Vrees niet, ik ben hier!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja, komt omdat Koei er niet is, je hebt eigenlijk drie mensen nodig om zo'n gesprek echt leuk gaande te houden.
Net nog iets gefixed voor een grote presentatie vandaag, dus mijn dag is goed.
Vanavond vieren met een etentje, Dan ben ik deze week 5 keer uit eten geweest. En morgen weer.
Zie vliegen hier echt vaak overheen, klotedingenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:24 schreef mordradead het volgende:
Laatst had ik ook van die straaljagers, volgende dag een kater dat was niet fijn.
Straaljagers
De eerste drie Indiana Jones films zijn allemaal erg leuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:37 schreef Chanty87 het volgende:
Heb net Indiana Jones and the Temple of Doom zitten kijken, mijn God wat nep onrealistischNu alleen nog The Last Crusade kijken en dan heb ik ze allemaal gehad
Geen idee, ik weet alleen dat ie in de Wii topics alleen maar negatief zat te doen enzeau. Zal eens vragen wat ie heeft gefliktquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand wat er met Tomasso is gebeurt... ik ben zoals jullie weten een tijdje niet in GAM geweest. Ik las ergens dat die was geband?
quote:
Temple of Doom was mijn fav toen ik nog klein ende schattig was. Nu is Last Crusade mijn favoriet. Ik hoop dat er nog een nieuwe komt, met robots!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:37 schreef Chanty87 het volgende:
Heb net Indiana Jones and the Temple of Doom zitten kijken, mijn God wat nep onrealistischNu alleen nog The Last Crusade kijken en dan heb ik ze allemaal gehad
Sorryquote:
Die moet ik nog zienquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Temple of Doom was mijn fav toen ik nog klein ende schattig was. Nu is Last Crusade mijn favoriet. Ik hoop dat er nog een nieuwe komt, met robots!
Eensch!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
SorryOm je gerust te stellen: ik kom nooit op Geenstijl ofzo hoor, kutsite
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Eensch!Maar die bizarre spelwijze is op een interessante manier best verslavend. Net zoals die irritante 4chan grapjes.
!!
gerquote:
Weten we dat ook weerquote:is een Engelstalig 'imageboard', een Internetforum dat meer draait om het plaatsen van afbeeldingen dan tekst. Men kan kan afbeeldingen posten en bespreken in vele categorieën variërend van Anime tot speelgoed tot hardcore-porno. Het forum is vooral berucht om haar /b/ afdeling, een subforum waar totaal geen regels zijn voor zover de Amerikaanse overheid dat toelaat.
Ja tuurlijk, Douwe is tof.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:17 schreef Roi het volgende:
Hoi weten jullie toevallig of user mordradead hier ook nog komt?
Echt niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:17 schreef Roi het volgende:
Wellusquote:
Nee, die is gebannedquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:17 schreef Roi het volgende:
Zomfg, wat zie je allemaalquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Zucht, ik heb een tijdje al niet geslapen en ik begin te hallucineren. Tijd om naar bed te gaan.
Gewoon een paar zwarte en witte vlekken... niks bijzonders. Soms ook wel een paar schaduwen enzo die er eigelijk niet zijn. De meeste mensen gaan naar bed als ze moe zijn, ik pas als ik allerlei shit begin te zien.quote:
Ik dacht juist dat de GAM SC altijd heel druk was, anders had ik ook wel vaker kunnen posten (aangezien iedereen zo gek op mij isquote:Op zondag 6 juli 2008 02:15 schreef koei het volgende:
En erg kenmerkend dat het op een zaterdag avond opeens druk wordt hier in GAMof komt het doordat Chanty zich opeens weer laat zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |