die film was echt cool..quote:
Het was ook super vet maar niet toen ik een jaar of 3 wasquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:01 schreef massin het volgende:
@ bioloogje
Alfred J. Kwak was Ubercool man
ik ben groot fan. moet nog ergens de complete DVD box ergens vandaan trekken
Ik keek ook altijd, maar ik moet toegeven dat het altijd wel een zwartgallig ondertoontje had.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:01 schreef massin het volgende:
@ bioloogje
Alfred J. Kwak was Ubercool man
ik ben groot fan. moet nog ergens de complete DVD box ergens vandaan trekken
klopt, maar dat begreep ik later pas.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik keek ook altijd, maar ik moet toegeven dat het altijd wel een zwartgallig ondertoontje had.
Neeeee, IT 1 keer gezien op een logeerfeestje toen ik fucking 8 was... ben er gewoon ziek van geweest toen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:34 schreef massin het volgende:
ik was als de dood voor onweer en bliksem, muizen en alles wat meer poten als mij had
verder heb ik bij de volgende films zeker 2 weken niet kunnen slapen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moesten me echt met vier man vasthouden voor een injectie. Nu helemaal niet bang meer voor trouwens...
ik was ook ong 8...maar ik moest!!! en zou!!! m zien...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:16 schreef Charity het volgende:
[..]
Neeeee, IT 1 keer gezien op een logeerfeestje toen ik fucking 8 was... ben er gewoon ziek van geweest toen.
Roberto Jacketti (Robert Jak) staat helemaal niet op die foto, en jij hebt 'm nooit gezien in "Roberto Jacketti en de scooters"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:18 schreef twentemeisje het volgende:
En dan voor Roberto Jacketti himself in het bijzonder
Haha, jij bent in de jaren '80 opgegroeid!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Roberto Jacketti staat helemaal niet op die foto, en jij hebt 'm nooit gezien in "Roberto Jacketti en de scooters"
Hij is namelijk uit de band gestapt voor ze bekend werden, maar ze hebben de bandnaam gehouden
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef NED het volgende:
Die serie over die aliens die eruit zagen als mensen, maar zo hun gezicht eraf konden trekken.
V heette die serie geloof ik
Waarin ze vogelspinnen aten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef NED het volgende:
Die serie over die aliens die eruit zagen als mensen, maar zo hun gezicht eraf konden trekken.
V heette die serie geloof ik
Geen vogelspinnen maar rattenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarin ze vogelspinnen aten.V was echt één van mijn favo series.
Ook vogelspinnen volgens mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Geen vogelspinnen maar ratten
Die serie was gaaf
Ja van mij ook, maar ik was er wel als de dood voorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarin ze vogelspinnen aten.V was echt één van mijn favo series.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Roberto Jacketti (Robert Jak) staat helemaal niet op die foto, en jij hebt 'm nooit gezien in "Roberto Jacketti en de scooters"
Hij is namelijk uit de band gestapt voor ze bekend werden, maar ze hebben de bandnaam gehouden
overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:15 schreef Isegrim het volgende:
[Ze moesten me echt met vier man vasthouden
Ik had problemen met die buitenaardse wezens, zagen er ongeveer zo uit:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
En toen ik nog echt klein was, was ik als de dood voor
[ afbeelding ]
met dat walgelijke accent van 'm.Wat een creep.
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:59 schreef rival het volgende:
ik had trouwens een poster van rambo in mijn kamer hangen.. en waar je ook stond, hij keek je recht aan... oe die was eng
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:04 schreef Underdoggy het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker, nog steeds overigens
Ik overdrijf niet. Ze moeten natuurlijk wel op de goeie plek prikken hè? En een kind dat (voor d'r eigen gevoel) voor haar leven vecht is denk ik best sterk.quote:
Octopus.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:05 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van Alfred J Kwak vond ik nog niet eens zo eng maar die kwal!
M.
Die waren ook wel creepy ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik had problemen met die buitenaardse wezens, zagen er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Oeh idd, die was ik al helemaal vergetenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:05 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van Alfred J Kwak vond ik nog niet eens zo eng maar die kwal!
M.
Lol, daar was ik ook bang voorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:09 schreef Upsetter het volgende:
Die joker of nar van Bassie en Adriaan vond ik echt een creepy bastard. Vooral als ik hem tijdens de aftiteling op het dak van hun caravan zag zitten
Ja die waren eng. Ze kwamen vaak vanachter een raam tevoorschijn en dan deden ze zo van 'jipjipjipjipjipjipjip'quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik had problemen met die buitenaardse wezens, zagen er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Hij heet toch echt Lispel De Kwal in de serie.quote:
hey moppiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef sjerren het volgende:
[..]
Rival!![]()
Ennuhh je had die poster er toch af kunnen halen?
Whahaha niet erg handig hequote:
Er was ook een engelse serie, "De Moddermonsters" heette die volgens mij (in het Nederlands dan) was ook super eng, over slijmerige monsters die in zarte taxi's of lijkwagens werden vervoerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:47 schreef Hukkie het volgende:
Toen ik klein was had je op tv een serie over een gezin dat op zolder een kast had met een poort naar een andere dimensie. Geen idee meer hoe het heet, maar daar heb ik serieus nachtmerries aan over gehouden.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:10 schreef DroogDok het volgende:
- De draak in het sprookjesbos van de Efteling
haha dat had ik ook, trouwens alleen van verhalen die ik hoor nu. Kan het me zelf niet meer herinneren.quote:
Jaaa inderdaad ik oook!quote:
Daar heb ik dus serieus een half trauma aan overgehoudenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er was ook een engelse serie, "De Moddermonsters" heette die volgens mij (in het Nederlands dan) was ook super eng, over slijmerige monsters die in zarte taxi's of lijkwagens werden vervoerd.
ik ookquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
En toen ik nog echt klein was, was ik als de dood voor
[ afbeelding ]
met dat walgelijke accent van 'm.Wat een creep.
![]()
en die ookquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:28 schreef intraxz het volgende:
Ik vond die zingende flamingo bij sesamstraat vet eng. Ik moest altijd huilen als ik die zag..
[ afbeelding ]
en die ook alquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
[ afbeelding ]
Henk Glimlach (Guy Smiley)
Ben echt heel bang voor hem geweest. Hij schreeuwde altijd zo
Teringheyquote:
Haha ik ook, op een gegeven moment kom je ook onder zo'n gigantische reus door die je heel woest aankijkt. Toen lag ik echt onder het bankje van dat bootje (helemaal nat van het water natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
Verder weet ik nog dat ik in de efteling in de fata morgana met me ogen dicht zat.... trauma
... Liegebeestquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg, komt me bekend voor. In welk programma zat die?
Dan hoort het niet meer in dit topic--- > R&Pquote:Op zondag 29 juni 2008 04:43 schreef Locusta het volgende:
Diepten.... en dan niet als in: ravijnen en dalen enzo, maar diepten in het water![]()
Doodeng! Nog steeds trouwens
* Koploperkopper pakt Piet Kanarie's voet vast.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:51 schreef pietkanarie het volgende:
Ik vond de stop van het bad altijd heel eng. Dacht dat ik er in gezogen zou worden.
En ik was bang dat er enge mannen onder mijn bed lagen die me aan me enkels zouden pakken. Stapte altijd met een grote stap het bed in.
Verder vond ik de lift eng. Ik kon me niet voorstellen dat je kon ademen in zo'n afgesloten ruimte.
En wat ik ook eng vond: de tandartsstoel.
Alle angsten zijn inmiddels voorbij
* schrikt heel ergquote:Op zondag 29 juni 2008 20:53 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
* Koploperkopper pakt Piet Kanarie's voet vast.
Lollige clowns bestaan helemaal niet. Ze zijn vaak eng en sowieso nooit grappig.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:47 schreef Schimpie het volgende:
Clowns, nu nog steeds, en niet door It.
Lollige clowns zoals Bassie heb ik niks mee maar van het type verdrietige circus clown krijg ik toch wel de rillingen.
Kippenvel had "Kijk niet in de spiegel" oidquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:47 schreef Hukkie het volgende:
Toen ik klein was had je op tv een serie over een gezin dat op zolder een kast had met een poort naar een andere dimensie. Geen idee meer hoe het heet, maar daar heb ik serieus nachtmerries aan over gehouden.
Die zag je niet aankomen he.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:58 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
* schrikt heel erg.
Als je mij wilt laten schrikken moet je me idd bij mijn voeten grijpen!
Verstandskiezen laten trekken is nergens om bang voor over te zijn kan ik je uit eigen ervaring vertellen. ik kwam ziekenhuis binnen en kwartier later stond ik alweer buiten met wat watten in me mond en lichtelijke pijn. Na 2 uur thuis te hebben gezeten daarna was de pijn al weer weg. Alleen eten ging de eerste twee dagen beetje moeizaam en ook tandenpoetsen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:10 schreef Cosworth het volgende:
Ik ben al sinds mijn 6e (ofzo) bang voor het moment dat mijn verstandskiezen getrokken moeten worden. Mijn schooljuf van toen had dat laten doen en had een week helse pijnen. Toen ik eenmaal wist wat het precies inhield, heb ik echt nachten wakkergelegen van het feit dat ik dat wellicht ook zou moeten later. Gelukkig heb ik het voorlopig nog uit weten te stellen (inmiddels 25 jaar oud).
Ik ben overigens niet eens bang voor het trekken zelf, maar voor die naalden (verdoving). Daar word ik al onpasselijk van als ik er aan denk.
nee, inderdaad! Wel gemeen hoor dat je me zo laat schrikkenquote:
O ja, die was ik nog vergeten in mijn lijstje met angsten!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
en ik moest de dekens altijd over mn hele lichaam heen hebben omdat ik dacht dat lichaamsdelen die erbuiten vielen er af gehakt zouden worden ofzo ()
Aah ik vond Bassie & Adriaan ook engquote:
Ik heb mijn B pas gehaald in groep 6 omdat ik er van overtuigd was dat ze me wilden laten verdrinken toen ik moest watertrappelenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
En eerder genoemd: het diepe zwembadGillen en janken was het met zwemles
![]()
Ja!!!! Nu je het zegt! Tjeezus zeg, daar heb ik lang een trauma van gehad! Ik had ooit in het nieuws gezien dat er een boa constrictor in het riool terecht was gekomen en via een wc-pot weer naar buiten gekomen was. Sindsdien durfde ik dus echt niet meer op de bril te gaan zitten. Helemaal op vakantie in he buitenland, tjeezus, doodeng zeg!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ik was altijd bang dat iets van onderen in mn billen zou bijten, of me mee zou sleuren de wc in
De reden dat ik Frankrijk haat in een plaatje... briljant!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |