Maybe next time, gadget koei, next time!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:24 schreef koei het volgende:
Ben ik even blij dat jij het niieuwe topic niet geopend hebt PoitDan raakt mn fotoboek overbelast...
Heej, ik ben stiekem best wel aardig hoor..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:35 schreef koei het volgende:
Ach, van de mensen die alleen het fotoboek checken hoef ik verder geen aandacht hoor, ik ben al tevreden met jullie hier (ja, ik heb een lage standaard)
Dankje.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:45 schreef mordradead het volgende:
sexy hoor
Middagquote:
1337 euroquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:16 schreef mordradead het volgende:
Mensen, weten jullie ook wat een goede prijs is voor Metal Gear Solid 1? De gewone versie dus...?
Ik ben m'n kamer aan het opruimen
Ik ben er ook. Ik zwaai nu alvast wat daar herken ik je vast en zeker nietquote:Op zondag 29 juni 2008 10:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen. Straks naar Parkpop. Hopelijk wordt het een beetje mooi weer.
Ge weet, 1337 voor leefuh!quote:Op zondag 29 juni 2008 11:09 schreef mordradead het volgende:
Ik heb toch een kater, godverdomme gelukkig heb ik nog een broodje meegenomen net. Doner Kip met rooie en witte saus master hoor
Ik dacht ook dat dat lollerspel 1 euro zou opbrengen, nou mooi niet er is al 35 geboden
Anders bel je die Ninja ffies.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:19 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ben je het dak al op geklommen om te zien waar het gaatje zit?
Ben je ziek?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:53 schreef koei het volgende:
Goedemorgen!
Ik probeer al een half uur de dakwacht aan de telefoon te krijgen, maar ze zijn steeds in gesprekIn de hoek van mn slaapkamer zat zaterdag ochtend een natte plek op het plafond, en aangezien ik het bovenste huis ben en een plat dak heb moet er even een mannetje naar kijken. Maar dan moet het mannetje wel de telefoon opnemen!
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 30 juni 2008 11:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Goed idee Poit! Strand
Ik ben gisteren alsnog verbrand tijdens parkpop, dus ik blijf even uit de felle zon.
Zonder alle stomme banners en ander zooi in FOK, maar wel gewoon plaatjes die in de posts staan. En smilies.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:28 schreef koei het volgende:
maar ehm .Text only is toch zonder plaatjes?
http://asciipr0n.com/pr0n/quote:Op maandag 30 juni 2008 14:28 schreef koei het volgende:
maar ehm .Text only is toch zonder plaatjes?
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dude...wtf.
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:32 schreef koei het volgende:
Ik heb nog niemand te pakken kunnen krijgen van het dakbedrijf
Erg handig geregeld allemaal!
Sjanteh!quote:
Goed bezig Elroyquote:Cruise Rederij
Zoek en boek uw ideale Cruisereis makkelijk en voordelig online!
www.CruiseTravel.nl
Cruise
Alle aanbieders op een rij Meer vakantie op vakantie overzicht
Vakantie.Overzicht.nl
HTC Touch Cruise
Vergelijk alle acties van de zéér populaire HTC Touch Cruise!
www.gsmacties.nl
Rci cruise
Eigenaars van Timeshare register voor een week vrij in een resort
www.MyHolidayResorts.com
Maar ik ga zo naar het strand!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Met z'n tweeen vrolijk zijn is natuurlijk nog vrolijker.
Euuehrm...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Koei, is je natte plek al weg?
Als meester van de slechte smaak en fijnproever van sexuele innuendo, had ik al de grootste moeite om me tot deze nog enigzins respectvolle bewoording te beperken.quote:
Nou, dat is wel een mooi verhaal. Ik gisteren tig keer geprobeert te bellen, maar steeds waren alle medewerkers in gesprek (ook na een kwartier in de wacht hangen, en dat bij een dakwachtquote:
2nd gen heh, dat was de drukstequote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:56 schreef Chanty87 het volgende:
Ik ben niet van de écht oude garde maar ik ben wel een fervent GAM SC'er geweest ja
Klopt, met Lexie nogquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef koei het volgende:
En ik heb ook in 1st gen gepost! drie keer ofzoDat was met allemaal toekomstige crew enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |