Maybe next time, gadget koei, next time!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:24 schreef koei het volgende:
Ben ik even blij dat jij het niieuwe topic niet geopend hebt PoitDan raakt mn fotoboek overbelast...
Heej, ik ben stiekem best wel aardig hoor..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:35 schreef koei het volgende:
Ach, van de mensen die alleen het fotoboek checken hoef ik verder geen aandacht hoor, ik ben al tevreden met jullie hier (ja, ik heb een lage standaard)
Dankje.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:45 schreef mordradead het volgende:
sexy hoor
Middagquote:
1337 euroquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:16 schreef mordradead het volgende:
Mensen, weten jullie ook wat een goede prijs is voor Metal Gear Solid 1? De gewone versie dus...?
Ik ben m'n kamer aan het opruimen
Ik ben er ook. Ik zwaai nu alvast wat daar herken ik je vast en zeker nietquote:Op zondag 29 juni 2008 10:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen. Straks naar Parkpop. Hopelijk wordt het een beetje mooi weer.
Ge weet, 1337 voor leefuh!quote:Op zondag 29 juni 2008 11:09 schreef mordradead het volgende:
Ik heb toch een kater, godverdomme gelukkig heb ik nog een broodje meegenomen net. Doner Kip met rooie en witte saus master hoor
Ik dacht ook dat dat lollerspel 1 euro zou opbrengen, nou mooi niet er is al 35 geboden
Anders bel je die Ninja ffies.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:19 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ben je het dak al op geklommen om te zien waar het gaatje zit?
Ben je ziek?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:53 schreef koei het volgende:
Goedemorgen!
Ik probeer al een half uur de dakwacht aan de telefoon te krijgen, maar ze zijn steeds in gesprekIn de hoek van mn slaapkamer zat zaterdag ochtend een natte plek op het plafond, en aangezien ik het bovenste huis ben en een plat dak heb moet er even een mannetje naar kijken. Maar dan moet het mannetje wel de telefoon opnemen!
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 30 juni 2008 11:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Goed idee Poit! Strand
Ik ben gisteren alsnog verbrand tijdens parkpop, dus ik blijf even uit de felle zon.
Zonder alle stomme banners en ander zooi in FOK, maar wel gewoon plaatjes die in de posts staan. En smilies.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:28 schreef koei het volgende:
maar ehm .Text only is toch zonder plaatjes?
http://asciipr0n.com/pr0n/quote:Op maandag 30 juni 2008 14:28 schreef koei het volgende:
maar ehm .Text only is toch zonder plaatjes?
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dude...wtf.
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:32 schreef koei het volgende:
Ik heb nog niemand te pakken kunnen krijgen van het dakbedrijf
Erg handig geregeld allemaal!
Sjanteh!quote:
Goed bezig Elroyquote:Cruise Rederij
Zoek en boek uw ideale Cruisereis makkelijk en voordelig online!
www.CruiseTravel.nl
Cruise
Alle aanbieders op een rij Meer vakantie op vakantie overzicht
Vakantie.Overzicht.nl
HTC Touch Cruise
Vergelijk alle acties van de zéér populaire HTC Touch Cruise!
www.gsmacties.nl
Rci cruise
Eigenaars van Timeshare register voor een week vrij in een resort
www.MyHolidayResorts.com
Maar ik ga zo naar het strand!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Met z'n tweeen vrolijk zijn is natuurlijk nog vrolijker.
Euuehrm...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Koei, is je natte plek al weg?
Als meester van de slechte smaak en fijnproever van sexuele innuendo, had ik al de grootste moeite om me tot deze nog enigzins respectvolle bewoording te beperken.quote:
Nou, dat is wel een mooi verhaal. Ik gisteren tig keer geprobeert te bellen, maar steeds waren alle medewerkers in gesprek (ook na een kwartier in de wacht hangen, en dat bij een dakwachtquote:
2nd gen heh, dat was de drukstequote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:56 schreef Chanty87 het volgende:
Ik ben niet van de écht oude garde maar ik ben wel een fervent GAM SC'er geweest ja
Klopt, met Lexie nogquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef koei het volgende:
En ik heb ook in 1st gen gepost! drie keer ofzoDat was met allemaal toekomstige crew enzo
Niet in de SC, enkel in de PS3 en Wii topics een beetjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:33 schreef koei het volgende:
Lexie post sinds kort weer af en toe hier Roy! wel een beetje opletten.
En misschien moet je Liz even een PM sturen Elroy, ik denk dat ze hier anders niet komt.
Ik voel iets van bitterheid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:44 schreef koei het volgende:
Nee Elroy, de tijd van voor een vriendin vragen of die ene jongen verkering met haar wilde heb ik gehad
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja maar Koei, jullie als meiden onder elkaar op #GCC. Dat komt veel beter over.
hmm...onder elkaar....:D~
Jamaar, jamaar... Ik wil thuis ook een strand (eigenlijk liever een zwembad)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:04 schreef koei het volgende:
Je moet het strand ook niet mee naar huis nemen Poit
Fok pool, wat een fail was datquote:Op maandag 30 juni 2008 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
1 Notorious_Roy 1900
2 lizardtattoo 1735
3 Morthill 1640
4 Mindcracker 1605
5 Trigalti 1450
6 Gold_Leader 1425
7 PaRoDiUzZ 1140
8 koei 1105
9 SpankmasterC 1085
10 Nighthawk85 1065
11 Chocobo 1010
12 speknek 995
13 Rossdale 780
I
Rest
My
Case
Dat zou ik ook zeggen met jouw scorequote:
+2 voorspelbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen met jouw score
Je moet je OV binnenkort inleveren?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
Volgende week Valkenburg & Maastricht.
Lage fail score = boel win.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zou ik ook zeggen met jouw score
Nothing has changed my dear.quote:
Over 2 jaar met 0 lening.quote:
Nee dankje.. Hier staat gelukkig gewoon weer, as usual 538 aanquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:09 schreef Cruise.Elroy het volgende:ABBA DAG
http://www.omroep.nl/radio2/live64.asx
Ruzbeh, nee hehquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik voel me niet lekker op Fok. Elke subforum heeft wel een soort van groepje van reguliere posters en als ik dan in zo'n subforum post voel ik me gewoon niet erbij horen. Dit heb ik nu ook met GAM aangezien ik steeds minder interesse heb in Wii en meer in PC (en PC wordt dan vrijwel genegeerd in GAM dus post ik minder).
Ik voel me als een soort van Fok! allochtoon, zeg maar.
Grappige DJ's.. Hangt erom. Coen en Sander vind ik geniaal. In de ochtend wordt ik wakker door Veronica en ondanks dat ik de muziek daar erg leuk van vind irriteer ik me ook aan die DJ's. Weet ik in elk geval zeker dat ik de wekker uitzet in de ochtendquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Kheb echt een schurfthekel aan "grappige" DJs.
Op Radio2 is er nu "De heer ontwaakt" ipv ontbijtradio(!). Gaat Sander de Heer "lekker brutaal" vroeg in de ochtend BNers wakker bellen enzo. Daar moet ik altijd een beetje van spugen.
Caberet op de radio vind ik wel weer enorm gaaf. Vooral op zaterdag-middag en zondag-ochtend is er goed spul.
Ach boeie, ik speel ook amper op mijn Wii en ze steken Brawl voor mijn part maar in hun reetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik voel me niet lekker op Fok. Elke subforum heeft wel een soort van groepje van reguliere posters en als ik dan in zo'n subforum post voel ik me gewoon niet erbij horen. Dit heb ik nu ook met GAM aangezien ik steeds minder interesse heb in Wii en meer in PC (en PC wordt dan vrijwel genegeerd in GAM dus post ik minder).
Ik voel me als een soort van Fok! allochtoon, zeg maar.
Phil Collinsquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:46 schreef Poit het volgende:
En jij wordt vrolijk wakker??
Laatst hoorde ik In The Air Tonight van ome Phil.. Daar word je dus niet wakker van...
Herkenbaar.. Zeker nu m'n vrije tijd veel kostbaarder is geworden als werkend zelfstandig knulletje.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:10 schreef Chanty87 het volgende:
Ach boeie, ik speel ook amper op mijn Wii en ze steken Brawl voor mijn part maar in hun reetSowieso game ik de laatste zeer weinig. De games van tegenwoordig boeien me niet zo, of ze hebben geen of weinig replayvalue. TP had ik laatst wel weer zitten spelen maar nu moet ik Hyrule Castle doen en ik heb er gewoon geen zin in
Mario Galaxy was ik met Luigi overnieuw begonnen, volgens mij nog geen 5 sterren gehaald want ik had 't alweer gezien...
Vaag fotoboek?? Valt toch wel mee.. Had er vroeger enkel een foto van m'n neusgaten op staanquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:58 schreef koei het volgende:
Even terug komend op de radio, ik vind die Coen een sukkel. Was echt een mietje vorig jaar in wie is de mol...
Verder heb ik vannacht over je gedroomd PoitNee, geen erotische droom helaas, en geen idee waarom jij het was want ik heb geen flauw idee hoe je eruit ziet (afgezien van wat vage fotoboek foto's). Het was in iedergeval iemand waar ik het labeltje Poit op geplakt had.
En dan nu het geweldige verhaal van de droom waar iedereen natuurlijk vol spanning op wacht: Ik zat met een vriendin (geen idee wie) in een hotel, maar op de laagste verdieping en onze kamer bestond uit twee kamers van beide 1 vierkante meter waarbij in de ene een toilet stond, en in de andere een badkuip. Maar elke verdieping hoger werden de kamers ook hoger en Poit zat dus een aantal verdiepingen hoger en had een hele luxe badkamer en toen mocht ik in zijn badkamer logerenEn die zogenaamde vriendin heb ik vervolgens de hele droom niet meer gezien
Wees niet teleurgesteld in je vriendin.. Zij kan er immers niks aan doen, zulke charmesquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:12 schreef koei het volgende:
ja, maar dat plaatje links is bewerkt enzo, en dat onthoud ik dan. Hoewel je wel niet roze met geel/zwart haar was opeens
En in die vriendin ben ik dan toch wel erg teleurgesteld. Moet echt even een goed gesprek met haar hebben, zodra ik er achter ben wie het was
Dat je over details van koei fantaseerd prima maar laat mij er aub buitenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Koei droomt over logeren bij Poit.
Je hoeft verder geen details te geven koei, ik vul de rest zelf wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |