Leeft die nog?!quote:
Enger dan spinnen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Jawel, maar dat vind ik ook maar rare.. dingetjes.
Hell no..quote:
Fhaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:42 schreef Fha het volgende:
Muck![]()
![]()
*geeft chocola want ik vreet me misselijk..
Papjeequote:
Kanbanhoipinguinquote:
Sjokielaai gegeten?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben misselijk, weer. Kutzooi.
Hihi ik wou het net vragen..quote:
ik zou gewoon gaan ja...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
Verdomd pijnlijk, dus als het weer erger wordt ga ik wel weer naar het ziekenhuis. Het zweet staat op mijn rug.
Pff beter ga je morgen gewoon man. Dit is toch niet normaal?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
Verdomd pijnlijk, dus als het weer erger wordt ga ik wel weer naar het ziekenhuis. Het zweet staat op mijn rug.
en wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ben gisteren al geweest.
wat hebben ze gevonden dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:04 schreef Pheno het volgende:
Ik loop al 8 maanden te kutten, dus die anderhalf maand wachten kan er ook nog wel bij.
Ze hebben gisteren wel een teken wat kan duiden op een beginnend nierfalen gevonden, just my luck.
Mooie foto. Trek je er vaker op uit om natuurfoto's te maken?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:07 schreef OA het volgende:
[stemtopic] juni 2008, spiegeling
Er kan gestemd worden op de foto-inzendingen van juni...
Ik heb zo van die periodes...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooie foto. Trek je er vaker op uit om natuurfoto's te maken?
Eiwitten in de urine, die horen daar niet.quote:
Volgende keer dat je zo'n periode hebt, moet je het maar even zeggen. We hebben hier een prachtig groot duingebied waar je ook met een grote slagingskans herten kunt spottenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb zo van die periodes...Het verveelt ook nooit. Ook niet als je op dezelfde plaats komt.
Deze foto heb ik overigens vorig jaar in Frankrijk (Picardie) genomen vlak voor zonsopgang in een weiland tussen de nieuwsgierige paarden.
Zonde, mijn foto in mijn fotoboek was ook wel een leuke geweestquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:07 schreef OA het volgende:
[stemtopic] juni 2008, spiegeling
Er kan gestemd worden op de foto-inzendingen van juni...
Nee, die horen daar niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eiwitten in de urine, die horen daar niet.
Ik zou zeggen: ik hoor ook niet te zweten, maar ja, weer geen koorts, dus....
En wij zijn niemand?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:27 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, we zien wel. Het gaat gewoon weer eens kut met me. I'm getting used to it.
Ook geen hond die het boeit in de omgeving, dus ik zal het allemaal zelf wel weer doen.
Maar 10 x tjakka roepen voor het slapen gaan of zo.
Ik houd het in mijn achterhoofd!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer dat je zo'n periode hebt, moet je het maar even zeggen. We hebben hier een prachtig groot duingebied waar je ook met een grote slagingskans herten kunt spotten.
Leef jij in mijn omgeving?quote:
truste timfritsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga lekker de mand in
Sterkte Ph.
Didam?quote:
Nah, niet echt in de buurtquote:
Leuke foto idd. Past niet eens in mijn scherm als ik het aanklik...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonde, mijn foto in mijn fotoboek was ook wel een leuke geweest
Welke n00bresolutie gebruik jij dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:34 schreef OA het volgende:
[..]
Leuke foto idd. Past niet eens in mijn scherm als ik het aanklik...
1280x800 Groter kan niet...quote:
hopelijk hoor ik 11 juli of ik vaker in de buurt benquote:
Neuk/slaap/snurk/draaise.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:38 schreef Pheno het volgende:
Foto kwam uit een analoge pentax, NZ bij Queenstown.
Nou ja, ik ga naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |